Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Bromma Ulvsunda Cantina Americana (Tête à Tête)

Cantina Americana (Tête à Tête)

Drottningholmsvägen 302, 167 31 Bromma — Visa karta

Restaurangen ägs av Yoram Lishansky som kommer från San Francisco och har lång erfarenhet av att driva restaurang i USA.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Cantina Americana (Tête à Tête):

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 1 kund tycker om Cantina Americana (Tête à Tête)

• Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Cantina Americana (Tête à Tête)
    Cantina Americana, som tydligen snart ska döpas om till Tête à Tête, rekommenderas varmt. Bra atmosfär, bra personal, hög klass på maten och de snålar inte utan ger stora portioner. Menyn ändras varje vecka.

Maten är fransk eller amerikansk, med betoning på det franska köket. När jag var där i onsdags åt jag en portion Caesarsallad till förrätt och en underbar köttbit till huvudrätt. Vi lät kocken välja vin och var nöjda båda två. Den kocken vet verkligen hur man kombinerar mat och vin.

Min flickvän valde en lyxigt tillagad tonfisk istället och var jättenöjd.

Jag och min flickvän har hittat vårt lilla mysiga romantiska kryp-in med fantastisk mat!

Rekommenderas!
    Nikke L gillar detta