Capio Primärvård AB

1.0

3 omdömen om Capio Primärvård AB

Nathalie L
Skrev om Capio Primärvård AB

VARNING! GÅ INTE HIT! Otrevlig personal och oproffsiga läkare som bara bryr sig om pengar och tid. De pratar i mun på en, är kaxiga och helt nedvärderande! Har aldrig känt mig så kränkt och sårbar i hela mitt liv! "Vi strävar efter att göra ditt besök så bra som möjligt. God medicinsk kvalitet, gott bemötande och omsorg är viktigt för oss." VAD I H*LVETE! VILKEN VÅRDCENTRAL TALAR NI OM!? Stäng ner er verksamhet omgående och sluta jobba helt med människor!

Hakan
Skrev om Capio Primärvård AB

Usch fy fan. Besökte dem en lördag i augusti. Tomt och tyst, men de ville inte ta emot mig för att jag inte var akut sjuk. Håller med föregående talare - en dålig film! Jag gick till Curera på Karlandplan efter att ha pratat med vårdguiden.

Nathalie L gillar detta
Ingela B
Skrev om Capio Primärvård AB

Numera Carema Vårdcentral om jag fattat det rätt. Jag gillar inte alls det här stället. Mitt andra besök där kändes som att jag var med i en dålig film eller dolda kameran! Läkaren var jättevirrig och kändes inte alls trovärdig eller kunnig. Min sambo har varit dit flera gånger och han säger samma sak. Läkarna som vi träffat känns väldigt inkompetenta! Kanske bara vi som haft otur. Tänker genast byta vårdcentral alla fall.

Nathalie L gillar detta