Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Car Care Service

Car Care Service

Norra Stationsgatan 60-62, 104 35 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Car Care Service!

Vi har jobbat med bilar under 20 års tid. Vi erbjuder våra kunder tjänster som bilservice, lack- och plåtjobb, rekond, polering, vaxning, olika sorters tvättar och mycket mer. Att lämna in bilen till oss är alltid tryggt och säkert. Vi har mellan ett till tre års garanti på våra tjänster samt stor erfarenhet av bilar, produkter och maskiner. Dessutom har vi en lång rad nöjda kunder.

Kom förbi oss så går vi tillsammans igenom vad som behöver göras och ger dig ett prisförslag!
Öppet just nu
Lör: 11:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 33 kunder tycker om Car Care Service

• Peter P skrev om Car Care Service
    Mycket trevligt och professionellt bemötande, men jag skulle inte kalla det recond. Mer en helt ok och snabb handtvätt. Bilen var fortfarande skitig och det fanns stora mängder waxrester på lister och i hålutrymmen. Läs mer
  • Peter B skrev om Car Care Service
    Har haft däckförvaring och tvättat bilen hos Car Care i många år. Alltid bra service, inte minst från Jaber som fixar allt med ett leende på läpparna. Läs mer
  • John-erik S skrev om Car Care Service
    Snabb, noggrann och bra prissatt, mycket nöjd!! Läs mer
  • Regina W skrev om Car Care Service
    Jag fick hjälp med lagning av avgassystem och Car Care löste det på ett för mig väldigt förmånligt sätt. Läs mer
  • Tage L skrev om Car Care Service
    Bra och trevligt, går snabbt att få tid vanligtvis. Läs mer
  • Håkan K skrev om Car Care Service
    Ni är helt ute och cyklar, jag har inte varit där sedan de bytte till sommarhjul Läs mer
  • Christina H skrev om Car Care Service
    Car Care har tagit hand om mina bilar i närmare tio år. Jag upplever att de gör ett bra jobb och förstår hur jag ser på bilanvändandet och bilkostnader. Läs mer
  • Rosemary U skrev om Car Care Service
    Alltid trevligt bemötande.
    Kan oftast boka tid med kort varsel.
    Endast provat tvätt o däckbyte men det är alltid bra utfört. Läs mer
  • Roger K
    Roger K skrev om Car Care Service
    Grymt ren och fin bil, som i nyskick!! Läs mer
  • Sebastian R skrev om Car Care Service
    Bedrövligt. Marknadsföringen i media säger en sak, personalen en annan Läs mer
  • Lennart L skrev om Car Care Service
    Vänligt mottagen i telefon men lång väntetid för att byta rutan. Arbetet ännu inte utfört Läs mer
  • Lars S
    Lars S skrev om Car Care Service
    Trevligt och proffsigt bemötande hos Car Care.
    Mycket bra resultat på behandlingen av min bil Läs mer
  •  micha S skrev om Car Care Service
    Trevlig personal och ett mycket bra bemötande.
    Några missar med tvätten men helheten ok. Läs mer
  • Rest K skrev om Car Care Service
    Bra service och lätt att få tid. Läs mer
  • Robert W skrev om Car Care Service
    Trevlig personal, snabb sevice Läs mer
  •  svante T skrev om Car Care Service
    Hej, snabb och effektiv hantering Läs mer
  •  mats A skrev om Car Care Service
    Det var ett väldigt trevligt bemötande och jag fick hjälp med att skifta från vinterhjul till sommarhjul. Allt gick mycket snabbt Läs mer
  •  nishtiman I skrev om Car Care Service
    Var jätte bra service och vi var nöjda Läs mer
  • Ewa M skrev om Car Care Service
    Hämtade bilen igår och den var så fin utvändigt. Men när det står helrecond igår då inte damsugning och rengöring invändigt..... Läs mer
  • Catharina N skrev om Car Care Service
    Mycket väl utfört arbete. Kan tänka mig att återkomma. Läs mer
  •  kerstin N skrev om Car Care Service
    Trevligt bemötande! Bra service på däckskift samt biltvätt. Läs mer
  • Ingrid H skrev om Car Care Service
    Bilen blev som ny, både på utsidan och insidan, rekommenderar verkligen! Läs mer
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Car Care Service
    har mina vinter/sommaraäck på deras däckhotell +att dom byter däcken åt mig 2 ggr/år
    Personlig och bra service så här långt..erbjuder alltid fika om jag vill vänta på plats och jag får alltid en prel tid när det dom vara klara..
    Känns som att det är seriöst o bra dom gånger som jag har varit där..Finner i dagsläget ingen anledning att ha mina däck någon annanstans... Läs mer
  • Anders F skrev om Car Care Service
    Dåligt bemötande vid inlämnande av bil men bra kvalite på utfört arbete. Rekonditionering på bilen utförd Läs mer
  • Tomas M skrev om Car Care Service
    Invändig och utvändig biltvätt samt extra tvätt av säten.

Bemötandet var mkt trevligt men det blev dyrare än vad det stod på hemsidan. Jag hade uppskattat ett prisförslag vid inlämnandet av bilen ifall tvätten skulle kosta mer än det stor på hemsidan. Betalade nu 650 kr för inv/utv tvätt ist för 450 kr. Samt att kostnaden för tvätt av sätena kostade ca 800 kr.

Bilen var heller inte helt ren på backspeglar och på några ställen runt om Läs mer
  • Ulf W skrev om Car Care Service
    Trevligt bemötande och snabb service! Läs mer
  • Andreas L skrev om Car Care Service
    Däckbyte och förvaring.
    Mkt professionellt och trevligt bemötande. Pragmatiska och flexibla i sitt sätt att arbeta. Kan rekommendera denna firma. Läs mer
  • Kjetil J skrev om Car Care Service
    Lämnade in min Saab NG9-5 och bilen känns helt ny efter deras helrekond och lackkonservering. Kan varmt rekommendera Car Care Service till andra som vill ta bra hand om sin bil. Läs mer
  • Björn W
    Björn W skrev om Car Care Service
    Lämnade in min Seat med en del plåt/spoilerskador och stort behov av service och recond, hämtade en betydligt finare bil några dagar senare, detta för ett i min mening mkt rimligt pris.
    Trevligt bemötande och bra utfört arbete Läs mer
    Jaber gillar detta
  • a skrev om Car Care Service
    Ren bil, trevlig och hjälpsam personal! Läs mer
  • Josef H skrev om Car Care Service
    Bästa service bra job, glada och positiva Läs mer
  • Melli H skrev om Car Care Service
  • robert p skrev om Car Care Service
    Rikigt bra service och trevlig personal Läs mer

Bästa bilverkstäderna i Stockholm:

Vårby Allé 53, 14330, Vårby