Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Botkyrka Carcenter i Tullinge

Hamringevägen 1, 146 41 Tullinge — Visa karta

Hos oss på CarCenter i Tullinge kan du köpa, sälja eller byta in din bil. Vi hjälper dig hitta rätt bil eller köpare och ordnar även med transport om det önskas.

I samarbete med EnterCard kan vi erbjuda förmånliga lån och vi kan ge upp till 24 månaders garanti från AutoConcept Insurance. Kontakta oss för mer information om finansiering och garanti vid ditt bilköp!

Vi har varit många år i branschen och fokuserar alltid på att du som kund ska bli nöjd med din bilaffär. Målet är att du ska hitta en bra bil till ett bra pris!
Öppet just nu
Lör: 10:00-17:00
Sön: 11:00-16:00

Läs vad 68 kunder tycker om Carcenter i Tullinge

• Andreas S
    Andreas S skrev om Carcenter i Tullinge
    Trevlig personal, vänligt bemötande. Vi har köpt en firmabil, bilen motsvarade våra förväntningar. Rekommenderar denna bilfirma!
  • Sarah S
    Sarah S skrev om Carcenter i Tullinge
    Utmärkt. Väldigt bra bemötande av glada personalen
    2017-10-20 Carcenter i Tullinge svarar Sarah S
    Hej Sarah

Stort tack och välkommen åter!

• Mustafa M
    Mustafa M skrev om Carcenter i Tullinge
    Helt okej! De har förmedlat min bil och jag upplevde inga konstigheter med hela affären.
  • Marta E
    Marta E skrev om Carcenter i Tullinge
    Utmärkt på alla sätt! Köpte en Vw High Up från denna bilfirma,. Inget att klaga på.
    2017-10-05 Carcenter i Tullinge svarar Marta E
    Hej Marta

Stort tack och välkommen åter!

• Lisa M
    Lisa M skrev om Carcenter i Tullinge
    Mycket trevligt bemötande! Rekommenderas varmt!
  • Lena B
    Lena B skrev om Carcenter i Tullinge
    Kan tyvärr inte ge nåt Jättebra betyg här, köpte en Wolksvagen Passat -06. Ville veta att den var ok...fick då till svar att bilen var helt ok, nyservad o allt. Eftersom jag annars inte åkt ända från Gotland för att köpa den. Det satt slitna sommardäck på. Det va inga vinterdäck med, så frågade om det men fick nya sommardäck på fälg istället plus dom däck o fälgar som satt på från början och dom drog av 3000 kr på priset så det va bra.
    Men när jag kom hem med bilen och vi kunde kolla över den ordentligt så upptäckte vi ju att det var ganska många fel på den, några enklare men en hel del som måste fixas för att den ska gå igenom besiktningen, så tråkigt att behöva börja med att reparera på en bil man precis köpt för 40 900 kr.
    Visst, dom kunde hjälpa till med några av dom om jag lämnade in bilen hos dom så dom kunde lämna den till deras verkstad....MEN, jag bor på Gotland....gick förstås inte att lösa så man kunde lämna den på en verkstad här som sen fakturerade carcenter. Har aldrig varit några problem förut när jag köpt bil på fastlandet. Tyvärr får jag nu stå för allt själv, både material o arbetskostnad. Väldigt tråkigt eftersom jag är nöjd med bilen i övrigt, men väljer att köpa min nästa bil hos annat företag. Tack för mig.
    2017-09-14 Carcenter i Tullinge svarar Lena B
    Hej,

Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension om oss. Det är mycket tråkigt att höra att du själv har stått för material och reparationskostnad men vad bra att du är NÖJD med bilen i övrigt. Din bil har gått över 21000 mil och du fick också ett prisavdrag då däcken inte var så fräscha. Vi var ju villiga att AVHJÄLPA de små felen som du har på bilen såsom länkarmsbussning, drivknutsdamask mm men du ville ju inte lämna bilen till oss för att kunna reparera den.

Vi är ett seriöst företag som alltid har kunden i fokus och försöker göra våra kunder så nöjda som möjligt. En av våra försäljare kommer att återkomma till dig så försöker vi komma överens om någon bra lösning, vi kommer eventuellt stå för materialkostnaden och delar av arbetskostnaden då du har valt att få delarna utbytta hos en verkstad som vi inte har något samarbete med vilket innebär att det blir för högre reparationskostnader för oss.

• Victor J
    Victor J skrev om Carcenter i Tullinge
    Trevlig och hjälpsam personal. Hela affären gick snabbt och smidigt. Bjöd även på gott arabiskt kaffe. 5/5
    2017-09-09 Carcenter i Tullinge svarar Victor J
    Hej Victor

Stort tack och välkommen åter .
  • Erika D
    Erika D skrev om Carcenter i Tullinge
    Seriöst och trevligt bemötande. Bra PRIS!!
    2017-09-02 Carcenter i Tullinge svarar Erika D
    Hej Erika!

Stort tack för din supersnabba recension.
    Du och din man är Varmt välkomna till oss!

Med vänlig hälsning,
  • Therese Å
    Therese Å skrev om Carcenter i Tullinge
    Min man köpte en Nissan X-Trail hos Carcenter i Tullinge, vi är nöjda med bilen och blev väl bemötta av säljarna där. En jättefin bil :)
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Carcenter i Tullinge
    En mycket bra bilhandlare som absolut vill kunden dennes bästa! Vi blev bra bemötta av en proffsig säljare och från provkörning till köp så gick allt så smidigt. Bilhandlaren lovade att åtgärda många av de fel vi hittade på bilen och har levt upp till detta. Vi har kunnat kontakta de när vi har känt att det har varit fel på bilen och det har alltid bemöts med att det inte är några problem och att det går att ordna. Vi är väldigt nöjda med köpet och säljaren. Om vi får välja en bilhandlare i framtiden att göra affärer med så är det Tullinge Carcenter.
    2017-08-19 Carcenter i Tullinge svarar Andreas J
    Hej Andreas,

Tack för ditt fina omdöme om oss och du är alltid välkomna in om ni vill byta/köpa en bil!

• Simon R
    Simon R skrev om Carcenter i Tullinge
    Grymt bra säljare! Denna bilfirma har verkligen kunden i fokus!
  • Måns F
    Måns F skrev om Carcenter i Tullinge
    Ingen stress, ingen press. Allt till belåtenhet!
  • Isabelle W
    Isabelle W skrev om Carcenter i Tullinge
    Supernöjd med hela köpet! Ren och fin bil :)
  • Emelie K
    Emelie K skrev om Carcenter i Tullinge
    Väldigt duktiga och trevliga säljare! Fantastisk service genom hela bilaffären. Jag är helnöjd och fått bra intryck av denna bilfirma.
  • Stefan  B
    Stefan B skrev om Carcenter i Tullinge
    Toppen! Mycket trevligt bemötande. Smidig och snabb affär.
  • Armen A
    Armen A skrev om Carcenter i Tullinge
    Jätte snäll och väldigt hjälpsam personal
  • Tord M
    Tord M skrev om Carcenter i Tullinge
    Fick inte bra genomgång av bilen jag köpte, allt jag skrev på i pappersväg var friskrivning för firman på alla fel som kan tänkas vara fel på fordonet.
    Jag va där för bilens skull, inte för företaget. Fick dock inget vidare bra intryck av firman men affären gick ok. Väldigt få svensktalande folk och andra runt omkring gav dåligt intryck av att va seriösa.
    2017-08-01 Carcenter i Tullinge svarar Tord M
    Hej,

Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension om oss. Det är mycket tråkigt att höra vad du har fått för intryck av bilfirma men vad härligt att själva affären gick OKEJ och att det inte är några konstigheter med bilen du har köpt från oss.

Vissa av våra medarbetare inte är svensktalande men de har aldrig kundkontakt då deras huvudsakliga arbetsuppgifter är att köra ut bilar så att det inte skulle ta långt väntetid för en provkörning. Vi vet verkligen inte hur det här har påverkat dig som kund då du inte behövde komma i kontakt med de som inte är svensktalande då det finns alltid minst två säljare på plats som talar svenska flytande och som alltid försöker hjälpa våra kunder så mycket som det går.

Hoppas du är nöjd med bilen och du är varmt välkommen att kontakta oss om det är något som vi kan hjälpa dig med!

• Johanna L
    Johanna L skrev om Carcenter i Tullinge
    Trevligt, ärligt och öppet bemötande. Är mycket nöjd med bilen som jag köpte.
  • Talal A
    Talal A skrev om Carcenter i Tullinge
    Bytt bil hos er 2 gånger nu och är alltid nöjd med bilar jag har köpt fram till nu. Jag komma att fortsätta köpa mina bilar från er på framtiden så länge jag känner mig bekväm när jag kommer dit. Bättre lånvillkor kan jag inte hittar hos någon annan, tack för senast!
    2017-07-22 Carcenter i Tullinge svarar Talal A
    Hej Talal,

Tack för ditt fina omdöme om oss och stort Grattis till din nya 7-Sitsiga Touran!

Du är alltid välkomna in om ni vill byta/köpa en bil!

Mvh Carcenter i Tullinge
  • Mohanad K
    Mohanad K skrev om Carcenter i Tullinge
    Good car delarship, I bought my car from Carcenter before one week ago. They offered me interest free loan, almost 90 thousend crowns and sex months waranty includede in the price with sex months road assist, Good deal!
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Carcenter i Tullinge
    Väldigt bra och professionellt bemötande! Vi är mycket nöjda.
  • Patrik  W
    Patrik W skrev om Carcenter i Tullinge
    Mycket bra, fin service och trevligt bemötande genom hela bilaffären. Mycket snabba svar.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Carcenter i Tullinge
    Ringde på en bil och fick via telefon ner priset från 85000 kr till 81000 kr. Bor 45 mil från handlaren så jag fick info om att bilen var i bra skick, vilket jag litade på eftersom de fått bra rekommendationer här via reco.se . Veckan efter var jag i närheten i andra ärenden så jag åkte till handlaren för att köpa bilen, då var den på besiktning och kom tillbaka efter en stunds väntan med underkänt, en 2:a pga för dåligt spänd handbromsvajer. Eftersom jag hade 5 timmars bilresa hem så kom vi överens om att gå ner till 77 000 kr pga kostnad för reparation av bromsvajer samt ombesiktning. Jag provkörde och frågade om allt fungerade i övrigt eftersom jag skulle köra bilen vidare ner till Spanien. Enligt en mycket trevlig säljare så var allt i toppskick, den var nyservad hos dem och inget i övrigt att anmärka på. När jag sedan provar AC:n en bit in i Frankrike så fungerar den inte. Jag upptäcker även, på grund av att det börjar slamra på taket att antennen var avbruten och fastlindad med ståltråd som gått upp. När jag är framme i Spanien kontaktar jag handlaren för att höra om de kan hjälpa mig men får till svar att bilen är såld i befintligt skick och att det inte finns några garantier. Till slut får jag se en varudeklaration där det står att bilen är ett repobjekt och ska bärgas från platsen. Jag har aldrig sett detta dokument tidigare och ifrågasätter min underskrift på dokumentet. Nu 5 dagar senare har jag fortfarande inte fått svar så jag har lämnat in bilen för rep av AC, vilket blev en dyr historia då AC:n läckte. Samtidigt påtalade verkstaden att bromsskivor, spindelleder och damasker måste bytas då de också är slut. Så trevligt bemötande i all ära, efterspelet kan jag dessvärre inte annat än att beklaga.Jag har minsann lärt mig läxan att inte lita blint på vad som sägs utan ska ifrågasätta mer och se till att få se all dokumentation men i detta fall så gjorde jag inte det pga tidsnöd och trevligt bemötande.
    2017-07-16 Carcenter i Tullinge svarar Andreas B
    Hej Andreas,

Tack för din ärliga recension. Det är mycket tråkigt att höra vad du beskriver om din bil och att det har hänt under din resa till Spanien.
    Vi vill självklart hjälpa dig med att laga felet på Ac:en och antennen men då behöver vi ha bilen på plats för att kunna skicka den till någon av våra samarbetsverkstäder då en felsökning måste alltid göras för att vi ska kunna lista ut vad felet är då det kan finnas flera anledningar till att Ac:en inte funkar som det ska, kanske läckage, kondensor, AC-Styrenhet eller AC-kompressor mm. Varken vi/dig vet vad felet är.

Vi besiktigar alla bilar som befinner sig under besiktningsperioden så att våra kunder skall känna sig trygga och nöjda inför bilköpet och det var därför bilen inte var på plats den dagen du köpte den. Du har fått en stor prissänkning PGA fel som dykt upp under besiktningen och som behövde åtgärdas och då ville du själv fixa det enligt överenskommelse. Att Ac:en inte fungerade visste vi inte om/inte du hellre annars så skulle du ha upptäckt det när du var hos oss och provkörde samt testade bilen, men sådant kan hända alla begagnade/nya bilar när det blir lite otur.

Jag har nu pratat med ansvarig för ditt ärende och du kommer att bli kontaktad av en säljare så fort som möjligt. Du är också välkommen att kontakta oss ifall det inte går att få tag i dig då du är bortrest!

Bilen säljes absolut inte som repobjekt och det ska vara normalt skick på allting men det har säkert hänt ett tryckfel i varudeklarationen.

Vi hoppas att du är nöjd med bilen i övrigt, och att du får en fantastisk sommar i Spanien!

• Karlos J
    Karlos J skrev om Carcenter i Tullinge
    Vi köpte en peugeot 308.
    Trevlig personal, vi blev bra bemötta av försäljaren! Vindrutetorkare har slutat fungera några dagar efter köpet och nu måste den lagas, mycket tråkigt!
    2017-07-15 Carcenter i Tullinge svarar Karlos J
    Hej Karlos,

Tack så mycket för din recension.

Vad tråkigt att höra att det blev så med vindrutetorkare. Vi kommer självklart att hjälpa dig med att åtgärda felet. Någon av våra försäljare kommer att ta kontakt med dig inom kort.

• Glimsjö H
    Glimsjö H skrev om Carcenter i Tullinge
    Inga konstigheter, allt gick smidigt, trevlig personal och kunnig säljare.
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Carcenter i Tullinge
    Jag har fått ett väldigt trevligt bemötande samt fin service.
    2017-06-30 Carcenter i Tullinge svarar Magnus B
    Du är välkommen
    Mvh/ Carcenter i Tullinge
  • Joachim P
    Joachim P skrev om Carcenter i Tullinge
    Vi skulle egentligen titta på en annan bil men vi valde en Ford och är väldigt nöjda med kundbemötande och service.kunniga Och villiga att lösa problem på vägen! Jag kan varmt rekommendera den här firman 👍👍👍
    2017-06-16 Carcenter i Tullinge svarar Joachim P
    Hej Joachim!

Tack för ert fina omdöme om oss!

Ni är alltid välkomna in om ni vill byta/köpa en ny bil!

• Ulrika M
    Ulrika M skrev om Carcenter i Tullinge
    Riktigt trevliga att göra affärer med!
  • Haithem Z
    Haithem Z skrev om Carcenter i Tullinge
    Bra pris och bra killar jag har fått också sex månader garanti ingår i pris!
  • Louaee B
    Louaee B skrev om Carcenter i Tullinge
    BÄSTA FIRMA!!! Jag har fått mycket bra förtroende för Carcenter i Tullinge, säljarna där är verkligen professionella på kundhantering även när det dyker upp något oförväntat fel på bilen efter köpet. Jag och min fru köpte en bil och den var mycket fin och fräsch bil (Bara en ägares bil). Efter cirka 3 veckor började kamkedja låta och efter jag ringde till säljaren som vi gjorde affären med fick han i sin tur ringa verkstad som de samarbetar med och det visade sig att kedjan måste bytas ifall den börjar låta annars så finns det en stor risk att det blir motorhaveri som inte ens täcks av försäkring enligt min försäkringsbolag. Carcenter i Tullinge ringde mig samma dag och bad mig lämna bilen till en verkstad som de har samarbete med för att byta kamkedjan helt kostnadsfritt då jag har garanti på bilen.

Jag kommer alltid köpa bilar från er då ni tog hand om mig på ett mycket trevligt sätt och avhjälpte felet som jag fick på bilen utan problem och krångel. Jag kommer rekommendera er till alla mina släktingar och vänner!!!!
  • Johan G
    Johan G skrev om Carcenter i Tullinge
    Kompetent och proffsigt! Köpte min första bil från Carcenter i Tullinge i april 2017. En Opel Astra 2009. Bilen var i mycket fint skick & bra pris jämfört med liknande bilar hos andra bilhandlare! Är mycket nöjd med hela affären. Rekommenderas varmt!
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Carcenter i Tullinge
    Utmärkt kundbemötande & Bra priser. Jättenöjd med affären! Tack för den goda service jag fick av er!
  • Samuel  E
    Samuel E skrev om Carcenter i Tullinge
    Ett fantastiskt vänligt bemötande från första kontakten. Fick hjälp med att hitta en lämplig första bil till vår dotter i rätt prisklass. Vi är super nöjda. Bilen känns verkligen säker och det känns skönt att den blev servad precis innan leveransen. Rekommenderas varmt!! 👍👍👍
  • Lena G
    Lena G skrev om Carcenter i Tullinge
    Köpte bil för ca tre månader sedan,, då fyra sommar däck skulle ingå.. tack sa vi och blev glada.. idag skulle mekonomen skifta däcken då två av däcken var totalt okörbara.. Tack Tullinge carcenter,,,de som skulle vara gratis kostade oss 3,500 extra,,
    2017-04-17 Carcenter i Tullinge svarar Lena G
    Hej Lena!

Tack för din recension.
    Vi beklagar din upplevelse gällande sommardäck och vill gärna hjälpa dig med det så att du inte känner dig lurad/besviken på oss.
    Maila gärna lite mer info om ditt bilköp till info@carcenteritullinge.se så att någon av våra försäljare kan återkomma till dig.

Vi hoppas att du är nöjd med bilen i övrigt och uppmanar dig att kontakta oss direkt om du har några frågor eller funderingar.

Vänliga hälsingar,
  • Emad K
    Emad K skrev om Carcenter i Tullinge
    Hittills har jag och frugan varit mycket nöjda med vårt bilköp hos Carcenter i Tullinge. Otroligt vänligt bemötande!
  • Lena C
    Lena C skrev om Carcenter i Tullinge
    Trevlig och mycket hjälpsam personal, ett mycket smidigt bilköp!
  • Olvia G
    Olvia G skrev om Carcenter i Tullinge
    Super trevlig säljare. Är väldigt nöjd med mitt bilköp. Rekommenderas!
  • Malin K
    Malin K skrev om Carcenter i Tullinge
    Vi blev väl bemötta av personalen. Fantastiskt nöjda med vårt bilköp hos denna bilfirma och skulle gärna handla bil där igen i framtiden.
    2017-03-20 Carcenter i Tullinge svarar Malin K
    Hej Malin!

Tack för ert fina omdöme om oss!

Ni är alltid välkomna in om ni vill byta/köpa en ny bil!

Mvh Carcenter i Tullinge
  • Tina G
    Tina G skrev om Carcenter i Tullinge
    Jag är väldigt nöjd med mitt bilköp hos Carcenter i Tullinge. Jag tycker dem är vänliga, hjälpsamma, snabba och kunniga. Topp betyg!!
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Carcenter i Tullinge
    Bra bemötande och service samt kunnig personal. Hela affären gick smidigt utan krångel. Blev hämtade vid pendeltågsstation vid köpet förresten.
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Carcenter i Tullinge
    Proffsigt och bra bemötande och trevlig Säljare. Vi är mycket nöjda med affären. /Hanna
  • William W
    William W skrev om Carcenter i Tullinge
    En så himla fin och bra bil😊. Jag är nöjd fast ville ha Hundai men den är bra😊 i framtiden kanske
  • Erika D
    Erika D skrev om Carcenter i Tullinge
    Väldigt nöjd med Carcenter i Tullinge. Superbra service, mycket trevligt bemötande och kunnig försäljare.
  • Klawdia M
    Klawdia M skrev om Carcenter i Tullinge
    Fina bilar till härliga priser samt trevliga försäljare!
  • Rikard G
    Rikard G skrev om Carcenter i Tullinge
    Bra kundbemötande, hjälpsamma och ger riktig god & snabb service. Köpt min första arbetsbil hos dem. De har bra finansieringsalternativ, fick köpa min bil på avbetalning och utan kontantinsats.
  • Mikael  A
    Mikael A skrev om Carcenter i Tullinge
    Trevligt bemötande och serviceinriktade.
  • Mona K
    Mona K skrev om Carcenter i Tullinge
    Varje gång vi köper en bil från Carcenter i Tullinge känner vi oss mycket nöjd och nu har vi köpt 3 bilar från dem sedan firman var i Bandhagen 2014 och blev inte besvikna någon gång. Vi har alltid varit supernöjd med bilar vi har köpt därifrån och hur de tagit hand om oss efteråt då det dök upp ett mindre problem på en bil men de tog sitt ansvar och åtgärdat felet utan att vi drabbades av extra kostnader. Vi kommer vara trogna kunder och kommer säkert komma till er när vi behöver ha fler bilar eller när vi vill byta till andra bilar. Känner mig mycket nöjd med sista bilköp då de har ordnat hela bilens pris på avbetalning utan någon som helst ränta, helt räntefritt och bilen kostade cirka 85000 kr. Vi är imponerade av hur snabbt det gick för er bilfirma att växa. Vi önskar er alla lycka och vi ses i framtiden!
    2017-02-16 Carcenter i Tullinge svarar Mona K
    Kul o höra det. Tack :-) Välkommen tillbaka!
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Carcenter i Tullinge
    Snabb och smidig affär. Killarna där är alltid trevliga och redo att hjälpa till snabbt! Ett tryggt bilköp :)
  • Ibrahim S
    Ibrahim S skrev om Carcenter i Tullinge
    Proffsigt mottagande och bra service som alltid. De hjälpte mig att förmedla min bil.
  • Eva D
    Eva D skrev om Carcenter i Tullinge
    Kompetent o trevlig personal. Utmärkt bemötande från första kontakt till färdig affär. Ni känns som ett riktigt seriöst företag.

Hamringevägen 1, 146 41 Tullinge