Carcenter i Tullinge AB

Carcenter i Tullinge AB

Ring 072-945 96 02 www.carcenteritullinge.se
4.5

Hos oss på CarCenter i Tullinge kan du köpa, sälja eller byta in din bil. Vi hjälper dig hitta rätt bil eller köpare och ordnar även med transport om det önskas. I samarbete med EnterCard kan vi erbjuda förmånliga lån och vi kan ge upp till 24 månaders garanti från AutoConcept Insurance. Kontakta oss för mer information om...

140 omdömen om Carcenter i Tullinge AB

Monika E
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Köp ingen bil här om ni förväntar er bra service om det skulle bli ev reklamation, jo jag fick hjälp, men visade sig att de slarvat vid åtgärden. Så utrycker sig de under all kritik, riktigt kränkande faktiskt. Nu vet jag bättre och kommer aldrig köpa av dem igen

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Ali R
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Overpriced, not trustful and not honest Don’t buy from them. I had a very bad experience with them. I bought a Toyota yaris from carcenter approximately 2 months ago. I went there because I saw the car on blocket. When I arrived there, the price that was mentioned on the car in their garage was 10,000 kr more expensive than what they published on blocket. So I asked about their final price and they said that this is our final price. I showed them then their advertisement on blocket and then they gave me the price they...

Svar från Carcenter i Tullinge AB

Hej Ali, Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension om oss. Priset som stod på prisskylten var ordinera priset och priset som du såg på blocket var priset efter reduceringen, dvs det priset som du köpte bilen för. Det blev ju ingen diskussion om priset som du hävdar här i din recension men vi kan tänka oss att du är sur/upprörd och det är därför du nämner saker som är inte relevanta till varför du skrev denna recension om oss. Vi lämnar aldrig garanti på lampor/slitagedelar på alla bilar som vi säljer. Du...

Helenius R
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Köpte bil Vänligt och hjälpsamt bemötande Jag ville ha tydliga svar på mina frågor och fick det Var välkommen återkomma med flera frågor om jag behöver eller hjälp med bilen om jag undrar över något. Bra!

Svar från Carcenter i Tullinge AB

Hej Helenius! Tack för ditt fina omdöme! Du är alltid välkommen in till oss! Med vänlig hälsning, Carcenter i Tullinge AB

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Mats E
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Väldigt bra bemötande. Jag köpte en Bmw 530 som hade en lackskada och säljaren lovade att laga den och det har han gjort. Är supernöjd med min bil än så länge :).

Svar från Carcenter i Tullinge AB

Hej Mats! Tack för ditt fina omdöme! Du är alltid välkommen in till oss! Med vänlig hälsning, Carcenter i Tullinge AB

Dan-Anders Danne S
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Urdåliga och oansvariga!! Varning!! Körde bilen i ca en mil och sedan lös varningslampa. Ringde 15-tal gånger utan svar. Blev tvungen att anlita verkstad och nu vägrar Carcenter ersätta för fel som de själva förorsakat. Tvättar motorerna med diesel som gör att remmar och packningar torkar ut. Säljaren (som visar sig senare vara VD) uppger att denne inte ansvarar för reklamationer!!! Skyller nu felet på den verkstad som jag anlitat. Köp ej bil här, Oseriösa!!

Svar från Carcenter i Tullinge AB

Hej Danne Stattin, Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension om oss. Vi kommer förklara det som hände din bil så att kunder som är intresserade och läser det här vet varför du lämnat detta omdöme. Du köpte en gammal Renault Master från oss och den har gått cirka 23000 mil. En gammal bil med några skavanker/skönhetsfel då bilen är cirka 10 år gammal. Du har haft problem med bilen och vi har hjälpt dig att laga felet KOSTNADSFRITT. Det enda som hände med din bil var generatorrem som gick av efter...

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Maria W
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Upprepar tidigare kommentarer..snabb, rak och ärlig affär. Rekommenderar företaget och skulle definitivt köpa bil där igen. /Maria som köpte en Mitsubishi Grandis

Tack o välkommen åter Mvh/ Carcenter i Tullinge AB

Abid K
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Vänligt bemötande och bra pris. Allt gick snabbt och smidigt.

Svar från Carcenter i Tullinge AB

Hej Abid! Tack för ditt omdöme och välkommen åter! Med vänlig hälsning, Carcenter i Tullinge

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1025 omdömen 4.8 av 1025 omdömen

Jokaim J
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Snabb rak ärlig affär, precis så här vill jag köpa bil. Inga konstigheter, sympatisk säljare. Mitt första intryck när jag kom dit var att jag skulle passa mig men oj så fel jag hade. Kollar nog med dom nästa gång jag ska köpa bil igen :-)

Svar från Carcenter i Tullinge AB

Hej Joakim! Tack för ditt fina omdöme! Du är alltid välkommen in till oss! Med vänlig hälsning, Carcenter i Tullinge

Castro D
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Good Company with many cars and good prices. Bought a car to my Company and I Think it was a good service there and the seller speak English and it was important for me.

Svar från Carcenter i Tullinge AB

Hello Castro, Thank you for your review! You are welcome! Best regards, Carcenter i Tullinge AB

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1302 omdömen 4.6 av 1302 omdömen

Super trevlig & informativ. Inte alls pushig som många andra säljare, utan frågade oss vad vi ville ha i en bil & vad vi redan kollat på/pro

Jasim naji ibrahim I
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Köpt min Vw Polo hos denna bilhandlare och den funkar hur fint som helst. Jag är supernöjd med bilen. Fick bra pris på min inbytesbil förresten.

Daniel D
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Seriösa och ärlig bilhandlare. Trevligt bemötande och väldigt tillmötesgående. Tack för en bra affär.

Svar från Carcenter i Tullinge AB

Hej Daniel! Tack för ditt omdöme och välkommen åter! Med vänlig hälsning, Carcenter i Tullinge

Rai J
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Professional Staff. Rekommenderas !!

Svar från Carcenter i Tullinge AB

Hej! Tack för ditt omdöme och välkommen åter! Med vänlig hälsning, Carcenter i Tullinge AB

Willy Lennart V
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Mycket lyhört och vänligt bemötande av säljare Hassan. Fick provköra ett par bilar och när det var dags att förhandla var Hassan väldigt lösningsorienterad i att hitta pris och finansieringslösning vi båda var nöjda med. Återkommer gärna som kund.

Svar från Carcenter i Tullinge AB

Hej Willy Lennart! Tack för ditt fina omdöme! Du är alltid välkommen in till oss! Med vänlig hälsning, Carcenter i Tullinge

Lejon M
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Man överträffade mina förväntningar måste jag erkänna Då jag har lång erfarenhet i Bil branschen som säljare. Framförallt ett mycket uppriktigt Vänligt bemötande Dessutom gick hela bil affären Smidigt då jag hade en inbytesbil Också. Man höll dessutom det man lovade i affären utan krångel

Svar från Carcenter i Tullinge AB

Hej! Tack för ditt superfina omdöme! Ni är alltid välkomna in om ni vill byta/köpa en ny bil i framtiden! Med vänlig hälsning, Carcenter i Tullinge

Daniel G
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Trevligt bemötande och prisvärda begagnade bilar. en schysst affär helt enkelt. 👍

Sonja N
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Trevligt bemötande. Snabb och smidig bilaffär när jag väl bestämt mig.

Helena L
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Bra och seriöst bemötande. Kompetent säljare som verkligen gav oss all info vi ville ha. Sommardäcken var inte i bra skick men det såg vi i samband med provkörningen. Vi köpte bilen ändå då det var fint skick på den och priset var helt okej.

Yousef A
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Vi tyckte att bemötade av personalen var väldig trevlig, vi köpte en Audi A4 av Carcenter i Tullinge och vi är jättenöjda. Varmaste rekomendationer!

Tack Yousef och välkommen åter! Mvh Carcenter i Tullinge AB

Davidsson T
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Köpt en V70 hos Carcenter. En smidig affär som sköttes bra från början till slut.

Tack så mycket och välkommen åter! Mvh Carcenter i Tullinge AB

Morad I
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Bra bil. Bra information. Bra företag. Bra service, de kompletterade min inköpta bil med vinterdäck enligt vårt avtal. Jag personligen tipsar er om detta företag.

Ola J
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Suverän trevlig bra säljare med stor kunskap. Handlar gärna hos dem igen.

Hardy J
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Tack så mycket för all hjälp jag fick vid köpet. Verkligen toppen service! Toppen service!

Jacob M
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Mycket trevligt bemötande och seriösa säljare. Fick all hjälp och information jag behövde. Mycket bra låneerbjudande och gratis försäkring i två veckor hos IF. Det enda som jag inte var nöjd med är vinterdäcken som inte var i bästa skick men de klarar minst en säsong till enligt säljaren. Bilen rullar bra och har inte upplevt något problem än. 👍🏻

DANIEL L
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Skaffade körkort i somras och köpte min första bil här. Annonsen utlovade bra mycket mer än vad jag faktiskt fick. För att nämna lite så var vinterdäcken väldigt slitna, serviceboken inte ordentligt ifylld, ej fjärrstyrt lås mm, vilket inte stämde överens med annonsen. Självklart är det ju mitt ansvar att kolla upp sådant men då det var min första bilaffär så hade jag för dålig koll. Jag känner mig lurad, men tar det som en läxa inför nästa bilköp.

Svar från Carcenter i Tullinge AB

Hej! Vi känner inte igen dig och du har varken hört av dig till oss via mail eller telefon. Du får gärna maila registreringsnummer på bilen till oss så kollar vi upp det. Med vänlig hälsning, Carcenter i Tullinge AB

Aziz K
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Mycket bra bemötande och service. Tack för en trevlig affär!

Nasir A
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Hej! Vi köpte en skåpbil Vito till företaget och bilen är bra och annonsbeskrivningen stämde bra med verkligheten, menar när vi åkte dit för att kika på den. Bemötande av säljaren tycker jag också var trevligt och bra. Jag personligen rekommenderar denna bilfirma, //Nasir

Göran P
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Duktiga och proffsiga Grabbar!!! Bra betjäning, smidig leverans och bra service. Prisvärt, kan rekommenderas varmt!

Michelle G
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Trevligt bemötande och bra hjälp! Bilen jag köpt är bra och inget fel på den än så länge men två stycken av vinterdäcken var inte i bra skick. Jag tog kontakt med bilfirman och dem sa att dem skulle ordna två stycken fräscha däck helt kostnadsfritt.

Svar från Carcenter i Tullinge AB

Hej! Tack för din feedback! Vi kommer hjälpa dig som vi har lovat. Mvh Carcenter i Tullinge AB

Jone M
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Great cardelar with good car collection. We were there and bought Toyota Prius to my wife and we both think the guys who work there are helpful and helpt us with all questions about the car. We have been promised about a service which the seller iffered us to do for free within sex month. We highly recommend this company!

Jan-Erik B
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Trevligt bemötande från första stund. Mycket trevlig persona. Köpte en Kia Ceed och är fortfarande nöjd med den. Rekommenderar er!

Maria A
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Köpte en Kia. Trevligt bemötande och kunnig personal. Ali ger ett ärligt och seriöst intryck. Rätt pris i jämförelse med övrig marknad. Recond ger nybilskänsla.

Tack Maria och välkommen åter Mvh Carcenter i Tullinge

Mohammed M
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Köpt en arbetsbil och fick dragkrok eftermonterat enligt ök. Allt gick smidigt och vi är rätt nöjda med denna handlare och har köpt två skåpbilar till hittills. 👍🏻👍🏻👍🏻

Johansson T
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Bra bemötande vänliga och informativa säljare. Hade problem med AC direkt vid köpet. Inga problem säljaren lovade att ordna det. Ny kondensorn sattes in och nu fungerar AC. Mycket bra ordnat. Ska ni köpa bil så rekommenderar jag att titta in hos Carcenter i Tullinge. Kent med Volvo V50.

Tack Kent och välkommen åter Mvh Carcenter i Tullinge

Maya S
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Utmärkt service. Trevliga och hjälpsamma killar som jobbar där, de försöker alltid ge snabb service. Jag och min man fick provköra tre bilar tills vi bestämde oss vilken bil vi ska ha och det gick supersnabbt att köra ut alla tre. Verkligen låga priser jämfört med andra bilhandlare. Vi rekomenderar denna bilhandlare varmt!!

Hassan K
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Jag köpte en bil och mottagning var helt ok

Gunnar A
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Jag/vi köpte en begagnad bil idag en Volvo XCV70 från 2001. Under mina 60 år har jag aldrig mött en trevligare och service maindlig familj. Det var som om vi inte ville åka hem därifrån. En stor respekt till er från oss Anette & Gunnar Alfvén Vaxholm...!!! ❤️

Svar från Carcenter i Tullinge AB

Hej! Tack för ditt superfina omdöme! Ni är alltid välkomna in om ni vill byta/köpa en ny bil! Med vänlig hälsning, Carcenter i Tullinge

Kjell N
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Vi fick ett bra bemötande och hjälp.

Marcus J
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Riktigt nöjda med vårt bilköp hos Carcenter Tullinge, trevliga killar som jobbar där och försöker hjälpa sina kunder snabbt. Försäljarna är duktiga, proffsiga och ger mycket bra bemötande så fort man kliver in i bilhallen. Det finns tyvärr få bilhandlare som bryr sig om sina kunder och denna handlare är en av dem. Man hittar många begagnade arbetsbilar av olika storlekar, vilket gör det enkelt att välja bil. Nu har vi köpt vår tredje arbetsbil från Carcenter Tullinge och det har alltid gått bra. Känner oss mycket nöjda. Återigen tack! Keep the good working!!

Emma
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Dem sålde mig en bil med flera dolda fel och redan efter 2 måndader fick jag problem med växellådan och motor. Dem vägrar stå för några konstander. Köp inte bilar hos dem!

Svar från Carcenter i Tullinge AB

Hej, Vi känner inte igen dig. Vi har ingen kund som heter Emma som har haft problem med motor och växellåda dem senaste månaderna. Vi behöver veta vem du är och vad din bil har för registreringsnummer annars så kommer vi kontakta Reco så att dem tar bort ditt omdöme. Du kan kontakta oss antingen via telefon eller e-post och hänvisa till detta omdöme. Mvh Carcenter i Tullinge

Rami K
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Mycket bra och trevliga killar som jobbar där, dem också e trevliga och bjuder på kaffe så fort man kommer in på hallen . De hjälpt oss mycket med svar på alla våra frågår angående bilen vi köpte till min syster . Vi blir mycket nöjda när vi ser vår bils historik med Carfax som var gratis då vi är mycket rädda om bilen är krockad eller fusk med miltal men försäljaren där gav oss rapport som visar alla besiktningar som gjord på bilen och vi känner oss mycket trygga. Vi rekommenderar denna bilhandlare mycket varmt och kommer bara köpa våra bilar från dem!!!

Sari M
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Inget att klaga på, bra handlare!

Roland M
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Mycket trevlig säljare som sträver efter att kunden ska bli nöjd. Det gick snabbt att provköra bilen och även det administrativa, hjälpte mig att hitta billigaste försäkringen och räknade min bil för bra pris också, jag är mycket nöjd med min bil och det var min kusin som rekommenderade mig att köpa från denna bilhandlare då hon har bra erfarenhet från denna handlare och är dessutom en stamkund. Jag rekommenderar Carcenter Tullinge då de hjälper gärna till och gör sitt bästa för kundens skull. Jag kommer alltid att komma till er när jag byter eller köper ny bil.

Svar från Carcenter i Tullinge AB

Hej Roland! Stort tack och välkommen åter! Med vänlig hälsning, Carcenter i Tullinge

Jan h

Jätteträvligt bemötande👍 rekomenderas

Tack Jan och välkommen åter Mvh

Nils P
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Bra bemötande vid köp av bil! Kompetent personal och supersnabb service. Vi är mycket nöjda med vår fina bil. Rekommenderas varmt!

Monaf Abid I
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Jag tycker att bemötandet var jätte bra. Bra och snabb service då det är många som jobbar där. Fick ett liter problem med bilen några dagar efter leveransen men jag hade garanti sex månader och då lagade Carcenter min bil utan extra kostnader. De har skött sig bra och är nöjd både med bilfirman och med min bil såklart. Jag kommer säkert att återkomma till er när min som skaffar körkort och vill ha bil. Tack för en smidig affär!

Svar från Carcenter i Tullinge AB

Hej Monaf! Tack för din recension, kul att du är nöjd med bilaffären! Ni är alltid välkomna in om ni vill byta/köpa en ny bil! Med vänlig hälsning, Carcenter i Tullinge

Lisa I
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Mycket bra bemötande och bra service. Trevliga och hjälpsamma personal. Fick all hjälp och information jag behövde. Säljaren har hjälpt mig att hitta bästa försäkring. Jag rekommenderar denna handlare.

Blerim
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Köpte bil 2 veckor sen och har garanti fortfarande. Bilen startar väldigt trögt, de skrev att det bilens var skatt betalt,(stämmer ej), de skrev bensin snål och bekvämt att köra(bilen drar 7,6 i lugn körning). När man ringer till de svarde de så här: "Varför du ringa och bråkar om bil. Skicka brev postat reklamera bilen Vi reserverar oss att vi kan skriva fel" De gjorde vanlig service och frågade jag: Bilen startar mycket svårt el knappt, kollar ni inte på sånt? De svarar : vi kollar inte på sånt bara olja...

Svar från Carcenter i Tullinge AB

Hej Blerim, Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension om oss. Vi säljer alla bilar avställda och kunden själv börjar betala skatt från den dagen bilen ställs på, du kan ta kontakt med Blocket/Bytbil och då kan de skicka dig källmaterial till annonsen och där kan du se att vi inte har skrivit att bilen säljes skattad. När man gör en grundservice, byter man olja och oljefilter och kontrollerar bromsvätska, servoolja mm. Ibland tar vi emot reklamation endast via e-post då vi inte alltid har möjlighet att...

Jnajib N
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Bra bemötandet och och trevliga personal

Håkan B
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Lätt att ha att göra med. Snabb återkoppling på frågor. Mycket nöjd med min bil.

Annie D
Skrev om Carcenter i Tullinge AB

Bemötande gick jätte bra. Fick all hjälp jag behövde så jag rekommenderar starkt.