Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Botkyrka Carcenter i Tullinge

Carcenter i Tullinge

Hamringevägen 1, 146 41 Tullinge — Visa karta

Hos oss på CarCenter i Tullinge kan du köpa, sälja eller byta in din bil. Vi hjälper dig hitta rätt bil eller köpare och ordnar även med transport om det önskas.

I samarbete med EnterCard kan vi erbjuda förmånliga lån och vi kan ge upp till 24 månaders garanti från AutoConcept Insurance. Kontakta oss för mer information om finansiering och garanti vid ditt bilköp!

Vi har varit många år i branschen och fokuserar alltid på att du som kund ska bli nöjd med din bilaffär. Målet är att du ska hitta en bra bil till ett bra pris!
Lör: 10:00-17:00
Sön: 11:00-16:00

Läs vad 36 kunder tycker om Carcenter i Tullinge

• Samuel  E
    Samuel E skrev om Carcenter i Tullinge
    Ett fantastiskt vänligt bemötande från första kontakten. Fick hjälp med att hitta en lämplig första bil till vår dotter i rätt prisklass. Vi är super nöjda. Bilen känns verkligen säker och det känns skönt att den blev servad precis innan leveransen. Rekommenderas varmt!! 👍👍👍
  • Lena G
    Lena G skrev om Carcenter i Tullinge
    Köpte bil för ca tre månader sedan,, då fyra sommar däck skulle ingå.. tack sa vi och blev glada.. idag skulle mekonomen skifta däcken då två av däcken var totalt okörbara.. Tack Tullinge carcenter,,,de som skulle vara gratis kostade oss 3,500 extra,,
    2017-04-17 Carcenter i Tullinge svarar Lena G
    Hej Lena!

Tack för din recension.
    Vi beklagar din upplevelse gällande sommardäck och vill gärna hjälpa dig med det så att du inte känner dig lurad/besviken på oss.
    Maila gärna lite mer info om ditt bilköp till info@carcenteritullinge.se så att någon av våra försäljare kan återkomma till dig.

Vi hoppas att du är nöjd med bilen i övrigt och uppmanar dig att kontakta oss direkt om du har några frågor eller funderingar.

Vänliga hälsingar,
    Carcenter i Tullinge
  • Emad K
    Emad K skrev om Carcenter i Tullinge
    Hittills har jag och frugan varit mycket nöjda med vårt bilköp hos Carcenter i Tullinge. Otroligt vänligt bemötande!
  • Lena C
    Lena C skrev om Carcenter i Tullinge
    Trevlig och mycket hjälpsam personal, ett mycket smidigt bilköp!
  • Olvia G
    Olvia G skrev om Carcenter i Tullinge
    Super trevlig säljare. Är väldigt nöjd med mitt bilköp. Rekommenderas!
  • Malin K
    Malin K skrev om Carcenter i Tullinge
    Vi blev väl bemötta av personalen. Fantastiskt nöjda med vårt bilköp hos denna bilfirma och skulle gärna handla bil där igen i framtiden.
    2017-03-20 Carcenter i Tullinge svarar Malin K
    Hej Malin!

Tack för ert fina omdöme om oss!

Ni är alltid välkomna in om ni vill byta/köpa en ny bil!

Mvh Carcenter i Tullinge
  • Tina G
    Tina G skrev om Carcenter i Tullinge
    Jag är väldigt nöjd med mitt bilköp hos Carcenter i Tullinge. Jag tycker dem är vänliga, hjälpsamma, snabba och kunniga. Topp betyg!!
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Carcenter i Tullinge
    Bra bemötande och service samt kunnig personal. Hela affären gick smidigt utan krångel. Blev hämtade vid pendeltågsstation vid köpet förresten.
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Carcenter i Tullinge
    Proffsigt och bra bemötande och trevlig Säljare. Vi är mycket nöjda med affären. /Hanna
  • William W
    William W skrev om Carcenter i Tullinge
    En så himla fin och bra bil😊. Jag är nöjd fast ville ha Hundai men den är bra😊 i framtiden kanske
  • Erika D
    Erika D skrev om Carcenter i Tullinge
    Väldigt nöjd med Carcenter i Tullinge. Superbra service, mycket trevligt bemötande och kunnig försäljare.
  • Klawdia M
    Klawdia M skrev om Carcenter i Tullinge
    Fina bilar till härliga priser samt trevliga försäljare!
  • Rikard G
    Rikard G skrev om Carcenter i Tullinge
    Bra kundbemötande, hjälpsamma och ger riktig god & snabb service. Köpt min första arbetsbil hos dem. De har bra finansieringsalternativ, fick köpa min bil på avbetalning och utan kontantinsats.
  • Mikael  A
    Mikael A skrev om Carcenter i Tullinge
    Trevligt bemötande och serviceinriktade.
  • Mona K
    Mona K skrev om Carcenter i Tullinge
    Varje gång vi köper en bil från Carcenter i Tullinge känner vi oss mycket nöjd och nu har vi köpt 3 bilar från dem sedan firman var i Bandhagen 2014 och blev inte besvikna någon gång. Vi har alltid varit supernöjd med bilar vi har köpt därifrån och hur de tagit hand om oss efteråt då det dök upp ett mindre problem på en bil men de tog sitt ansvar och åtgärdat felet utan att vi drabbades av extra kostnader. Vi kommer vara trogna kunder och kommer säkert komma till er när vi behöver ha fler bilar eller när vi vill byta till andra bilar. Känner mig mycket nöjd med sista bilköp då de har ordnat hela bilens pris på avbetalning utan någon som helst ränta, helt räntefritt och bilen kostade cirka 85000 kr. Vi är imponerade av hur snabbt det gick för er bilfirma att växa. Vi önskar er alla lycka och vi ses i framtiden!
    2017-02-16 Carcenter i Tullinge svarar Mona K
    Kul o höra det. Tack :-) Välkommen tillbaka!
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Carcenter i Tullinge
    Snabb och smidig affär. Killarna där är alltid trevliga och redo att hjälpa till snabbt! Ett tryggt bilköp :)
  • Ibrahim S
    Ibrahim S skrev om Carcenter i Tullinge
    Proffsigt mottagande och bra service som alltid. De hjälpte mig att förmedla min bil.
  • Eva D
    Eva D skrev om Carcenter i Tullinge
    Kompetent o trevlig personal. Utmärkt bemötande från första kontakt till färdig affär. Ni känns som ett riktigt seriöst företag.
  • Ylva N
    Ylva N skrev om Carcenter i Tullinge
    Trevligt bemötande o enkel affär.☺
  • Ahmed R
    Ahmed R skrev om Carcenter i Tullinge
    Trygg affär, trevlig personal och snabb service.

Ett företag man kan lita på.
  • Amira M
    Amira M skrev om Carcenter i Tullinge
    Bilen är bra jag tycker om den samt rimlig värdering av min bil som jag lämnar hos dem inbyte och personal är bra
  • Jimmy S
    Jimmy S skrev om Carcenter i Tullinge
    Jag är helt nöjd o tycker det var riktigt bra
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Carcenter i Tullinge
    Jag blev bra bemött, säljarna var trevliga o det kändes seriöst
  • Mourtada S
    Mourtada S skrev om Carcenter i Tullinge
    Bra service, trevlig personal, bra priser!
  • Martin A
    Martin A skrev om Carcenter i Tullinge
    Kanonbra bemötande och smidig affär. Jag skulle definitivt rekommendera denna firma för andra och skulle inte tveka att köpa en till bil från Carcenter i Tullinge igen! Säljaren svarade på alla mina frågor och hjälpte till med att fixa försäkring.
    #mycket nöjd kund
  • Vanja
    Vanja skrev om Carcenter i Tullinge
    Mycket trevligt bemötande av kunnig bilhandlare. Seriöst företag. Vi är mycket nöjda, allt gick snabbt och smidigt. Rekommenderas å det varmaste!
  • Fadi G
    Fadi G skrev om Carcenter i Tullinge
    Kan rekommenderas starkt! Är själv supernöjd med hela affären från början till slut då jag köpt min Honda Civic och lämnade min V70 i inbyte som en del av kontantinsatsen. De har hyggliga priser på sina bilar samt bra och snabb service, de hämtade mig från stationen förresten. Tack för en trygg och trevlig bilaffär, ni är proffsiga på att göra affärer!!!
    2017-01-27 Carcenter i Tullinge svarar Fadi G
    Stort Grattis Fadi till din nya Civic! Alla vi på Carcenter i Tullinge önskar dig all lycka med din nya Civic.
  • Sarah J
    Sarah J skrev om Carcenter i Tullinge
    Har äntligen hittat min älskade pärla hos Carcenter i Tullinge. Är rätt nöjd med bilen, de erbjöd mig helt räntefritt lån på hela summan, HELT OTROLIGT!
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Carcenter i Tullinge
    Fantastiskt snabb och bra service. Jag och min sambo rekommenderar denna firma starkt.
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Carcenter i Tullinge
    Mycket nöjd med mitt bilköp, rekommenderas varmt!
  • Alexander M
    Alexander M skrev om Carcenter i Tullinge
    Handlade min 7-sitsiga Caddy Maxi Life hos Carcenter i Tullinge. Trevliga, snabba och professionella vad gäller kundhantering. De hanterade mig som kund på ett mycket trevligt sätt även när jag reklamerade bilen då det uppstod ett mindre problem efter några dagar men de tog sitt ansvar och löste det på ett bra och smidigt sätt. Väldigt nöjd med denna bilaffär!!!
  • Malin E
    Malin E skrev om Carcenter i Tullinge
    Köpt min super fina Audi A3. Mycket trevligt mottagande samt snabb leverans. Personalen är trevlig och hjälpsam från början till slutet!

Jag är väldigt nöjd som kund och rekommenderar denna bilhandlare!
  • Emma P
    Emma P skrev om Carcenter i Tullinge
    Mycket trevlig och kompetent säljare. Jag har stort förtroende för honom.

Bilen är helt fantastisk men när jag kom hem upptäckte min man att den inte har något reservdäck.
    2016-12-13 Carcenter i Tullinge svarar Emma P
    Hej Emma!

Tack för din feedback!

Din bil har inget reservdäck utan en pump/vätska (reservhjulsfritt system) som du förmodligen hittar under mattan i bagageutrymmet. Hör gärna av dig till oss om du ändå inte hittar den så får vi skicka ett reservdäck till dig :).

Varma hälsningar,
    Alex med kollegor
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Carcenter i Tullinge
    Mycket bra service, trevligt bemötande!
  • Girgis I
    Girgis I skrev om Carcenter i Tullinge
    Det är gremt företag med härliga personal dem profesonala i bil försäljning faktiskt jag är jätt nöjed
    2016-12-15 Carcenter i Tullinge svarar Girgis I
    Tack så mycket och välkommen åter
  • Alexander S
    Alexander S skrev om Carcenter i Tullinge
    Mycket trevlig och kunnig personal!
    Blev hämtad vid pendeltågsstationen när jag skulle komma och kika på bilen, tack för en bra affär, rekommenderar denna bilfirma!

Hamringevägen 1, 146 41 Tullinge