Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Botkyrka Carcenter i Tullinge

Hamringevägen 1, 146 41 Tullinge — Visa karta

Hos oss på CarCenter i Tullinge kan du köpa, sälja eller byta in din bil. Vi hjälper dig hitta rätt bil eller köpare och ordnar även med transport om det önskas.

I samarbete med EnterCard kan vi erbjuda förmånliga lån och vi kan ge upp till 24 månaders garanti från AutoConcept Insurance. Kontakta oss för mer information om finansiering och garanti vid ditt bilköp!

Vi har varit många år i branschen och fokuserar alltid på att du som kund ska bli nöjd med din bilaffär. Målet är att du ska hitta en bra bil till ett bra pris!
Lör: 10:00-17:00
Sön: 11:00-16:00

Läs vad 88 kunder tycker om Carcenter i Tullinge

• Lars J
    Lars J skrev om Carcenter i Tullinge
    Är verkligen supernöjd med mitt bilköp hos denna handlare!!! Läs mer
  • Staffan Å
    Staffan Å skrev om Carcenter i Tullinge
    Mycket smidig och professionell försäljning av min bil. Mycket bra bemötande.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • John H
    John H skrev om Carcenter i Tullinge
    Vi är jättenöjda med vårt bilköp. Bra kundservice och bemötande från säljaren och övrig personal. Det är inte första bilen vi köper från Carcenter utan den är andra bilen och det blir säkert fler. Vi kan starkt rekommendera andra att handla från denna handlare. Mvh Haddad John Läs mer
    2018-01-05 Carcenter i Tullinge svarar John H
    Hej!

• Joakim
    Joakim skrev om Carcenter i Tullinge
    REKOMENDERAR INTE!

Kan ju hålla med tidigare recensioner att killarna är trevliga och hjälpsamma med finansiering och osv.
    MEN... vi köpte en bil som visades var bara täckt med stenskott, som dom har täckt för att dölja synliga fläckar! känner mig lurad och garantin täcks inte av utvändiga skönhetsfel. Den sades vara servad enligt servicebok.

Så status efter en veckas ägande: spolarvätskehållaren läcker, Trasigt parkeringsljus, AC verkar inte funka, felinställt halvljus, som jag inte blev informerad om.

Jag känner mig grundlurad, gissar att jag får skylla mig själv som inspekterar bilen så dåligt, men det var därför jag valde att köpa av en bilhandlare för att inte få en bil "i befintligt skick".

Jag har ringt och förklarat dessa fel för dom men killen sa att reklamations ansvarige var inte på plats, Jag känner inte heller något förtroende för firman så jag lämnar hellre bilen till någon jag litar på så jobbet blir gjort! Läs mer
    2018-01-05 Carcenter i Tullinge svarar Joakim
    Hej Joakim,
    Vad bra att du tycker att våra säljare är trevliga och hjälpsamma. Vi är också trevlig och hjälpsamma även vad gäller reklamation på saker som dyker upp efter köpet. Vi säljer ju begagnade bilar och det kan hända att vissa skavanker finns och det ska inte vara något problem när vi är villiga att åtgärda alla fel kostnadsfritt.

Vad gäller allt annat som du har nämnt så kan vi hjälpa dig med att åtgärda allt kostnadsfritt men då vill vi att du tar kontakt med oss via e-post så att vår reklamationsansvarig kan återkomma till dig.

Vi vill att du som kund ska kunna samarbeta med oss så att vi skulle kunna utföra reparationen av din bil. Vad gäller skönhetsfel då finns inget garanti på sådant då man kan se allting med blötta ögat.

• Simon M
    Simon M skrev om Carcenter i Tullinge
    Good service and cheap cars with good conditions. I bought a Volkswagen Tiguan from Carcenter and I didn't get any problem with the car yet. Keep your car prices cheap as they are now then you will see me again when I want to buy or change my car 😉. Thank you for your offered me interest free credit.

BR Simon Läs mer
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Carcenter i Tullinge
    Säljaren var mycket pålitlig. Smidig affär. Riktigt nöjd! Läs mer
    2017-12-15 Carcenter i Tullinge svarar Marcus L
    Hej Marcus!

Tack för din recension, kul att du är nöjd med bilaffären!
    Du är alltid välkommen in om du vill byta/köpa en ny bil!

• Alexander M
    Alexander M skrev om Carcenter i Tullinge
    Blev lovad sommardäck men fick inga, bilen skulle varit rekondad men skiten var bara överpolerad med polish vilket medförde att ratten blev snorhal och när det försvann satt all skit kvar under. Dessutom började bilen gnissla samma dag som jag köpte den. Har mailat men fått noll respons. Lurendrejare Läs mer
    2017-12-14 Carcenter i Tullinge svarar Alexander M
    Hej Alexander,

Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension om oss.

Du får gärna ta kontakt med oss via e-post/telefon så får vi hjälpa dig. Lovar vi något så fixar vi alltid det oavsett vad det och vad det kostar. Vi behöver veta vilken bil du har köpt av oss så får vi veta vad som har hänt. Om det du har skrivit här stämmer då kommer vi göra dig nöjd och gör vårt bästa för att det ska gå snabbt. Hör du inte av dig till oss då kan vi tyvärr inte hjälpa dig med något.

Nu vet vi vem du är efter att du hört av dig till oss efter din recension här. Vi kommer hjälpa dig så fort den som är ansvarig för reklamation är tillbaka till jobbet. Vi är ju absolut inte lurendrejare, vi tar hand om våra kunder även efter vi har sålt bilen. Det tycker vi inte alls ett trevligt beteende men vi kommer hjälpa dig ändå!

2018-01-10 Alexander M svarar Carcenter i Tullinge
    Fick hjälp att fixa allt och har inget ont att säga om grabbarna.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • MARCUS E
    MARCUS E skrev om Carcenter i Tullinge
    Trevligt bemötande. Snabb affär. Läs mer
  • Karin I
    Karin I skrev om Carcenter i Tullinge
    Trevliga försäljare! Allt helt ok och vänligt bemötande. Välkomna tillbaka, för hjälp, nu när backsensorn inte funkar. Läs mer
    2017-12-03 Carcenter i Tullinge svarar Karin I
    Hej Karin,

Ring gärna oss. Vi kommer att hjälpa till.

• jenny M
    jenny M skrev om Carcenter i Tullinge
    Jätte bra bemötande och trevliga. Läs mer
    2017-11-16 Carcenter i Tullinge svarar jenny M
    Hej
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Carcenter i Tullinge
    Ringde i förväg för att vara säker på att den bil jag var intresserad av fanns kvar. När jag kom dit har de kört fram bilen i bra ljus så att det var enkelt att titta på den. Otroligt trevligt bemötande, bra service och säljaren hade gott förtroende för mig som kund då jag fick komma 4 dagar senare med diverse ting som tillhörde min gamla bil. Jämförde försäkringar åt mig så jag fick mest och bäst för pengarna.
    Rekommenderar VERKLIGEN denna firma! Läs mer
  • HANS GUSTAV R
    HANS GUSTAV R skrev om Carcenter i Tullinge
    Jätte trevligt och seriöst bemötande Läs mer
  • Ibrahim T
    Ibrahim T skrev om Carcenter i Tullinge
    Jag har köpt eb bil och nästa dagen hade ett fel i bilen (växellådan ), jag ringde dem och de hämtade bilen efter 2 dagar sen sa de att det finns ett problem med mechatronic i växellådan så de ska fixa (i köpavtalet stor att jag har en månad garanti för motorn och växellådan ),
    Efter 2 väcker fixade de bilen och jag hämtade den.
    Nu är bilen ganska bra, hoppas att det finns ingen annan fel. Läs mer
    2017-11-07 Carcenter i Tullinge svarar Ibrahim T
    Hej Ibrahim,

Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension om oss. Det var tråkigt att det uppstod ett problem med växellådan några dagar efter leveransen och ett sådant oförväntat fel kan hända alla begagnade bilar men det viktiga att vi fick laga bilen helt KOSTNADSFRITT utan att du behövde betala en enda krona och vi stod också för kostnaden för bärgningsbil samt du blev erbjuden att få en lånebil under tiden men du har valt att vänta tills din bil blir klar. Vi fick betala cirka 22 000 kr för att fixa felet med Mechatronic på din automatlåda, vi fick köpa original reservdelar till från Volkswagen.

Hoppas du är nöjd med bilen nu och om något händer med bilen då är du välkommen att kontakta oss så får vi hjälpa dig så fort som möjligt! Du har garanti på reparationen förresten.

• Charlotte C
    Charlotte C skrev om Carcenter i Tullinge
    Mycket bra och trevligt bemötande och enkelt och smidigt att köpa bil.
    Vinterhjulen som saknades för dagen , kördes hem till oss efter ett par dagar/ jättebra service .
    Jag kan varmt rekommendera denna firma . Läs mer
  • Mohammed S
    Mohammed S skrev om Carcenter i Tullinge
    I bought a car few days ago. The process went fast and smooth. Nice and cooperative people. Läs mer
    Carcenter i Tullinge gillar detta
  • Emre A
    Emre A skrev om Carcenter i Tullinge
    Väldigt nöjd med affären och företaget!

Hjälpsamma killar som även hjälper till efter köpet.. fick dåliga vinterdäck på köpet som bilens förra ägare hämtade efter några dagar men när jag upplyste Carcenter att de var dåliga däck så bytte de ut dessa däck till andra begagnade däck utan extra kostnad!

Nu ska bilen in till service då 1 månads garanti täcker dessa fel och bemötandet är lika trevligt!

Rekomenderar! Läs mer
  • Kilic ,
    Kilic , skrev om Carcenter i Tullinge
    Jag köpte en bil carcenter och jag är nöjd med deras bemötande och ärlighet. Läs mer
  • Eva V
    Eva V skrev om Carcenter i Tullinge
    Fantastiskt bemötande trots att jag kom in 15 minuter innan de skulle stänga så tog de det lugnt och lät mig både provköra en extra gång innan jag bestämde mig. Trots att de fick jobba över en hel timme gick hela affären lugnt och smidigt. Mycket trevliga och kunniga.
    Har haft min ”nya” bil (Toyota Auris hybrid från 2012) i tre dagar och känner mig mycket nöjd.
    //Eva Läs mer
    2017-10-28 Carcenter i Tullinge svarar Eva V
  • Britt-Marie J
    Britt-Marie J skrev om Carcenter i Tullinge
    Riktigt trevligt bemötande, bra service och kunnig personal! Fräscha bilar till konkurrenskraftiga priser! Läs mer
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Carcenter i Tullinge
    Bra priser på bilar och bra service! Läs mer
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Carcenter i Tullinge
    Trevlig personal, vänligt bemötande. Vi har köpt en firmabil, bilen motsvarade våra förväntningar. Rekommenderar denna bilfirma! Läs mer
  • Sarah S
    Sarah S skrev om Carcenter i Tullinge
    Utmärkt. Väldigt bra bemötande av glada personalen Läs mer
    2017-10-20 Carcenter i Tullinge svarar Sarah S
    Hej Sarah

• Mustafa M
    Mustafa M skrev om Carcenter i Tullinge
    Helt okej! De har förmedlat min bil och jag upplevde inga konstigheter med hela affären. Läs mer
  • Marta E
    Marta E skrev om Carcenter i Tullinge
    Utmärkt på alla sätt! Köpte en Vw High Up från denna bilfirma,. Inget att klaga på. Läs mer
    2017-10-05 Carcenter i Tullinge svarar Marta E
    Hej Marta

• Lisa M
    Lisa M skrev om Carcenter i Tullinge
    Mycket trevligt bemötande! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-10-28 Carcenter i Tullinge svarar Lisa M
  • Lena B
    Lena B skrev om Carcenter i Tullinge
    Kan tyvärr inte ge nåt Jättebra betyg här, köpte en Wolksvagen Passat -06. Ville veta att den var ok...fick då till svar att bilen var helt ok, nyservad o allt. Eftersom jag annars inte åkt ända från Gotland för att köpa den. Det satt slitna sommardäck på. Det va inga vinterdäck med, så frågade om det men fick nya sommardäck på fälg istället plus dom däck o fälgar som satt på från början och dom drog av 3000 kr på priset så det va bra.
    Men när jag kom hem med bilen och vi kunde kolla över den ordentligt så upptäckte vi ju att det var ganska många fel på den, några enklare men en hel del som måste fixas för att den ska gå igenom besiktningen, så tråkigt att behöva börja med att reparera på en bil man precis köpt för 40 900 kr.
    Visst, dom kunde hjälpa till med några av dom om jag lämnade in bilen hos dom så dom kunde lämna den till deras verkstad....MEN, jag bor på Gotland....gick förstås inte att lösa så man kunde lämna den på en verkstad här som sen fakturerade carcenter. Har aldrig varit några problem förut när jag köpt bil på fastlandet. Tyvärr får jag nu stå för allt själv, både material o arbetskostnad. Väldigt tråkigt eftersom jag är nöjd med bilen i övrigt, men väljer att köpa min nästa bil hos annat företag. Tack för mig. Läs mer
    2017-09-14 Carcenter i Tullinge svarar Lena B
    Hej,

Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension om oss. Det är mycket tråkigt att höra att du själv har stått för material och reparationskostnad men vad bra att du är NÖJD med bilen i övrigt. Din bil har gått över 21000 mil och du fick också ett prisavdrag då däcken inte var så fräscha. Vi var ju villiga att AVHJÄLPA de små felen som du har på bilen såsom länkarmsbussning, drivknutsdamask mm men du ville ju inte lämna bilen till oss för att kunna reparera den.

Vi är ett seriöst företag som alltid har kunden i fokus och försöker göra våra kunder så nöjda som möjligt. En av våra försäljare kommer att återkomma till dig så försöker vi komma överens om någon bra lösning, vi kommer eventuellt stå för materialkostnaden och delar av arbetskostnaden då du har valt att få delarna utbytta hos en verkstad som vi inte har något samarbete med vilket innebär att det blir för högre reparationskostnader för oss.

• Victor J
    Victor J skrev om Carcenter i Tullinge
    Trevlig och hjälpsam personal. Hela affären gick snabbt och smidigt. Bjöd även på gott arabiskt kaffe. 5/5 Läs mer
    2017-09-09 Carcenter i Tullinge svarar Victor J
    Hej Victor

Stort tack och välkommen åter .
  • Erika D
    Erika D skrev om Carcenter i Tullinge
    Seriöst och trevligt bemötande. Bra PRIS!! Läs mer
    2017-09-02 Carcenter i Tullinge svarar Erika D
    Hej Erika!

Stort tack för din supersnabba recension.
    Du och din man är Varmt välkomna till oss!

• Therese Å
    Therese Å skrev om Carcenter i Tullinge
    Min man köpte en Nissan X-Trail hos Carcenter i Tullinge, vi är nöjda med bilen och blev väl bemötta av säljarna där. En jättefin bil :) Läs mer
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Carcenter i Tullinge
    En mycket bra bilhandlare som absolut vill kunden dennes bästa! Vi blev bra bemötta av en proffsig säljare och från provkörning till köp så gick allt så smidigt. Bilhandlaren lovade att åtgärda många av de fel vi hittade på bilen och har levt upp till detta. Vi har kunnat kontakta de när vi har känt att det har varit fel på bilen och det har alltid bemöts med att det inte är några problem och att det går att ordna. Vi är väldigt nöjda med köpet och säljaren. Om vi får välja en bilhandlare i framtiden att göra affärer med så är det Tullinge Carcenter. Läs mer
    2017-08-19 Carcenter i Tullinge svarar Andreas J
    Hej Andreas,

Tack för ditt fina omdöme om oss och du är alltid välkomna in om ni vill byta/köpa en bil!

• Simon R
    Simon R skrev om Carcenter i Tullinge
    Grymt bra säljare! Denna bilfirma har verkligen kunden i fokus! Läs mer
  • Måns F
    Måns F skrev om Carcenter i Tullinge
    Ingen stress, ingen press. Allt till belåtenhet! Läs mer
  • Isabelle W
    Isabelle W skrev om Carcenter i Tullinge
    Supernöjd med hela köpet! Ren och fin bil :) Läs mer
  • Emelie K
    Emelie K skrev om Carcenter i Tullinge
    Väldigt duktiga och trevliga säljare! Fantastisk service genom hela bilaffären. Jag är helnöjd och fått bra intryck av denna bilfirma. Läs mer
  • Stefan  B
    Stefan B skrev om Carcenter i Tullinge
    Toppen! Mycket trevligt bemötande. Smidig och snabb affär. Läs mer
  • Armen A
    Armen A skrev om Carcenter i Tullinge
    Jätte snäll och väldigt hjälpsam personal Läs mer
  • Tord M
    Tord M skrev om Carcenter i Tullinge
    Fick inte bra genomgång av bilen jag köpte, allt jag skrev på i pappersväg var friskrivning för firman på alla fel som kan tänkas vara fel på fordonet.
    Jag va där för bilens skull, inte för företaget. Fick dock inget vidare bra intryck av firman men affären gick ok. Väldigt få svensktalande folk och andra runt omkring gav dåligt intryck av att va seriösa. Läs mer
    2017-08-01 Carcenter i Tullinge svarar Tord M
    Hej,

Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension om oss. Det är mycket tråkigt att höra vad du har fått för intryck av bilfirma men vad härligt att själva affären gick OKEJ och att det inte är några konstigheter med bilen du har köpt från oss.

Vissa av våra medarbetare inte är svensktalande men de har aldrig kundkontakt då deras huvudsakliga arbetsuppgifter är att köra ut bilar så att det inte skulle ta långt väntetid för en provkörning. Vi vet verkligen inte hur det här har påverkat dig som kund då du inte behövde komma i kontakt med de som inte är svensktalande då det finns alltid minst två säljare på plats som talar svenska flytande och som alltid försöker hjälpa våra kunder så mycket som det går.

Hoppas du är nöjd med bilen och du är varmt välkommen att kontakta oss om det är något som vi kan hjälpa dig med!

• Johanna L
    Johanna L skrev om Carcenter i Tullinge
    Trevligt, ärligt och öppet bemötande. Är mycket nöjd med bilen som jag köpte. Läs mer
  • Talal A
    Talal A skrev om Carcenter i Tullinge
    Bytt bil hos er 2 gånger nu och är alltid nöjd med bilar jag har köpt fram till nu. Jag komma att fortsätta köpa mina bilar från er på framtiden så länge jag känner mig bekväm när jag kommer dit. Bättre lånvillkor kan jag inte hittar hos någon annan, tack för senast! Läs mer
    2017-07-22 Carcenter i Tullinge svarar Talal A
    Hej Talal,

Tack för ditt fina omdöme om oss och stort Grattis till din nya 7-Sitsiga Touran!

Du är alltid välkomna in om ni vill byta/köpa en bil!

Mvh Carcenter i Tullinge
  • Mohanad K
    Mohanad K skrev om Carcenter i Tullinge
    Good car delarship, I bought my car from Carcenter before one week ago. They offered me interest free loan, almost 90 thousend crowns and sex months waranty includede in the price with sex months road assist, Good deal! Läs mer
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Carcenter i Tullinge
    Väldigt bra och professionellt bemötande! Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Patrik  W
    Patrik W skrev om Carcenter i Tullinge
    Mycket bra, fin service och trevligt bemötande genom hela bilaffären. Mycket snabba svar. Läs mer
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Carcenter i Tullinge
    Ringde på en bil och fick via telefon ner priset från 85000 kr till 81000 kr. Bor 45 mil från handlaren så jag fick info om att bilen var i bra skick, vilket jag litade på eftersom de fått bra rekommendationer här via reco.se . Veckan efter var jag i närheten i andra ärenden så jag åkte till handlaren för att köpa bilen, då var den på besiktning och kom tillbaka efter en stunds väntan med underkänt, en 2:a pga för dåligt spänd handbromsvajer. Eftersom jag hade 5 timmars bilresa hem så kom vi överens om att gå ner till 77 000 kr pga kostnad för reparation av bromsvajer samt ombesiktning. Jag provkörde och frågade om allt fungerade i övrigt eftersom jag skulle köra bilen vidare ner till Spanien. Enligt en mycket trevlig säljare så var allt i toppskick, den var nyservad hos dem och inget i övrigt att anmärka på. När jag sedan provar AC:n en bit in i Frankrike så fungerar den inte. Jag upptäcker även, på grund av att det börjar slamra på taket att antennen var avbruten och fastlindad med ståltråd som gått upp. När jag är framme i Spanien kontaktar jag handlaren för att höra om de kan hjälpa mig men får till svar att bilen är såld i befintligt skick och att det inte finns några garantier. Till slut får jag se en varudeklaration där det står att bilen är ett repobjekt och ska bärgas från platsen. Jag har aldrig sett detta dokument tidigare och ifrågasätter min underskrift på dokumentet. Nu 5 dagar senare har jag fortfarande inte fått svar så jag har lämnat in bilen för rep av AC, vilket blev en dyr historia då AC:n läckte. Samtidigt påtalade verkstaden att bromsskivor, spindelleder och damasker måste bytas då de också är slut. Så trevligt bemötande i all ära, efterspelet kan jag dessvärre inte annat än att beklaga.Jag har minsann lärt mig läxan att inte lita blint på vad som sägs utan ska ifrågasätta mer och se till att få se all dokumentation men i detta fall så gjorde jag inte det pga tidsnöd och trevligt bemötande. Läs mer
    2017-07-16 Carcenter i Tullinge svarar Andreas B
    Hej Andreas,

Tack för din ärliga recension. Det är mycket tråkigt att höra vad du beskriver om din bil och att det har hänt under din resa till Spanien.
    Vi vill självklart hjälpa dig med att laga felet på Ac:en och antennen men då behöver vi ha bilen på plats för att kunna skicka den till någon av våra samarbetsverkstäder då en felsökning måste alltid göras för att vi ska kunna lista ut vad felet är då det kan finnas flera anledningar till att Ac:en inte funkar som det ska, kanske läckage, kondensor, AC-Styrenhet eller AC-kompressor mm. Varken vi/dig vet vad felet är.

Vi besiktigar alla bilar som befinner sig under besiktningsperioden så att våra kunder skall känna sig trygga och nöjda inför bilköpet och det var därför bilen inte var på plats den dagen du köpte den. Du har fått en stor prissänkning PGA fel som dykt upp under besiktningen och som behövde åtgärdas och då ville du själv fixa det enligt överenskommelse. Att Ac:en inte fungerade visste vi inte om/inte du hellre annars så skulle du ha upptäckt det när du var hos oss och provkörde samt testade bilen, men sådant kan hända alla begagnade/nya bilar när det blir lite otur.

Jag har nu pratat med ansvarig för ditt ärende och du kommer att bli kontaktad av en säljare så fort som möjligt. Du är också välkommen att kontakta oss ifall det inte går att få tag i dig då du är bortrest!

Bilen säljes absolut inte som repobjekt och det ska vara normalt skick på allting men det har säkert hänt ett tryckfel i varudeklarationen.

Vi hoppas att du är nöjd med bilen i övrigt, och att du får en fantastisk sommar i Spanien!

• Karlos J
    Karlos J skrev om Carcenter i Tullinge
    Vi köpte en peugeot 308.
    Trevlig personal, vi blev bra bemötta av försäljaren! Vindrutetorkare har slutat fungera några dagar efter köpet och nu måste den lagas, mycket tråkigt! Läs mer
    2017-07-15 Carcenter i Tullinge svarar Karlos J
    Hej Karlos,

Tack så mycket för din recension.

Vad tråkigt att höra att det blev så med vindrutetorkare. Vi kommer självklart att hjälpa dig med att åtgärda felet. Någon av våra försäljare kommer att ta kontakt med dig inom kort.

• Glimsjö H
    Glimsjö H skrev om Carcenter i Tullinge
    Inga konstigheter, allt gick smidigt, trevlig personal och kunnig säljare. Läs mer
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Carcenter i Tullinge
    Jag har fått ett väldigt trevligt bemötande samt fin service. Läs mer
    2017-06-30 Carcenter i Tullinge svarar Magnus B
    Du är välkommen
    Mvh/ Carcenter i Tullinge
  • Joachim P
    Joachim P skrev om Carcenter i Tullinge
    Vi skulle egentligen titta på en annan bil men vi valde en Ford och är väldigt nöjda med kundbemötande och service.kunniga Och villiga att lösa problem på vägen! Jag kan varmt rekommendera den här firman 👍👍👍 Läs mer
    2017-06-16 Carcenter i Tullinge svarar Joachim P
    Hej Joachim!

Tack för ert fina omdöme om oss!

Ni är alltid välkomna in om ni vill byta/köpa en ny bil!

• Ulrika M
    Ulrika M skrev om Carcenter i Tullinge
    Riktigt trevliga att göra affärer med! Läs mer
  • Haithem Z
    Haithem Z skrev om Carcenter i Tullinge
    Bra pris och bra killar jag har fått också sex månader garanti ingår i pris! Läs mer
  • Louaee B
    Louaee B skrev om Carcenter i Tullinge
    BÄSTA FIRMA!!! Jag har fått mycket bra förtroende för Carcenter i Tullinge, säljarna där är verkligen professionella på kundhantering även när det dyker upp något oförväntat fel på bilen efter köpet. Jag och min fru köpte en bil och den var mycket fin och fräsch bil (Bara en ägares bil). Efter cirka 3 veckor började kamkedja låta och efter jag ringde till säljaren som vi gjorde affären med fick han i sin tur ringa verkstad som de samarbetar med och det visade sig att kedjan måste bytas ifall den börjar låta annars så finns det en stor risk att det blir motorhaveri som inte ens täcks av försäkring enligt min försäkringsbolag. Carcenter i Tullinge ringde mig samma dag och bad mig lämna bilen till en verkstad som de har samarbete med för att byta kamkedjan helt kostnadsfritt då jag har garanti på bilen.

Jag kommer alltid köpa bilar från er då ni tog hand om mig på ett mycket trevligt sätt och avhjälpte felet som jag fick på bilen utan problem och krångel. Jag kommer rekommendera er till alla mina släktingar och vänner!!!! Läs mer

Hamringevägen 1, 146 41 Tullinge