Carcenter Luleå

Carcenter Luleå

www.carcenterlulea.se
  • BadgeEightYears

På Carcenter Luleå hjälper vi dig att hitta, sälja eller byta bil - oavsett helg eller vardag! Med över 10 år i branschen kan vi begagnade bilar och vi vill att din nästa bilaffär ska vara enkel och personlig. Vi strävar alltid efter att inge förtroende hos dig som kund och att se till att bilaffären blir precis så som du önskar!...

191 omdömen om Carcenter Luleå

Kim N
Skrev om Carcenter Luleå

Blev mkt bra bemött av personalen , väldigt trevliga och lätt att få kontakt med. Bra tydlighet. Mina förväntningar var att göra affär som både jag och dom kände sig nöjda med vilket också blev slutresultatet. Bra upplevelse på alla punkter , rekommenderar verkligen carcenter till alla som vill få ett trevligt bemötande och förhoppningsvis hitta sig en framtida bil. Jag själv återkommer gärna i framtiden om man ska byta bil igen. :D

Anders G
Skrev om Carcenter Luleå

Trevligt och korrekt bemötande. Mina förväntningar var att bilen skulle bli såld vilket också skedde.En tydlig process med gott resultat.

Kristoffer L
Skrev om Carcenter Luleå

Trevliga. Arbetssamma. Ordning och reda. Rekondade bilar till salu.

Anneli S
Skrev om Carcenter Luleå

Mycket trevliga och professionella. Ordnade service med kort varsel samt bytte däcken trots att det inte ingick i avtalet.

Dan J

Trevlig, kompetent och korrekt

Robin S
Skrev om Carcenter Luleå

Suverän service och trevlig säljare som gör det lilla extra!

Mats Å
Skrev om Carcenter Luleå

Bra upplevelse och trevligt bemötande , de höll vad de lovade och det blev en smidig affär!

Mats B
Skrev om Carcenter Luleå

Blev bemött på ett trevligt sätt.Våra förväntningar uppfylldes tiĺ belåtenhet...Vi köpte en husbil vilken vi är jättenöjd med.

Svar från Carcenter Luleå

Tack Mats för erat förtroende & eran fina recension. Vi hoppas ni kommer få många fina stunder tillsammans i eran nya husbil 😊❤ /Andreas & Susanne

Maria M
Skrev om Carcenter Luleå

Vi blev trevligt och personligt bemötta och kontraktet var tydligt och bra. Vår husbil blev såld genom deras förmedling och helt problemfritt för oss under hela processen. De gjorde allt jobb och vi behövde inte göra någonting alls. Rekommenderar Carcenter varmt

Svar från Carcenter Luleå

Tack för eran fina recension och att ni tagit er tid 💖 Vi tackar så mycket för erat förtroende och hoppas vi ses framöver 😊 /Andreas & Susanne

Kjell S
Skrev om Carcenter Luleå

Bra bemötande och mkt servicemainded

Svar från Carcenter Luleå

Tack för ditt fina betyg värmer oss verkligen 💖 Vi hoppas du är nöjd med din nya bil 🚗 /Andreas & Susanne

Mikael G
Skrev om Carcenter Luleå

Smidig affär , bra bemötande inga krusiduller utan en bra bilhandlare .

Svar från Carcenter Luleå

Tack för eran fina recension, glädjer oss att du är nöjd som kund hos oss 😊 /Andreas & Susanne

Jaana K
Skrev om Carcenter Luleå

Helt fantastiskt service och bemötande

Svar från Carcenter Luleå

Tack för den fina recensionen Jaana det värmer oss verkligen 😊❤ Vi hoppas du är nöjd med din nya bil! /Andreas & Susanne

Ellen B
Skrev om Carcenter Luleå

Toppenbra service och hjälp när bilen en dag efter köp började krångla! Supertrevlig personal! Skulle definitivt rekommendera vidare till andra!

Svar från Carcenter Luleå

Tack Ellen för det fina omdömet! Hoppas ni är nöjd med eran nya fina bil & ni är alltid välkomna! 😊 /Andreas & Susanne

Joakim Ö
Skrev om Carcenter Luleå

Bra bemötande. God service. Smidig affär.

Svar från Carcenter Luleå

Tack för din fina recension! 👌 Vi hoppas du är nöjd med din nya fina R-design & att du får många sköna mil i den 👍 /Andreas & Susanne

Danijel M
Skrev om Carcenter Luleå

Jag och min familj kan bara säga, proffsiga, omtänksamma, härliga människor står tack till Andreas och Susanne

Svar från Carcenter Luleå

Tusen tack för erat fina omdöme & vi hoppas vi ses i framtiden om ni är på besök här i Norrland ❤😊 /Andreas & Susanne

Bdra M
Skrev om Carcenter Luleå

Jag köpte en bil från carcenter och det var bra upplevelse. Alla som jobbsa där var trevliga och hjälpsam.

Svar från Carcenter Luleå

Tack Bdra för det fina omdömet! Hoppas ni är nöjd med eran nya fina bil. /Andreas & Susanne

Dmitri S
Skrev om Carcenter Luleå

Grym service, fick ett litet problem efter vi köpte den men dom hjälpte till hela vägen tills det var fixat

Svar från Carcenter Luleå

Tack Dmitri för det fina omdömet! Hoppas ni är nöjd med eran nya fina bil 🚗😊 /Andreas & Susanne

Lisa E
Skrev om Carcenter Luleå

Supernöjd med servicen, Andreas var trevlig och kändes väldigt seriös och mån om kunden. Rekomenderas!

Svar från Carcenter Luleå

Tack Lisa för det fina omdömet! Hoppas ni är nöjd med eran nya fina bil. 👍 /Andreas & Susanne

Thomas N

Utmärkt bemötande bra genomgång av bilen. Mvh Thomas 👌

Svar från Carcenter Luleå

Tack Thomas för det fina omdömet! 👍 Hoppas ni är nöjd med eran nya fina bil. /Andreas & Susanne

Lars I
Skrev om Carcenter Luleå

Ärlig o kunnig personal med ett stort engagemang

Svar från Carcenter Luleå

Tack Lars för det fina omdömet! Hoppas ni är nöjd med eran nya fina bil. /Andreas & Susanne

Lassi V
Skrev om Carcenter Luleå

Proffsigt och smidigt! Utöver bra bemötande, så tar de god tid på sig. För att ge ditt ärende, det lilla extra. Jag kan varmt rekommendera detta bolag!

Svar från Carcenter Luleå

Tack Lassi för det fina omdömet & alla återkommande bilköp! 👍🚗 Hoppas du är nöjd med din nya fina bil. /Andreas & Susanne

Lars S

Jag köpte en bil i Luleå. Försäljaren var ett proffs. Väldigt seriös

Svar från Carcenter Luleå

Tack Lars för det fina omdömet! 👌 Hoppas ni är nöjd med eran nya fina bil. /Andreas & Susanne

Susanne G
Skrev om Carcenter Luleå

Väldigt nöjd med husbilen samt den genomgång jag fick av objektet. En tydlig, serviceinriktad säljare och det kändes tryggt. Återkommer då det är dags för nytt igen. Tack!

Mathias K
Skrev om Carcenter Luleå

Trevligt bemötande och bra hjälp till en snabb och smidig affär.

Svar från Carcenter Luleå

Tack Mathias för det fina omdömet! 😊 Hoppas ni är nöjd med eran nya fina bil. /Andreas & Susanne

Sören J
Skrev om Carcenter Luleå

Bra bemötande och uppriktighet. Bytte bil.

Svar från Carcenter Luleå

Tack Sören för det fina omdömet! Hoppas du är nöjd med din nya fina bil 🚗👌 /Andreas & Susanne

Urban R
Skrev om Carcenter Luleå

Bra mottagande och inte för på innan jag visat intresse och tagit kontakt. Bra objekt att se som var skötta, recondade. Han sålde inga skador utan var öppen och berättade om felen och utrustningen på bilen Kan starkt rekommendera Carcenter Luleå 👍

Svar från Carcenter Luleå

Tack Urban för det fina omdömet! Hoppas ni är nöjd med eran nya fina bil 👍 /Andreas & Susanne

Jonas N
Skrev om Carcenter Luleå

Proffsigt första intryck och hela vägen i mål. Sålt bil.

Svar från Carcenter Luleå

Tack Jonas för förtroendet & en smidig affär samt för det fina Reco betyget 👍🙌🚗 /Andreas & Susanne

ELSA-MARIA H
Skrev om Carcenter Luleå

Proffsig och förtroendeingivande, kändes väldigt tryggt att köpa våran v60. Vi är så nöjda med våran plugin-hybrid! 😊 Tusen tack!

Svar från Carcenter Luleå

Tack så mycket för det fina omdömet! 😊 Hoppas ni får många fina mil i eran nya Volvo 👌 /Andreas & Susanne

Åsa V
Skrev om Carcenter Luleå

Mycket seriöst och proffsigt bemötande från första samtalet tills affären var klar! Tydlig information om hur vi går tillväga, höll kontakten och ringde tillbaka på överenskommen tid- jag kände mig trygg under hela processen. Kan varmt rekommendera Andreas och Carcenter Luleå!😀👏🏻👏🏻

Svar från Carcenter Luleå

Tack Åsa för den fina recensionen & för en trevlig, smidig affär & ett varmt bemötande av er. / Andreas & Susanne

Christer C
Skrev om Carcenter Luleå

Smidigt, seriöst och väldigt trevligt att göra affär med Carcenter. Sålde min Volvo till detta trevliga företag. Kan verkligen rekommendera 👍😁

Svar från Carcenter Luleå

Tack Christer för din fina recensionen. Vi tackar också för en smidig affär & det trevliga bemötandet hos er. Hoppas på återseende. Andreas & Susanne

Ove N
Skrev om Carcenter Luleå

Jag kan rekommendera Carcenter mycket bra bemötande och service Jag är mycket nöjd

Svar från Carcenter Luleå

Tusen tack för ditt fina omdöme & vi hoppas att du är nöjd med din nya Volvo V60 CC & tackar för att vi fick förtroendet att leverera bilen samt montera all extra utrustning till din nya bil. Lazer ledrampen älskas av många & ger dig bättre ljus i vintermörkret. /Andreas & Susanne

Erik B
Skrev om Carcenter Luleå

Högsta betyg!! Sålde bilen snabbt och enkelt, Andreas lika trevlig som han alltid är. Återkommer när vi ska byta bil igen/ Erik och Camilla

Svar från Carcenter Luleå

Tack för eran fina recension, den värmer oss! Tack för förtroendet & ni är alltid välkomna åter igen. /Andreas & Susanne

Daniel W
Skrev om Carcenter Luleå

Jätte bra bemötande och en äkta familjeföretags känsla. Kan stark rekommendera carcenter om man vill byta bil 😁

Svar från Carcenter Luleå

Det glädjer oss att du är nöjd kund & kör försiktigt med ditt nya Vrålåk! Tusen tack för överaskningen. Vi tackar för förtroendet & att vi ses framöver. /Andreas & Susanne

Melker S

Jag rekomenderar Carcenter! Bra att ha att göra med

Tusen tack Melker för det fina omdömet! /Andreas & Susanne

Malin O
Skrev om Carcenter Luleå

Köpte en bil av dem. Svarade snabbt på meddelanden. Var duktig på att förklara och berätta om hur bilen och hela köpet gick till. Både före, under och efter köp. Anpassade öppettider efter när jag hade möjlighet att komma, samt höll öppet längre. Efter köpet har jag kunnat ringa och fråga saker och få tips på hur jag kunnat hantera ev funderingar kring bilen. Känns som att Andreas ansträngt sig för att jag ska känna mig trygg genom hela bilköpet med allt vad det innebär.

Svar från Carcenter Luleå

Tack Malin för att du tagit dig tid att formulera din kundupplevelse, det glädjer oss verkligen! Vi hoppas att du är nöjd med din nya fina bil. /Andreas & Susanne

Daniel H
Skrev om Carcenter Luleå

Ärliga och bra service 👍. Rekommenderar verkligen carcenter.

Svar från Carcenter Luleå

Tack för det fina omdömet Daniel! Vi hoppas att ni er nöjd med eran nya bil & tusen tack för alla återkommande Bilaffärer. /Andreas & Susanne

Mika K
Skrev om Carcenter Luleå

Andreas är trevlig och kunnig på Carcenter Luleå Berättar allt i detalj så man känner sig säker på sitt köp av bil.

Svar från Carcenter Luleå

Tusen tack Mika för att du väljer oss som din billeverantör & att du är nöjd med våran service :) Vi hoppas att du är nöjd med din snygga S90 R-Design som vi fått äran att leverera åt er! /Andreas & Susanne

Tommy S
Skrev om Carcenter Luleå

Kunniga, proffsiga, nogranna, med bra bemötande och serviceinriktade. Köpte en Volvo V90 cc. Recondad och fin.

Svar från Carcenter Luleå

Tusen tack & glädjer oss att du är nöjd mer våran service. Vi önskar er många sköna mil i eran nya Volvo V90 CC! /Andreas & Susanne

Malin J
Skrev om Carcenter Luleå

Bra service, ödmjuk och lyhörd! Proffsigt bemötande och känns trovärdig som säljare!

Svar från Carcenter Luleå

Tack Malin för det fina omdömet! Hoppas ni är nöjd med eran nya fina bil. /Andreas & Susanne

Anders Z
Skrev om Carcenter Luleå

Mycket bra bemötande, rak och ärlig kommunikation och säljare som stod för sina löften. Rekommenderar varmt!

Svar från Carcenter Luleå

Tack Anders för det fina betyget! Tackar för förtroendet och leveransen av din fina Audi A6. /Andreas & Susanne

Karolina T
Skrev om Carcenter Luleå

Bra bemötande och mycket serviceinriktade. Karro

Svar från Carcenter Luleå

Tack karro för den fina recensionen 👍 Hoppas att du är nöjd med din nya bil och vi önskar dig ett fint avslut på denna sommar. /Andreas & Susanne

Conny F
Skrev om Carcenter Luleå

Vi kände oss väl mottagna och engagerad försäljare. Vi hade inga speciella förväntningar och blev välbemötta. Vi köpte en husbil och fick bra information om den.

Svar från Carcenter Luleå

Vi hoppas att ni kommer bli nöjda som nyblivna husbilsägare då ni haft husvagn tidigare 👍 Vi önskar er många härliga turer med eran fina husbil 🙂 /Andreas & Susanne

Christer T
Skrev om Carcenter Luleå

--Ett öppet,ärligt och trevligt sätt. -- Levde upp till mina förväntningar. -- Köpte en Volvo xc60 2018.

Svar från Carcenter Luleå

Tack Christer för det fina omdömet 👍 Hoppas du är nöjd med ditt andra bilköp hos oss. /Andreas & Susanne

Amanda S
Skrev om Carcenter Luleå

Fick hjälp att hitta den perfekta bilen för mig med rätt utrustning, efter redan en vecka hade dom den hemma och redo för leverans. Toppen service och bemötande!

MARTIN GUNNAR K
Skrev om Carcenter Luleå

Bytte in min bil och köpte en Audi som jag är mycket nöjd med. Kan varmt rekommendera Carcenter - mycket professionellt, smidigt och tryggt!

Martin N
Skrev om Carcenter Luleå

Köpt bil. Trevlig o tillmötesgående.

Patrik W
Skrev om Carcenter Luleå

Grymt engagerade och flexibla! Återkommer garanterat när jag ska byta bil nästa gång.

Stig W
Skrev om Carcenter Luleå

Tack för Trevligt bemötande vid mitt försäljningsuppdrag av min bil. Jag är mycket nöjd. Jag fick nästan lust att ta tillbaks den efter recondingen som gjordes på den, den blev som ny. Jag kan rekommendera firman till andra.

Peter H
Skrev om Carcenter Luleå

Pålitlig och kunnig försäljare. Som kund kände man sig trygg. Vi kan rekommendera Carcenter för din nästa affär.

Svar från Carcenter Luleå

Tusen tack för det fina omdömet! Hoppas ni är nöjd med eran nya fina Husbil :) Ha en trevlig sommar! /Andreas & Susanne

Per A
Skrev om Carcenter Luleå

Sålde en bil och slutade med två köp. Andreas är verkligen en seriös och proffsig bilsäljare med en ärlighet som inte är vanlig. Bästa bemötandet av alla bilhandlare i Luleå och jag har varit på alla. Enda negativa jag har att dela är att utbudet är litet.

Svar från Carcenter Luleå

Glädjer mig att läsa detta fina omdöme! Tusen tack och tack för förtroendet. /Andreas med personal