Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm Cardell Hair Lounge
Rekommenderat företag 2016 - Cardell Hair Lounge
Rekommenderat företag 2015 - Cardell Hair Lounge

Cardell Hair Lounge

Grev Turegatan 23, 114 38 Stockholm — Visa karta

Cardell Hair Lounge ligger i hjärtat av Östermalm i Stockholm och vi strävar efter att vara vår kunds kompletta stylist. Vi är ett professionellt team som hela tiden fortsätter utbilda oss för att bibehålla högsta kompetens inom vårt yrke. Vi har en gedigen lista med jobb som utförts utanför salongen på så väl skivomslag, melodifestivalen och modevisningar. Vi erbjuder allt ifrån klippning, färg/slingning, extensions och avancerade uppsättningar till t.ex. bröllop. Vi kan även erbjuda makeup och vi ser till kundens personliga stil och att helheten blir komplett efter ett besök hos oss. Produkterna vi företräder och jobbar med är Inoa/Lóreal Professional, KevinMurphy, Kebelo System med flera. Boka tid online eller ring för att hitta en tid som passar dig!
Öppet just nu
Sön: Stängt

Läs vad 122 kunder tycker om Cardell Hair Lounge

• Mirjana M
    Mirjana M skrev om Cardell Hair Lounge
    Är så nöjd med att ha hittat en riktigt seriös, uppdaterad och proffsig frisör!
    Alltid bra konsultation, tydlighet, förslag, kreativitet, noggrannhet.

Salongens storlek är bra, då kan personalen få vidareutbildning.
    Ensamföretagare har sällan tid och råd att åka på t ex mässor (som min förra frisör.)

Tidsbokningen online passar mig också, då kan jag boka ett antal tider med jämna mellanrum och veta att jag har dem klara!

Är väldigt nöjd med Cardells!
  • Ann-kristine B
    Ann-kristine B skrev om Cardell Hair Lounge
    Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra!
  • Sarah K
    Sarah K skrev om Cardell Hair Lounge
    Trevligt bemötande redan när man kom in i salongen. Inte stelt och konstigt som det kan vara på andra Östermalmssalonger. Susanna som klippte och slingade mig var väldigt professionell och trevlig. Hon förstod precis vad det var jag önskade mig och det blev precis så bra som jag tänkt. Jag kommer definitivt att återvända och kan varmt rekommendera salongen.
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Cardell Hair Lounge
    Alltid nöjd med klippningen här
  • Claudia S
    Claudia S skrev om Cardell Hair Lounge
    Trevligt bemötande ur ett kundperspektiv
  • Elin P
    Elin P skrev om Cardell Hair Lounge
    Trevligt bemötande samt duktiga frisörer. Klippningarna blir noggrant utförda utefter önskemål och det är en salong som jag absolut skulle rekommendera till andra. Har även fått håret färgat med gott resultat.
  • Helene A
    Helene A skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag kan verkligen rekommendera den här salongen och speciellt Rebecca som jag nu blivit stammis hos. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Hon är fantastiskt duktig och tar sig verkligen tid att lyssna på vad kundens önskemål. Jag är jättenoga med färgen på mitt hår, vet exakt vilken nyans jag vill ha. Rebecca fixar det. Jag är lika glad när jag kommer till den fräscha salongen som när jag går därifrån. Tack!
  • Anki B
    Anki B skrev om Cardell Hair Lounge
    Till teamet på Cardell kan man knalla in i ett miserabelt skick, utan att ha en enda idé om vad man vill göra åt saken. När man kliver ut är man snygg och glad, men aldrig belastad med något man inte kan hantera hyfsat själv.
    Cardell har inte gjort mig besviken på 15 år. Det är ungefär den tid jag föredragit den salongen framför alla andra. Jag jämför frekvent med andra salonger när jag är på resande fot eller för sent ute för att hinna få en tid... Jag har genom åren blivit med familj och klipper även barnen på salongen. Det är skönt att veta att det blir bra. Alltid.
  • Eva A
    Eva A skrev om Cardell Hair Lounge
    Efter en nyligen gjord renovering en fräsch och trevlig salong.
  • Maria A
    Maria A skrev om Cardell Hair Lounge
    Oengagerad personal samt att mitt hår blev alldeles strävt och missfärgat efter en slingning. Jag kommer personligen aldrig att gå tillbaka eller rekommendera någon annan att gå dit utan snarare tvärt om. Det var nästan ett år sen jag var hos er och det tar tid att få det förstörda håret att växa ut. Jag ångrar fortfarande att jag besökte er salong, jag har aldrig tidigare upplevt något liknande misstag hos en frisörsalong!
    2016-07-05 Cardell Hair Lounge svarar Maria A
    Hej Maria A, tråkigt att du upplevde besöket hos oss på det sätt du beskriver det. Jag hade gärna blivit kontaktad av dig i samband med behandlingen för att få se och höra vad som inte kändes bra, för självklart vill jag och har som mål att alla kunder ska vara nöjda. Om du vill så får du gärna höra av dig till mig.
    Mvh Michael Cardell
  • Aferdita A
    Aferdita A skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket nöjd kund hos Jennifer Andersson på Cardell!
  • Gustav A
    Gustav A skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket bra, trevligt och välkomnande bemötande.
  • Jila B
    Jila B skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag har blivit väl bemöt hos Cadell Hair Lounge både närdet gäller köpa tjänster och varor.
  • Bodil A
    Bodil A skrev om Cardell Hair Lounge
    Som kund hos Cardell får jag ett personligt bemötande och blir väl omhändertagen. Jag är alltid nöjd med min frisyr efter ett besök hos Cardell.
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Cardell Hair Lounge
    - Bokar alltid ny tid via nätet. Väldigt bra!
    - Klipper o färgar håret hos Micke, sedan många år tillbaka. Blir alltid supernöjd!
    - Tycker om massagestolen vid hårtvätten.
  • Agneta B
    Agneta B skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag är mycket nöjd med hela Cardells konsept
  • David C
    David C skrev om Cardell Hair Lounge
    Trevlig och professionell personal och klippning!
  • Albert E
    Albert E skrev om Cardell Hair Lounge
    det är alltid super hos Rosanna, både för mig och mina tjejer
  • Monica E
    Monica E skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag har varit kund hos Micke Cardell under många år, långt innan det blev Cardells. Så det är väl ett gott betyg. De tjänster jag köper är klippning, inga produkter.
    Det är alltid trevligt att komma dit. Endast ett minus - det är väldigt dyrt - men jag väljer ju att komma ändå. :-)
  • Marie E
    Marie E skrev om Cardell Hair Lounge
    Alltid bra service och bemötande
    Kompetent personal
    Lyhördhet för kundens behov och önskemål
    Bevakning av senaste produkter på marknaden och tillgänglighet av dem för kund
    Bevakning av trender på marknaden för produkter till kund, färg, stil, klippning
    Absolut bästa och trevligaste salongen jag gått till
    Marie Ek
  • Karolina E
    Karolina E skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket professionellt och trevligt bemötande. Hög service och kompetent personal. Jag är alltid mycket nöjd. Jag har klippt och färgat mitt hår och köpt schampo.
  • Emma E
    Emma E skrev om Cardell Hair Lounge
    Alltid väldigt nöjd! Skulle klippa mig oftare om jag hade mer tid!
  • Sofi E
    Sofi E skrev om Cardell Hair Lounge
    Känner mig alltid väl omhändertagen och att de sätter mig i focus. Tar sig tid. Får tips och råd. Uppskattar ett glas vin när jag kmr fred em:) Professionella i sin kundkontakt; dvs lagom påträngande vad gäller allt från säljande av produkter till frågvishet, känner mig väl till mods under min behandling hos Cardells. Inte alltid helt nöjd m stylingresultatet när jag lämnar loungen men alltid med klipp o sling.
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Cardell Hair Lounge
    Väldigt skickliga frisöser och fin lokal.
    Jag blir alltid lika nöjd när jag går dit.
    Favoritfrisören är Rosanna.
  • Martina D
    Martina D skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag är mkt nöjd och tycker det är en kanonbra salong!
  • Jill G
    Jill G skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag är mycket nöjd. Jag har klippt mig, färgat och gjort slingor.
    Jag upplever att min frisör lyssnar på vad jag har för önskningar,
    och att de uppfylls bra.
  • Britt-marie H
    Britt-marie H skrev om Cardell Hair Lounge
    Proffsigt in i minsta detalj.
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Cardell Hair Lounge
    Mkt bra frisörsalong. Har klippt hos flera av frisörerna och alla är proffsiga och mycket duktiga. Trevligt bemötande och fin lokal.
  • Mia G
    Mia G skrev om Cardell Hair Lounge
    Riktigt bra på alla sätt! Men dyrt...
  • Helena F
    Helena F skrev om Cardell Hair Lounge
    Alla frisörer ok men bara en som är riktigt bra. Alla trevliga och lätt att få tid.
  • Britt-louise F
    Britt-louise F skrev om Cardell Hair Lounge
    Mikael tvättade och klippte samt fönade mitt hår senast. Han är mycket kompetent och trevlig. Föreslår nya produkter som passar min hårtyp och frisyr.
    Trivs mycket bra hos Cardells, stort plus är att salongen har ett bra läge, nära till T-bana och buss. Ligger ändå på en lugn och trivsam gata med skön atmosfär?
  • Anita H
    Anita H skrev om Cardell Hair Lounge
    Har anlitat Micke i många år. Extremt nöjd med både klippning etc och bemötande.
  • Annelie G
    Annelie G skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag klipper mig hos Camilla och är alltid lika nöjd varje gång. Trevligt bemötande av alla i salongen. Rekommenderar till mina vänner.
  • Roger G
    Roger G skrev om Cardell Hair Lounge
    Bra service och duktiga hantverkare samt att man vid vissa tillfällen även erbjuds någon god dryck med tilltugg
  • Barbro J
    Barbro J skrev om Cardell Hair Lounge
    Alltid fått den bästa hjälpen med mina önskemål vad gäller färgning och frisyrer. Känner mig alltid mycket välkommen och får bra råd om hur jag själv ska göra för att känna mig nöjd mellan besöken. Känner mig trygg även nu när min trogna favoritfrisör går på mammaledighet.
  • Margareta K
    Margareta K skrev om Cardell Hair Lounge
    Alltid trevligt att komma till Cardell. Jag blir väl bemött och jag känner mig ompysslad. Jag har klippt mig där i några år och även gjort slingor. Är alltid nöjd när jag kommer därifrån.
    Köper mina hårvårdsprodukter där.
  • Teuta H
    Teuta H skrev om Cardell Hair Lounge
    Jätte nöjd. Lyhörd personal som bryr sig om kunden.
    Alltid bemöt med leende och lämnat ställe med en sådan på mig själv☺.
  • Leif J
    Leif J skrev om Cardell Hair Lounge
    Vänliga och tillmötesgående. Bra och profesionell klippning.
  • Ulla H
    Ulla H skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag har varit kund hos Cardell Hair Lounge under många år. Det är en obeskrivlig lyx att sätta i stolen, diskutera hur jag upplevt hår och frisyr sedan senast och om jag vill göra några förändringar och tillsammans med Micke diskutera fram de eventuella förändringar som jag vill göra. Det är professionalism varenda stund i salongen. När jag lämnar salongen är vartenda hårsstrå behandlat och jag har en klippning och en frisyr som "håller" till nästa gång. De produkter som jag köpt har varit bra, vissa har passat mig bättre än andra. Jag är förtjust i Kevin Murphys produkter. Jag har aldrig känt att jag varit tvungen att köpa något eller att jag blivit påprackad något. Jag får rådgivning och förslag på produkter som passar mitt hår och som underlättar för mig själv att sköta det mellan besöken hos Cardell Hair Lounge. Jag känner att jag är i centrum när jag besöker Cardell Hair Lounge. Inte enbart av min frisör Micke, utan även av de andra frisörerna. Förutom att Micke är en fantastisk människa är han också en frisör som gjort mig vän med mitt hår och gett mig redskapen att sköta det. Att mina vänner alltid säger att jag är snygg i håret visar på salongens professionalitet och gör inte saken sämre. Ulla Hoffmann
  • Ritva K
    Ritva K skrev om Cardell Hair Lounge
    Det är alltid trevligt att klippa mig hos Micke på Cardell Hair Lounge.
    Det är en stund för mig själv då jag blir trevligt bemött och proffsigt och snyggt klippt och fönad. Jag kan verkligen slappna av, då jag vet att det blir snyggt varje gång.
  • Kim K
    Kim K skrev om Cardell Hair Lounge
    Rekommenderar starkt Cardell Hair Lounge.
    Svårslagen salong i så väl service som kompetens.
    The best of the best!
  • Mimmi K
    Mimmi K skrev om Cardell Hair Lounge
    Proffsiga, erfarna och trevliga frisörer! Jag är alltid nöjd när jag går därifrån!!
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Cardell Hair Lounge
    Väldigt trevligt bemötande! Prefoessionel perosnal, bra produkter, bra läge
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Cardell Hair Lounge
    Proffsig och konsekvent hög standard. Jag har varit kund i tio år snart, tror jag.
  • Christina J
    Christina J skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag har klippt mig hos Cardells i flera år och alltid varit så fantastiskt nöjd när jag gått därifrån. Allt är hur bra som helst från att själv i lugn o ro kunna boka tid på nätet till man nyklippt går därifrån.
    Just nu är Felicia som jag klipper mig hos mamma-ledig så jag har valt att gå till en annan salong nu. Men, så fort hon är tillbaka kommer jag att återgå till Cardells.
  • Irina I
    Irina I skrev om Cardell Hair Lounge
    Jätteduktiga! Jag är går alltid nöjd darifrån :)
  • Helena J
    Helena J skrev om Cardell Hair Lounge
    Världens bästa frisörsalong 😃😃😃
  • Kirsten H
    Kirsten H skrev om Cardell Hair Lounge
    Super duktiga frisörer. Trevligt och avslappande.
  • Sofia K
    Sofia K skrev om Cardell Hair Lounge
    Alltid trevligt bemötande, proffsig och kunnig personal. Alltid nöjd när jag går därifrån!
  • Lotta L
    Lotta L skrev om Cardell Hair Lounge
    Cardell Hair Lounge har för mig alltid varit det självklara valet av frisör. Otroligt proffsiga och kunniga frisörer där inget lämnas åt slumpen. Man känner sig väl omhändertagen både vad gäller klipp/färgningen man skall göra, samt för det som alltid varma och generösa mottagandet man får av frisörerna som kund.

Grev Turegatan 23, 114 38 Stockholm