Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm Cardell Hair Lounge

Cardell Hair Lounge

Grev Turegatan 23, 114 38 Stockholm — Visa karta

Cardell Hair Lounge ligger i hjärtat av Östermalm i Stockholm och vi strävar efter att vara vår kunds kompletta stylist. Vi är ett professionellt team som hela tiden fortsätter utbilda oss för att bibehålla högsta kompetens inom vårt yrke. Vi har en gedigen lista med jobb som utförts utanför salongen på så väl skivomslag, melodifestivalen och modevisningar. Vi erbjuder allt ifrån klippning, färg/slingning, extensions och avancerade uppsättningar till t.ex. bröllop. Vi kan även erbjuda makeup och vi ser till kundens personliga stil och att helheten blir komplett efter ett besök hos oss. Produkterna vi företräder och jobbar med är Inoa/Lóreal Professional, KevinMurphy, Kebelo System med flera. Boka tid online eller ring för att hitta en tid som passar dig!
Mån-Tis: 09:00-18:00
Ons-Tor: 09:00-20:00
Fre: 09:00-18:00
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 209 kunder tycker om Cardell Hair Lounge

• Per S
    Per S skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag har klippt mig hos Camilla på Cardells i cirka 5 år. Är jättenöjd med hur hon klipper och rekommenderar produkter anpassade till mig. Mycket kunnig och professionell. De varor de säljer är av yppersta klass. Jag trivs väldigt bra och ämnar inte söka mig vidare.
  • Lena S
    Lena S skrev om Cardell Hair Lounge
    Hej tyvärr bor jag inte i Skhlm men försöker alltid få en tid hos dem när jag är uppe. Jag är helnöjd med frisörerna på Cardells. Trevliga!
    Får beröm av folk på stan när jag besökt dem.mvh Lena
  • Raija L
    Raija L skrev om Cardell Hair Lounge
    de kan inte klippa alls.amatörer särskild denne man som kallar sig gardell.
    2017-11-20 Cardell Hair Lounge svarar Raija L
    Hej Raija, det va tråkigt att du tycker så. Synd att du inte hörde av dig till mig och berättade vad du inte blev nöjd med, jag hade mer än gärna rättat till det som inte kändes bra.
    Med vänlig hälsning, Michael Cardell
  • Anna S
    Anna S skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag bestämde mig för att klippa mig kort. Jag hade håret hela vägen till under bröstet ungefär. först ringde jag och bokade en tid och sedan gick jag dit. Jag bemöttes av trevliga och glada anställda. Jag visade min inspirationsbild och vi pratade hur jag ville ha det exagt och sen började vi klippa håret. Jag blev erbjuden te och vi pratade hela tiden. Det blev exakt vad jag ville ha! inte kortare, inte längre och det blev hur fint som helst. Cardell hair lounge är där jag har fått min bästa klippning någonsin. Tyvärr så är det lite dyrt vilket gör att när jag rekommenderar cardell till andra är det många som reagerar på priset. Jag klippte mig 3 gånger hos andra frisörer efter cardell men blev bara besviken. Cardell har jätte trevliga frisörer som är jätte duktiga.
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Cardell Hair Lounge
    Fantastisk service, professionellt bemötande och leverans. Har vart kund i många år. Jennifer är otroligt duktig, engagerad, lyhörd och lyckas alltid överträffa redan högt ställda förväntningar. 5 av 5.
  • Maria B
    Maria B skrev om Cardell Hair Lounge
    Klippning av lugg inför semester. Det är alltid trevligt att besöka Cardells. Har varit kund i över 10 år.
  • Mimmi C
    Mimmi C skrev om Cardell Hair Lounge
    Eftersom det är snart 8 år sedan jag besökte salongen anser jag inte att mina svar är relevanta.
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Cardell Hair Lounge
    Jättenöjd! Bra service, trevligt bemötande, punktliga
  • Robert L
    Robert L skrev om Cardell Hair Lounge
    Genomproffsigt både vad gäller yrkesskicklighet och service i alämnhet!
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Cardell Hair Lounge
    Det är en bra och professionell atmosfär på salongen. Jag klipper mig hos Jennifer och har gjort sen i mars, toppenduktig frisör! Hon hjälper mig att bestämma och underhålla min frisyr och under tiden löser vi alla världens problem och gåtor.
  • Pia A
    Pia A skrev om Cardell Hair Lounge
    Duktiga frisörer som även kan detta med bemötande. Ett besök på Cardell Hair Lounge gör både hår och själ gott!
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag har varit kund i många år och är supernöjd med Camilla som frisör, som till och med har ringt upp mig om det har gått lång tid mellan träffar. Vänligt bemött, alltid perfekt resultat och fina färgningar.

Vore kul med någon typ av "loyalty program" för kunder som varit återkommande länge, för att visa uppskattning mot trogna kunder.
  • Louise H
    Louise H skrev om Cardell Hair Lounge
    Jätteduktiga! Mycket bra service. Kundens önskan/åsikt hörsammas verkligen. Jag brukar inte inte gå till frisören men när jag väl gör det så är de definitivt dit jag går.
  • Fannie W
    Fannie W skrev om Cardell Hair Lounge
    Oerhört kunnig personal och trevlig atmosfär!
    Att gå till Cardell Hair Lounge är inte ett sånt där måste, det är något man längtar till.
    /F.W
  • Irene E
    Irene E skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket duktiga professionella frisörer. Trevligt bemötande. Massagestolarna vid hårtvätten förhöjer upplevelsen.

Kan varmt rekommendera salongen.
  • Katarina N
    Katarina N skrev om Cardell Hair Lounge
    Går till Camilla och blir alltid så nöjd! Hon är lyhörd men samtidigt kommer med förslag och goda råd! Både duktig på färgning och klipp!
  • Kjell F
    Kjell F skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket trevligt och professionellt mottagande och utförande av sina tjänster. Prisvärt även om priset ligger i det övres skiktet.
  • Cecilia F
    Cecilia F skrev om Cardell Hair Lounge
    Duktiga och väldigt vänlig och trevlig stämning!
  • Atousa R
    Atousa R skrev om Cardell Hair Lounge
    Ett fantastisk team! behaglig och fräsch miljö med duktiga personal som kan deras sak både när det gäller produktkännedom och själva hantverket!
    Jag är så glad att jag hittade min duktiga, trevliga och modiga Jennifer där som har hjälpt mig i ett par år nu! önskar de all framgång och lycka i karriären!
  • Anitha T
    Anitha T skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag har alltid gått på de mest kända salongerna i Stockholm, men hittade hem här på superproffsiga Cardell Hair Lounge. En pärla. Underbar salong med väldigt kunnig, proffsig, omtänksam och fantastiskt trevlig personal.
  • Gunilla P
    Gunilla P skrev om Cardell Hair Lounge
    Alltid fått ett utmärkt bemötande på Cardell.
  • Johan B
    Johan B skrev om Cardell Hair Lounge
    Proffsigt och vänligt bemötande med lyhördhet för kundens önskemål kombinerat med förslag på vad som förväntas funka.😀
  • Isabelle P
    Isabelle P skrev om Cardell Hair Lounge
    Jättetrevlig tjej och jag blev nöjd med resultatet
  • Erik T
    Erik T skrev om Cardell Hair Lounge
    Grymt bra hårfrisör och service mitt i stan. Toppen!
  • Helena J
    Helena J skrev om Cardell Hair Lounge
    Bara klippt mig 2 ggr där men supertrevlig frisör, duktig som tusan, och som bjöd på vin.
  • Annika G
    Annika G skrev om Cardell Hair Lounge
    Har klippt mej o färgat håret vid ett flertal tillfällen. Varje gång blir jag lika nöjd då Rosanna är en mycket duktig o skicklig frisör som dessutom är sååå trevlig :)
    Servicen är superbra o jag rekommenderar er salong gång på gång :)
    Mvh Annika
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Cardell Hair Lounge
    Supernogran och engagerad i mitt ganska svåra hår.
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag är nöjd med både bemötande, klippning och resultat. Köpte även bra produkter av Kevin Murphy.
  • Sophia L
    Sophia L skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag kan varmt rekommendera Rosanna på Cardells - hon är både duktig och trevlig. Dessutom gör hon alltid det där lilla extra utöver det hon behöver.
  • Anna - Karin L
    Anna - Karin L skrev om Cardell Hair Lounge
    Fantastiskt kunniga, härligt mottagande och trevlig lokal.
  • Richard C
    Richard C skrev om Cardell Hair Lounge
    Duktiga & trevligt bemötande. Har lockigt hår o det klarar de klippa alldeles utmärkt när många andra frisörer fallerar
  • Linda F
    Linda F skrev om Cardell Hair Lounge
    Mkt bra service men på tok för dyrt! Hade gått tillbaka om priset var mer överkomligt.
  • Anna D
    Anna D skrev om Cardell Hair Lounge
    Jättefint bemötande. Dessvärre har jag flyttat från stan och har inte möjlighet att använda mig av Cardells duktiga medarbetare. Gick till salongen under många år under den tidigare ledningen också. Saknar verkligen deras proffsiga handlag. Man känner sig välkommen och omhändertagen. Klipp och sling var mina behov och allt till största belåtenhet. Saknar Cardells!
  • Linnéa H
    Linnéa H skrev om Cardell Hair Lounge
    Trevligt bemötande allt som allt och väldigt fin salong!
    Hade problem senaste gången med att jag inte upplevde frisören förstod vad jag var ute efter och att jag inte höll med om de behandlingar som erbjöds så blev en kamp. Blev tyvärr inte den gången nöjd heller (tror var mer ett problem att hon inte var direkt säker på den stilen jag gillar), men har annars tyckt det har varit väldigt bra service och kundfokus.
    2017-09-06 Cardell Hair Lounge svarar Linnéa H
    Hej Linnea!
    Tråkigt att du inte blev nöjd senaste gången!
    Du får gärna ringa mig på 08-663 61 00 och berätta vad som inte känns bra, så ska vi säkert hitta en lösning. Vill ju såklart att du ska vara nöjd med vår behandling och ditt hår.
    Med vänlig hälsning,
  • Dorota M
    Dorota M skrev om Cardell Hair Lounge
    Mkt bra men avdrag på betyg då frisören va ensam och fick ständigt lämna mig för att serva andra kunder som skulle köpa schampoo!!
    2017-09-06 Cardell Hair Lounge svarar Dorota M
    Hej Dorota, jag beklagar att ni blev avbrutna under din behandling! Jag är glad att du trots det är nöjd med ditt hår! Planeringen är att vi inte ska vara ensamma av olika anledningar, inte minst pga kundservicen. Tyvärr så kan det inbland bli oförutsedda händelser som t.e.x sjukdom.
    Med vänlig hälsning,
  • Helen E
    Helen E skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket bra. Min frisör är väldigt duktig, inkännande och trevlig
  • Michaela J
    Michaela J skrev om Cardell Hair Lounge
    Supertrevligt bemötande. Känns äkta och genuint varje gång man besöker Cardells. Jag är alltid nöjd efter ha varit där. Skulle rekommendera Cardell Hair Lounge på Östermalm till alla!
  • Helene B
    Helene B skrev om Cardell Hair Lounge
    Efter 3 besök på Cardells är jag fortsatt mycket nöjd och återkommer gärna. Fint bemötande. En skön och relaxad upplevelse varje gång. Ser redan fram mot nästa besök. Skön huvudmassage, att shamponerings-stolen är en integrerad massage-stol gör det till en extra skön upplevelse. Frisören inlyssnande och kommer med egna toppen-bra ideer för mitt hår och frisyr. Kopplar av med ett glas vin vetandes jag är i trygga händer. Lämnar salongen med ett leende på läpparna och känner mig snygg och avslappnad.
  • Ulrica F
    Ulrica F skrev om Cardell Hair Lounge
    Den frisör som klippte mig var inte tekniskt kunnig och hade inte förmåga att klippa efter mitt hårs förutsättningar. Håret klipptes av och tunnades ut på ett sätt som en erfaren frisör inte hade gjort. Jag har efteråt fått höra av flera erfarna frisörer att det var en amatörmässig klippning, bl. a. från frisörerna på Kruuse/Co. Det har tagit ett år för mitt hår att växa till sig igen.
    2017-08-29 Cardell Hair Lounge svarar Ulrica F
    Hej Ulrica, det va tråkigt att höra att du upplever klippningen så. Jag hade uppskattat om du hade kontaktat mig i samband med att du upplevde att inte klippningen var till din belåtenhet, då hade jag kunnat tittat på hur det såg ut och försökt hittat en lösning. Mitt mål och min önskan är att alla salongens kunder skall vara nöjda och glada.
    VD Cardell Hair Lounge
  • Ebba F
    Ebba F skrev om Cardell Hair Lounge
    Färgning och klippning av hår. Underbart bemötande från välkomnandet, genomgång av vad som ska göras, massagestol, trevligt samtal och te med en liten kakbit :)
  • Marianne O
    Marianne O skrev om Cardell Hair Lounge
    Proffsig och lyhörd personal, använder de bästa och nyaste produkterna som finns på marknaden. Har gjort allt man tänkas kan med mitt hår på salongen och köpt produkter med hem som har användes där och är perfekta för mitt hår. Salongen är fräsch och man blir vänligt och trevligt behandlad.
  • Pauliina H
    Pauliina H skrev om Cardell Hair Lounge
    Fantastisk service! Kompetent personal som ger goda råd och idéer till frisyr och färg. Otroligt nöjd!
  • Anki S
    Anki S skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag har fått hjälp med klippning och färgning hos Cardell i drygt tio år. Det som utmärker dem tror jag är deras trevliga personal samt även deras gedigna kunskap i hur man klipper, färgar och stylar hår. De lyssnar på ens synpunkter men de kommer också med egna förslag som de tycker skulle passa till personens egna färger och hårkvalité. Ett besök hos Cardell är en lyxig stund i vardagen och kanske viktigast av allt, jag känner mig nöjd med mitt hår när jag går därifrån. :)
  • Märta L
    Märta L skrev om Cardell Hair Lounge
    Jättebra, uppmärksam och lyhörd service. Blev jättenöjd!
  • Ewy A
    Ewy A skrev om Cardell Hair Lounge
    Bra bemötande, härligt med massagestol vid hårtvätt. Trevlig personal. Brukar klippa mig och färga ögonbrynen. Levde verkligen upp till mina förväntningar. Bra läge intill tunnelbanan. Ordnar alltid en ledig tid. Kommer att besöka salongen igen.
  • Ebba O
    Ebba O skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag har inte varit på cardell hair lounge så bara det uppfattar jag som oseriöst.
    2017-08-16 Cardell Hair Lounge svarar Ebba O
    Hej Ebba, det va tråkigt att du uppfattar oss oseriösa. Reco förfrågningarna går ut till dom kunder som har registrerats som kunder på salongen. Jag ska självklart titta över om det tekniskt går att styra till att endast besökande kunder får mail från Reco. Ursäkta för besväret.
    Mvh Michael Cardell
  • Elodie T
    Elodie T skrev om Cardell Hair Lounge
    I go to Cardell Hair Lounge for hair cut, colouring and hair treatment. I'm really happy with all the services and professional recommendations I receive. I love the relax atmosphere, the great back massage chair and the kindness and professionalism of the staff.
    I recommended Cardell Hair Lounge to my friend Jessica who now starts going there as well.
  • Veronica H
    Veronica H skrev om Cardell Hair Lounge
    Inte helt nöjd. Slingorna blev i te helt bra i färgen, de byggde om när jag var där så lite störande i miljön och de produkter jag blev rekommenderad passade inge mitt hår.
    2017-08-16 Cardell Hair Lounge svarar Veronica H
    Hej Veronica, tråkigt att höra att du inte blev helt nöjd med behandling och produkter. Jag hoppas att du hörde av dig så att vi kunde hjälpa dig med att justera det som inte kändes bra och hitta produkter som passar ditt hår bättre. Med vänlig hälsning, Michael Cardell
  • Jannike A
    Jannike A skrev om Cardell Hair Lounge
    Bra service, trevlig personal.
  • Ivana M
    Ivana M skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag är inte länge kund hos företaget,sedan länge.

Grev Turegatan 23, 114 38 Stockholm