Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm Cardell Hair Lounge

Cardell Hair Lounge

Grev Turegatan 23, 114 38 Stockholm — Visa karta

Cardell Hair Lounge ligger i hjärtat av Östermalm i Stockholm och vi strävar efter att vara vår kunds kompletta stylist. Vi är ett professionellt team som hela tiden fortsätter utbilda oss för att bibehålla högsta kompetens inom vårt yrke. Vi har en gedigen lista med jobb som utförts utanför salongen på så väl skivomslag, melodifestivalen och modevisningar. Vi erbjuder allt ifrån klippning, färg/slingning, extensions och avancerade uppsättningar till t.ex. bröllop. Vi kan även erbjuda makeup och vi ser till kundens personliga stil och att helheten blir komplett efter ett besök hos oss. Produkterna vi företräder och jobbar med är Inoa/Lóreal Professional, KevinMurphy, Kebelo System med flera. Boka tid online eller ring för att hitta en tid som passar dig!
Mån-Tis: 09:00-18:00

Läs vad 321 kunder tycker om Cardell Hair Lounge

• Louise W skrev om Cardell Hair Lounge
    Väldigt bra bemötande.
    Superduktig personal (Frida)
    Lite ojämn färgning sist, därför ej full pott. Läs mer
    2018-11-02 Cardell Hair Lounge svarar Louise W
    Hej Louise, tack för ditt omdöme.
  • Jonna L skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket duktig, trevlig och proffesionell personal. Fin och fräsch salong. Alltid nöjd när jag går därifrån! Läs mer
    2018-09-26 Cardell Hair Lounge svarar Jonna L
    Hej Jonna,
    härligt att se att du är nöjd när du har varit hos oss med både bemötande, salongen och framförallt med ditt hår.
  • Annica C skrev om Cardell Hair Lounge
    Trevligt på plats med extra lyx och flärd. Massage vid schamponering, ett glas vitt eller kaffe under färgning. Fint omhändertagande och bra kundbemötande.
    Svårt att få tider, behöver boka i god tid innan. Ganska dyrt besök. Läs mer
    2018-09-22 Cardell Hair Lounge svarar Annica C
    Hej Annica, tack!
    Kul att se att du trivs hos oss, och att du uppskattar det lilla extra med massage och dryck under din behandling.
  • Emma H skrev om Cardell Hair Lounge
    Supertrevlig och kunnig personal! Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-19 Cardell Hair Lounge svarar Emma H
    Hej Emma,
    tusen tack för ditt omdöme!
    Härligt att du är nöjd och trivs hos oss :-)
  • Marie W skrev om Cardell Hair Lounge
    Köpta tjänster: klippning och slingor
    Har under de 2-3 år jag besökt salongen alltid blivit mycket väl bemött av samtliga.
    Har alltid haft höga förväntningar och aldrig blivit besviken. Behandlingarna kostar en hel del, men de blir också professionellt utförda.
    Sammanfattningsvis kan sägas att jag är mycket nöjd med upplevelserna på Cardell Hair Lounge. Kan mycket väl tänka mig att rekommendera salongen till vänner. Det är en relativt liten salong med lugn och behaglig miljö. Läs mer
    2018-09-16 Cardell Hair Lounge svarar Marie W
    Hej Marie,
    tusen tack för ditt fina omdöme.
    Kul att se att vi lever upp till dina förväntningar på både behandlingar, bemötande och att du trivs hos oss på Cardell´s.
  • Michael D skrev om Cardell Hair Lounge
    Klipper mig varje månad hos Cardell.
    Blir alltid trevligt bemött.
    Resultatet brukar vara bättre än förväntan.

Upplevelsen är topp, stor servicenivå. Läs mer
    2018-09-16 Cardell Hair Lounge svarar Michael D
    Hej Michael,
    tack för ditt omdöme.
    Kul att din förväntan överträffas hos oss!!
    Värdefulla ord från dig som trogen kund.
  • Berit S skrev om Cardell Hair Lounge
    Utmärkt service och bemötande på en mycket trevlig salong.
    Bättre blir det inte!
    Färg och klipp var 6-8 vecka sen många år tillbaka. Läs mer
    2018-09-12 Cardell Hair Lounge svarar Berit S
    Hej Berit,
    tusen tack!
    Vi ses om ett par veckor när det är dags igen! :-)
  • Katarina A
    Katarina A skrev om Cardell Hair Lounge
    Varit kund i 18(!!)
    Alltid proffsigt och vänligt bemötande.
    Rent, modernt, trevligt och fantastisk stämning på salongen!
    Älskar Cardells! Läs mer
    2018-09-12 Cardell Hair Lounge svarar Katarina A
    Hej Kattis,
    tänk vad tiden går. 18 år!!!
    Tusen tack för dina fina ord!
    Nu satsar vi på många fler år:-)
  • Lena D skrev om Cardell Hair Lounge
    Hos Cardells oavsett vilken frisör - får jag alltid lika proffsiga bemötande, alla är såå kunniga både att klippa och färga. Frisören ser MIG och vilken frisyr eller färg som passar mig eller inte! De vågar säga vad som passar mitt hår elller inte. Jag har ngn att bolla idéer med och jag vågar prova nya frisyrer och färger! Litar på deras omdöme och kunnande! Livet känns alltid lättare efter ett besök hos Cardell´s - som om kluvna hårtoppar vore tungt att bära! :-) Läs mer
    2018-09-11 Cardell Hair Lounge svarar Lena D
    Hej Lena,
    Tusen tack för ditt fina omdöme om oss!
    Bra att du känner dig lika nöjd oavsett i vilken av våra stolar du hamnar!
  • Joacim N skrev om Cardell Hair Lounge
    Bra service, alltid trevligt bemötande och alltid nöjd när jag går därifrån! Läs mer
    2018-09-10 Cardell Hair Lounge svarar Joacim N
    Hej Joacim,
    kul att se att du alltid blir nöjd hos oss!
  • Marie A skrev om Cardell Hair Lounge
    Cardell Hair Lounge är alltid trevliga och proffsiga. Bra och välutbildade frisörer som alltid presterar på topp! Läs mer
  • Thomas H skrev om Cardell Hair Lounge
    Proffsiga och trevliga. Hög prisnivå Läs mer
    2018-09-10 Cardell Hair Lounge svarar Thomas H
    Hej Thomas,
  • Miranda J skrev om Cardell Hair Lounge
    Personalen är trevlig och mycket duktig. De gör alltid sitt bästa att hitta tider åt en vid bokningar. Läs mer
    2018-09-10 Cardell Hair Lounge svarar Miranda J
    Hej Miranda,
    kul att du är nöjd med både behandling och bemötande!
    Vi ses snart igen!
    Välkommen!
  • Camilla H skrev om Cardell Hair Lounge
    Alltid nöjd när jag lämnar Rosannas eller Jennifers stol! Läs mer
    2018-09-10 Cardell Hair Lounge svarar Camilla H
    Hej Camilla,
    kul att se att du är nöjd med Rosannas och Jennifers jobb!
  • Åke B skrev om Cardell Hair Lounge
    I fredags var det dags för klippning igen, blev som vanligt hjärtligt mottagen när jag kliver in på salongen och det gäller inte bara min frisör utan av samtliga. Tvätt av håret kompletteras med massage i stolen samt en underbar hårbottenmassage. Ett glas rött vin under klippningen sen ett mycket bra slutresultat, se upp Stockholm här kommer jag.!!! Läs mer
    2018-09-10 Cardell Hair Lounge svarar Åke B
    Hej Åke,
    kul att du uppskattar ditt besök hos oss på alla plan!
    En bra start på helgen ser det ut som du fick :-)
    Hoppas resten av helgen fortsatte lika bra!
  • Anna H skrev om Cardell Hair Lounge
    Bra bemötande
    Skickliga frisörer
    Bra produkter Läs mer
    2018-09-10 Cardell Hair Lounge svarar Anna H
    Hej Anna,
    härligt att se att du är nöjd med helheten hos oss på Cardell´s!
  • Mia L skrev om Cardell Hair Lounge
    Proffsigt bemötande. Duktiga frisörer. Ger bra råd utifrån vad som är bäst för kunden. Flexibla med tider. OM jag ska säga nå´t så kan det vara svårt att få tider på lördagar, men det finns alltid en lösning i närtid. Läs mer
    2018-09-10 Cardell Hair Lounge svarar Mia L
    Hej Mia,
    härligt att se att du är nöjd med dina besök hos oss!
    Ja lördagarna är en populär dag helt klart, vi jobbar på att hitta ytterligare en duktig kollega för att kunna erbjuda mer tider och öka flexibiliteten och tillgängligheten.
    Ett tips så länge är att schemat för 2019 ligger ute så du kan boka dina favorittider redan nu om du vill.
  • Mari skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag och mina vänner fick jättesnygga håruppsättningar här, trevlig personal Läs mer
    2018-09-10 Cardell Hair Lounge svarar Mari
    Hej Mari,
    Kul att höra att du och dina väninnor blev nöjda med era uppsättningar och bemötandet!
    Välkomna!
  • Jennie H
    Jennie H skrev om Cardell Hair Lounge
    Aldrig litat på frisörer o därför undvikit dom så gott jag kan! Blev dock tillslut väldigt trött på min dåvarande ”frisyr” o behövde en förändring. Fick tips av min syster att få hit o jag ångrar det inte en sekund!
    Hon lyssnade verkligen på mina önskemål o mötte dom. Bra service, extra plus för skön hårtvätt i massagestol! Och rimligt pris! Kommer definitivt gå tillbaka när det behövs! 👍🌟🌟🌟 Läs mer
    2018-09-10 Cardell Hair Lounge svarar Jennie H
    Hej Jennie,
    Tack för ditt omdöme!
    Härligt att vi levde upp till din systers rekommendation, att du är nöjd med resultatet och även njöt av massagen i schamponeringsstolen.
  • Didrik R skrev om Cardell Hair Lounge
  • Sara G skrev om Cardell Hair Lounge
    Klipp och slingor. Mycket trevlig frisör, Frida tror jdg hon heter. Nöjd o kommer förmodligen tillbaka! Läs mer
    2018-09-10 Cardell Hair Lounge svarar Sara G
    Hej Sara,
    Välkommen tillbaka!
  • Anna-lena L skrev om Cardell Hair Lounge
    Klippt och färgat. Blev omhändertagen och bemött med stor respekt, kunskap, professionalitet och lyhördhet. Frisören lyssnade och kom med förslag. Visade olika uppsättningar. Blev inte påprackad produkter. Andra gången i mitt 60-åriga liv som hag är 100 % nöjd i mötet med en frisör. Läs mer
    2018-09-08 Cardell Hair Lounge svarar Anna-lena L
    Hej Anna-Lena,
    tack för ditt fina omdöme! Härligt att du är känner dig nöjd med både resultat och bemötande!
    Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!
  • Elisabet A skrev om Cardell Hair Lounge
    alltid vänligt och professionellt bemötande med bra resultat Läs mer
    2018-09-08 Cardell Hair Lounge svarar Elisabet A
    Hej Elisabet,
    glädjande att läsa ditt omdöme!
  • Wilma H skrev om Cardell Hair Lounge
    Klipp + slingning, blev oerhört bra bemött och kommer definitivt komma tillbaka Läs mer
    2018-09-07 Cardell Hair Lounge svarar Wilma H
    Hej Wilma,
    härligt att höra!
    Hjärtligt välkommen tillbaka!
  • Agneta H skrev om Cardell Hair Lounge
    Blir alltid väl mottagen och alltid lika snygg i håret, toppen alltså. Rekommenderar absolut ett besök. Läs mer
    2018-09-07 Cardell Hair Lounge svarar Agneta H
    Hej Agneta,
    kul att höra att du är nöjd med både hår, bemötande och att du rekommenderar oss!
  • Ionela A
    Ionela A skrev om Cardell Hair Lounge
    Har för det mesta klippt mig och färgat en gång.

Jag upplever oftast att jag inte är riktigt nöjd efter ett besök hos frisören. Men kan berätta att Cardells verkligen överträffar mina förväntningar. Varit nöjd varenda gång! Min känsla som jag fått är att de verkligen bryr sig om hur du vill bli klippt och att du blir nöjd. Det är inte bara att gå ditt och klippa sig, utan att du blir omhändertagen också. Är man inte riktigt helt nöjd lyssnar dem och klipper efter dina önskemål så du blir nöjd. Rekomenderas väldit starkt!

De har även bra produkter och rekomendationer på hur man kan styla håret.

Brukar ofast prata med min frisör kring vilken klippning jag vill ha och vad jag vill få ut av klippningen, kan även handla om vilka problem jag upplever med min nuvarande frisyr och vad jag vill förbättra. Oftast handlar det om mer volym vid rötterna och uppklippning. Min frisör delar gärna sina synpunkter kring önskat frisyr, om det är bra, mindre bra, vad jag ska tänka på eller annat relevant. Information som jag själv vill ha och frågar efter. Som för mig är guldvärt att tänka på eftersom jag föredrar att styla håret så lite så möjligt och gärna vill ha en " smart" klippning.

Cardell får det högsta möjliga betyg av mig. Läs mer
    2018-09-07 Cardell Hair Lounge svarar Ionela A
    Hej Ionela,
    tusen tack för ditt fina utförliga omdöme om din upplevelse hos oss på Cardell´s.
    Ödmjukt tacksamma!
  • Ina Z skrev om Cardell Hair Lounge
    Min upplevelse av Cardell Hair Lounge är endast positiv! Allt i från bemötandet av alla anställda när jag kliver in i salongen, alla hälsar, till att min frisör har fokus på mig när jag sitter i stolen och är där inlyssnande utifrån mitt behov. Kunden i fokus tycker jag sammanfattar bemötandet på ett bra sätt.

Lång trogen kund sammanfattar allt. Läs mer
    2018-09-07 Cardell Hair Lounge svarar Ina Z
    Hej Ina,
    skönt och kul att se att din upplevelse som lång och trogen kund är på topp!
    Tusen tack för ditt omdöme!
  • Elena L
    Elena L skrev om Cardell Hair Lounge
    Har gått till Cardell Hair Lounge i många år för att jag känner mig trygg med hur mitt hår behandlas, allt från vilka produkter som används till kompetensen hos frisörerna. De vet vad de gör och tänker allt på vad som blir bäst för mitt hår och hur håret mår i stunden. Mycket personlig service och går alltid därifrån snygg. Läs mer
    2018-09-07 Cardell Hair Lounge svarar Elena L
    Hej Elena,
    tusen tack för dina fina ord om oss på salongen!
    Alltid härligt att ha dig hos oss!
  • Annika L skrev om Cardell Hair Lounge
    Ett prof bemötande och ett ytterst prof utfört jobb med fin personlig kontakt! Läs mer
    2018-09-07 Cardell Hair Lounge svarar Annika L
    Hej Annika,
    tack för ditt fina omdöme!
  • Maria R skrev om Cardell Hair Lounge
    Trevligt bemötande och duktiga frisörer! Läs mer
    2018-09-07 Cardell Hair Lounge svarar Maria R
    Hej Maria,
    kul att du är nöjd med vårat jobb och bemötande!
  • Lena J skrev om Cardell Hair Lounge
    Trevligt bemötande. Proffsiga!
    Kunden i centrum. Läs mer
    2018-09-07 Cardell Hair Lounge svarar Lena J
  • Patrick F skrev om Cardell Hair Lounge
    Väldigt kunniga och proffesionella frisörer. Läs mer
    2018-09-06 Cardell Hair Lounge svarar Patrick F
    Hej Patrick,
    Kul att du är nöjd med vårat jobb.
  • Rebecca S skrev om Cardell Hair Lounge
    Blir alltid bra bemött på cardells och går alltid därifrån med ett bra resultat! De lyssnar på kunden. Läs mer
    2018-09-06 Cardell Hair Lounge svarar Rebecca S
    Hej Rebecca,
    tack för ditt omdöme och kul att se att du är nöjd med både resultat och bemötande från oss!
  • Kricko B skrev om Cardell Hair Lounge
    Utmärkt bemötande med fullt focus på mig och mina önskemål med en snygg frisyr som resultat. Bra produkter. Mycket trevlig personal. Läs mer
    2018-09-06 Cardell Hair Lounge svarar Kricko B
    Hej Kricko,
    kul att du är nöjd med både frisyr, bemötande och produktutbud hos oss på Cardell´s.
  • Marie R skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket bra service . Jag är alltid nöjd med min klippning och färgning ! Läs mer
    2018-09-06 Cardell Hair Lounge svarar Marie R
    Hej Marie,
    kul att se att du alltid är nöjd med behandling och service!
  • Kajsa J skrev om Cardell Hair Lounge
    Att klippa och färga håret hos Cardells ger alltid ett nöjt resultat. De har en Kunnig och kreativ frisörstab som alltid får en att känna sig fräsch och snygg när man går därifrån. Läs mer
    2018-09-06 Cardell Hair Lounge svarar Kajsa J
    Hej Kajsa,
    toppen att du alltid känner dig nöjd och snygg när du har varit hos oss på salongen!
    Tack från oss:-)
  • Susanne B skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket skickliga frisörer, alltid nöjd med färg och klippning. Trevlig atmosfär och varma, personliga men ändå proffesionella frisörer. Man blir aldrig besviken. Läs mer
    2018-09-05 Cardell Hair Lounge svarar Susanne B
    Hej Susanne,
    Tusen tack för ditt fina omdöme!
    Alltid trevligt när du är på besök hos oss!
  • Christina W skrev om Cardell Hair Lounge
    Alla på salongen är rutinerade och proffesionella. Lyhörda och kreativa efter kundens tankar och idéer.Tydlig eftertanke att omstyling håller över tid och med säkrad hårkvalitet. Läs mer
    2018-09-05 Cardell Hair Lounge svarar Christina W
    Hej Christina,
    tack för dina fina ord om oss!
    Ses snart igen!
  • Christer L skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag tycker Cardells visar prov på bra kundmottagande och professionellt utförande. Jag får alltid intrycket av att mina önskemål tas med under klippningen och anpassningar är alltid snabba och effektiva. Jag känner mig trygg hos deras frisörer. I mitt fall har Frida och Jennifer tagit hand om mig och jag kan varmt rekommendera platsen. Läs mer
    2018-09-05 Cardell Hair Lounge svarar Christer L
    Hej Christer,
    kul att se att Jennifer & Frida tar väl hand om dig och dina önskemål!
    Tack för att du rekommenderar Cardell`s.
  • Yrsa F skrev om Cardell Hair Lounge
    Var till Camilla på Cardells efter rekommendation från vän och efter att under en längre tid ha besökt åtskilliga andra frisörer utan att bli helt nöjd. Camilla lyssnade på vad jag hade för önskemål och kom med egna förslag, resultatet blev över förväntan! Efter besöket kände jag mig riktigt fin i håret för första gången på flera år! Trevligt bemötande, trevliga lokaler och mycket bra resultat efter folieslingor och klippning! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-09-05 Cardell Hair Lounge svarar Yrsa F
    Hej Yrsa,
    härligt att se att rekommendationen från din vän levde upp till dina förväntningar så att du får känna dig riktigt fin i håret!
    Tack för ditt omdöme och att du rekommenderar oss!
  • Annika N skrev om Cardell Hair Lounge
    Har klippt mig där i snart 2 år och har alltid varit nöjd med klippning. Läs mer
    2018-09-05 Cardell Hair Lounge svarar Annika N
    Hej Annika,
    härligt att du är nöjd med din klippning!
  • Minna L
    Minna L skrev om Cardell Hair Lounge
    Hos Cardell hair lounge får jag goda råd och inspiration inför klippning, färgning och styling. Alltid med ett perfekt resultat. Dessutom ett professionellt men ändå varmt och familjärt mottagande. Sedan jag hittade detta ställe (för flera år sedan) går jag ingen annanstans. Läs mer
    2018-09-05 Cardell Hair Lounge svarar Minna L
    Hej Minna,
    Tack för ditt fina omdöme om oss!
    Ödmjukt tacksamma!!
  • Lena J skrev om Cardell Hair Lounge
    Har varit kund hos Cardell i många år och alltid blivit nöjd med resultatet av både klippning och färgning.

Det är alltid ett trevligt bemötande och företaget har alltid levt upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-09-05 Cardell Hair Lounge svarar Lena J
    tack för ditt omdöme!
    Glädjande att se att vi lever upp till dina förväntningar :-)
  • Linda K skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag har gått hos Camilla i flera år och är alltid supernöjd med bemötande och resultat. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2018-09-05 Cardell Hair Lounge svarar Linda K
    Hej Linda,
    kul att se att du är supernöjd och att du som stamkund varmt rekommenderar Camilla!!
  • Niklas A skrev om Cardell Hair Lounge
    Trevlig personal och smidigt att boka tid via hemsidan Läs mer
    2018-09-05 Cardell Hair Lounge svarar Niklas A
    Hej Niklas,
    toppen att du tycker att onlinebokningen via hemsidan cardell.nu funkar smidigt!
  • Angelica H skrev om Cardell Hair Lounge
    Fantastiska frisörer som alltid kommer med bra idéer och alltid är trevliga. Läs mer
    2018-09-05 Cardell Hair Lounge svarar Angelica H
    Hej Angelica,
    kul att höra att du är nöjd med oss frisörer och bemötandet!
  • Josephine C
    Josephine C skrev om Cardell Hair Lounge
    Fantastiska frisörer och bästa kompetens! Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2018-09-05 Cardell Hair Lounge svarar Josephine C
    Hej Josephine,
    Tusen tack för ditt omdöme och dina värmande ord!
  • Sara S skrev om Cardell Hair Lounge
    slingade håret klippte och köpte produkter
    bra bemött utav all personal
    hade ganska höga förväntingar då jag hade blivit rekomenderad utav en vän. De motsvarade verkligen mina förväntingar

Hel heten väldigigt bra. Känns proffisgt och ett väldigt bra Resultat Läs mer
    2018-09-05 Cardell Hair Lounge svarar Sara S
    Hej Sara,
    vad bra att vi levde upp till dina förväntningar på både behandling och bemötande!

Välkommen tillbaka!
  • Johan E skrev om Cardell Hair Lounge
    Varit kund länge. Det gör alltid ett bra jobb. Läs mer
    2018-09-05 Cardell Hair Lounge svarar Johan E
    Tack Johan!
    Kul att höra att du alltid blir nöjd hos oss!
  • Mia P skrev om Cardell Hair Lounge
    Färgade, gjorde slingor och hairtalk alltså förlängning. Supernöjd, över min förväntan!!
    Rekommenderar varmt!! Rent fräscht och trevlig personal som lyssnar och kommer med bra tips och förslag! Läs mer
    2018-09-04 Cardell Hair Lounge svarar Mia P
    Hej Mia,
    kul att du är supernöjd med din färgbehandling, ditt hårsvall och bemötandet hos oss!
    Ser fram emot att ses igen!

Grev Turegatan 23, 114 38 Stockholm