Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm Cardell Hair Lounge

Cardell Hair Lounge

Grev Turegatan 23, 114 38 Stockholm — Visa karta

Cardell Hair Lounge ligger i hjärtat av Östermalm i Stockholm och vi strävar efter att vara vår kunds kompletta stylist. Vi är ett professionellt team som hela tiden fortsätter utbilda oss för att bibehålla högsta kompetens inom vårt yrke. Vi har en gedigen lista med jobb som utförts utanför salongen på så väl skivomslag, melodifestivalen och modevisningar. Vi erbjuder allt ifrån klippning, färg/slingning, extensions och avancerade uppsättningar till t.ex. bröllop. Vi kan även erbjuda makeup och vi ser till kundens personliga stil och att helheten blir komplett efter ett besök hos oss. Produkterna vi företräder och jobbar med är Inoa/Lóreal Professional, KevinMurphy, Kebelo System med flera. Boka tid online eller ring för att hitta en tid som passar dig!
Mån-Tis: 09:00-18:00
Ons-Tor: 09:00-20:00
Fre: 09:00-18:00
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 252 kunder tycker om Cardell Hair Lounge

• Martin A
    Martin A skrev om Cardell Hair Lounge
    Väldigt bra, klippningen blir alltid bra och personalen är trevlig och kunnig. Läs mer
  • Catharina A
    Catharina A skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag fick ett mycket engagerat och professionellt bemötande där frisören förmedlade förslag på frisyr och färgsättning på ett förtroendeingivande sätt och varför denna frisyr och färg skulle passa just mig. När jag nästa dag kom till jobbet fick jag som aldrig förr så många komplimanger för min nya hårstil. Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Cardell Hair Lounge
    Är alltid supernöjd när jag varit och fixat håret hos Camilla. Jag brukar klippa och slinga det. Har provat andra frisörer, men det är bara hos Camilla jag blir nöjd! Läs mer
  • Angelica D
    Angelica D skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket bra bemötande och service. Läs mer
  • Vilda S
    Vilda S skrev om Cardell Hair Lounge
    Min upplevelse var bra och trygg då personalen var trevlig och säkra på vad dom gjorde. Läs mer
  • Helena B
    Helena B skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag klippte bob/page och är mycket nöjd med både bemötande, rådgivning och resultat. Högsta klass! Läs mer
  • Maria F
    Maria F skrev om Cardell Hair Lounge
    Toning och klippning. Jättebra bemötande och serviceminded personal. Trots strul från min sida med att ändra tider fick jag hela tiden ett vänligt och hjälpsamt bemötande, vilket är mycket viktigt för mig som kund. Kanonbra genomförande av tjänsten från Isa!! Mycket nöjd kund sammantaget. Läs mer
  • Linda W
    Linda W skrev om Cardell Hair Lounge
    Supernöjd! Klippte och slingade mig. Läs mer
  • Maria A
    Maria A skrev om Cardell Hair Lounge
    Min frisör var väldigt gullig och trevlig, men tyvärr blev själva resultatet allt annat än lyckat.
    Jag hade uttryckligen bett om en jämnlång frisyr utan uppklippta delar, hade även visat flera bilder både framifrån, bakifrån och från sidan på hur jag ville ha det. Resultatet blev en ordentligt uppklippt frisyr med upp till 8 cm skillnad mellan över-och underhår.
    Samtidigt var formen baktung och ganska tantig.
    Eftersom jag inte var nöjd gick jag tillbaka någon vecka senare och berättade hur jag upplevde frisyren. Samma frisör bemötte mig igen på ett väldigt trevligt sätt, absolut inga sura miner vilket hon ska ha mycket cred för. Hon klippte om frisyren lite, visade hur jag kunde stylea håret samt hjälpte mig plocka fram vilka produkter som skulle hjälpa mig.
    Tyvärr blev klippningen inte bättre, snarare tvärt om. Håret blev ännu mer uppklippt, linjen baktill blev sne och flera stora tofsar var betydligt längre än resten av håret (2 cm).

Jag valde att inte komma tillbaka en tredje gång utan har istället gått till en annan frisör som häpnades över att de ens släppt iväg mig med den frisyren.

Jag kommer tyvärr aldrig gå tillbaka till Cardells igen. Läs mer
    2018-02-14 Cardell Hair Lounge svarar Maria A
    Hej Maria, tack för din beskrivning av din upplevelse hos oss.
    Det är såklart tråkigt att läsa att din upplevelse hos oss på Cardell´s inte känns bra. Då mitt och teamets mål är att du som kund självklart ska vara nöjd, så hade jag önskat att du hade kontaktat mig när du inte kände dig nöjd efter 2:a besöket heller, så att jag på plats kunnat titta på vad som inte kändes bra för dig och hur jag/vi skulle kunna åtgärda det.

Självklart tar jag med mig dina åsikter till teamet, då vårat mål som sagt alltid är att du som kund ska vara nöjd med både behandling och mottagande. Du är självklart välkommen att kontakta mig på 08-6636100.

Med vänlig hälsning
    Michael Cardell
    VD/ Creative Director
  • Ingegerd H
    Ingegerd H skrev om Cardell Hair Lounge
    Proffsigt bemötande. Lyssnade in vad jag ville ha och slingorna och klippningen blev superbra. Avslappnad miljö . Jag klippte och slingade håret första gången på den här salongen och kommer definitivt att återvända . Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Katarina O
    Katarina O skrev om Cardell Hair Lounge
    Valde företaget utefter de resentioner jag kunde läsa på nätet.
    Jag fick Ida som klippte mitt axellånga hår, gav mig råd och pysslade om mig. För första ggn på år kände jag mig inte "rädd" för att resultatet skulle bli annorlunda än det vi två kommit överens om, Skönt!
    Har hittat min frisör för framtiden! Läs mer
  • Kristina N
    Kristina N skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag har varit där för klipp och färg, två gånger och kommer gärna att återigen klippa och färga mitt hår där. Det har varit proffsig, avslappnad miljö och noggrann "frisering" och trevligt bemötande och jag är nöjd med resultatet.
    Jag har köpt Kevin Murphy schampo och tillika Muprhy- skölj för färgat hår. Samt en mousse, Living proof.
    Kristina Norder Läs mer
  • Michael W
    Michael W skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket duktig och trevlig personal!!
    Enda minuset är väl att det är lite dyrt. Läs mer
  • Elisabet D
    Elisabet D skrev om Cardell Hair Lounge
    Har endast besökt Cardell en gång. Blev trevligt bemött när jag kom dit. Hade beställt klippning och överlag är jag nöjd med allt från bemötande, service och utförande. Läs mer
  • Maria A
    Maria A skrev om Cardell Hair Lounge
    Trevlig salong med öppet klimat hos frisörerna. Tar sig den tid som man (jag) som kund vill ha och betalar för. Jag känner mig välkommen, och viktig för min frisör vilket är en härlig känsla. Alla är välkomna och det känns verkligen! Läs mer
  • Lena H
    Lena H skrev om Cardell Hair Lounge
    Fin miljö, ljus, ren och fräsch, och vänlig och professionell personal.
    Jag gjorde slingor, först tyckte jag inte det var så stor skillnad mot före, men efter ett tag så ser jag hur bra det blev. Kommer gärna tillbaka. Läs mer
  • Hannes B
    Hannes B skrev om Cardell Hair Lounge
    Riktigt proffsiga och kan klippa hår Läs mer
  • Tove A
    Tove A skrev om Cardell Hair Lounge
    så fort jag klev in genom dörren fick jag flera leenden. hon som klippte och styla mitt hår va jättegullig och pratsam, frågade om jag ville ha kaffe och tillsammans bestämde vi hur vi skulle skippa och färga. Väldigt god service och trevlig personal som är riktigt duktiga på sitt jobb. jag blev väldigt nöjd med resultatet på både färg och klippning. Kommer definitivt fortsätta klippa mig där framöver. Läs mer
  • Sofia J
    Sofia J skrev om Cardell Hair Lounge
    Fantastiska frisörer, härlig atmosfär och lyxiga behandlingar! Helt klart bästa i stan! Läs mer
  • Carina S
    Carina S skrev om Cardell Hair Lounge
    Jättetrevlig personal, gott kaffe, skön masssgestol vid tvätt, och framför allt proffsig färgning p klippning av Michael! Rekommenderas! Läs mer
  • Helena S
    Helena S skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket fräsch och trevlig lokal med ett bra läge på Östermalm. Frisörerna är mycket skickliga, trevliga och har bra koll på mode och hårkvalitet. Jag kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Lotta A
    Lotta A skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag kom dit första gången på rekommendation av min dotter. Stämningen på salongen och det väldigt trevliga bemötandet gör att man känner sig hemma direkt. Jag har sedan dess varit där flera gånger och hos två olika frisörer. Jag var mer än nöjd med båda. Det kändes på en gång som de förstod mina önskemål och de kom utifrån det med egna förslag som ledde till att jag skulle kunna säga att jag aldrig gått nöjdare från en salon. Jag är otroligt nöjd med klippningen och färgen har aldrig varit mer naturlig och hållbar. Cardell är numera mitt självklara val och jag kan rekommendera dem å det varmaste. En salong att längta tillbaka till. Högsta klass Läs mer
  • Pia H
    Pia H skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket nöjd med mitt första besök. Har redan bokat ett nytt. Klipp och sling hos Jennifer som direkt förstod vad jag önskade. Bra frisör och trevlig! Läs mer
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Cardell Hair Lounge
    Fantastiskt på alla sätt. Aldrig varit mer nöjd med mitt val av frisör! Läs mer
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Cardell Hair Lounge
    De 2 frisörskor jag arbetat har båda varit mycket lyhörda för mina önskningar. De verkligen arbetade intensivt och kollade att de var på rätt spår.Resultatet blev därför mycket bra och jag är mycket nöjd.Det är ett av skälen jag alltid besöker Cardell när jag är i Sverige. En stor fördel är att man kan boka på nätet och hitta tider som passar.
    Trevligt bemötande av alla på Cardell. Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Cardell Hair Lounge
    BOKADE PÅ NÄTET OCH DET FUNKADE PERFEKT.
    SUPERBEMÖTANDE AV FRIDA SOM OXÅ ÄR EN MYCKET DUKTIG FRISÖR, HON KOMMER MED BRA TIPS OCH RÅD.

EVA BRUNDAY Läs mer
  • Rebecka N
    Rebecka N skrev om Cardell Hair Lounge
    Professionellt och kunnigt bemötande. Jag kommer att klippa mig hos Cardell igen. Rekommenderas! Läs mer
  • Linn T
    Linn T skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag har klippt mig hos Cardells två gånger och har varit supernöjd med resultatet. Min frisör har haft en bra förståelse för looken jag varit ute efter samt förklarat noggrant hur hon kommer gå tillväga. Vid andra klippningen gick vi igenom hur frisyren funkat de senaste månaderna och justerade därefter - fantastiskt med en frisör som verkligen bryr sig om hur slutresultatet blir! Prismässigt känns det som value for money. Läs mer
  • Ariana C
    Ariana C skrev om Cardell Hair Lounge
    Så himla bra service, Rosanna är helt fantastisk, aldrig vart så nöjd med mitt hår och extensions som jag är nu. Tack!! :) Läs mer
  • Jeanett H
    Jeanett H skrev om Cardell Hair Lounge
    Utrolig hyggelige frisører, gjør sitt beste for å yte best service. Alltid fornøyd med resultatet! Läs mer
  • Amanda G
    Amanda G skrev om Cardell Hair Lounge
    Lyxig känsla vid shampooneringen och jätte gullig tjej som klippte mig. Läs mer
  • Kerstin C
    Kerstin C skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket bra allting! Jag var väldigt nöjd efter mitt besök. Läs mer
  • Sofie R
    Sofie R skrev om Cardell Hair Lounge
    Bra frisör, service och allmänt trevligt. Kommer garanterat klippa mig där igen Läs mer
  • Therese K
    Therese K skrev om Cardell Hair Lounge
    En sv de bättre frisörerna jag har gått till på mkt länge. Bra klipp och mkt bra färg, får mkt beröm för frisyren och färgningen. Lyhörda! Proffsiga och dessutom skön och avslappnad miljö. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Emma M
    Emma M skrev om Cardell Hair Lounge
    Mkt nöjd med Frida. Hon fixade till luggen super. Brukar inte bli nöjd med den. Läs mer
  • Nicole J
    Nicole J skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket bra, så nöjd med min frisyr. Första gången jag var här och kan varmt rekommendera Jennifer! Läs mer
  • Sofia J
    Sofia J skrev om Cardell Hair Lounge
    Klippte och färgade mitt hår. Mycket trevligt bemötande med bra råd både vad gäller frisyr och fortsatt vård av håret. Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Cardell Hair Lounge
    Följde efter Frida hit då hon flyttade hit från en annan salong. Kan alltså bara uttala mig om henne (därav att jag inte känner att jag kan sätta högsta betyg), men hon är en av de bästa frisörerna jag haft! Tar god tid på sig men är noggrann och ffa lyssnar in vad en vill ha. Gör otroligt bra Hairtalk Extensions. Gjorde min brudfrisyr då jag gifte mig och jag kände mig vackrast i världen. =) Läs mer
  • Ann M
    Ann M skrev om Cardell Hair Lounge
    Superbra och proffsigt ställe, med hög kvalité rakt igenom hela processen från bokning till själva besöket. Läs mer
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Cardell Hair Lounge
    Toppen! Trevligt bemötande och super nöjd med resultatet Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Cardell Hair Lounge
    Varit kund i flera år, och alltid nöjd med mitt besök. Fått bra förslag när det gäller både klippning och vilka färger som skulle passa mig bra, när jag inte riktigt själv vetat vad jag vill ha för sorts förändring. Läs mer
  • Eva P
    Eva P skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande hos Cardells! Camilla är en fantastisk frisör med många goda råd och stort engagemang. Jag vill verkligen rekommendera Cardells som frisörsalong! Läs mer
  • Catharina E
    Catharina E skrev om Cardell Hair Lounge
    Proffsigt, glatt och trevligt. Läs mer
  • Per S
    Per S skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag har klippt mig hos Camilla på Cardells i cirka 5 år. Är jättenöjd med hur hon klipper och rekommenderar produkter anpassade till mig. Mycket kunnig och professionell. De varor de säljer är av yppersta klass. Jag trivs väldigt bra och ämnar inte söka mig vidare. Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Cardell Hair Lounge
    Hej tyvärr bor jag inte i Skhlm men försöker alltid få en tid hos dem när jag är uppe. Jag är helnöjd med frisörerna på Cardells. Trevliga!
    Får beröm av folk på stan när jag besökt dem.mvh Lena Läs mer
  • Raija L
    Raija L skrev om Cardell Hair Lounge
    de kan inte klippa alls.amatörer särskild denne man som kallar sig gardell. Läs mer
    2017-11-20 Cardell Hair Lounge svarar Raija L
    Hej Raija, det va tråkigt att du tycker så. Synd att du inte hörde av dig till mig och berättade vad du inte blev nöjd med, jag hade mer än gärna rättat till det som inte kändes bra.
    Med vänlig hälsning, Michael Cardell
  • Anna S
    Anna S skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag bestämde mig för att klippa mig kort. Jag hade håret hela vägen till under bröstet ungefär. först ringde jag och bokade en tid och sedan gick jag dit. Jag bemöttes av trevliga och glada anställda. Jag visade min inspirationsbild och vi pratade hur jag ville ha det exagt och sen började vi klippa håret. Jag blev erbjuden te och vi pratade hela tiden. Det blev exakt vad jag ville ha! inte kortare, inte längre och det blev hur fint som helst. Cardell hair lounge är där jag har fått min bästa klippning någonsin. Tyvärr så är det lite dyrt vilket gör att när jag rekommenderar cardell till andra är det många som reagerar på priset. Jag klippte mig 3 gånger hos andra frisörer efter cardell men blev bara besviken. Cardell har jätte trevliga frisörer som är jätte duktiga. Läs mer
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Cardell Hair Lounge
    Fantastisk service, professionellt bemötande och leverans. Har vart kund i många år. Jennifer är otroligt duktig, engagerad, lyhörd och lyckas alltid överträffa redan högt ställda förväntningar. 5 av 5. Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Cardell Hair Lounge
    Klippning av lugg inför semester. Det är alltid trevligt att besöka Cardells. Har varit kund i över 10 år. Läs mer
  • Mimmi C
    Mimmi C skrev om Cardell Hair Lounge
    Eftersom det är snart 8 år sedan jag besökte salongen anser jag inte att mina svar är relevanta. Läs mer

Grev Turegatan 23, 114 38 Stockholm