Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm Cardell Hair Lounge

Cardell Hair Lounge

Grev Turegatan 23, 114 38 Stockholm — Visa karta

Cardell Hair Lounge ligger i hjärtat av Östermalm i Stockholm och vi strävar efter att vara vår kunds kompletta stylist. Vi är ett professionellt team som hela tiden fortsätter utbilda oss för att bibehålla högsta kompetens inom vårt yrke. Vi har en gedigen lista med jobb som utförts utanför salongen på så väl skivomslag, melodifestivalen och modevisningar. Vi erbjuder allt ifrån klippning, färg/slingning, extensions och avancerade uppsättningar till t.ex. bröllop. Vi kan även erbjuda makeup och vi ser till kundens personliga stil och att helheten blir komplett efter ett besök hos oss. Produkterna vi företräder och jobbar med är Inoa/Lóreal Professional, KevinMurphy, Kebelo System med flera. Boka tid online eller ring för att hitta en tid som passar dig!
Öppet just nu
Sön: Stängt

Läs vad 177 kunder tycker om Cardell Hair Lounge

• Anna D
    Anna D skrev om Cardell Hair Lounge
    Jättefint bemötande. Dessvärre har jag flyttat från stan och har inte möjlighet att använda mig av Cardells duktiga medarbetare. Gick till salongen under många år under den tidigare ledningen också. Saknar verkligen deras proffsiga handlag. Man känner sig välkommen och omhändertagen. Klipp och sling var mina behov och allt till största belåtenhet. Saknar Cardells!
  • Linnéa H
    Linnéa H skrev om Cardell Hair Lounge
    Trevligt bemötande allt som allt och väldigt fin salong!
    Hade problem senaste gången med att jag inte upplevde frisören förstod vad jag var ute efter och att jag inte höll med om de behandlingar som erbjöds så blev en kamp. Blev tyvärr inte den gången nöjd heller (tror var mer ett problem att hon inte var direkt säker på den stilen jag gillar), men har annars tyckt det har varit väldigt bra service och kundfokus.
    2017-09-06 Cardell Hair Lounge svarar Linnéa H
    Hej Linnea!
    Tråkigt att du inte blev nöjd senaste gången!
    Du får gärna ringa mig på 08-663 61 00 och berätta vad som inte känns bra, så ska vi säkert hitta en lösning. Vill ju såklart att du ska vara nöjd med vår behandling och ditt hår.
    Med vänlig hälsning,
  • Dorota M
    Dorota M skrev om Cardell Hair Lounge
    Mkt bra men avdrag på betyg då frisören va ensam och fick ständigt lämna mig för att serva andra kunder som skulle köpa schampoo!!
    2017-09-06 Cardell Hair Lounge svarar Dorota M
    Hej Dorota, jag beklagar att ni blev avbrutna under din behandling! Jag är glad att du trots det är nöjd med ditt hår! Planeringen är att vi inte ska vara ensamma av olika anledningar, inte minst pga kundservicen. Tyvärr så kan det inbland bli oförutsedda händelser som t.e.x sjukdom.
    Med vänlig hälsning,
  • Helen E
    Helen E skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket bra. Min frisör är väldigt duktig, inkännande och trevlig
  • Michaela J
    Michaela J skrev om Cardell Hair Lounge
    Supertrevligt bemötande. Känns äkta och genuint varje gång man besöker Cardells. Jag är alltid nöjd efter ha varit där. Skulle rekommendera Cardell Hair Lounge på Östermalm till alla!
  • Helene B
    Helene B skrev om Cardell Hair Lounge
    Efter 3 besök på Cardells är jag fortsatt mycket nöjd och återkommer gärna. Fint bemötande. En skön och relaxad upplevelse varje gång. Ser redan fram mot nästa besök. Skön huvudmassage, att shamponerings-stolen är en integrerad massage-stol gör det till en extra skön upplevelse. Frisören inlyssnande och kommer med egna toppen-bra ideer för mitt hår och frisyr. Kopplar av med ett glas vin vetandes jag är i trygga händer. Lämnar salongen med ett leende på läpparna och känner mig snygg och avslappnad.
  • Ulrica F
    Ulrica F skrev om Cardell Hair Lounge
    Den frisör som klippte mig var inte tekniskt kunnig och hade inte förmåga att klippa efter mitt hårs förutsättningar. Håret klipptes av och tunnades ut på ett sätt som en erfaren frisör inte hade gjort. Jag har efteråt fått höra av flera erfarna frisörer att det var en amatörmässig klippning, bl. a. från frisörerna på Kruuse/Co. Det har tagit ett år för mitt hår att växa till sig igen.
    2017-08-29 Cardell Hair Lounge svarar Ulrica F
    Hej Ulrica, det va tråkigt att höra att du upplever klippningen så. Jag hade uppskattat om du hade kontaktat mig i samband med att du upplevde att inte klippningen var till din belåtenhet, då hade jag kunnat tittat på hur det såg ut och försökt hittat en lösning. Mitt mål och min önskan är att alla salongens kunder skall vara nöjda och glada.
    VD Cardell Hair Lounge
  • Ebba F
    Ebba F skrev om Cardell Hair Lounge
    Färgning och klippning av hår. Underbart bemötande från välkomnandet, genomgång av vad som ska göras, massagestol, trevligt samtal och te med en liten kakbit :)
  • Marianne O
    Marianne O skrev om Cardell Hair Lounge
    Proffsig och lyhörd personal, använder de bästa och nyaste produkterna som finns på marknaden. Har gjort allt man tänkas kan med mitt hår på salongen och köpt produkter med hem som har användes där och är perfekta för mitt hår. Salongen är fräsch och man blir vänligt och trevligt behandlad.
  • Pauliina H
    Pauliina H skrev om Cardell Hair Lounge
    Fantastisk service! Kompetent personal som ger goda råd och idéer till frisyr och färg. Otroligt nöjd!
  • Anki S
    Anki S skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag har fått hjälp med klippning och färgning hos Cardell i drygt tio år. Det som utmärker dem tror jag är deras trevliga personal samt även deras gedigna kunskap i hur man klipper, färgar och stylar hår. De lyssnar på ens synpunkter men de kommer också med egna förslag som de tycker skulle passa till personens egna färger och hårkvalité. Ett besök hos Cardell är en lyxig stund i vardagen och kanske viktigast av allt, jag känner mig nöjd med mitt hår när jag går därifrån. :)
  • Märta L
    Märta L skrev om Cardell Hair Lounge
    Jättebra, uppmärksam och lyhörd service. Blev jättenöjd!
  • Ewy A
    Ewy A skrev om Cardell Hair Lounge
    Bra bemötande, härligt med massagestol vid hårtvätt. Trevlig personal. Brukar klippa mig och färga ögonbrynen. Levde verkligen upp till mina förväntningar. Bra läge intill tunnelbanan. Ordnar alltid en ledig tid. Kommer att besöka salongen igen.
  • Ebba O
    Ebba O skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag har inte varit på cardell hair lounge så bara det uppfattar jag som oseriöst.
    2017-08-16 Cardell Hair Lounge svarar Ebba O
    Hej Ebba, det va tråkigt att du uppfattar oss oseriösa. Reco förfrågningarna går ut till dom kunder som har registrerats som kunder på salongen. Jag ska självklart titta över om det tekniskt går att styra till att endast besökande kunder får mail från Reco. Ursäkta för besväret.
    Mvh Michael Cardell
  • Elodie T
    Elodie T skrev om Cardell Hair Lounge
    I go to Cardell Hair Lounge for hair cut, colouring and hair treatment. I'm really happy with all the services and professional recommendations I receive. I love the relax atmosphere, the great back massage chair and the kindness and professionalism of the staff.
    I recommended Cardell Hair Lounge to my friend Jessica who now starts going there as well.
  • Veronica H
    Veronica H skrev om Cardell Hair Lounge
    Inte helt nöjd. Slingorna blev i te helt bra i färgen, de byggde om när jag var där så lite störande i miljön och de produkter jag blev rekommenderad passade inge mitt hår.
    2017-08-16 Cardell Hair Lounge svarar Veronica H
    Hej Veronica, tråkigt att höra att du inte blev helt nöjd med behandling och produkter. Jag hoppas att du hörde av dig så att vi kunde hjälpa dig med att justera det som inte kändes bra och hitta produkter som passar ditt hår bättre. Med vänlig hälsning, Michael Cardell
  • Jannike A
    Jannike A skrev om Cardell Hair Lounge
    Bra service, trevlig personal.
  • Ivana M
    Ivana M skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag är inte länge kund hos företaget,sedan länge.
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Cardell Hair Lounge
    Har gått hos Micke JÄTTElänge och aldrig blivit missnöjd. Har alltid blivit proffsigt bemött av alla trevliga som jobbar på Cardell. Salongen är modern, funktionell o fin. Cardell kan verkligen rekommenderas.
  • Daniel Ö
    Daniel Ö skrev om Cardell Hair Lounge
    De är grymma! Från första stund jag klev in första gången så fick jag grymt bemötande och möttes av leenden! Alla produkter jag köpt har varit precis vad de sagt. Kort sagt, sjukt nice ställe med riktiga premium-frisörer 👌🏻
  • Marianne B
    Marianne B skrev om Cardell Hair Lounge
    Väldigt trevligt och positivt bemötande!
    Fått hjälp med val av shampo och condition och mousse och spray. Allt till full belåtenhet. Mycket trevligt att de erbjuder kaffe, te eller vin med liten kaka till. Gott! Massagestol vid hårtvätt. Uppskattas!!
    Får professionell hjälp för hårfärg.
    Jag är mycket nöjd!
  • Annika T
    Annika T skrev om Cardell Hair Lounge
    Fantastisk service. Duktiga frisörer som kan klippa, färga och ge rekommendationer om hur man tar bäst hand om sitt hår. Ger även tips om hur man fönar håret för olika tillfällen.
    Även om man kommer för tidigt med huvudvärk blir man reält bortskämt av alla med kaffe och kaka. Även anhöriga som väntar blir uppmärksammade på samma sätt.
    Underbart ställe att bli ompysslad på med härlig atmosfär och hårmassagen får jag inte glömma och ge eloge till.
    Tack
    Rekomenderar till alla.
  • Ulla-stina H
    Ulla-stina H skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket trevligt bemötande vid bokning av tid för toning av håret. Mycket professionellt utförande av behandlingen.
  • Helene P
    Helene P skrev om Cardell Hair Lounge
    Färgat och klippt håret mycket nöjd
  • Kristina K
    Kristina K skrev om Cardell Hair Lounge
    Hej,

Det var första gången jag var där och klippte mig, jag var så väl bemött av min frisör och jag fick även positiv feedback av både personal och kunder när jag var klar. Jag kommer absolut att boka ytterligare besök hos er.

Med vänliga hälsningar
    Kristina Kleimar
  • Tasse R
    Tasse R skrev om Cardell Hair Lounge
    Trevligt mottagande. Frisör som förstod hur jag ville ha det. Frisör som pratade lagom mycket = inte för mycket. Skönt m massage i stolen. Jag kommer tillbaka.
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Cardell Hair Lounge
    Har inte varit på Cardells på fem år.
  • Anna S
    Anna S skrev om Cardell Hair Lounge
    Trevlig och lättsam personal som får kunden att känna sig viktig. Inte som hos andra frisörer som enbart fokuserar på kändisar och inte är trevlig mot övriga kunder.
    Här får man allt! Småskalighet samtidigt som man har superkoll på trender och säger vad man tycker dvs ger tips på vad jag som kund passar i eller avråder. Frisören lägger ner all sin tid på kunden när man är där och det är uppskattat. Gillar inte när frisörer har flera kunder samtidigt.
    Jag har klippt och slingat och varit mycket nöjd.
  • Sofie W
    Sofie W skrev om Cardell Hair Lounge
    Proffesionella!
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Cardell Hair Lounge
    Fantastisk salong, hit kan man lugnt gå och veta att man är nöjd när man lämnar.
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Cardell Hair Lounge
    Trevlig personal så är mycket nöjd, kommer garanterat gå tillbaka 😊
  • Karina P
    Karina P skrev om Cardell Hair Lounge
    Bra upplevelse, bra bemötande, nöjd med de hela
  • Lotta C
    Lotta C skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag har varit på salongen tre gånger då jag precis har bytt frisör. Bemötandet och servicen är toppklass! Kunniga frissörer.
  • Rikard N
    Rikard N skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket bra bemötande och flexibla tider. Proffsig frisör som alltid levererar.
  • Sandra G
    Sandra G skrev om Cardell Hair Lounge
    Varit där flera gånger, alltid lika fint bemötande.
  • Christy A
    Christy A skrev om Cardell Hair Lounge
    Bra bemötande! Hade länge letat efter "min" frisör. Nu äntligen känns det att jag hittat rätt! Camilla är proffsig, behaglig och förstår mina önskemål som hon uppfyller på bästa sätt!
    Med vänlig hälsning, Christy
  • Michaela Z
    Michaela Z skrev om Cardell Hair Lounge
    Fixade håret för bröllop men hade bokat blow dry pga litet bröllop och ville ej ha brudklädsel. Fick vänta nästan 15 min efter min tid. Frisören småjusterade en annan bruds frisyr. Därefter gjordes mitt hår i ordning. Blev bra. Blow dry skulle kosta under 500 kr enligt bokningen men min "styling" kostade ca 850 kr. Orkade inte bråka.
    2017-06-20 Cardell Hair Lounge svarar Michaela Z
    Hej Michaela, vad tråkigt att ditt besök hos oss inte är till full belåtenhet. Vi beklagar att du fick vänta och hoppas att vi inte sinkade dig allt för mycket på din bröllopsdag, skönt att du kände dig nöjd med håret och vi hoppas du fick en härlig dag!
    Angående debiteringen så kontaktar jag dig via telefon så ska vi se till att allt blir/känns bra.
    Med vänlig hälsning
  • Sten G
    Sten G skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket nöjd, har fått all hjälp jag behövt, är också mycket nöjd med bemötandet av alla på salongen
  • Ulph L
    Ulph L skrev om Cardell Hair Lounge
    Vänligt, kundfokuserat och professionellt. Varm och trevlig känsla. Bästa!
  • Martin E
    Martin E skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket proffsigt och bra bemötande.
  • Lillemor N
    Lillemor N skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag är inte kund där längre . Var kund över tio år men var tvungen att joppa av pga det var så dyrt!
  • Ann-sofie L
    Ann-sofie L skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag är väldigt nöjd med hela upplevelsen.
  • Sussi W
    Sussi W skrev om Cardell Hair Lounge
    Otroligt hög kvalité på arbetet och dessutom så är Michael väldigt trevlig!
  • Tuula N
    Tuula N skrev om Cardell Hair Lounge
    Bra bemötande. Jag fick håret klippt och är mycket nöjd med frisyren.
  • Christin B
    Christin B skrev om Cardell Hair Lounge
    Alltid lika trevligt att komma till salongen.
    Resultat alltid på topp med färg o klipp.
    Slutade pga långa resor har hittat en frisör i närheten där jag bor.
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Cardell Hair Lounge
    Trevligt bemötande och duktiga frisörer. Jag tycker dock att det som kille är konstigt att man bokar 1 timma och förmodligen debiteras för det medan det tar ca 30 min för en klippning.
  • Gunnel K
    Gunnel K skrev om Cardell Hair Lounge
    Många år sedan jag var hos Micke ocj klippte mig men då var allt ypperligt bra.
  • Helen T
    Helen T skrev om Cardell Hair Lounge
    Alltid trevligt bemötande! Och självklart duktiga frisörer
  • Catarina N
    Catarina N skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket duktiga, jättetrevliga o trendmedvetna vad gäller färg och form och nytt inom hairextensions! En grym salong!
  • Belma R
    Belma R skrev om Cardell Hair Lounge
    Har gått till Cardell Hair Lounge under ett par år och haft olika frisörer genom åren. Jag har alltid varit nöjd och kan varmt rekommendera Cardell Hair Lounge!

Grev Turegatan 23, 114 38 Stockholm