Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm Cardell Hair Lounge

Cardell Hair Lounge

Grev Turegatan 23, 114 38 Stockholm — Visa karta

Cardell Hair Lounge ligger i hjärtat av Östermalm i Stockholm och vi strävar efter att vara vår kunds kompletta stylist. Vi är ett professionellt team som hela tiden fortsätter utbilda oss för att bibehålla högsta kompetens inom vårt yrke. Vi har en gedigen lista med jobb som utförts utanför salongen på så väl skivomslag, melodifestivalen och modevisningar. Vi erbjuder allt ifrån klippning, färg/slingning, extensions och avancerade uppsättningar till t.ex. bröllop. Vi kan även erbjuda makeup och vi ser till kundens personliga stil och att helheten blir komplett efter ett besök hos oss. Produkterna vi företräder och jobbar med är Inoa/Lóreal Professional, KevinMurphy, Kebelo System med flera. Boka tid online eller ring för att hitta en tid som passar dig!
Mån-Tis: 09:00-18:00
Ons-Tor: 09:00-20:00
Fre: 09:00-18:00
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 156 kunder tycker om Cardell Hair Lounge

• Annika T
    Annika T skrev om Cardell Hair Lounge
    Fantastisk service. Duktiga frisörer som kan klippa, färga och ge rekommendationer om hur man tar bäst hand om sitt hår. Ger även tips om hur man fönar håret för olika tillfällen.
    Även om man kommer för tidigt med huvudvärk blir man reält bortskämt av alla med kaffe och kaka. Även anhöriga som väntar blir uppmärksammade på samma sätt.
    Underbart ställe att bli ompysslad på med härlig atmosfär och hårmassagen får jag inte glömma och ge eloge till.
    Tack
    Rekomenderar till alla.
  • Ulla-stina H
    Ulla-stina H skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket trevligt bemötande vid bokning av tid för toning av håret. Mycket professionellt utförande av behandlingen.
  • Helene P
    Helene P skrev om Cardell Hair Lounge
    Färgat och klippt håret mycket nöjd
  • Kristina K
    Kristina K skrev om Cardell Hair Lounge
    Hej,

Det var första gången jag var där och klippte mig, jag var så väl bemött av min frisör och jag fick även positiv feedback av både personal och kunder när jag var klar. Jag kommer absolut att boka ytterligare besök hos er.

Med vänliga hälsningar
    Kristina Kleimar
  • Tasse R
    Tasse R skrev om Cardell Hair Lounge
    Trevligt mottagande. Frisör som förstod hur jag ville ha det. Frisör som pratade lagom mycket = inte för mycket. Skönt m massage i stolen. Jag kommer tillbaka.
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Cardell Hair Lounge
    Har inte varit på Cardells på fem år.
  • Anna S
    Anna S skrev om Cardell Hair Lounge
    Trevlig och lättsam personal som får kunden att känna sig viktig. Inte som hos andra frisörer som enbart fokuserar på kändisar och inte är trevlig mot övriga kunder.
    Här får man allt! Småskalighet samtidigt som man har superkoll på trender och säger vad man tycker dvs ger tips på vad jag som kund passar i eller avråder. Frisören lägger ner all sin tid på kunden när man är där och det är uppskattat. Gillar inte när frisörer har flera kunder samtidigt.
    Jag har klippt och slingat och varit mycket nöjd.
  • Sofie W
    Sofie W skrev om Cardell Hair Lounge
    Proffesionella!
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Cardell Hair Lounge
    Fantastisk salong, hit kan man lugnt gå och veta att man är nöjd när man lämnar.
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Cardell Hair Lounge
    Trevlig personal så är mycket nöjd, kommer garanterat gå tillbaka 😊
  • Karina P
    Karina P skrev om Cardell Hair Lounge
    Bra upplevelse, bra bemötande, nöjd med de hela
  • Lotta C
    Lotta C skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag har varit på salongen tre gånger då jag precis har bytt frisör. Bemötandet och servicen är toppklass! Kunniga frissörer.
  • Rikard N
    Rikard N skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket bra bemötande och flexibla tider. Proffsig frisör som alltid levererar.
  • Sandra G
    Sandra G skrev om Cardell Hair Lounge
    Varit där flera gånger, alltid lika fint bemötande.
  • Christy A
    Christy A skrev om Cardell Hair Lounge
    Bra bemötande! Hade länge letat efter "min" frisör. Nu äntligen känns det att jag hittat rätt! Camilla är proffsig, behaglig och förstår mina önskemål som hon uppfyller på bästa sätt!
    Med vänlig hälsning, Christy
  • Michaela Z
    Michaela Z skrev om Cardell Hair Lounge
    Fixade håret för bröllop men hade bokat blow dry pga litet bröllop och ville ej ha brudklädsel. Fick vänta nästan 15 min efter min tid. Frisören småjusterade en annan bruds frisyr. Därefter gjordes mitt hår i ordning. Blev bra. Blow dry skulle kosta under 500 kr enligt bokningen men min "styling" kostade ca 850 kr. Orkade inte bråka.
    2017-06-20 Cardell Hair Lounge svarar Michaela Z
    Hej Michaela, vad tråkigt att ditt besök hos oss inte är till full belåtenhet. Vi beklagar att du fick vänta och hoppas att vi inte sinkade dig allt för mycket på din bröllopsdag, skönt att du kände dig nöjd med håret och vi hoppas du fick en härlig dag!
    Angående debiteringen så kontaktar jag dig via telefon så ska vi se till att allt blir/känns bra.
    Med vänlig hälsning
    Michael Cardell
  • Sten G
    Sten G skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket nöjd, har fått all hjälp jag behövt, är också mycket nöjd med bemötandet av alla på salongen
  • Ulph L
    Ulph L skrev om Cardell Hair Lounge
    Vänligt, kundfokuserat och professionellt. Varm och trevlig känsla. Bästa!
  • Martin E
    Martin E skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket proffsigt och bra bemötande.
  • Lillemor N
    Lillemor N skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag är inte kund där längre . Var kund över tio år men var tvungen att joppa av pga det var så dyrt!
  • Ann-sofie L
    Ann-sofie L skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag är väldigt nöjd med hela upplevelsen.
  • Sussi W
    Sussi W skrev om Cardell Hair Lounge
    Otroligt hög kvalité på arbetet och dessutom så är Michael väldigt trevlig!
  • Tuula N
    Tuula N skrev om Cardell Hair Lounge
    Bra bemötande. Jag fick håret klippt och är mycket nöjd med frisyren.
  • Christin B
    Christin B skrev om Cardell Hair Lounge
    Alltid lika trevligt att komma till salongen.
    Resultat alltid på topp med färg o klipp.
    Slutade pga långa resor har hittat en frisör i närheten där jag bor.
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Cardell Hair Lounge
    Trevligt bemötande och duktiga frisörer. Jag tycker dock att det som kille är konstigt att man bokar 1 timma och förmodligen debiteras för det medan det tar ca 30 min för en klippning.
  • Gunnel K
    Gunnel K skrev om Cardell Hair Lounge
    Många år sedan jag var hos Micke ocj klippte mig men då var allt ypperligt bra.
  • Helen T
    Helen T skrev om Cardell Hair Lounge
    Alltid trevligt bemötande! Och självklart duktiga frisörer
  • Catarina N
    Catarina N skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket duktiga, jättetrevliga o trendmedvetna vad gäller färg och form och nytt inom hairextensions! En grym salong!
  • Belma R
    Belma R skrev om Cardell Hair Lounge
    Har gått till Cardell Hair Lounge under ett par år och haft olika frisörer genom åren. Jag har alltid varit nöjd och kan varmt rekommendera Cardell Hair Lounge!
  • Ann L
    Ann L skrev om Cardell Hair Lounge
    Fantastiskt duktig personal och jätte trevligt bemötande! Rekommendas varmt!
  • Lion L
    Lion L skrev om Cardell Hair Lounge
    En superbra och fin salong med trevliga personal som är nogrann och lyssnar på kunderna, jag har aldrig varit riktigt nöjd med en salong tills jag hittade Cardell, jag är inte killen som vill har en "normal" frisyr utan jag har mina egna idéer, och frisörskan(Susanna) förstod mina tankar, har klipp mig hos dem nu i snart ett halvt år, kommer att fortsätta göra det!
  • Gunnel W
    Gunnel W skrev om Cardell Hair Lounge
    Hej, jättelängesen jag besökte salongen men då var den bra!
  • Desirée B
    Desirée B skrev om Cardell Hair Lounge
    Blir alltid så himla nöjd! Jättetrevliga och duktiga frisörer, fantastisk helhetsupplevelse. Värt varenda krona!
  • Marina G
    Marina G skrev om Cardell Hair Lounge
    Världens bästa salong alla kategorier.
  • Mirjana M
    Mirjana M skrev om Cardell Hair Lounge
    Är så nöjd med att ha hittat en riktigt seriös, uppdaterad och proffsig frisör!
    Alltid bra konsultation, tydlighet, förslag, kreativitet, noggrannhet.

Salongens storlek är bra, då kan personalen få vidareutbildning.
    Ensamföretagare har sällan tid och råd att åka på t ex mässor (som min förra frisör.)

Tidsbokningen online passar mig också, då kan jag boka ett antal tider med jämna mellanrum och veta att jag har dem klara!

Är väldigt nöjd med Cardells!
  • Ann-kristine B
    Ann-kristine B skrev om Cardell Hair Lounge
    Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra!
  • Sarah K
    Sarah K skrev om Cardell Hair Lounge
    Trevligt bemötande redan när man kom in i salongen. Inte stelt och konstigt som det kan vara på andra Östermalmssalonger. Susanna som klippte och slingade mig var väldigt professionell och trevlig. Hon förstod precis vad det var jag önskade mig och det blev precis så bra som jag tänkt. Jag kommer definitivt att återvända och kan varmt rekommendera salongen.
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Cardell Hair Lounge
    Alltid nöjd med klippningen här
  • Claudia S
    Claudia S skrev om Cardell Hair Lounge
    Trevligt bemötande ur ett kundperspektiv
  • Elin P
    Elin P skrev om Cardell Hair Lounge
    Trevligt bemötande samt duktiga frisörer. Klippningarna blir noggrant utförda utefter önskemål och det är en salong som jag absolut skulle rekommendera till andra. Har även fått håret färgat med gott resultat.
  • Helene A
    Helene A skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag kan verkligen rekommendera den här salongen och speciellt Rebecca som jag nu blivit stammis hos. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Hon är fantastiskt duktig och tar sig verkligen tid att lyssna på vad kundens önskemål. Jag är jättenoga med färgen på mitt hår, vet exakt vilken nyans jag vill ha. Rebecca fixar det. Jag är lika glad när jag kommer till den fräscha salongen som när jag går därifrån. Tack!
  • Anki B
    Anki B skrev om Cardell Hair Lounge
    Till teamet på Cardell kan man knalla in i ett miserabelt skick, utan att ha en enda idé om vad man vill göra åt saken. När man kliver ut är man snygg och glad, men aldrig belastad med något man inte kan hantera hyfsat själv.
    Cardell har inte gjort mig besviken på 15 år. Det är ungefär den tid jag föredragit den salongen framför alla andra. Jag jämför frekvent med andra salonger när jag är på resande fot eller för sent ute för att hinna få en tid... Jag har genom åren blivit med familj och klipper även barnen på salongen. Det är skönt att veta att det blir bra. Alltid.
  • Eva A
    Eva A skrev om Cardell Hair Lounge
    Efter en nyligen gjord renovering en fräsch och trevlig salong.
  • Maria A
    Maria A skrev om Cardell Hair Lounge
    Oengagerad personal samt att mitt hår blev alldeles strävt och missfärgat efter en slingning. Jag kommer personligen aldrig att gå tillbaka eller rekommendera någon annan att gå dit utan snarare tvärt om. Det var nästan ett år sen jag var hos er och det tar tid att få det förstörda håret att växa ut. Jag ångrar fortfarande att jag besökte er salong, jag har aldrig tidigare upplevt något liknande misstag hos en frisörsalong!
    2016-07-05 Cardell Hair Lounge svarar Maria A
    Hej Maria A, tråkigt att du upplevde besöket hos oss på det sätt du beskriver det. Jag hade gärna blivit kontaktad av dig i samband med behandlingen för att få se och höra vad som inte kändes bra, för självklart vill jag och har som mål att alla kunder ska vara nöjda. Om du vill så får du gärna höra av dig till mig.
    Mvh Michael Cardell
  • Aferdita A
    Aferdita A skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket nöjd kund hos Jennifer Andersson på Cardell!
  • Gustav A
    Gustav A skrev om Cardell Hair Lounge
    Mycket bra, trevligt och välkomnande bemötande.
  • Jila B
    Jila B skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag har blivit väl bemöt hos Cadell Hair Lounge både närdet gäller köpa tjänster och varor.
  • Bodil A
    Bodil A skrev om Cardell Hair Lounge
    Som kund hos Cardell får jag ett personligt bemötande och blir väl omhändertagen. Jag är alltid nöjd med min frisyr efter ett besök hos Cardell.
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Cardell Hair Lounge
    - Bokar alltid ny tid via nätet. Väldigt bra!
    - Klipper o färgar håret hos Micke, sedan många år tillbaka. Blir alltid supernöjd!
    - Tycker om massagestolen vid hårtvätten.
  • Agneta B
    Agneta B skrev om Cardell Hair Lounge
    Jag är mycket nöjd med hela Cardells konsept

Grev Turegatan 23, 114 38 Stockholm