Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Ring 08-122 254 42 cardell.nu

Cardell Hair Lounge, Barber & Bronzing ligger i hjärtat av Östermalm i Stockholm och vi strävar efter att vara vår kunds kompletta stylist. Vi är ett professionellt team som hela tiden fortsätter utbilda oss för att bibehålla högsta kompetens inom vårt yrke. Vi har en gedigen lista med jobb som utförts utanför salongen på så...

538 omdömen om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Barbro J
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Får extra fin och omtänksam behandling. Är alltid nöjd med färgningen och slingorna. Så skönt med den där extra massagen i samband med tvättningen.

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Barbro, härligt att se att du uppskattar det lilla extra i behandlingen. Ja visst är scalp massagen härlig i samband med tvättningen!

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 295 omdömen 4.7 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Jättenöjd, resultatet är exakt som förväntat, ska återkomma

KATARINA M
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Alltid super nöjd efter mitt besök hos Cardell och Isa som är min frisör. Förutom ett utmärkt jobb och att jag blir vacker i håret finns där alltid den där lilla extra omtanken i servicen. Allt ifrån att torka bort en förlupen vattendroppe vid schamponeringen som kan störa till trevliga konversationer under tiden man blir fin.

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Katarina, tusen tack för att du tog dig tid att skriva ett så fint och utförligt omdöme😃🙏🏻. Ja visst är Isa ett superproffs på alla områden.

Margareta L
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Känner mig alltid väl bemött, trevliga leenden av all personal även dom som inte behandlar mig! Det gör att kunden känner sig sedd, viktigt👍 Dessutom nöjd med resultatet av min behandling🙏

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Margareta, trevligt att se att vi alla får dig att känna dig sedd! Viktigt för oss att du som kund känner så och är nöjd med din behandling.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 261 omdömen 4.8 av 261 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Birgitta S
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Mycket trevliga och personliga samtal med Vanessa som bjöd på kaffe med goda mandelskorpor, fixade min hårbotten med bra färg, vi båda kom överens om att slingorna tar vi nästa gång efter tvätt fön och lockar såg det riktigt bra ut. Får alltid bra produktinformation om varor som jag alltid köper 👍

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Birgitta; Tack för ett fint omdöme! Härligt att se att du uppskattar dina besök hos Vanessa och att se att du gillar produktinformationen för att få bäst utdelning på din behandling.

Alexander B
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Klipper mig här varje månad. Alltid lika proffsiga och trevliga!

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Alexander, toppen att se att du får samma proffsiga bemötande vid dina månads besök!

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Margaretha L
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hade inga förväntningar men när jag steg in i lokalen så tittar alla upp och säger ”Hej! Välkommen, sitt ner och vänta så hjälper vi dig strax”. Positiv stämning. Jätteduktig frisör, såååå nöjd! Bokade ny tid!

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Margareta, kul att se att vi överträffade dina förväntningar redan innan behandlingen. Vi ser fram emot att få ta hand om dig igen!!

Elisabet D
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Man blir lika trevligt bemött varje gång man kommer. Personalen är lyhörd för kundens önskemål samtidigt som man får förslag och tips. Jag har alltid blivit nöjd.

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Elisabet, tack så mycket! Vad kul att se att du uppskattar vårt bemötande och lyhördhet. Härligt att du alltid är nöjd!

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 123 omdömen 4.6 av 123 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Atousa R
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Alltid vänlig och trevlig bemötande även när man kanske inte blivit helt nöjd och vill förändra lite! Professionella kreatörer som har en genuin intresse för deras jobb. En behaglig helhets upplevelse att besöka detas salong!

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Atousa tack för dina fina ord, vad glada vi blir att du har en behaglig helhets upplevelse när du varit hos oss.

Pia H
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Har klippt mig de senaste åren hos Cardell. Alltid nöjd och trevligt bemött. Varvat mellan olika frisörer och aldrig känslan att ”rata” någon.

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Pia, vad kul att höra att du känner så när du varvar mellan oss. Då har vi lyckats:-)

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 295 omdömen 4.6 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

Kjell F
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Mycket kunnig och trevlig personal. bra turbiner för Covid hantering.

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Kjell! tack för att du uppskattar yrkesskickligheten och bemötande samt våra desinficerande Beyond maskiner från O2H för en tryggare miljö i rådande Covid tider.

Eva-karin V
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Rekommenderar salongen varmt. Kunnig, lyhörd och trevlig personal som alltid gör sitt absolut yttersta för att kunden ska bli nöjd.

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Eva-Karin, tusen tack för din rekommendation! Kul att du uppskattar både vårt kunnande och bemötande.

Britt-marie H
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Högsta betyg för både bemötande och klippning. Dessutom mycket fräscha lokaler och sist men inte minst har alla coronarestriktioner och rekommendationer hanterats med stor respekt.

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Britt- Marie. vad glada vi blir att se att du uppskattar helheten hos oss och inte minst hur vi hanterar coronarestriktionerna. Tack!

Åsa N
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Personligt och kompetent bemötande och alltid lika trevligt/bra resultat att gå dit!

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Åsa, glädjande att se att du gillar att besöka oss och att du alltid känner dig nöjd! Tack

Sara U
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Proffsigt, men ändå familjärt och mysigt. Jag har klippt mig hos Cardells i mer än tio år och aldrig blivit missnöjd. Rekommenderas verkligen.

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Sara, kul att se så fint omdöme från dig bästa stammis. Tack för din rekommendation!

Maria K
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Alltid bra service och trevliga frisörer. Har gått hos Cardells i flera år för att klippa, slinga och färga mitt hår och har alltid haft ett bra resultat och varit supernöjd när jag gått därifrån. De har också duktiga frisörer som kan Hair Talk och hjälpt mig med att få håret att se tjockare ut. Rekommenderar verkligen att besöka Cardell Hair Lounge.

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Maria, tack för ditt utförliga omdöme om oss. Kul att se att du har provat flera olika behandlingar hos oss! Tusen Tack för din rekommendation!

Karin S
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Alltid så fint bemött, toppenresultat och det hela blir en härlig upplevelse.

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Karin, så kul att se att din upplevelse hos oss är på topp :-)

Helen T
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Har klippt mig hos Cardells i många år och alla frisörer har varit både kunniga och trevliga. En välskött salong!

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Helen, kul att se att du uppskattar bemötande, yrkesskicklighet och att salongen är välskött. Tack!

Jonas P
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Jag klipper mig alltid på Cardell sedan 6-8 år tillbaka trots att jag inte bor i närheten eller jobbar i närheten. Jag tycker att det är trevlig personal, de är duktiga och man bemöts alltid av ett leende, De lever upp till mina förväntningar som är höga. Eventuellt - jag är delvis blyg- skulle man kanske kunna tipsa om hur man kan sköta sitt hår och även sälja färgningsmedel då håret bleks mellan klippningarna.

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Jonas, Kul att du är så nöjd med dina besök hos oss så det är värt besväret att åka en bit för ett besök. Har noterat att du vill ha lite tips, det ska jag se till att du får vid nästa besök. Må så gott! Michael

Ritva K
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Professionellt och personligt bemötande med stor lyhördhet för kunden. Hög och jämn kvalitet som möter mina högt ställda förväntningar. Skönt och tryggt att veta att det alltid kommer att bli bra.

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Ritva, tack för ditt fina omdöme. Skönt att du som mångårig stamkund tycker att det är en jämn hög nivå och att du alltid känner dig nöjd: :-)

Thomas P
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Alltid ett excellent bemötande! Vänliga och tillmötesgående. Har fått hjälp av flera olika frisörer. Alltid nöjd. Klipper mig hos Bamo nu. Toppklass.

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Thomas, stort TACK för dom fina värmande orden! Toppen att du tycker bästa Barberaren Bamo håller toppklass!

Ulla-stina H
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Professionellt på alla sätt!.

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Ulla-Stina! Tusen tack för ditt omdöme.

Monica H
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Omsättning av Hairtalk, mycket nöjd, trevlig och duktig personal

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Monica, kul att se att du är nöjd med dina Hairtalk behandlingar och vårat bemötande. Tack!

Martina D
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Jag är mkt nöjd med allt! Trevligt bemötande, proffsiga frisörer, man får alltid kaffe och kaka och bli kungligt bortskämd

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Martina, tack snälla för ditt fina omdöme! Glädjande feedback för oss :-)

Eva L
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Väldigt professionella OCH trevliga!!!

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Eva, Tack snälla för ditt omdöme, kul att se att du uppskattar oss!

Ida B
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Alltid väl bemött. All personal och alla frisörer är mycket trevliga och framförallt duktiga. Jag är så nöjd med Cardells!

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Ida, Tack för ditt omdöme om oss! Kul att du är nöjd med både bemötande och kompetensen hos oss på Cardell´s.

Agneta H

Går hos Iza som är jätteduktig på allt. Är så nöjd med henne. Agneta

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Agneta, kul att du är nöjd med Isa´s yrkesskicklighet. Tack för ditt omdöme.

Lars L
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Alltid lika trevligt och bra att gå dit.

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Lars, kul att du gillar dina besök hos oss! Välkommen tillbaka-

Emma W
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Kund sedan flera år tillbaka och mycket nöjd med mitt senaste besök. Skicklig frisör med trevligt bemötande och stor flexibilitet hos salongen, vilket är välbehövligt i dessa tider.

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Emma, vad kul att se att du är mycket nöjd med ditt besök hos oss och att du uppskattar flexibiliteten på salongen i dessa tider. Må så gott!

Mirjana M
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Mycket kunniga frisörer, lyhörda under konsultation, flexibla när det gäller ombokningar. Brukar färga, klippa och få håret stajlat. Gått hos Cardell i många år och kommer fortsätta!

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

God fortsättning Mirjana, tusen tack för dina fina ord om oss på Cardell´s. Vad glada vi blir att se att du gillar helheten hos oss. Du är så varmt välkommen snart igen! Trevlig helg från oss!

Edwin A
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Bamo är bästa frisören i stan 👍

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Edwin kul att du tycker så och jag håller med dig, Bamo är en grymt skicklig Barberare. Trevlig Helg från oss!

Ulph L
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Alltid trevligt och utförande i toppklass. Bästa!

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

God fortsättning Ulph och tack för att du tog dig tid att skriva. Kul att höra att vi håller toppklass! Tack!

Stella K
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Jag är stammis här sedan flera år tillbaka och det är för att jag alltid blir lika nöjd. En liten men mysig och fräsch salong som känns personlig. Alla som jobbar här är oerhört proffsiga och vänliga!

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

God fortsättning Stella; tusen tack för ditt fina omdöme! Vad glada vi blir av att se att du alltid blir nöjd hos oss med både behandling och bemötande; Varma hälsningar från oss på Cardell´s.

Anitha T
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Alltid lika professionella, trevliga, omtänksamma och duktiga! De kapar inte bara hår, utan även år - varmaste rekommendationer!

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Anitha, Tack snälla dina fina ord om oss! Och tack även för vår nya slogan du gett oss :-) God Jul & Gott Nytt År önskar vi på Cardell`s

Thomas H
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Bra och professionellt. Kanske lite väl höga priser

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Thomas, Kul att du uppskattar att vi är bra och professionella. Hos oss erbjuds olika prisnivåer baserat på erfarenhet i yrket,. God Jul & Gott Nytt år önskar vi på Cardell’s

Michael D

Alltid trevliga och professionella

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Michael, Kul att du uppskattar vårat bemötande och professionalism. God Jul & Gott Nytt År önskar vi på Cardell´s

Gudrun W
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Lyhördhet för egna önskemål men ändå tips som får mixat inte fastna i gamla vanor Kunnig personal

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Gudrun. Kul att du uppskattar vår lyhördhet för dina önskemål, God Jul & Gott Nytt År önskar vi på Cardell´s

Nina S
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Vänligt bemötande av professionella frisörer. Senaste gången var det klippning följt av några slingor. Jag är alltid nöjd efter besöket.

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Nina, tack för ditt omdöme. Kul att se att du är nöjd med både behandling och bemötande vid dina besök hos oss. God Jul & Gott Nytt År Önskar vi på Cardell´s

Lena V
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Det finns alltid en tid som passar. Oavsett vem som svarar när jag ringer, är de vänliga och tillmötesgående. Michael Cardell har alltid varit den som klippt mig. Lugn, noggrann och sympatisk. Jag köper hårshampo av ett bra märke. Jag är supernöjd med skötseln av mitt hår! Lena vS

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Lena, det glädjer mig att höra att du uppskattar bemötandet du får när du ringer för att boka tid. Och att du uppskattar mitt jobb med ditt hår. Hoppas du har haft ett härligt besök hos din son och barnbarn i USA. God Jul & Gott Nytt År, önskar vi på Cardell´s

Emily R
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Alltid jättetrevligt bemötande och roligt att komma dit!

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Emily, härligt att se att du tycker det är roligt att komma till oss och att du gillar bemötandet. God Jul & Gott Nytt År önskar vi på Cardell´s

Emma J
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Jag tycker att alla är supertrevliga där och jag gick därifrån helnöjd. Bättre än vad jag själv hade tänkt att det skulle bli. Jag frågade efter en blond balayage på mitt naturliga röda hår, visade en referensbild och blev supernöjd med resultatet. Och trots att jag har väldigt tjockt hår så va de noga hela vägen.:)

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Emma, Ja din färg blev verkligen jättesnygg, kul att du känner dig supernöjd. Tack snälla för att du tog dig tid att skriva ditt fina omdöme om oss. God Jul & Gott Nytt År önskar vi på Cardell´s

Elina A
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Jag har klippt mig här i 5 år nu och jag blir alltid bemött lika bra! Rekommenderar starkt!

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Elina, vad kul att se att du alltid blir nöjd hos oss. Tusen tack för rekommendationen! God Jul & Gott Nytt År önskar vi på Cardell´s

Yvonne S
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Oerhört proffesionellt bemötande, hög servicenivå. Petronella möter mina högt ställda förväntningar på ett utmärkt sätt!

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Yvonne, tack för ditt fina omdöme. Kul att se att du är så nöjd efter att du besökt Petronella! Glad Lucia önskar vi på Cardell´s

Margareta E
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Alltid vänligt bemötande och gott resultat!

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Margareta, tack för ditt omdöme, härligt att du alltid är nöjd! Glad Lucia önskar vi på Cardell´s

Malena L
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

En personlig och mysig salong. Alltid trevligt bemötande och superduktiga frisörer. Isa är Professionell och lyhörd och har bra idéer. Har aldrig varit så fin i håret sen jag började gå hos Cardell Hair Lounge. Rekommenderas varmt.

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Malena, Tusen Tack för ditt superfina omdöme! Så kul att se att du är så nöjd med dina besök hos oss och Isa speciellt. Glad Lucia önskar vi på Cardell´s

Elisabet T
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Jag har klippt och färgat mitt hår hos cardell i många år och aldrig blivit missnöjd. Tvärtom känner jag mig trygg och blir alltid lika nöjd med resultatet.

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Elisabet, vad kul att se att du alltid känner dig nöjd och trygg hos oss. Tack för ditt omdöme. God Jul & Gott Nytt År önskar vi på Cardell´s

Seija K
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

På Cardells Hair Lounge blir kunden alltid bemött med ett leende och får kunden att känna sig verkligen välkommen. Alltid nöjd när jag lämnar salongen samt längtar till nästa besök

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Seija, Tusen tack för ditt fina omdöme! Vad glada vi blir, TACK. God Jul & Gott Nytt År Önskar vi på Cardell´s

Anna H
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Jag har gått här i drygt 20 år, varannan månad, året om. Och jag har alltid varit mycket nöjd. Micke Cardell är en av Sveriges skickligaste frisörer, alltid med professionellt och trevligt bemötande.

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Anna, tusen tack för dom fina orden dom värmer. Tack för förtroendet att få ta hand om ditt hår under alla åren. God Jul & Gott Nytt År!

Lasse L

Helt enkelt JÄTTEBRA 👍🏼🤗 Trevlig och kunnig personal

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Lasse, Tack för ditt omdöme och för att du gillar oss. God Jul & Gott Nytt År önskar vi på Cardell´s

Inga-lill H
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Varit kund hos Micke i 35 år - det säger väl allt! Han är helt enkelt bäst!

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Inga-Lill, ja tänk vad länge vi hängt ihop och så många frisyrer vi hunnit med under åren! God Jul & Gott Nytt år önskar jag & teamet på Cardell¨s

Peter O
Skrev om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Vet inte något om företaget i allmänhet men Jag är mycket nöjd med min barber både resultatet av hans arbete och hans bemötande. Jag är också mycket nöjd med bokningssystemets funktion och tillgängligheten av tider hos min barber

Svar från Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Hej Peter, Kul att du är nöjd med vår Barber del och din Barbers yrkesskicklighet och bemötande. God Jul & Gott Nytt År önskar vi på Cardell´s