Uppdragsgivare

68 omdömen om Uppdragsgivare

Sedan starten hos Reco 2015
Billy  K
Skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop

Sålde min Jeep via Cardrop och är mycket nöjd. Prickfritt bemötande från start till avslutad affär utan något strul. Rekommenderar cardrop till alla som inte orkar sälja bilen privat men samtidigt vill ha bättre betalt ännu hos en vanlig bilfirma.

Christian H gillar detta
Felix M
Skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop

Fick hjälpa med att hitta en köpare till min bil på en dag.

Bruno C
Skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop

Sålde bilen på en vecka utan som helst krångel. Fick antagligen ut mer än om jag skulle sålt den själv och jag behövde inte göra mer än att lämna in den.

Enis C
Skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop

Rekommanderar stark att ta en personlig möte.Jag fick mycket bättre bud än vad jag fick från bilhandlarna. Det var Henning som hjälpte mig.Han var så engagerad och kunnig.

Svar från Uppdragsgivare

Grattis till en bra affär och tack för rekommendationen Enis! Du är varmt välkommen tillbaka. Mvh Henning och teamet på Cardrop

William L
Skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop

Jag fick ett bra pris! Och dom sålde bilen på en vecka utan att ha sett den. Det var lite udda att inte träffa någon utan att bara ha kontakt via telefon och Mail. Kändes inte helt 100 i början, men det visade sig vara ett reco och trovärdigt företag! Jag kommer använda dom nästa gång jag säljer min bil!

Svar från Uppdragsgivare

Vad kul att höra! Vi gillar verkligen att du är helt ärlig med din upplevelse! Det är ovärderligt för oss. Tack för förtroendet att testa vår nya tjänst! Vi ser fram emot nästa gång. Hälsningar, teamet på Cardrop

Shabo S
Skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop

Stort tack till Henning Karlsson stöd och support gällande en som hatar köpa och sälja bilar!! Grym support och en toppen service!!

Svar från Uppdragsgivare

Stort tack Shabo! Det gick rakt till hjärtat. Du är varmt välkommen att ringa mig nästa gång det är dags. Ha det bra! Mvh Henning

Eva C
Skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop

Sålde min BMW genom cardrop och är helt nöjd. Smidig och bra affär.

Landberg P
Skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop

Brs mottagande. Enkelt o bekvämt. Bara att lämna in bilen o vänta tills pengarna kommer in på ditt konto.

Mikael S
Skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop

Fick hjälp att sälja vår Ford årsmodell 2015 av Motormäklaren. Fungerade alldeles utmärkt.

Roland K
Skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop

En mycket uppskattad tjänst. Då jag inte längre kan köra bil själv fick jag den upphämtad hemma och allt gick att sköta på distans. Som en bonus fick jag nästan 70.000kr mer än vad den lokala återförsäljaren erbjöd mig.