Cardrop, sid 2

Nybohovsbacken 30, 117 63 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Cardrop!

Vår idé är enkel - vi vill erbjuda ett modernt sätt för bilaffärer. Med unika metoder och ett stort servicefokus hjälper vi dig att få en lite bättre affär när det är dags att byta bil. Våra säljuppdrag är alltid enkla, trygga och snabba.

Genom ständiga förbättringar närmar vi oss marknadsledande kvalitet när det kommer till bilaffärer. Som bonus ger vi dig också bättre betalt än bilhandlare och auktionstjänster. Kontakta oss om du vill slippa strul och ångest!
Öppet just nu

Sam A skrev om Köpare en del av Cardrop
    Bra service. Ärliga och professionella. Läs mer
  • 2017-05-10

Anders J skrev om Köpare en del av Cardrop
    Lämna in gamla bilen och körde därifrån med en ny. Väldigt bra service, håller vad dom lovar. Slapp köra 40 mil tur och retur för att sätta i sensorer till däcken. Utan kunde göra det där jag bor och skicka fakturan till dom. Läs mer
  • 2017-05-10

Jake K skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Proffsigt bemötande och genomförande av affären från start till mål. Läs mer
  • Mona O

2017-05-10

Mona O skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Jättebra! Snabbt och proffsigt. Bra information och återkoppling. Och jag fick bra betalt för min bil.

Mona Läs mer
  • 2017-04-24

Staffan F skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Bra service och snabba med information. Lätta att komma i kontakt med när det behövdes. Läs mer
  • Anna-karin S

2017-04-21

Anna-karin S skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Proffsigt, tydligt och med servicetänk. Läs mer
  • 2017-04-21

Lena F skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Fick mycket bra bemötande och snabb hjälp vid första kontakten. Sedan följde de upp bra och när de hade fått bilen så blev det till slut en snabb affär som både vi och köparen var nöjda med. Läs mer
  • 2017-03-26

Azha skrev om Cardrop
    Bra bemötande, men fick fel information om bilen som vi köpte en KIA. Det var ej kamkedja utan kamrem. Läs mer
    2017-03-26 Cardrop svarar Azha
    Hej Azha, det var jättekonstigt! Det var mig du köpte bilen av. I våra papper och system står det att bilen har kamrem. Jag ber personligen om ursäkt ifall jag råkade ge dig fel information. Ring gärna om du vill prata mer om det så kan vi titta på en kompensation. Mvh Christian
  • 2017-03-15

Fabian V skrev om Cardrop
    Kanon, snabbt och smidigt! Micke är en riktig klippa, hade blykoll på grejerna. Läs mer
  • 2017-02-23

Thomas E skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Det var kanon, fick bilen såld till ett bättre pris.
    Hade jag gått till en vanlig bilhandlar hade jag fått ett lägre pris. Läs mer
  • 2017-02-20

Alexander J skrev om Köpare en del av Cardrop
    Mycket bra service och uppföljning till den slutgiltiga affären av en bil. Läs mer
  • 2017-02-17

Sylvia H skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Snabb försäljning, bra pris och bra bemötande. Läs mer
  • 2017-02-17

Ninnie B skrev om Köpare en del av Cardrop
    Mycket bra bemötande, kunnig personal som mötte upp och matchade mina behov på ett utmärkt sätt. Kan verkligen rekommenderas. Extra beröm då jag är kvinna som köpt många bilar och oftast fått sämre bemötande P G a mitt kön! Läs mer
    2017-02-26 Cardrop svarar Ninnie B
    Hej Ninnie! Vad kul att höra, vi tackar för rekommendationen!
    Cardrop gillar detta
  • 2017-02-16

Jacob A skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    En bra upplevelse. Sålde bilen snabbt och utan en massa knas. Hade kunnat vara lite bättre på att kommunicera dock, bl a så lovade en kille att höra av sig vid ett tillfälle med det skedde aldrig. Läs mer
  • 2017-02-16

Hooman O skrev om Köpare en del av Cardrop
    Bra bemötande, hjälpsamma, kunniga Läs mer
  • 2017-01-26

Mathias G skrev om Köpare en del av Cardrop
    Trevliga, seriösa. Liten firma som ibland kan vara lite svår att få tag på. När problem uppstår försöker det hjälpa till och se till att kunden blir nöjd så upplevde jag det i alla fall. Läs mer
  • 2017-01-20

Aleksandar V skrev om Köpare en del av Cardrop
    Vi besökte Motormäklaren då vi hittat oss en Bmw 116i från 2012. Ringde in och beställde tid. Väl på plats blev vi mottagna av personalen med hög servicekänsla. Varudeklaration,garanti,försäkring samt billigaste och finaste bilen på blocket kunde vi inte tacka nej till. Efter 15 minuter blev vi nya och nöjda kunder hos er. Tack för all hjälp! Läs mer

Walter F skrev om Köpare en del av Cardrop
    Kompetent och proffsigt!
    Allt enligt avtal Läs mer

Johan H skrev om Köpare en del av Cardrop
    Väldigt bra bemötande och personlig service kring affären vid köp av bil.
    Verkstaden de använder för besiktning och för att åtgärda fel var tillmötesgående men kanske inte den vassaste. Handbromsvajern skulle ha justerats men det var inte gjort. Läs mer

Andreas T skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Har sålt två bilar genom dem som jag själv misslyckades med att sälja privat. Helnöjd med resultatet. Proffisionellt och effektivt. Läs mer

Svante S skrev om Köpare en del av Cardrop
    Mycket trevligt bemötande från början med positiv feed back på mina frågor om bilen. Även positivt gensvar på mina önskemål om service, reparationer och däckbyte. Lite oklara besked om vilka garantier som gällde. Bilen var i så vitt jag kan förstå i gott skick trots en lite äldre modell. Bilen presenterades i fräscht skick.
    Jag är något osäker på om bilen omlackerats - skydds-tape hittades innanför tanklocket och bilen var mycket fint polerad och är fortfarande som ny i lacken. Bilen går fint och motsvarar hittills mina förväntningar.(efter 2 månader) Läs mer
  • Erik R

2017-01-17

Erik R skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Mycket bra bemötande och fick betydligt bättre betalt än vad jag blev erbjuden som inbyte hos försäljare. Andra gången jag använder Motormäklaren, rekommenderas! Läs mer

Lars-åke H skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Mycket proffsiga och jag fick bra betalt för min bil. Läs mer
  • Max L

2017-01-17

Max L skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Positivt bemötande i samband med försäljning av bil. Läs mer
  • 2017-01-11

Jenny D skrev om Köpare en del av Cardrop
    Supersmidigt! Jag lämnade min bil för försäljning, och köpte en ny begagnad bil. Bytte bara nycklar och skrev lite papper :) Det blev fel på bromsarna några månader senare. Kontaktade min säljare som bad mig åka till deras verkstad. Fick vara utan bil i två timmar men behövde inte betala något. Läs mer
  • Marie L

2016-12-20

Marie L skrev om Köpare en del av Cardrop
    Köpte min allra första bil från Motormäklaren, December 2016.
    En Kia Sportage 2013.
    Bilen var överlägset bäst i pris jämfört med liknande på blocket och i fantastiskt skick!

Jag fick fin och bra kontakt med Christian som var väldigt trevlig och tillmötesgående. Han svarade snabbt och artigt på alla mina miljoner frågor. ;)

Bilen levererades från sthlm till Luleå inom 5 dagar.

Vill ge mina varmaste rekommendationer!

//Marie Larsson Luleå Läs mer
  • Sandra E

2016-11-29

Sandra E skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Jag lämnade in min bil en torsdag, den tvättades och fotades och lades ut söndagen, och måndagen var bilen såld! Helt otroligt!!! Jag är grymt nöjd!! :-) Läs mer
  • 2016-10-13

Rickard K skrev om Köpare en del av Cardrop
    Alles gut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • 2016-10-13

Tariq M skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Hej , jag va mycket nöjd med affären, det gick gick jätte snabbt och sälja bilen Läs mer
  • 2016-10-09

Greta K skrev om Köpare en del av Cardrop
    Skitdåligt o dyrt. Hälsn Tapio Läs mer
    2016-10-09 Cardrop svarar Greta K
    Hej Tapio! Har du kanske blandat ihop oss med en annan tjänst? I vårt system hittar jag att du har köpt en Volvo C30 av oss. Det låter konstigt att du köpte bilen om det var skitdåligt och dyrt. Vi har inte tagit emot några klagomål efter affären. Är något fel på bilen? Ring oss gärna så reder vi ut det! Mvh Christian
  • 2016-09-26

Advokatbyrån Hellgren L skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Uppdraget skötte de mycket bra och smidigt. Läs mer

Daniel R skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Trevligt bemötande. Kunnig personal. Levererade vad de lovade. Läs mer

Lena B skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Ok bemötande något dålig uppföljning Läs mer
    2016-10-09 Cardrop svarar Lena B
    Hej Lena! Tack för din feedback. Vi tar till oss det och ska anstränga oss att bli bättre i framtiden! Du får väldigt gärna skicka ett email till kontakt@motormaklaren.se och berätta mer om hur du upplevde vår uppföljning. Gärna förslag på hur vi kan förbättra oss. Som tack bjuder vi dig på en biltvätt i vår nya butik i Liljeholmstorget Galleria! Mvh Christian

Thomas W skrev om Köpare en del av Cardrop
    Det bar lätt att ha göra med Motor Mäklaren och bilen kunde leveras omgående och de bytte in vår gamla bil till ett bra pris. Läs mer
  • 2016-06-17

Jessica skrev om Cardrop
    Blev grundlurad av bilförsäljare. Vi köpte tyvärr en passat, som i efterhand visat sig vara full med hundhår, påstådd vara nyservad vilket inte var sant, (visade det sig när vi själva lämnat in bilen) skador i framvagnen samt diverse andra skador trots att bilen ska ha gåtts igenom och skulle vara felfri. Efter mycket om och men och efter att vi fått vara en jävla pain in the ass så tog dom på sig kostnaden av framvagnen, som vi själva fick ordna med verkstad osv. Vi fick dessutom själva ordna med rekond av bilen eftersom det inte var gjort. Resten av alla kostnader som den här bilen åsamkat oss har vi själva fått stå för. Han lurade skiten ur oss som sagt och vi har lärt oss av vårat misstag. Dubbelkolla allt 5 ggr och lita inte på vad bilförsäljare säger, dom vill bara åt sin provision. Skulle aldrig rekomendera denna bilförsäljare till någon. Läs mer
    2016-06-21 Cardrop svarar Jessica
    Hej Jessica! Tack för din ärlighet. Vi har absolut ingen avsikt att lura dig. När ni kontaktade oss förra sommaren så ersatte vi kostnaderna för alla era anspråk. Jag upplevde då att vi valde den lösningen som ni själva önskade. Vi ber igen om ursäkt för att dessa fel hade gått obemärkta i fordonstesterna och vi tar fortfarande fullt ansvar för dem. Vi jobbar ständigt på att förbättra dessa tester. Servicehistoriken är nyheter för mig, enligt mina uppgifter hade den servats på Lagerstedts som ska vara en välrenommerad firma. Eftersom ni fortfarande är missnöjda med oss bjuder vi er på en till rekonditionering hos Bilvårdsspecialisterna som goodwill-kompensation. Ni är välkomna att ringa dem och boka en tid så står vi för notan. Om ni är missnöjda med bilen kan vi självklart titta på en hävning så att ni kan köpa en annan bil! Vårt kärnvärde är att kunden står i centrum, vi är ledsna att ni inte fick den upplevelsen. Mvh Christian
    Joacim G gillar detta
  • Jonas N

2016-05-20

Jonas N skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Snabbt, effektivt och trevligt! Läs mer

Massoud H skrev om Köpare en del av Cardrop
    Jag är ganska nöjd med affären, mycket trevligt bemötande samt snabb återkoppling. Var lite oklarheter under själva affären som skulle kunna reda ut under ett tidigare skede Läs mer

Joakim H skrev om Köpare en del av Cardrop
    Väldigt bra service och trevliga säljare. Är mycket nöjd Läs mer

Christian I skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Smidig, snabb och bra tjänst. Väldigt skönt att slippa hålla i försäljningen själv. Läs mer

Carina R skrev om Köpare en del av Cardrop
    Helt ok, trevliga och seriösa. Dock lite stressigt och rörigt på själva kontoret. Läs mer
    2016-10-09 Cardrop svarar Carina R
    Hej Carina, hoppas att bilen går bra! Jag håller helt med, vi hade riktig växtvärk i den butiken! Nu har vi flyttat till Liljeholmstorget Galleria och har samtidigt strömlinjeformat många av våra rutiner. Jag hoppas att vi ses där nästa gång det blir dags för bilbyte! Mvh Christian

Tobias B skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Proffsigt avspänt enkelt. Kort o gott bekvämt. Läs mer

Malin C skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Enkelt och bra.
    Lite ostrukturerat kanske. Läs mer
  • Karl A

2016-05-17

Karl A skrev om Köpare en del av Cardrop
    Jag tror att det här är första gången i mitt liv som jag har känt mig sugen på att deltaga i en sådan här undersökning, redan innan jag fick det här mailet. När jag skulle köpa min bil så ringde jag till flertalet bilhandlare som hade liknande bilar till salu. Kände solklart störst förtroende över telefonen för Micke på Motormäklaren. Att han dessutom erbjöd den bil med mest utrustning till bäst pris, plus bäst inbytesvärde och bäst ränta bidrog självklart till köpet! Då jag bor 40 mil ifrån så var det lite "köpa grisen i säcken". Men bilen var bättre än annonsen lovade, bemötandet på plats bra och allt gick väldigt smidigt. Med andra ord så är jag mycket nöjd! (Vilket dom flesta i min närhet fått höra) / Kalle, Läs mer
    2016-10-09 Cardrop svarar Karl A
    Hej Kalle! Ett stort tack för den varma rekommendationen. Jag har framfört dina ord till Micke och han tackar för att du var så trevlig och smidig. Vi hoppas att få se mer av dig i framtiden! Mvh Christian

Mikael E skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Tydlighet i själva affären, proffesionellt bemötande. Läs mer

Mikael S skrev om Köpare en del av Cardrop
    mycket trevlig säljare,bra bemötande och service Läs mer

Faris B skrev om Köpare en del av Cardrop
    Duktiga och pålitliga försäljare! Inga konstigheter. Läs mer

Daniel S skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Väldigt smidigt och enkelt, nöjd med vad jag fick för bilen!

Mvh Daniel Läs mer

Pierre K skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Det gick fort och smidigt! Rekommenderas! Läs mer

Tony B skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Proffsigt och snabbt utförd affär Läs mer

Li W skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Enkelt, snabbt, smidigt, proffsigt. Läs mer
Uppdragsgivare
Köpare