Alla kategorier Naprapat Västra Götaland Göteborg Care of Ryggkliniken

Care of Ryggkliniken

DJURGÅRDSGATAN 33, 414 62 Göteborgg — Visa karta

Care of Ryggkliniken hjälper er till en bättre hälsa med hjälp av effektiva behandlingar av akuta och långvariga besvär i leder och muskler.

Läs vad 36 kunder tycker om Care of Ryggkliniken

• Katarina T skrev om Care of Ryggkliniken
    Fått hjälp med min rygg och nacke. Bra behandlingar, råd och trevligt bemötande. Läs mer
  • Kent Ö skrev om Care of Ryggkliniken
    Behövde hjälp med att göra något åt min gamnacke. Behandlingen blev en start för mej, med att kunna jobba och träna med ett upprätning. Läs mer
  • Klara M skrev om Care of Ryggkliniken
    Li har en förmåga att alltid snabbt hitta knuten man har ont i, och med hårda nypor lösa upp den. Hon är proffisionell och duktig. Läs mer
  • Sofia P skrev om Care of Ryggkliniken
    Jag är väldigt nöjd med mina behandlingar hos Ryggkliniken. Är väldig stel i leder och muskler och när jag har gått därifrån har jag alltid känt mig nästan frisk och helt normal i några dagar. Läs mer
  • Jenny O skrev om Care of Ryggkliniken
    Li är väldigt bra och ger proffsigt intryck. Kände mig trygg i hennes händer. Läs mer
  • Lina O skrev om Care of Ryggkliniken
    Trevligt bemötande. Bra behandling Läs mer
  • Ulla L skrev om Care of Ryggkliniken
    Bra bemötande och kunnighet upplevde jag. Jag har nack/ryggproblem Läs mer
  • Pia N skrev om Care of Ryggkliniken
    Jag har fått tre behandlingar för mitt knä, som vi testade. Läs mer
  • Mattias M skrev om Care of Ryggkliniken
    Kompetenta serviceinriktade och avhjälper de problem som uppstått. Även bidrar med förebyggande information. Läs mer
  • Krister N skrev om Care of Ryggkliniken
    Bra!
    Benproblem. Hon böjde o vände så gott det gick med min gamla kropp.
    Orsaken till problemen var kanske av en annan natur.Jag tycker det var bra i alla fall. Läs mer
  • Maria N skrev om Care of Ryggkliniken
    Hej,
    Tyvärr är jag inte alls nöjd. Mycket hårdhänt behandling,de hårda nyporna var inte till nytta utan gav mig svåra besvär som krävde sjukskrivning i 6v och jag är inte bra ännu.
    Kommer inte att gå tillbaka dit ! Kommer inte att rekommendera till andra jag känner.
    Mvh Läs mer
  • Ebba K skrev om Care of Ryggkliniken
    Massage. Oerhört kompetent massör men pratar lite väl mycket. Läs mer
  • Kärstin M skrev om Care of Ryggkliniken
    Utmärkt behandling och utmärkta råd för egen träning hemma! Läs mer
  • Marjan N skrev om Care of Ryggkliniken
    Jag sökte hjälp eftersom jag hade ont I naken. Hon var jätte kunnig I sitt arbete och viste hur skule hon hjälpa mig.
    Bemötande var jätte trevligt och man kände sig tyrgg I hennes händer. Läs mer
  • Per H skrev om Care of Ryggkliniken
    Proffsig, pedagogisk, förtroendeingivande Li Läs mer
  • Thomas K skrev om Care of Ryggkliniken
    Mycket bra.Hårda nypor vilket behövdes. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Therese J skrev om Care of Ryggkliniken
    Mycket bra. Vänligt bemötande. Fick bra info om mina problem och vad jag kan göra för att bli bättre. Läs mer
  • Erika H skrev om Care of Ryggkliniken
    Tyckte behandlingen hjälper mig. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Jens L skrev om Care of Ryggkliniken
    Helt Okej. Snabb tidsbokning. Trevliga. Läs mer
  • David H
    David H skrev om Care of Ryggkliniken
    Mycket bra, skulle kunna gå och få min rygg och nacke knäckt flera gånger i månaden men tyvärr lite för dyrt Läs mer
  • Inga G skrev om Care of Ryggkliniken
    Supertrevligt, proffsigt! Trevligt bemötande, flexibel och duktig naprapat. Alla plus till kliniken! Läs mer
  • Karin E skrev om Care of Ryggkliniken
    Trevligt bemötande, kort väntetid. Proffsigt. Läs mer
  • Lotta C skrev om Care of Ryggkliniken
    Otrevligt och jag fick mer problem av att gå dit. Kan inte rekommendera stället. Läs mer
  • Eva E skrev om Care of Ryggkliniken
    Skicklig naprapat men ibland väl pratsam och en gång var sonen med, blev så ofokuserat. Läs mer
  • Maria E skrev om Care of Ryggkliniken
    Jag har en naprapat som alltid försöker hjälpa mig med de ställen på kroppen som gör ont och som ibland även ger andra tips som hjälper mig. Ett stort engagemang . Jag är nöjd med den hjälp jag får och känner mig alltid välkommen. Läs mer
  • Olof G skrev om Care of Ryggkliniken
    Mkt trevlig & hjälpsam personal. Rekommenderas. Läs mer
  • Johannes F skrev om Care of Ryggkliniken
    Tekniskt bra och skicklig, dock lite underligt kund bemötande. Läs mer
  • Annika B skrev om Care of Ryggkliniken
    Jag har haft ryggskott 1 gång. Gick då till ryggkliniken vid 3 tillfällen. Fick mycket bra hjälp. Professionellt och bra bemötande. Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • Carolina L
    Carolina L skrev om Care of Ryggkliniken
    Jättetrevligt och professionellt bemötande från en härlig person. Jag hade problem med en nerv som satt i kläm i en överspänd och knuten rygg sen flera år tillbaka. Har tidigare gått hos två olika sjukgymnaster utan resultat men när Li började jobba med min rygg märktes det skillnad direkt. Det känns fantastiskt att gå hos någon som vet precis vad hon gör och kan allt om kroppen. Det har varit värt varenda krona! Läs mer
  • Ann L skrev om Care of Ryggkliniken
    Proffsigt bemötande och stor hjälp när jag hade mina ryggbesvär. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Annacarin P skrev om Care of Ryggkliniken
    Hjälp med besvär i rygg, axlar och armar.
    Bra bemötande, proffsig hjälp. Läs mer
  • Anna-maria P skrev om Care of Ryggkliniken
    Jag har haft besvär med höger sida rygg och jag har fått bra behandling på Care of Ryggklinken! Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Care of Ryggkliniken
    Har gått flera gånger till Ryggkliniken och fått hjälp med massage av spända muskler. Goda råd flikas också in, effektivt och snabbt. Ingen mes-massage här inte, här blir du ordentligt knådad. Läs mer
  • Dan S skrev om Care of Ryggkliniken
    Bra, behandling av tractus.... Läs mer
  • Caroline L skrev om Care of Ryggkliniken
    Jag kommer inte komma tillbaka. Första halvtimman gick åt till bara prat när hon kunde lagt fokus på min kropp istället. Alldeles för privat, jag gick inte dit för att få höra att man inte ska dricka kaffe när man ammar för barnet får ont i magen m.m. Tog mycket illa vid mig som nybliven första barnsmamma. Jag behövde hjälp med mitt bäcken. Och sen ta ett privat telefonsamtal under min behandlingstid är absolut inte ok. Jag betalade mycket pengar för min timma som gick mest åt att naprapaten pratade strunt. Hade jag varit lite mer stark hade jag bett om pengarna tillbaka. Kommer inte rekommendera care of ryggkliniken. Mitt råd; var mer proffesionell mot dina kunder. Läs mer
  • Alex G skrev om Care of Ryggkliniken
    Jätte, jätte bra. De vet vad de göra. Läs mer