Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Carisma Skönhetscenter

Carisma Skönhetscenter

Wollmar Yxkullsgatan 35, 118 50 Stockholm — Visa karta

Carisma Skönhetscenter erbjuder behandlingar som Nagelförlängning och Nagelförstärkning, Medicinsk fotvård, Hårförlängning med äkta hår, Frans och bryn, Vaxning, Kosmetisk tatuering, Fransförlängning och Permanent fransböjning.Vi är även distributörer och håller lager för det Tyska Nagelvårdsmärket Hollywood Nails. Produkter för utbildade nagelteknologer och konsumenter!För mer information www.hollywood-nails.se
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 2 kunder tycker om Carisma Skönhetscenter

• Annelie B
    Annelie B skrev om Carisma Skönhetscenter
    Världens bästa salong! Jag har gått hos Malin och gjort naglar i flera år och är så supernöjd! =) Jag har gått hos en massa olika nagelteknologer både i Stockholm och Göteborg tidigare och ingen gör så fina naglar som Malin på Carisma Skönhetscenter. Jag gör även fransförlängning hos Jenny på Carisma och dom är superfina och jag är precis lika nöjd med dem.
    Jag rekommenderar alla mina bekanta att gå till Carisma för det är den bästa salongen och dom trevligaste tjejerna i hela stan. =)
  • Pernie
    Pernie skrev om Carisma Skönhetscenter
    Det finns många nagelteknologer på marknaden men det är få som verkligen kan göra fina naglar! Jag får ofta beröm för mina naglar och jag är verkligen supernöjd med resultatet varje gång!
    För övrigt så är det en superfräsch salong med jätte trevliga tjejer. Rekommenderar gladeligen Carisma till mina vänner!
    /Pernilla

Wollmar Yxkullsgatan 35, 118 50 Stockholm