Alla kategorier Övrigt Värmland Karlstad CarlstadKök AB

CarlstadKök AB

Gjuterigatan 29, 652 21 Karlstad — Visa karta

Carlstadkök - nya köksluckor för din köksrenovering. Här finner ni bla massiva luckor, MDF luckor, måttanpassade köksluckor och garderobsdörrar . Vi har köksluckor som passar de flesta stommar och kan även måttanpassa köksluckor efter

Läs vad 19 kunder tycker om CarlstadKök AB

• Jörgen H
    Jörgen H skrev om CarlstadKök AB
    Jag ska ärligt erkänna att jag var tveksam till carlstadkök efter att jag läst igenom kommentarer på denna sida.
    Men efter att jag själv besökte deras visningslokal och träffade krister och Jonas fanns inga tvivel, jag bokade genast ett hembesök och efter första mötet beställde jag nytt kök.

Nu är köket installerat och klart och jag känner mig så otroligt glad att jag kontaktade carlstadkök!
    Mycket trevliga och kunniga!! Kök med kvalité till rimligt pris!!

Rekommenderar verkligen carlstadkök!!

Jörgen Häggström m. fam
  • Lars T
    Lars T skrev om CarlstadKök AB
    Vi har precis installerat vårt kök från carlstadkök och både jag och min fru är så nöjda!
    Säljaren Ivo hjälpte oss med en bra kökslösning och var dessutom väldigt trevlig och proffsig!

Kan verkligen rekommendera carlstadkök om man vill ha ett kök med kvalité utan att det behöver kosta skjortan (vi fick pris från andra köksleverantörer där priset var betydligt högre, dessutom hade de inte lika bra lösningar som carlstadkök har)

Ikväll ska vi fira med fin middag i vårt nya fina kök!

Lars & Annette i Säffle.
  • Annika O
    Annika O skrev om CarlstadKök AB
    Kan verkligen rekommendera detta företag. Mycket hög kvalitet rak igenom.
    Vi har fått ett mycket lyxigt och fint kök till halva priset mot en del andra tillverkare.
    Tack CarlstadKök.
  • Marie-louise E
    Marie-louise E skrev om CarlstadKök AB
    Grymt besviken
    Ingenting blev som tänkt
    Företaget följde inte Arn s rek.
    Företaget har lovat mej nya dörrar,i Arns
    Rekommendation står de tydligt att ni skrivit de finns en lösning för kunden.
    Du skriver att Arn genomskådat min lögn???o lagt ner ärendet.Vad är lögnen?Christer Holmgren ?jag har sänt foton till Arn så dom har sett felen.
    Sist jag talade med er hade ni beställ Dörrarna,de är längesedan långt överskäligt tid.
    Jag kommer att ta kontakt med Arn igen o beskriva de ni skrivit om denna sk lögn.e r
    Lådor som inte går o få upp skulle justeras??
    Varför kan ni inte ta ert ansvar.

Ml
    Lillemor K gillar detta
  • Ann-Britt P
    Ann-Britt P skrev om CarlstadKök AB
    Vi har nu installerat vårt nya kök från Carlstadkök och måste bara skriva och berätta hur otroligt nöjda vi är.
    Vi träffade Tomas Sjöström, som jobbar som kökdesigner på bomässan i Lidköping ifjol.
    Han kom hem till oss och hjälpte till att göra om hela vårt kök på ett sånt proffsigt sätt som det bara går.

Kan verkligen rekommendera Carlstadkök.

Ann-Britt Pettersson
    Falköping.
    Krister H gillar detta
  • Lillemor K
    Lillemor K skrev om CarlstadKök AB
    Varning oseriöst företag , med falsk marknadsföring samt saltade priser går ut med att vara billiga samt tillmötesgående , fick hjälp av konsumentrådgivningen och de kan jag rekommendera om du behöver hjälp !!
    Marie-louise E gillar detta
  • Emelie
    Emelie skrev om CarlstadKök AB
    Lät bra från början men från betalning och leverans har allt krånglat. Köket var inte komplett när det kom och det tog månader innan vi fick alla delar.
  • Olle L
    Olle L skrev om CarlstadKök AB
    Oseriöst företag, saltad faktura och okunnig personal. Rekomenderas inte!
  • Birgitta  S
    Birgitta S skrev om CarlstadKök AB
    Jag är väldigt nöjd med mitt nya kök från Carlstad kök. De kom och mätte upp mitt kök, presenterade fina ritningar. De visade sina prover hemma hos mig och leveransen var mycket bra.

Rekommenderar andra att köpa sitt kök från Carlstad kök
  • Christina H
    Christina H skrev om CarlstadKök AB
    Kan inte rekommendera detta företag. Beställde nya luckor till köket i september 2015. Montering gjordes i november. Samtidigt reklamerade vi en lucka o en vinhylla. Väntar fortfarande på dessa. Vi har haft kontakt med Carlstadkök nästan varje vecka. Vi har fått besked om att saknade lucka o hylla kommer. De var här och kollade. Jo de kommer. Idag säger de att vinhyllan inte är godkänd som reklamation. Vad håller detta företag på med? Hittills har vi väntat 6 mån. Välj annat företag när ni ska byta kök.
  • Krister H
    Krister H skrev om CarlstadKök AB
    Fick våra nya köksluckor levererade och monterade idag och måste bara skriva och tacka för ett otroligt vackert kök.
    Upplevs som ett mycket högkvalitativt kök.

Kan utan som helst tvekan rekommendera Karlstad kök.

Rune.
  • Pär K
    Pär K skrev om CarlstadKök AB
    Kan varmt rekommendera detta företag.
    Säljaren Martin var otroligt duktig, trevlig och tillmötesgående.
    Lyssnade på alla våra önskemål och var väldigt professionell
    när han presenterade sin ritning på vårt nya kök för oss.
    Svarar alltid snabbt om man har frågor före och efter affären.
    Slutresultatet är vi otroligt nöjda med.
  • Hans G
    Hans G skrev om CarlstadKök AB
    Själv är jag nöjd med företaget och deras produkter.

När leveransen kom till mig fattades några detaljer, vilket inte är så konstigt, men efter ett samtal till Karlstad så hade jag dom resterande sakerna efter 14 dagar.

Jag upplever att jag fått ett lyxkök till en bråkdel av vad det skulle kosta hos dom kändare tillverkarna.

Tack.
    Birgitta S gillar detta
  • anna l
    anna l skrev om CarlstadKök AB
    Känner inte igen något från nedanstående kommentarer - vi har bara positiva erfarenheter från carlstadskök. Trevlig säljare, tillmötesgående och trevliga att få tag i när vi undrade över något. Köket trivs vi hur bra som helst med!
    Birgitta S gillar detta
  • Annika L
    Annika L skrev om CarlstadKök AB
    Denna firma rekommenderar jag ej, vi köpte ett kök och vid leveransen var det ej komplett, nu nästan 2 månader senare så har vi fortfarande luckor o dyligt som fattas....så himla dåligt, dom har bara ursäkter hela tiden, så köp ej från denna firma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2015-05-25 Representant för CarlstadKök AB svarar Annika L
    Ta kontakt med oss på företaget istället så kan vi säkert hitta en lösning.
    Hittar ingen kund med ditt namn så jag antar att köket står på någon annan.

MVH
    Jonas
    CarlstadKök
  • Billy J
    Billy J skrev om CarlstadKök AB
    Rekommenderar inte detta företag.Säljaren som ritade köket Satte mikron för lågt så man hukande skulle vara tvungen att sätta in maten.Ett skåp var 10cm för brett, då började den riktiga karusellen.Skåpet hämtades, kapades ner (jag monterade skåpet själv) kom tillbaka.Nya luckor beställdes.Luckorna kom var något för långa.Nya luckor beställdes.Nya luckor kom dom var i den gamla bredden.Nya luckor beställdes, .Vi ringde och ville veta var dom nade tagit vägen, fick beskedet att vi hade fått de vi skulle ha Sen ändrade medarbetaren sej och sa att luckorna var beställda. Det brukade ta 14 dagar mellan varje gång.Den här gången tog det nästan dubbelt så lång tid. Köket blev nästan 6 veckor försenat.(Katastrofalt kanske för en som behövt låna till det och väntat på att få göra en omvärdering.) När jag ringer och påtalar brister så säger ägaren:man får faktiskt göra fel:Ingen kompensation.Han säger att han har ändrat skåpet utan kostnad (FLYTTAT MICRON) Jag säger att den satt fel.Då säger han att jag hade godkänt ritningen.Det är bara så att nån ritning som visarvy framifrån på skåpen finns inte, bara vy uppifrån.Jag förstår att det inte är nån ide prata mer med denne man.Lägger på luren och försöker behärska min ilska.
    Nåväl, köket är på plats och jag har tänkt på hur jag ska gå vidare så att jag kan släppa det här.Det fattas fortfarande täckbrickor på lådhurtssidorna men jag orkar inte ta kontakt igen med den mannen.Får kolla på nätet.VARNING för detta företag.Slaviga leveranser av detaljer ingen som helst beskrivning av montering fastän man säger att köket kan monteras av köparen.
    Köket är stabilt och bra.Men det är många kök som har kvalit'e och samtidigt blir rätt.Aggresiv säljare.Lämnade fram ett köpekontrakt när jag bad om en offert. (Borde redan då ha satt ner foten)
  • Johan F
    Johan F skrev om CarlstadKök AB
    Kan inte rekommendera någon att köpa ett kök av företaget.

Vi gjorde detta- strul hela vägen. Fel mått på delar, fattas delar, repiga och smutsiga skåp vid leverans.

Efter två månader har vi fortfarande inte kunnat göra färdigt, dessutom har det ökat kostnaden för hantverkare med ca 10.000 kr. När jag vill diskutera detta med dem svarar man först inte på mail. Jag försöker då ringa till VD, han svarar mig tillslut per sms och är otrevlig, och utger sig sedan för att vara någon annan.

På Facebooksidan menar man att jag ska vara tacksam för att jag fått delar som säljaren glömt att ta med i köpeavtalet och inte gnälla så mycket för att jag fått ta kostnadsökningen för hantverkare själv.

Ska du byta kök- välj någon annan.
  • Lollo H
    Lollo H skrev om CarlstadKök AB
    Josefin P skrev två år tillbaka (2008) om Örsholmslackeringar och detta är sanningen även idag 2010 ==== Josefin P skrev två år tillbaka (2008) om Örsholmslackeringar och detta är sanningen även idag 2010
    Marie-louise E, Fredrik gillar detta
  • Josefin P
    Josefin P skrev om CarlstadKök AB
    företaget har dålig service. utför inte alltid ett professionellt arbete. har vid dåligt utfört arbete svårt att medge detta. när de senare inser sitt fel så ger personalen två olika budskap ett i telefon och senare ett annat när man kommer dit för betalning.
    Marie-louise E, Lollo H gillar detta

Gjuterigatan 29, 652 21 Karlstad