Alla kategorier Trafikskola Dalarna Falun Carlstens Trafikskola

Carlstens Trafikskola

Hälsinggårdsvägen 11, 791 92 Falun — Visa karta

Det ska vara roligt att ta körkort! Det tycker iallafall vi på Carlstens Trafikskola i Falun.

Vi jobbar för att ska känna dig avslappnad när du kör och se fram emot nästa körlektion hos oss. I våra nya lokaler vid Koppartorget erbjuder vi både handledarutbildningar, teorilektioner och körlektioner för flera olika typer av körkort.

Har du redan övningskört ett tag och vill att det ska gå lite snabbare att ta körkort? Gå vår intensivutbildning på 12, 20 eller 30 körlektioner samt teoriutbildning. Vi lägger en individuell plan för just dina önskemål och behov så att du får så bra förutsättningar som möjligt inför uppkörningen!
Mån-Tor: 09:00-12:00
13:00-17:00
Fre: 09:00-12:00
13:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 38 kunder tycker om Carlstens Trafikskola

• John M
    John M skrev om Carlstens Trafikskola
    Helt fantastiskt bemötande från början till slut med mitt körkortsprogram. Kände stor tillit till mina lärare och främst Patrik som jag körde med flest gånger. Trodde inte att en "gammal gubbe" som jag skulle fixa det, men med den pep och hjälp jag fick gick det vägen. En stor eloge till er! Tack! Jag rekommenderar er till 100%. Läs mer
  • Anna Z
    Anna Z skrev om Carlstens Trafikskola
    Carlstens trafikskola var väldigt behjälpliga, lärarna var väldigt pedagogiska och stöttande samt väldigt generösa. Jag har ingenting ont att säga om Carlstens trafikskola. Jag gick en intensivkurs på två veckor och klarade min uppkörning på första försöket! Läs mer
  • Anni S
    Anni S skrev om Carlstens Trafikskola
    Tillmötesgående, professionella, och pedagogiska instruktörer med tydlig målbild och tidsperspektiv. Läs mer
  • Sarah Ö
    Sarah Ö skrev om Carlstens Trafikskola
    Bra bemötande från början till slut. Individanpassade tjänster som gör att det passar fler. Jag köpte intensivkurs och upplevde att jag fick all hjälp jag behövde. Personalen var pedagogiska och anpassade lärandet efter mig. Jag upplevde att de överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • Ludvig K
    Ludvig K skrev om Carlstens Trafikskola
    Första intryck av lärarna var jätte bra, man kändes inte som en elev där utan en vän. Bra lokal, skön lugn plugg miljö. Bilarna var sköna att köra och nybörjare vänliga. Och det inlärnings metoder var suveräna, varje dag träna man på något nytt och mot slutet fin slipa man det. Sen fixa man provet och uppkörningen på första försöket. Det var något jag trodde jag aldrig trodde skulle kunna hända. Men lärarna trodde på mig och jag trodde på mig själv och fixa det. Massor av kärlek till den körskolan! Man var en del av deras lilla familj <3 Läs mer
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Carlstens Trafikskola
    Jag visste redan från början att Carlstens trafikskola var ett bra val. Trafikskolan har varit en otroligt viktig pusselbit till mitt körtkort. Under den period som jag var elev där så byggdes en stadig relation mellan trafikläraren gentemot eleven. Detta underlättade för mig som elev och jag kände mig trygg under körningen. Trafikläraren var väldigt pedagogisk och förstående. Som oerfaren förare så skedde många fel i början och detta hanterade trafikläraren väldigt bra. Man kände sig aldrig dum och de gjorde det klart för mig redan i början att inga frågor är för dumma.

Jag fick hjälp med både körningen och teorin. Hjälpen och utvecklingen var över min förväntan och detta har lett till min kunskap om faror och regler i trafiken. Att körläraren kommunicerar med eleven på ett proffsigt men ändå vänskapligt sätt ger en större påverkan på eleven. Eleven kan då få in mer kunskap och därmed få ett större perspektiv av vad som är viktigt att veta som trafikant. Detta anser jag är väldigt viktigt.

Slutligen vill jag uppmärksamma det trevliga bemötandet av Carlstens trafikskola som jag alltid fick. Det gjorde mig glad och därmed taggad på att lära mig. Är läraren engagerad och positiv blir även eleven det. Läs mer
  • Isabella B
    Isabella B skrev om Carlstens Trafikskola
    Riktigt bra! Tog upp vesentlig information som behövdes inför uppkörningen och lärde ut väldigt bra! Ibland lite ostrukturerade med scheman osv men i helhet mycket bra! Läs mer
  • Albin A
    Albin A skrev om Carlstens Trafikskola
    Jag fick ett bra bemötande och dom hade bra kvalité på utbildningen. Läs mer
  • Emil P
    Emil P skrev om Carlstens Trafikskola
    Trafiklärarna på Carlstens Trafikskola hjälpte mig få ordning på hela min existens. Läs mer
  • Hilda S
    Hilda S skrev om Carlstens Trafikskola
    Jag har tagit Am kort och har därför lärt mig teori och hur man kör. der var roligt och jag lärde mig på ETt enkelt och roligt sätt. Läs mer
  • Hussein A
    Hussein A skrev om Carlstens Trafikskola
    Jag heter hussein abdi.
    Jag tycker om väldigt bra för att lära mig hur man ska köra till Carlstens trafikskola. very nicellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllyyyyyyyyyyyyyyyyy. Läs mer
  • Elmira H
    Elmira H skrev om Carlstens Trafikskola
    Allt var jätte bra, man lärde sig extremt mycket. Lärarna kunde det som behövdes och var lugna Läs mer
  • Anukool K
    Anukool K skrev om Carlstens Trafikskola
    Very thorough and helpful. Easy going atmosphere and they get the job done. Läs mer
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Carlstens Trafikskola
    Ett trevligt bemötande och bra information vid första mötet. Underbar personal som ser till varje individ och deras behov. Trafikskolan har pushat mej och mitt körkort blev klart fortare än jag förväntat mej. Jag är mycket glad och tacksam för deras engagemang. Läs mer
  • Cemonia A
    Cemonia A skrev om Carlstens Trafikskola
    Bra och seriös körskola. Väldigt bra pedagogisk vägledning inne i bilen Läs mer
  • Unn H
    Unn H skrev om Carlstens Trafikskola
    Jag tyckte att Carlstens var en jättebra trafikskola, de hjälpte mig verkligen och det var roligt att gå på körlektionerna. Läs mer
    2017-04-07 Patrik C svarar Unn H
    Hej Unn!
    Kul att du var nöjd! Kör fint och lycka till med allt.
    Patric
  • Narin
    Narin skrev om Carlstens Trafikskola
    Med kort varsel, välkomnade Carlstens Trafikskola mig med ett helt fantastiskt proffesionellt & exceptionell service!!

På 2 dagar gav Begåvade Patric mig en enastående & effektiv handledning som gav mig mitt körkort som resultat!

Tusen tack för allt!! Jag är för evigt tacksam!!

Bästa hälsningar

Narin Läs mer
    2017-03-22 Patrik C svarar Narin
    Hej Narin!
    Tusen tack för de fina orden! Bara kul att kunna hjälpa dig.
    Hälsningar Patric
  • Karinne J
    Karinne J skrev om Carlstens Trafikskola
    Bästa trafikskolan någonsin! Jag är tacksam för allt! Läs mer
    2017-01-31 Patrik C svarar Karinne J
    Tack Karinne! Lycka till med allt!
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Carlstens Trafikskola
    Bästa körskolan ever! Väldigt pedagogiska och kunniga/bra lärare och dessutom väldigt trevlig stämning! Läs mer
    2017-01-31 Patrik C svarar Fredrik L
    Tack för dom orden Fredrik! har var it ett privilegium att fått lära känna dig!
  • Victoria M
    Victoria M skrev om Carlstens Trafikskola
    Är jättenöjd med den hjälp jag fått från trafikskolan. Kan starkt rekommenderas Läs mer
    2017-01-31 Patrik C svarar Victoria M
    Hej Victoria! Roligt att du är nöjd med utbildningen. Kör fint!
  • Ako I
    Ako I skrev om Carlstens Trafikskola
    Riktigt bra trafikskola och väldigt duktiga på att lära ut allt som har med körningen och göra. Rekommenderar starkt!! Läs mer
    2017-01-31 Patrik C svarar Ako I
    Hej Ako! Kul att du är nöjd med oss, har varit roligt att fått guida dig till din nyfunna frihet.
  • Michaela B
    Michaela B skrev om Carlstens Trafikskola
    Väldigt proffesionell och pedagogisk personal. Bra bilar och flexibelt med utgångspunkt med lektionen Läs mer
    2017-01-31 Patrik C svarar Michaela B
    Hej Michaela! Roligt att du är nöjd med oss. Kör fint och lycka till!
  • Mika L
    Mika L skrev om Carlstens Trafikskola
    En trevlig bilskola som ställer upp på kort varsel, trots det är sommar.
    Mycket trevlig personal. Läs mer
    2016-10-27 Patrik C svarar Mika L
    Kul att du var nöjd med oss Mika
  • Patrik Ö
    Patrik Ö skrev om Carlstens Trafikskola
    Personalen har hjälpt mig på ett professionellt sätt och sett till så att jag lärt mig allting jag har behövt kunna och allting jag kommer använda.
    Rekommenderar starkt att folk går till Carlsténs Trafikskola för att få hjälp med körkortet. Enkelt och smidigt med både betalning och planering samt vänligt bemötande. Läs mer
    2016-10-27 Patrik C svarar Patrik Ö
    Hej Patrik! Kul att du var nöjd med oss. Vi hade roligt i bilen minns jag;o) Hoppas allt är bra med dig!
  • Lovisa E
    Lovisa E skrev om Carlstens Trafikskola
    Fantastiskt duktiga och peppande personal som ville ens bästa! Väldigt nöjd över mitt val av trafikskola :-) Läs mer
    2016-10-27 Patrik C svarar Lovisa E
    Hej Lovisa! Det var superroligt att få lära känna dig och hjälpa dig med ditt körkort! Kul att du var nöjd med oss.
  • Javid A
    Javid A skrev om Carlstens Trafikskola
    Jag tycker att Carlsténs Trafikskola är en av de bästa i Falun. Här får man verkligen bra hjälp och stöd till körkort. Läs mer
    2016-10-27 Patrik C svarar Javid A
    Hej Javid! Tack för de fina orden.
  • Jim S
    Jim S skrev om Carlstens Trafikskola
    Okokokokokokokokokokokokokokokokokokokokok Läs mer
    2016-10-27 Patrik C svarar Jim S
    Hej Jim! Hoppas det går bra för dig att köra moped. Kan du inte höra av dig till oss på trafikskolan och ge oss lite feedback på vad du tycker vi kunde gjort bättre när det gäller AM utbildningen då jag ser att du inte var helt nöjd. ring gärna 023-91110
    Med vänlig hälsning Patric
  • Linus B
    Linus B skrev om Carlstens Trafikskola
    Det var bra lektioner, enkelt att förstå och toppen lärare Läs mer
    2016-10-27 Patrik C svarar Linus B
    Hej Linus! Kul att se att du var nöjd med oss! Kör fint på mopeden och välkommen tillbaka när du vill uppgradera till B körkort:o)
  • Max S
    Max S skrev om Carlstens Trafikskola
    Det var bra lärare, de fick en att förstå hur man ska köra på bästa och säkraste sätt. Läs mer
    2016-10-27 Patrik C svarar Max S
    Kul att du var nöjd Max! Tack för att du valde oss.
  • Carolina S
    Carolina S skrev om Carlstens Trafikskola
    Bra lärare bra bilar bra upplägg med data Läs mer
  • Rasmus R
    Rasmus R skrev om Carlstens Trafikskola
    Fantastiskt bemötande av all personal. Engagerade genom hela skolningen, samt ett genuint intresse av att se eleven lyckas. Jag valde det "Stora paketet" och blev extremt nöjd med min utbildning. Carlsténs är en av de bästa, om inte den bästa, körskolan i Falun. Baserat på vad jag hört om andras upplevelser med de resterande skolorna i Falun. Extremt nöjd! Läs mer
    2016-10-25 Patrik C svarar Rasmus R
    Tack för dom fina orden Rasmus!
  • Filip H
    Filip H skrev om Carlstens Trafikskola
    Mycket bra lärare, lokaler och stöd för att man ska klara av att ta körkortet Läs mer
    2016-10-25 Patrik C svarar Filip H
    Tack Filip! Det var roligt att ha dig hos oss.
  • Tilia D
    Tilia D skrev om Carlstens Trafikskola
    Kände mig direkt välkommen och som en i gänget. Hade ett bra sätt att lära ut och få mig att känna mig redo för uppkörningen.

De lägger ut bilder på de som tagit körkort via dem, de glömde dock mig. Vilket jag ser som ett minus. Läs mer
    2016-10-25 Patrik C svarar Tilia D
    Hej Tilia! Tack för dom fina orden! Pia skickade en jättefin bild på dig och så glömmer jag att lägga ut den, ledsen för det men nu är den ialla fall utlagd;o)

Med vänlig hälsning
    Patric Carlsten
  • Markus L
    Markus L skrev om Carlstens Trafikskola
    Fick väldigt bra hjälp när jag skulle ta körkort. Skönt med en lite mindre körskola så att man kunde åka med samma lärare. Kände att jag var väl förberedd vid uppkörningen. Läs mer
    2016-10-25 Patrik C svarar Markus L
    Hej Markus! Roligt att höra att du var nöjd!
  • Helena S
    Helena S skrev om Carlstens Trafikskola
    Patrik är en otroligt pedagogisk och duktig lärare, förklarade allt så man förstod lätt. Fina lokaler och bra bil att köra. Bara positiva saker kan sägas om trafikskolan. Jag tog körkort precis när Patrik öppnade den så då var det bara han som körde. Läs mer
    2016-10-25 Patrik C svarar Helena S
    Hej Helena! Tack för dom fina orden!
  • Fanny K
    Fanny K skrev om Carlstens Trafikskola
    Engagerade, jordnära och motiverande lärare. En stor eloge till Patric, Pia och Johan! Läs mer
    2016-10-25 Patrik C svarar Fanny K
    Hej Fanny! Tack för fin recension!
  • Simon L
    Simon L skrev om Carlstens Trafikskola
    På Carlsténs så får du lära dig att köra bil och inte bara att ta ett körkort. Extremt proffsiga och flexibla. Jag rekommenderar dem starkt. Ska du lära dig köra bil och ta ditt körkort så gör det med Carlsténs. //Simon Larsson Läs mer
    2016-10-25 Patrik C svarar Simon L
    Hej Simon! Tack för de orden! :o)
  • Karolina P
    Karolina P skrev om Carlstens Trafikskola
    Har bara testat en trafikskola men kan nog garantera att Carlstens är den bästa i världen! Superpositivt varje lektion, jag kände mig aldrig dumförklarad och det var ok att inte alltid förstå. Läs mer
    2016-10-25 Patrik C svarar Karolina P
    Hej Karolina! Wow tack för dom fina orden.

Hälsinggårdsvägen 11, 791 92 Falun