Carolas Hem & Företagsservice AB

Carolas Hem & Företagsservice AB

carolashemservice.se
  • BadgeTenYears

VÄLKOMMEN TILL DET LILLA FÖRETAGET MED DET STORA HJÄRTAT Vi erbjuder hemstädning, flyttstädning, fönsterputsning och mycket mer till en av Stockholms bästa priser. Våra kunder är både privatpersoner och företag och finns i hela Stockholmsområdet.Vi är en av de mest rekommenderade städföretagen och vi är mycket stolta över att...

198 omdömen om Carolas Hem & Företagsservice AB

Sedan starten hos Reco 2013

Marion H
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Jag hörde av mig till Carolas Hemservice för att få hjälp med vårt badrum som var rent utsagt katastrof, och de tog inte bara på sig jobbet (det verkar som att andra firmor inte tar på sig att göra storstäd i enstaka rum), utan gjorde också ett helt otroligt jobb! Jag visste inte hur höga förväntningar jag skulle kunna ha då jag nästan kände att det var värt att stänga dörren och flytta för att smutsen och möglet i fogarna löpt amok långt utanför min kontroll, men det kändes som helt nyrenoverat efteråt! Vi fick en kille...

Dan M
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Carola och hennes gäng är trevliga, duktiga och personliga. Carola själv är mycket serviceminded och dessutom begåvad med en stor portion humor :-)

Ulf Eric H
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Mycket professionell och noggrann städning!

Ebba R
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Toppenbra hemstäd! Mycket flexibla och snabba att få tag på vid behov. Pga flytt till annan ort avslutade vi städ via Carola men hade annars gärna behållt dem. Rekommenderas!

Louisa F
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Supernöjd med allt från Carolas Hem och företagsservice!

Ulrika Maria N
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Vi är supernöjda med hemstädningen. Det är dessutom lätt att kommunicera och ändra tider vid behov. Kan varmt rekommendera Carolas

Kerstin Margaretha S
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Mycket bra bemötande o resultatet blev perfekt. Kommer att använda mig av Carolas tjänster framöver.

Felix B
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Carola och hennes kollegor är verkligen proffs! Allting är proffsigt och personligt - från kontakt och bokning till själva städningen. Inga detaljer lämnas utan uppmärksamhet. Kan varmt rekommendera Carolas!

Arne H
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Vi upplevde ett professionellt och trevligt bemötande i alla våra kontakter och möten med bolagets representanter. Resultatet överträffade våra förväntningar Ser fram emot fler leveranser av fönsterputs och rengöring av inglasning i framtiden.

Svar från Carolas Hem & Företagsservice AB

Hej Arne och Gertrude, Vi lyckades göra ett bra jobb eftersom vi känner att vi var hemma :=), väldigt mysig och trevlig ! Tack för ett trevlig omdöme, Ni är alltid välkomma hos oss! Saludos Cordiales Carola y su equipo =0)

Christina K

Michael Karl Erik F
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Väldigt bra bemötande, trevliga, och gjorde ett väldigt grundligt och bra jobb. Vi upptäcker i efterhand nya ställen som det städats på, mycket mer än vi förväntat. Hemmet känns renare än någonsin!

Åsa P
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Alltid bra städat, trevligt bemötande och flexibla lösningar när det behövs. Vi är väldigt nöjda!

Malou E
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Ett personligt städföretag som gör det fint hos oss. Vi har använt Carolas i många år, och alltid varit nöjda.

Kerstin T
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Trevligt bemötande och bra arbete

Andrea B
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Haft hemstädning 2ggr/månad i ca 1,5 år med Carolas. Alltid Personliga, proffsiga, flexibla och vänliga. Önskar att de fanns i Göteborg dit vi nu ska flytta. 5/5!!

Niclas E
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Vi är blev väldigt bra bemötta. Alla våra förväntningar är uppfyllda. Vi tycker att de är väldigt proffsiga och håller vad de lovar.

Rui W
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

It is quite amazed work with both high quality and efficiency. We are very happy about the visining clean and everything looks perfect! Team work, standard practice routine, and easy communication. I would definitely recommend this team to others.

Svar från Carolas Hem & Företagsservice AB

Hi Rui, thank you very much! All The BEST to you and ur family !

Lotta O
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Blev imponerad av hur välorganiserat det var och hur ni jobbade i team. Jag var mycket nöjd med resultatet.

Kerstin B
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Kanon rakt igenom. Noggrann, tillmötesgående och vänlig samt tog egna initiativ med piff osv. Kommer absolut anlita den igen.

Svar från Carolas Hem & Företagsservice AB

Vi var väldigt glada över att kunna hjälpa dig och tack för dina trevliga ord , det fyller oss med stor glädje. Bienvenida siempre eres cuando nos necesites!! Stor kram från oss CHFS

NATALIE S
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Jag bokade fönsterputs då jag helt enkelt inte lyckats få till ett bra resultat själv. Jag fick snabb återkoppling, bra information och inom ett par dagar hade jag en fönsterputsare på plats. Han var trevlig, snabb och levererade ett utmärkt resultat! Priset var konkurrenskraftigt och det känns bra att jobba med ett företag som har schyssta villkor och är fackligt anslutna! Kommer absolut att anlita dem igen!

Svar från Carolas Hem & Företagsservice AB

TACK Natalie för din tid och positive feedback, det betyder mycket för oss. Ha en fin o solig dag!

Eva D
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Jag älskar allt med Carola och teamet!! Allt funkar när man beställer. Och det finns inga som är så duktiga! Det känns nyrenoverat när man kommer hem. Tack Eva

Svar från Carolas Hem & Företagsservice AB

Hej Eva. Tack för omdöme. Vi älskar dig också :)

Gudrin S
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Det var från första början ett vänligt och fackmannamässigt bemötande Man gick noggrant igenom vad som skulle göras - vilket kändes viktigt för mig - och arbetet blev väl utfört Eftersom det var storstädning som utfördes i mitt hem med tillhörande kontor kändes det väldigt skönt att återigen ha ett fräscht hem och alla sladdar väl på plats med vänlig hälsning och tack

Luciana A
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Carola's team really surprised me! First, they came with all the needed materials and elements to clean (I didn't have anything at home). They did an amazing job. They took care of my house with love, every single thing, they treated it as a treasure. I definitively recommend them, not only because they do a great job with the cleaning, also because they do it with this extra feeling of doing something better than expected. 10 points from me and my family!

Katerina T
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Carola med team är by far den bästa leverantören jag haft vad det gäller städning. Trevliga, flexibla och oerhört serviceminded. Rekommenderas! Katerina

Yi G
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

We’ve got help from Carolas hem for moving cleaning. They are very professional and have done a great job. Both we and the next owner are satisfied with the result. In addition, Carola is a very nice person. She actually paid us a visit beforehand to have a good estimate of the work. And she is flexible with the guarantee time for the moving cleaning. Therefore, highly recommended. And if you need städning, talk to Carola. 😀

Gertrude F
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Enastående fint bemötande av hela personalen, och ett skinande rent resultat. Jag fick faktiskt en klump i halsen av glädje när jag kom hem och såg hur fint det var precis överallt. Vi hade beställt storstädning och fönsterputs av vår fyrarummare. Ett första bevis på hur seriös firman är fick vi när chefen kom hem till oss några dagar i förväg och gick igenom med oss vad som skulle göras och ifall vi hade några speciella önskemål. Den underbart trevliga personalen städade precis överallt där vi bett om det, och mycket mer...

Thomas B
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Mycket väl bemött. Höga förväntningar som de levde upp till. Storstädning av lägenheten som är mycket väl genomförd.

Christer S
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Carola med team är by far den bästa leverantören jag haft vad det gäller städning. Trevliga, flexibla och oerhört serviceminded. Testa ni lär inte bli besvikna

Lena B
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Bokade en storstädning och blev jättenöjd. Vänlig och proffsig personal och jättefint resultat. Företaget har kollektivavtal, försäkringar och friskvård för personalen.

Gunilla D

Väldigt professionella och trevliga

Maud H
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Storstäd. Snabbt svar vid Offertförfrågan, kunde komma ganska omgående,. Prisbild bra/höll, 2 trevlig städare kom. Är helt nöjd, kommer anlita dem igen och rekommendera till vänner.

Hanna Marie L
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Bokade storstädning med fönsterputs och de gjorde ett fantastiskt jobb! De var snabba med offert och bokning efter kontakt. Jag fick ett strålande hem med skinande fönster. Mycket nöjd!

Hans Göran H

Flyttstädning Trevligt bemötande

Sona B
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

"Alla universums stjärnor vill jag ge till Carolas Hem & Företagsservice. Supertrevliga, oerhört noggranna och fantastiskt bra städning! Är mycket nöjd och rekommenderar detta företag med varmt hjärta. " Ann Kristin H TACK

Jeanna B
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Carolas Hem & Företagsservice AB städar vårt kontor sedan 2019. Vi har även anlitat dem för flyttstädning. Bemötandet är alltid professionellt och flexibelt. Vi har höga krav på ett fräscht kontor eftersom vi har externa kunder/gäster. Vi har varit/är alltid nöjda med resultatet och så tacksamma över att vi hittat en så professionell och pålitlig leverantör.

Christophe K
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Har haft hemstädning genom Carolas och varit mycket nöjd. Professionella och lyhörda för önskemål. Hög tillgänglighet. Rekommenderas varmt.

ANNELI L
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Kan verkligen rekommendera Carolas hem & Företagsservice. Har tagit hjälp av dem i snart tre år och är lika nöjd varje gång Inte bara städningen är perfekt utan även bemötandet. De är så omtänksamma. Min mamma hade också hjälp med städning från dem och var lika nöjd. De månade så om min mamma och var så respektfulle och deltagande då hon avled. De skötte då även slutstädningen av hennes lägenhet. Även det perfekt.

Anna F
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Vi har hemstädning med Carolas. Positiva och service inriktade. Trevligt bemötande. Noggrann städning och alltid en fröjd att komma hem. Vi är jättenöjda!

Didem I
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Otroligt duktig och pålitlig person- både vad gäller städning och admin. Jag kan verkligen rekommendera Carolas hem och företagsservice!

Svar från Carolas Hem & Företagsservice AB

Bästa Didem, tack för dina fina ord. Det är glädje att ta hand om alla våra fina kunder! Grattis till tillskottet! Kram Admin :)

Jesse B
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Utmärkt hemstädning med känsla för detaljer och det lilla extra. Vi är så nöjda med vår hemstädning.

Albert H
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Magiskt bra på alla sätt. Perfektionister!

Pia L
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Grundlig städning hela lägenheten.. Fönster och speglar var skinande rena. Hela lägenheten var väldigt fint städad. Kontakten med företaget var väldigt bra. Carola ringde upp, besökte mig kom och lämnade material inför städdagen och höll en sms kontakt inför besöket. Jag kände mig trygg i hennes händer. Städarna kom i tid och städade noggrant.

Jeanette P
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Vilken känsla det är att ens hem är rent från golv till tak. Jag beställde en storstädning av Carolas Hem och Företagsservice AB. De var grundliga och omsorgsfulla i alla steg, bästa bemötande, bra offert, genomförandet av städningen bästa tänkbara, en fröjd att komma hem. Jag brukar inte lämna recensioner i vanliga fall, men jag vill verkligen varmt rekommendera Carolas Företagsservice.

Anna Maria N
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Företaget Carolas Hemservice är ett mycket seriöst bolag som är fackanslutna till Kommunal. Företaget känns som en familj som är väldigt mån om sin personal. Jag kan varmt rekommendera Carolas Hemservice! Ny kund När vi anlitade dem för två år sedan kom Carola hem till oss och gick igenom vad vi vill få ut av städningen, vad vi prioriterar och hur ofta saker ska göras, ex våttorkning av golv. Sedan var Carola med när städarna skulle städa första gången. De skickar aldrig någon annan person än överenskommen. När vi,...

Lars Einar Vilhelm G
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Bra städ, både flyttstäd och hemstäd. Mycket bra kommunikation med Carola som alltid svarar snabbt :)

Josefin D
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Har fått fantastiskt fin service och kan varmt rekommendera Carolas. All kontakt har varit smidig, tydlig och snabb. När jag har krånglat med nycklar osv. har det alltid bemötts på ett konstruktivt och lösningsorienterat sätt. Städningen var toppen och mycket prisvärd. Anlitade först för visningsstädning och sedan för flyttstädning.

Marzena L
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Fantastiskt effektiva och noggranna!

Eva Maria T
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Flyttstädning och fönsterputs gick som en dans med snabb respons, trevligt bemötande och effektivt utförande. Lägenheten blev skinande ren!

Thomas H
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Carolas Hem och företagsservice AB anlitade vi för flyttstäd av vår lägenhet efter försäljning. Snabb offert efter förfrågan och tydlig genomgång om vad som ingick i tjänsten. Carola och C/o levererade vad som utlovats och lite till! Fläckfri städning och ingen att klaga på från varken mig eller köpare av lägenhet. Till och med balkongen var städad trots att vi inte kommit överens om det. Jag kan varmt rekommendera företagets tjänster, Superservice!

Christofer A
Skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB

Mycket seriösa och duktiga! Håller vad de lovar och gjorde verkligen det där lilla extra. Rekommenderas varmt!

Svar från Carolas Hem & Företagsservice AB

Hej Christofer, Vad kul att ni blev så nöjda med oss, vi blir jätteglada av att läsa ditt omdöme. Vi önskar er en superfin måndag :)