Alla kategorier Trafikskola Skåne Malmö Caroli Förarutbildning AB

Caroli Förarutbildning AB

Mäster Nilsgatan 16, 211 26 Malmö — Visa karta

Vårt mål på trafikskolan är att alltid överträffa förväntan. Det är vår utgångspunkt för att kunna ge våra kunder den bästa upplevelsen. I vår service ingår kompletta körkortslösningar för dig som planerar att skaffa körkort.Vi anpassar oss specifikt utifrån varje kunds önskemål, så att du vid din första kontakt med oss ska känna att vi är trafikskolan för dig. Trafikskolan är belägen mitt i centrala Malmö, 5 minuters promenad från centralstationen och alldeles intill köpcentret Caroli City. Varmt välkommen.

Läs vad 12 kunder tycker om Caroli Förarutbildning AB

• Lena
    Lena skrev om Caroli Förarutbildning AB
    Tack så jättemycket för all hjälp på väg till körkortet!

Caroli Trafikskola har jättebra lärare som både kan ge dig en ordentlig förklaring eller en spark i baken i olika situationer beroende på vad som behövs för att du ska bli en bra och säker bilförare.

Caroli Trafikskola ordnade en skräddarsydd utbildning till mig så att jag klarade körkortet. Om man är beredd att lägga ner den tid och det engagemang som behövs så fixar Caroli Trafikskola det mesta.

Jag är jättenöjd med allt! Tack Kim för din flexibilitet och dina goda råd i både med- och motgångar!
  • Elin
    Elin skrev om Caroli Förarutbildning AB
    Sjukt grym trafikskola! Otroligt bra lärare! :) väldigt pedagogiska, mycket tålamod och främst är det väldigt roligt att köra på denna trafikskola ! :) Fick körkortet på första försöket så denna trafikskolan rekommenderas starkt ! :)
  • Alexander O
    Alexander O skrev om Caroli Förarutbildning AB
    Kan rekommendera Caroli trafikskola starkt till alla som tar körkort och precis som folk innan har sagt så kan jag inte hitta något negativt att säga, Extremt trevlig och snäll personal som förklarar hur var och när man ska göra saker på ett lättfattat sätt, Bästa trafikskolan i Malmö!
  • Lisa A
    Lisa A skrev om Caroli Förarutbildning AB
    Håller med allt bra skrivet här!
    Jag har fått en noggrann körkortsutbildning med duktiga lärare. Känner mig alltid bra bemött och jag får kritik på ett väldigt konstruktivt sätt, kan klart rekommendera Carin hon är jätte duktig lärare..
    I övrigt extremt trevlig och snäll personal som förklarar hur var och när man ska göra saker på ett lättfattat sätt, Bästa trafikskolan i Malmö!
  • Anna H
    Anna H skrev om Caroli Förarutbildning AB
    Caroli Trafikskola får tummen upp! Dels har de kompetenta lärare och dels är pedagogiken mycket bra och jag som elev känner mig trygg när jag kör i centrala Malmö. Dessutom finns det ett bonussystem där man kan samla poäng som sen kan bytas in till körlektioner, guld värt! Priset är också en annan höjdare, mycket bra paketpris samt att de erbjuder studentrabatt.
  • Cortes D
    Cortes D skrev om Caroli Förarutbildning AB
    Caroli Trafikskola

En väldig bra Skola, bra system för elever, dem försöker göra det så enkelt som möjligt för elever att lära sig hantera bilen.
    De har en lärarledd teorilektion en gång i veckan det håller minnet färsk på vad man ska tänka på när man ska ut och köra bil. De har ett bonus system där man samlar poäng för vissa aktiviteter och man kan köpa t.ex en ny körlektion (värde 380kr) med poängen man har samlat, bonussystemet och med min studentrabatt så har jag sparat flera tusen kr genom att välja denna skola.
    Man möts alltid med ett leende och lärarna är väldigt pedagogiska, så klart så hänger mycket på en själv och man måste ha tålamod men lärarna gör det så mycket enklare.

Danny Cortes
  • Cortes D
    Cortes D skrev om Caroli Förarutbildning AB
    Caroli Trafikskola

Danny Cortes
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Caroli Förarutbildning AB
    Håller verkligen med föregående skribenter!
    Service, kunskap, tillgänglighet, engagemang, yrkesstolthet och framförallt ett positivt ledarskap som jag upplevde puchade mig framåt vid varje tillfälle. Vill även slå ett slag för hemsidorna som verkligen hjälpte mig med teorin men framförallt förberedde en till varje lektion. Rakt igenom proffsigt!
  • Biljana S
    Biljana S skrev om Caroli Förarutbildning AB
    Rekommenderas varmt. Emma i receptionen är alltid glad och med leende på läpparna. Robban är metodisk och engagerad och bryr sig om sina elever. Tveka inte, du kommer inte ångra dig.
  • Ingemar M
    Ingemar M skrev om Caroli Förarutbildning AB
    Jag vill verkligen rekommendera Caroli trafikskola för alla er som vill ta körkort men även för er som inte tror att ni kan ta körkort! Nöjdare än mig kan man inte vara.

Förutom en otrolig kompetens inom området bjuder Caroli trafikskola även på en härlig stämning, gott kaffe och goa Emma som har hand om receptionen och löser så man faktiskt hinner med allt:)

Måste även tillägga att Robban som var min trafiklärare verkligen ställde upp otroligt mycket för mig, han brydde sig på riktigt och jag är otroligt tacksam att jag hamnade så rätt ifrån början! För bättre än bäst finns ju inte?

Kommer sakna alla underbara människor på Caroli trafikskola
  • Christoffer A
    Christoffer A skrev om Caroli Förarutbildning AB
    Kan varmt rekommendera Caroli trafikskola till alla som ska ta körkort, finns inget negativt att säga! Alltid ett härligt välkomnande från Emma i receptionen och jag vill även skicka ett extra stort tack till Robban som var väldigt lugn, pedagogisk, nära till skratt och otroligt positiv, bättre trafiklärare kunde jag inte ha hittat! Tusen tack!
  • Therese A
    Therese A skrev om Caroli Förarutbildning AB
    Körde med robban på hans tidigare trafikskola och kan verkligen rekommendera denna trafikskolan till alla. Har körkort nu och tänker ofta tillbaka på alla bra tips jag fick. Helt klart bästa

Mäster Nilsgatan 16, 211 26 Malmö