Casawikström

3.5

4 omdömen om Casawikström

André V
Skrev om Casawikström

Häftig butik! Klart att studenter med studielån inte har råd att handla där, eller på nån annan vanlig möbelaffär heller för den delen. Inte lyxigt eller pråligt, utan häftigt, roligt med fina möbler och inte bara skräp. Har varit inne i Boconceptbutiker tidigare i USA och alltid gillat den stilen möbler. Måste dessutom instämma med Johan, väldigt trevligt bemötande av personalen.

KaRl Ö
Skrev om Casawikström

NEJ!!!!!!!!!!!!! Alldeles för dyrt!!!!!! Fann ju nästan exakt samma saker på annan möbelaffär men billigare. Kändes också nästan kusligt öde vara där. Tror vi var ensamma förutom personal. Lyxigt kanske vissa tycker - men jag kallar det nog mera "pråligt" och gjord mer för högkonjukturens "snobberi". Inget för t.ex de som pluggar på universitetet med studielån om man säger så...../////////// Inget som jag tror håller i denna konjuktursvacka i en stad i norrbotten.

Johan L
Skrev om Casawikström

Jättetrevlig personal och superbra service! Inte alls dyrare än någon annan affär med samma utbud, tvärtom. Otroligt inspirerande miljö dessutom.

André V gillar detta
E
Skrev om Casawikström

Dyrt, dyrt och återigen dyrt!!!!!!!! Nej - vi fann det vi behövde på en annan möbelaffär till billigare pris samt lika bra kvalitét och sedan så finns det ju inte alltför långt bort IKEA tack o lov som alternativ.