Centrums Trafikskola Norrköping

Centrums Trafikskola Norrköping

centrumstrafikskola.se
  • BadgeNineYears

Från handledarutbildning via teori och praktik till körkort - vi är med dig hela vägen! Vill du ta körkort snabbt? Vi erbjuder intensivutbildningar med boende i närheten och professionell hjälp med teorin så att du blir redo till uppkörning på 1-2 veckor. Utbildningarna startar varje måndag året runt! Du kan självklart också...

370 omdömen om Centrums Trafikskola Norrköping

Hajran S
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Jag kan säga bara att centrum trafikskola är underbart ❤️och med duktiga lärare som utbildar elever jätte bra👍🏻

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Hajran! Tack snälla för ditt fina omdöme. 🤩 Kör försiktigt nu och ta hand om dig så ses vi ute på vägarna! 🧡

Gabriella Carina G
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

När jag först pratade med Kahabat vid bokning av intensivkurs var det första gången jag äntligen kom i kontakt med en körskola där de förstod mina utmaningar i att ta körkortet och kunde skräddarsy mitt behov. Ett otroligt bemötande från första samtalet och hela resan igenom. För evigt tacksam och ett minne för livet. Tack alla på Centrums Trafikskola i Norrköping och framförallt Rashed för ditt tålamod och exceptionell vägvisare.

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Gabriella! Vilka otroligt fina ord av dig 🧡 Vi är så glada över att du är nöjd med din resa hos oss och att vi har kunnat hjälpa dig med det du behövt för att få ditt körkort . Ta hand om dig och kör försiktigt nu. 🚗🥳

Mohammad A
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Hi, I believe it was a truly positive experience, and right from the start, I received clear guidance for different aspects. Both teachers, Farid and Emad, provided me with incredibly helpful tips that greatly assisted me during the driving test. Thank you. Best regards, Amin

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hi Mohammad. Thank you so much for your kind words!🧡 Best of luck to you and drive safe! 🥳🚗

Fedra Y
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Jag var ganska kluven, visste verkligen inte vad ja skulle göra med körkortet, ringde därför centrums trafikskola och valde att ställa lite frågor. De besvarade alla mina frågor med säkerhet vilket gjorde så att ja ville påbörja min resa, de hjälpte mig genom allt, planering och massa olika tips för att lyckas. Alla har sin berg och dalbana och för mig var det att jag inte trodde på mig själv, kände att jag inte var tillräckligt duktig men centrums lyckades med att försäkra mig att jag är nära och nu har jag körkortet. Rekomenderar skolan starkt!

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Fedra. Tack för ditt fina omdöme om Centrums trafikskola 🧡 Du har gjort det största jobbet och ska vara stolt över dig själv! Ta hand om dig och tack för din tid hos oss.

Aida E
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Trevlig personal och körlärare! Fina lokaler, bra bilar och gott kaffe!

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Aida! Vi blir superglada över att du är nöjd med din vistelse hos oss och att kaffet smakade gott ☕😄 Ett stort grattis igen till ditt körkort och ta hand om dig nu! 🧡🚗

Daniel H
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Lätt att få personlig kontakt med, väldigt tillmötesgående. Trevlig personal!

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Daniel! Tack för din otroligt fina kommentar och tack för förtroendet!🧡 Kör försiktigt nu 🤩🎉

Vidar K
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Rekommenderar starkt! Tydliga och duktiga lärare som ger dig en riktigt bra chans på att klara körkortet

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Vidar! Vilka otroligt fina ord av dig 🧡 Vi är super glada att du är nöjd med din utbildning hos oss och ett stort grattis igen till dit körkort! 🥳🚗

Maryam K
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Jag tycker att Centrum Trafikskola är bra och underbart. Personalen är snälla och utbildad. Jag lärde mig mycket om trafik regler och hur bilen fungerar. Äntligen fick jag körkort.

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Maryam! Härligt att höra att du trivdes så bra hos oss! 🤩 Lycka till i framtiden nu och grattis till körkortet 🚗

Ayham A
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Det har varit jätte bra och kul upplevelse jag har haft. Jag fick lära mycket på det en liten period och därefter fick jag godkänt i både prov för första gången.

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Ayham. Vilka fina ord du delar med dig utav! Vi tackar dig för förtroendet och super stort grattis till ditt körkort, lycka till nu och kör försiktigt 🤩🚗

Paula R
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Efter har varit på en trafikskola i Vallentuna (under Coronatider) och kuggat uppkörningen 3 gånger så bestämde jag mig nu för en en vecka intensivkurs på Centrums trafikskola i Norrköping och vad ska jag säga..... den var verkligen intensiv... men superbra upplagd! Jag hade en och samma trafiklärare under hela veckan och hon var snäll, tydlig, bestämt, engagerad och väldigt målinriktad. Hon gjorde allt för att jag började tro och lita på mig själv. Till slut åkte jag hem med ett godkänt körprov! Jag kan verkligen rekommendera denna trafikskola!

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Paula! Vi tackar otroligt mycket för din fina kommentar och ditt förtroende att välja just oss. Lycka till på vägarna nu och ett stort grattis till körkortet! 🧡

Michaela M
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Utan tvekan den bästa trafikskolan med fantastisk personal! Det är en trevlig och varm stämning på skolan och samtliga lärare är pedagogiska, lugna och proffsiga. Jag körde mest med Rashed och han var jättebra, rekommenderar honom verkligen vidare.

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Michaela. Vilken fantastisk resa som du gjorde här tillsammans med oss. 🚗 Tack för din tid hos oss och att du delade med dig av din underbara energi. 🧡 Vi är väldigt glada över att du är nöjd med din utbildning hos oss, än en gång stort grattis till körkortet. Kör försiktigt i trafiken och var rädd om dig. 😊

Patricia D
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Super nöjd och riktigt trevliga. Gör sitt bästa för att du ska lyckas. Tusen tack för hjälpen! 🫶🏽

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Patricia. Tusen tack för dina fina ord om oss på Centrums trafikskola. Så härligt att du är nöjd med din vistelse hos oss. Stort grattis till körkortet som äntligen blivit ditt! Vi ses i trafiken 🧡

Ammar B
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Centrums är den bästa plats för dig som längtar efter körkort tveka inte att börja hos de, och körkort är varekligt efter två veckor.🥰😇

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Ammar. Tack snälla för dina fina ord om oss på Centrums trafikskola 🧡 Vi vill önska dig stort lycka till med körningen och gratulera till körkortet!😊

Kirsty A
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Världens bästa skola! Kan inte fatta att jag gick från noll till körkort så snabbt! Jag hade lite olika lärare och det var bra för alla va otroliga och kunde ge sina tips!

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Kirsty! Vilken fantastisk resa som du gjorde här tillsammans med oss. 🚗 Tack för din tid hos oss och att du delade med dig av din underbara energi. 🧡 Vi är väldigt glada över att du är nöjd med din utbildning hos oss, än en gång stort grattis till körkortet. Kör försiktigt i trafiken och var rädd om dig. 😊

Tindra N
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Över all förväntan! Klara både teorin och körningen direkt, lärare Marcus är en stjärna som gör det hela mkt roligare!

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Tindra. Tack snälla för dina fina ord om oss på Centrums trafikskola 🧡 Vi vill önska dig stort lycka till med körningen och gratulera till körkortet!😊

Mohammed Wassim N
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Tack vare de kunniga trafiklärarna har jag inte bara fått godkänt på körprovet utan även utvecklat en stark körkompetens. Rekommenderar denna skola för alla som strävar efter högkvalitativ trafikundervisning. Bästa Emad

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Mohammed. Vilka fantastiskt fina ord du delar med dig av, tusen tack🤩 Det gör oss så glada att höra att du är nöjd med din utbildning hos oss, och vi säger stort grattis till körkortet! Kör nu försiktigt ute i trafiken och ta hand om dig.

Mette Vera Nicole V
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Jätte bra och snälla lärare. Man lär sig snabbt och trivs bra med läraren!

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Mette. Tack snälla för dina fina ord om oss på Centrums trafikskola 🧡 Vi vill önska dig stort lycka till med körningen och gratulera till körkortet!😊

Simon S
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Otroligt nöjd med körskola och utbildning. Emad, min trafiklärare var 10/10, pedagokisk och tydlig. Tog körkortet på en vecka och fick alla kunskaper jag behöver för att vara en trygg och säker bilförare. Rekommenderar starkt Centrums trafikskola i Norrköping. Trevligt bemötande, bra utbildning och lärare.

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Simon. Tusen tack för dina fina ord om oss på Centrums trafikskola. Så härligt att du är nöjd med din vistelse hos oss. Stort grattis till körkortet som äntligen blivit ditt! Vi ses i trafiken 🧡

Daniel T
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Jag kommer att varna er redan på förhand att detta meddelande kan bli långt... I slutet av april 2022 tog jag kontakt med körskolan köpte en intensivkurs för manuellt körkort.Slet verkligen, säkert två månader och under den tiden uppstod egentligen det enda negativa värt att nämna.Det var en utav körlärarna som rent ut sagt var dålig. Ja iallafall för mig😀... P.s Ville säga till eventuella läsare att ni behöver inte oroa er han jobbar inte kvar längre. Men då träffade jag Marcus som frågade mig varför manuellt hade...

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Daniel. Vilka fantastiskt fina ord du delar med dig av, tusen tack🤩 Det gör oss så glada att höra att du är nöjd med din utbildning hos oss, och vi säger stort grattis till körkortet! Kör nu försiktigt ute i trafiken och ta hand om dig.

Maryam  A
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Jätte bra trafikskola, rekommenderar verkligen. Jag är mycket nöjd med utbildningen och de gryma lärare jag har haft. Ett stort tack till Centrums Trafikskolan, speciellt till Imad och Rashed. :)

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Maryam. Tusen tack för dina fina ord om oss på Centrums trafikskola. Så härligt att du är nöjd med din vistelse hos oss. Stort grattis till körkortet som äntligen blivit ditt! Vi ses i trafiken 🧡

Fatima  A
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

حظيت بمعاملة جيدة و باحترام مكان يقدر ويحترم الاخرين بغض النظر عن جنسهم او لونهم او معتقداتهم و اقدم شكر خاص الى جميع الموظفين من المدربين إلى العاملين في الاستقبال

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Fatima. Tack för de fina orden och grattis till det efterlängtade körkortet 🤩 Ta det lugnt ute i trafiken nu och håll hårt i körkortet. Tack för din tid hos oss!

Elisabeth E
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Har haft en fantastisk positiv upplevelse av Centrums Trafikskola! Proffsiga och kunniga trafiklärare, man får verkligen allt support man behöver genom hela körkortsutbildningen! Väldigt individanpassade, flexibelt och underbar atmosfär! Jag köpte ett stort körkortspaket som innehöll körlektioner, riskettan och risktvåan, tror att det var körkortspaket nr tre.

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Elisabeth. Vilka fantastiskt fina ord du delar med dig av, tusen tack🤩 Det gör oss så glada att höra att du är nöjd med din utbildning hos oss, och vi säger stort grattis till körkortet! Kör nu försiktigt ute i trafiken och ta hand om dig.

Malva  R
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Den bästa trafikskolan i Norrköping, jättebra och många utbud med absolut jättebra och snäll personal och lärare. Allt funkar jättesmidigt och bokas in perfekt till dig och så som du vill ha det. Alla är jätte trevliga och det känns mysigt att komma in till centrums trafikskola. De har jättebra planer och hjälper på bästa sätt att ge dig körkort. Sara är en superbra körlärare och man lär sig mycket av henne och känner sig trygg. Jag gick en intensivkurs och tog körkortet på 3 veckor, jätte smidigt och planerade in lektioner efter skolan.

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Malva. Tusen tack för dina fina ord om oss på Centrums trafikskola. Så härligt att du är nöjd med din vistelse hos oss. Stort grattis till körkortet som äntligen blivit ditt! Vi ses i trafiken 🧡

Gustav J
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Jätte trevligt bemötande med välutbildade lärare och bra struktur.

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Gustav. Tusen tack för de fina orden och grattis till ditt körkort 🤩 Bra jobbat! Vi tackar för din tid hos oss och önskar dig allt gott.

First-Name L
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Det är bästa skolan i hela Sverige ni förtjänar mer än fem stjärnor. Jag var nöjd från början tills jag tog körkortet, det var en rolig utbildning. Tack alla för all hjälp, speciellt Emad, den bästa läraren.

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Bahaaeddin. Tack snälla för ditt omdöme och dina fina ord om oss på Centrums trafikskola🧡 Vi vill önska dig stort lycka till med körningen och gratulera till körkortet!😊

Rania L
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Ni är bäst tack för att lära mig köra bil

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Rania. Tack för ditt fina omdöme om Centrums trafikskola 🧡 Du har gjort det största jobbet och ska vara stolt över dig själv! Ta hand om dig och tack för din tid hos oss.

Cecilia W
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Värt varenda krona så duktiga lärare som inte vill att man ska ge upp kämpar för att man verkligen ska få körkortet bästa körskolan

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Cecilia. Tack snälla för dina fina ord om oss på Centrums trafikskola 🧡 Vi vill önska dig stort lycka till med körningen och gratulera till körkortet!😊

Pernilla G
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Ni är grymma! Väldigt pedagogiska och lärde ut på ett otroligt bra sätt. Om det var ett moment jag var osäker på så övade vi på det momentet flera gånger, tills det kändes säkert. Kan varmt rekommendera er! Speciellt tack till Karim och Emad😉 Pernilla!!

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Pernilla. Tack snälla för dina fina ord om oss på Centrums trafikskola 🧡 Vi vill önska dig stort lycka till med körningen och gratulera till körkortet!😊

Daphne A
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Ni har gett mig alla förutsättningar och stöttat genom hela utbildningen utöver förväntning. Jag är väldigt nöjd med personalen som har gjort allt och lite till för att jag ska få mitt körkort. Stort tack till Sara, Marcus och Julia. Ni är grymma och det tycker jag och min bror samt kusin som alla har varit hos er. Jag kommer definitivt rekommendera er i framtiden.

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Daphne! Tack snälla för dina fina ord om oss på Centrums trafikskola 🧡 Vi vill önska dig stort lycka till med körningen och gratulerar ännu en gång till körkortet!

Julia S
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

De som jobbade där var mycket snälla och trevliga. De hade dock svårt att acceptera att man inte har tid alla dagar, alla tider på dygnet. Tex så hade jag skolan att ta hänsyn till. De stressade mig igenom min utbildning istället för att låta mig ta den i min egna takt vilket gjorde det hela till en jobbig proces istället. De kan sin grej( köra bil), många av dem är riktigt duktig och det är några stycken som jag fick riktigt bra tips ifrån som jag uppskattar väldigt mycket. Oftast var de förstående men hände att jag...

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Julia! Tack för din feedback, vi tar till oss utav det du skriver. Vi vill ännu en gång gratulera till ditt körkort. Bra kämpat hela vägen. 🤩 Ta det lugnt ute i trafiken nu och håll hårt i körkortet. Tack för din tid hos oss!

Josef K
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Centrums trafikskola är en riktig bra skola med trevliga och roliga lärare som verkligen hjälper sina elever och nå dom kunskaperna som krävs men även gör lektionerna roliga, och jag skulle verkligen rekommendera centrums trafikskola för vem som helst.

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Josef! Tack för de fina orden och grattis till det efterlängtade körkortet 🤩 Ta det lugnt ute i trafiken nu och håll hårt i körkortet. Tack för din tid hos oss! Vänliga hälsningar Julia

Moa N
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Jag har blivit superbra bemött och är super nöjd! Alla är så trevliga och är extra nöjd med min körlärare Emmad, är så tacksam för all hjälp//moa🩷

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Moa! Tack snälla för dina fina ord om oss på Centrums trafikskola 🧡 Vi vill önska dig stort lycka till med körningen och gratulera till körkortet!😊 Vänliga hälsningar Julia

Abir Y
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Jag är väldigt nöjd 🙏så väldigt tacksam för er hjälp Jag har utvecklas mig jättemycket hos er och med era duktiga lärare👏👍🏻

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Abir Vad kul och höra att du har varit nöjd hoss oss. Stort tack för dina fina ord. Lycka till med körningen.

Sofie A
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Kan verkligen rekommendera centrums trafikskola. Fantastiskt bemötande av alla på skolan, de var flexibla och väldigt måna om sina kunder. Jag gick från att aldrig ha kört en bil till körkort på 2 veckor, något jag själv inte trodde jag skulle klara av men med deras hjälp lyckades jag!

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Sofie! Tusen tack för de fina orden och grattis till ditt körkort 😀 Bra jobbat! Vi tackar för din tid hos oss och önskar dig allt gott 🧡 Varma hälsningar Julia

Maria  L
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Trevlig och hjälpsam personal. Erfaren och kunnig körskollärare. Nöjd.

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Maria! Tusen tack för dina fina ord om oss på Centrums trafikskola. Så härligt att du är nöjd med din vistelse hos oss. Stort grattis till körkortet som äntligen blivit ditt! Vi ses i trafiken 🧡 Bästa hälsningar, Julia

Yusuf F
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Lärarna va underbara och hjälpsamma och lektionerna gick så smidiga.

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Yusuf! Tusen tack för de fina orden och grattis till ditt körkort 🤩 Bra jobbat! Vi tackar för din tid hos oss och önskar dig allt gott. Vänliga hälsningar Julia

Abdulrahman  A
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Det är bästa trafikskolan, de har de bästa lärarna som har väldigt bra tålamod och lär dig för bra. De lägger en plan till målet att få körkortet och de håller med dig tills du får körkortet.

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Abdulrahman! Tack för de fina orden och grattis ännu en gång till det efterlängtade körkortet 🤩 Ta det lugnt ute i trafiken nu och håll hårt i körkortet. Tack för din tid hos oss! Vänliga hälsningar Julia

Lucas  S
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Otroligt proffsigt bemötande och duktiga körlärare som är både entusiastiska och pedagogiska.

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Lucas! Vilka värmande ord du delar med dig utav, tusen tack 🧡 Vi blir så glada att höra att du är nöjd med din resa hos oss. Stort grattis till ditt körkort och lycka till framöver! Vi ses i trafiken 😊 Varma hälsningar Julia

Sebastian  P
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Mycket bra körskola! skulle starkt rekommendera den till vänner och familj, personal vid service desk som hjälpte mig få ihop det med alla upplägg och byten av lektioner och jag ör väldigt tacksam för eran hjälp. även körskolelärarna va duktiga. Den person som rädda mig och faktiskt sätt till att jag idag har fått körkort idag är Rasheed , som är mycket lugn sansad och mycket pedagogisk. Han förklarar allt på ett sätt som gör förvisso svåra saker att förstå väldigt enkelt. Han stressar, inte samtidigt som han är handlingsbered...

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Sebastian! Vilka fantastiskt fina ord du delar med dig av, tusen tack🤩 Det gör oss så glada att höra att du är nöjd med din utbildning hos oss, och vi säger stort grattis till körkortet! Kör nu försiktigt ute i trafiken och ta hand om dig. Vi önskar dig allt gott! Vänliga hälsningar Julia

Mahnaz R
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Mycket bra trafikskolan 🚗🚗🚗 Professionella, pedagogiska, engagerade och flexibla. Enormt med tålamod som gett mig kunskap, självförtroende och ett körkort på andra försöket Tack ☺️

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Mahnaz! Vi blir så glada av att läsa dina fantastiska ord om vår trafikskola, stort tack till dig😊 Vi gratulerar till ditt körkort och önskar dig stort lycka till med körningen. Tack för din tid hos oss🧡 Vänliga hälsningar Julia

Mergim I
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Kan starkt rekommendera Centrums trafikskola för alla. Bästa trafikskolan i Norrköping! Från receptionen till trafiklärarna 10/10. Trevligt bemötande och väldigt hjälpsamma med vad man nu än behöver. Jag hade Rashed som trafiklärare och allt gick jättebra. Lugn och trevlig kille som lärde ut väldigt bra. Toppen trafiklärare 👍🏼😀 Jag är väldigt nöjd 😃

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Mergim! Vi blir så glada av att läsa dina fantastiska ord om vår trafikskola, stort tack till dig😊 Vi gratulerar till körkortet och vill nu önska dig stort lycka till med körningen. Tack för din tid hos oss😃 Vänliga hälsningar Julia

Emma M
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Kan varmt rekommendera centrums trafikskola! Fick proffs-hjälp från start att boka en snabb, effektiv utbildning anpassat helt efter mig själv och mitt jobb-schema, så att jag kunde ta körkortet på bästa möjliga sätt! En stor guldstjärna till Rashed som var helt fantastisk från första lektion hela vägen fram till körkortet! Professionell, lugn och pedagogisk! Hade inte kunnat önska mig en bättre körskollärare :)

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Emma! Vilka fantastiskt fina ord du delar med dig av, tusen tack🤩 Det gör oss så glada att höra att du är nöjd med din körkortsutbildning, och stort grattis till körkortet! Kör nu försiktigt ute i trafiken och ta hand om dig. Vi önskar dig allt gott🧡 Vänliga hälsningar Julia

Isa A
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Mycket seriösa och duktiga på de dem gör. Försökta inte dra ut på mina körlektioner, utan lärde ut mig så effektivt som möjligt.

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Isa! Tack snälla för dina fina ord om oss på Centrums trafikskola. Det gör oss så glada att höra att du är nöjd med din tid hos oss🧡 Vi vill önska dig stort lycka till med körningen och gratulera ännu en gång till körkortet!😊 Vänliga hälsningar Julia

Iman A
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Den bästa skolan förtjänar mer än fem stjärnor. Jag var nöjd från början tills jag tog körkortet, det var en rolig utbildning. Tack alla för all hjälp, speciellt Emad, den bästa läraren. Tack så mycket för ditt tålamod och din ansträngning. :

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Iman! Tusen tack för dina fantastiska ord om oss, vi blir så otroligt glada att höra att du är nöjd med din tid här på Centrums trafikskola 🧡 Stort grattis till körkortet som äntligen är ditt! Kör nu försiktigt och ta hand om dig 😊 Tack för din tid hos oss! Varma hälsningar Julia

Dennis K
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

I början så va jag nervös. Men de mest nervösa jag va de är hur dom skulle hantera med mig och mina situationer. Men de viktigast jag har fått lära mig hos trafikskolan är få lära sig sina misstag. Och dagen efter de som gjorde mig till en bättre förare. Så tack vare centrums trafikskolan så känner jag mig mycket bättre och får känna mig mer frihet med körkortet. Jag vill önska trafikskolan lycka till i fortsättningen och hoppas dom får andra föraren att bli bättre förare.

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Dennis! Vilka otroligt fina ord du delar med dig av, tusen tack 😊 Det betyder så mycket för oss att du är nöjd med din utbildning hos oss på Centrums trafikskola. Så härligt att körkortet äntligen blivit ditt, stort grattis! Ta hand om dig nu och kör försiktigt ute på vägarna 🤩 Vi önskar dig allt gott! Varma hälsningar Julia

Julia N
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Alla på centrums trafikskola har varit supertrevliga och bemött mig på bästa sätt; i receptionen sitter två genomrara tjejer💞 Ett extra stort tack ska Marcus, Marie och Emelie ha, för att ni varit så goa och hjälpsamma under hela min körkortsresa. Ni ledde mig ända i mål med körkortet tryggt i handen. Tack för många resor jag sent kommer glömma! Mot Sherwoodskogen!

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Julia! Vilka fantastiskt fina ord du delar med dig utav, tusen tack 🧡 Vi blir så glada att höra att du är nöjd med din resa hos oss. Stort grattis till ditt körkort och lycka till i framtiden! Ta hand om dig 😊 Varma hälsningar Julia

Lisette A
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Jättebra trafikskola! Rekommenderar den extra mycket om man som jag skjutit upp körkortet lite väl länge och är orolig för trafiken. Pedagogiska körskollärare och alltid bra stämning i lokalen.

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Lisette! Vi blir så glada av att läsa dina fantastiska ord om vår trafikskola, stort tack till dig😊 Vi gratulerar till körkortet och vill nu önska dig stort lycka till med körningen. Tack för din tid hos oss😃 Vänliga hälsningar Julia

Mustafa A
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

De har riktigt mest duktiga lärare. Jag fick körkort efter 2 veckor😁🖐 Tack så mycket Emad och alla lärare

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Mustafa! Tack snälla för dina fina ord om oss på Centrums trafikskola. Riktigt imponerande med körkort på endast två veckor, snyggt jobbat! 🤩 Vi vill önska dig stort lycka till med körningen. Ta hand om dig!😊 Hälsningar Julia

Selma B
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Jag blev väldigt väl bemött av såväl tjejerna i receptionen som de trafiklärare jag fick träffa under mina körlektioner. Jag var oerhört osäker och rädd när jag satte mig i bilen första gången. Tack vare god kompetens men framförallt fint stöd och pepp från trafikskolelärare lyckades även jag få körkortet i handen. Jag vill rikta ett extra tack till Emelie, utan dig hade det aldrig varit möjligt!

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Selma! Vilka fantastiska ord du delar med dig utav, tusen tack! 😊 Så härligt att höra att du är nöjd med din utbildning hos oss, och grattis till det efterlängtade körkortet! Ta hand om dig nu och kör försiktigt ute i trafiken 🥰 Varma hälsningar Julia

Sanna B
Skrev om Centrums Trafikskola Norrköping

Jättebra bemötande, så himla vänliga och otroligt hjälpsamma! Kunniga körlärare, kunnig personal, trevligt team! Jag köpte en skräddarsydd intensivkurs! Totalt 8 dagars körning, + uppvärmning och uppkörning. Satte teorin och körprovet första gången!

Svar från Centrums Trafikskola Norrköping

Hej Sanna! Tusen tack för dina värmande ord! Vi blir så glada av att höra att du är nöjd med din utbildning hos oss på Centrums trafikskola 😊 Grattis till ditt välförtjänta körkort! Vi tackar för din tid hos oss och önskar dig stort lycka till med körningen!🥰 Vänliga hälsningar Julia