Alla kategorier Trafikskola Östergötland Norrköping Centrums Trafikskola Norrköping

Centrums Trafikskola Norrköping, sid 2

Repslagaregatan 42, 602 45 Norrköping — Visa karta

Från handledarutbildning via teori och praktik till körkort - vi är med dig hela vägen!

Vill du ta körkort snabbt? Vi erbjuder intensivutbildningar med boende i närheten och professionell hjälp med teorin så att du blir redo till uppkörning på 1-2 veckor. Utbildningarna startar varje måndag året runt!

Du kan självklart också ta körkort helt i din egen takt genom att själv bestämma hur ofta du vill köra och om du vill läsa teorin på egen hand eller hos oss i centrala Norrköping.

Läs vad 150 kunder tycker om Centrums Trafikskola Norrköping

• Sandra F skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Tog intensivkurs 1,5v med halkbana, teori och uppkörning - trodde inte det skulle vara möjligt att klara av men alla var supertrevliga och stöttande så det gick jättebra! Jag fick köra med nästan alla instruktörer vilket var jättebra att få olika perspektiv och de anpassade verkligen lektionen till det jag behövde. Tack så jättemycket alla på Centrums Trafikskola, jag kan varmt rekommendera dem till andra! Läs mer
  • Pernilla S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Mycket trevligt bemötande och hjälpsamma när det inte funkade med tider då man jobbade samtidigt.
    Valde medium paketet och köpte till en del kör lektioner.
    Bytte mellan 5-6 olika körlärare då det kunde hjälpa mig i min utväckling att bli en bättre och säkrare förare.
    Jag trivdes med min tid på centrums trafikskola, utan dem hade jag inte kunnat klara körkortet på så kort tid som ett halv år. Var väldigt osäker på mig själv men tack vare dem så fick jag modet och självsäkerheten att våga tro på mig själv och min körning.

Tack Läs mer
  • Frida S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag gick en skräddarsydd intensivkurs som var toppen och passade mig perfekt. En av få trafikskolor som hade möjlighet till detta, jättebra service där! Lärarna var väldigt bra och pedagogiska och allt var över mina förväntningar, rekommenderar varmt! Läs mer
  • Jenny B skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Otroligt fin personal!! Man känner sig så välkommen och väl omhändertagen. Läs mer
  • Yasmin M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Otroligt trevlig personal som är seriösa och lär ut på bästa sätt. Även trivsamma bilar, fräscha lokaler, nära till stan och jag är så glad för att jag valde centrum trafikskola och därför bli jag godkänd på uppkörningen av första försöket ... Läs mer
  • Isabella R skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Tog en intensivkurs i manuell bilkörning i två veckor hos Centrums Trafikskola och de överträffade mina förväntningar. Vänligt bemötande av all personal på skolan, proffsiga och kunniga samt otroligt stöttande och hänsynsfulla. Är väldigt nöjd med min upplevelse där. Läs mer
  • Ajten W skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag är super nöjd med deras bemötande och kunskap att lära oss. Läs mer
  • Evelina A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Helt underbara människor som hjälpte mig så mycket och stötta mig i allt. Ni är grymma ❤️ Läs mer
  • Andreas S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag tycker att centrums trafikskola har varit jätte trevliga mot mig och de har hjälpt mig bättre än vad jag hade hoppats på Läs mer
  • Emil B skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bemötantet var mycket bra och poestivt. Körlärarna var väldigt Drivande och gjorde allt för att jag skulle lyckas. Läs mer
  • Mathilda J skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jättenöjd med min tid på Centrums trafikskola. Man kände sig alltid välkommen när man klev innanför dörren. Alla hälsade och samtalade med en. Det var inte tråkigt eller jobbigt att behöva gå till skolan, utan man hade alltid roligt under vägens gång. Läs mer
  • Jonathan L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Toppklass, rekomenderas starkt om du vill ha körkort snabbt Läs mer
  • Alice S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Professionellt bemötande, bra handledare och bra upplägg på lektionerna. Bilarna känns säkra och allt sker i din takt. Läs mer
  • Alexandre B skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Skulle rekommendera denna skola för alla och har nog redan gjort det! Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Kunniga lärare med mycket tålamod. Engagerade receptionister och härlig stämning bland eleverna. Rekommenderar verkligen Centrums trafikskola. Läs mer
  • Astrid R skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag tog körkort på en intensivkurs med Centrums trafikskola. Jag lärde
    mig hur mycket som helst och det var en tydlig läroplan så planeringen var utmärkt och det passade mig perfekt!!! Läs mer
  • Fatimah H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Ett stort tack till Centrums trafikskola och extra Stort Tack till bästa Yvonne och Isam som har haft så mycket tålamod med mig vid körlektionerna, och Karina som gör ett super jobb i receptionen! Och ditt stöd, jag är så glad att jag valt er.. Läs mer
  • Lena W skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag fått bra hjälp o bra bemötande av alla som kobbar. Läs mer
  • Christian M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jätte trevlig personal och ansträngde sig verkligen för mitt mål, vilket jag kom fram till. Läs mer
  • Fanny A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    En toppen trafikskola som alltid peppade när de kändes tufft och hjälpte till med allt ! Kan varmt rekommendera centeums trafikskola. Läs mer
  • Linnéa L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Receptionisterna var exakt lika glada och engagerade som lärarna vilket var motiverande för min del. De levde upp till mina förväntningar och lite till. Att de lyckades få mig att ta mitt körkort till det datum vi bestämde kändes fantastisk & jag är väldigt glad att jag valde att gå på den här körskolan. Jag köpte tjänsterna Large Paket & intensivkurs. Läs mer
  • Filip N skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bra skola med trevliga och kompitenta lärare. Skulle rekomendera den för alla som planerar att ta körkort. Dock så är det dåligt att man måste boka dubbellektioner (80 min), skulle underlätta och man kunde köra enkellektioner (40 min) istället. Läs mer
  • Sofia S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag bokade in en ingensivkurs i mitten av juli hos Centrumstrafikskola, receptionisten/tenrna, tyckte jag redan över telefon var hjälpsamma och trevliga. Under de två veckorna lärde jag
    Mig mycket, jag upplevde att jag fick individanspassad hjälp och att personalen var tillmötesgående. Läs mer
  • Morgan L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Mycket bra trafikskola är hel nöjd med min vistelse i Norrköping Läs mer
  • Joel H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Utbildningen på centrums trafikskola var över all förväntan! Mycket trevliga, engagerade lärare och personal. Jag klarade min utbildning på en vecka, med hjälp utav att ha kört privat under drygt 1 år. Mycket nöjd med upplägget av utbildningen och deras goda kunskap hjälpte mig att nå mitt mål. Rekomenderas starkt! Läs mer
  • Peter B skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Extremt hjälpsam och otroligt trevlig personal. Bättre trafikskola har jag inte varit på. Läs mer
  • Hazem S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    De går inte att beskriva med ord om hur fantastisk trafikskola centrums är. Toppen personal med toppen service Läs mer
  • Malin E skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Det var lite rörigt i receptionen, man får vänta länge och personalen verkade inte känna någon brådska med att hjälpa. Själva körlektionerna var bra, bra hemsida där man kan ha koll på hur läraren tänker angående hur man ligger till. När vi skulle betala lektioner osv blev det krångel med betalningssystemet så det tog tid innan jag kunde betala. Det stod att jag gjort fler lektioner osv än vad jag verkligen gjort. Läs mer
  • Natalia L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Tack från Stockholm!!
    Tusen tack! Jag klarade det!! Mycket tack för ert fantastiska stöd. Ni är så fina människor som uppmuntrar och peppar hela vägen. Kommer aldrig att glömma den här veckan.
    Rekommenderar verkligen varmt er skola. Ni bidrar med mycket så att man når målet.
    Ni är underbara. Tack till alla, speciellt till dig Khabat. Du är en klippa :)
    Kram från Natalia Läs mer
  • Victor E skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag tycker att jag lärde mig mycket på körlektionerna, hade en underbart bra lärare som var riktigt bra i praktiken och teoretiskt med mig Läs mer
  • Matilda U skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Proffsiga och trevliga! Lyssnar till kunden. Allt gick mycket smidigt och bra! Läs mer
  • Martin H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
  • Isabella L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Trevlig personal med mycket bra tips och råd. Väldigt lärorika körlektioner och viktig information på riskutbildningar. På körlektionerna har jag har fått hjälp med allt från hur man växlar och tar sig framåt med bilen, till att kunna manövrera bilen själv. De levde upp till mina förväntningar då jag lärde mig något nytt varje körlektion och utvecklades i min körning. Teoriböckerna lärde mig massor och det fanns bra tester att göra via Elevcentralen för att se utvecklingen. Sammantaget bra bemötande, planering och kunskap. Läs mer
  • Adeline T skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jättebra bemötande ända från start. Trevlig personal som fick ihop ett bra schema för min intensivkurs på två veckor. Riktigt bra och pedagogiskt lärare fick jag som såg till att jag fixade körkortet utan problem. Kunde inte varit nöjdare med all hjälp m.m jag fått! :) Läs mer
  • Lovisa I skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Gick fort att boka intensivkurs men fick betala för körkorsböcker jag inte behövde, betalade extra på grund av uppkörning på en lördag.. fick ingen information om det.

Jag fick ett schema med körskolelärare men dem byttes inför varje lektion. Visste aldrig vem jag skulle köra med. Organiserat och förvirrande.

Bra lärare och intensivt. Läs mer
  • Mizgin K skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Mycket fint bemötande från första besöket till slut med massa stöd av all personal! Tack alla för all hjälp och tips och tålamod! Bästa trafikskolan i stan! Nu har jag mitt körkort klart på 3 månader! Såå glad och stolt! Jag kan varmt rekommendera Centrums trafikskolan till er som vill ta körkortet!🌹🎈 Läs mer
  • Doaa J skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Det var det bästa valet jag gjort på länge!!!
    Bra bemötande och underbara trafiklärare.
    Speciel tack till min trafiklärare khabat javanmari, och Isam.
    Fick mitt körkort på endast 3 veckor.
    Körning och teori från första gång tack vare Centrums trafikskola :) Läs mer
  • Mikael G skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jätte trevlig personal, och suverän lärare! Läs mer
  • Marie-louise H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Super trevlig hjälpsam personal Läs mer
  • Idha A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bra första upplevelse vid inskrivning.
    Lite rörigt med dubbelbokningar, men det löste sig bra!
    Superduktiga trafiklärare 👍 Läs mer
  • Lisa T skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag är verkligen jättenöjd med centrums trafikskola, extremt duktiga lärare och riktigt trevlig personal. Läs mer
  • Gill F skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jätte nöjd med min intensivkurs . Trevliga lärare och personal. Centralt läge . Rekommenderas hjärtligt . Läs mer
  • Marta S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Riktigt bra körskola, tummen upp! Läs mer
  • Ali M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Det var jättebra trafikskolan! Kan rekomemderas Läs mer
  • Emil M
    Emil M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Trevligt bemötande! Och väldigt hjälpsamma, rekomenderar varmt:) Läs mer
  • Jasmine D skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Centrums trafikskola gjorde mycket för att hjälpa mig med körkortet. När jag själv gjort en miss att jag behövde glasögon och kom på det en vecka innan provet så hjälpte de mig att boka om och gjorde allt för att jag skulle få den bästa hjälpen. Pga ombokningen så har jag fått köra med nästan alla lärare på skolan och alla är riktigt duktiga och pedagogiska men med sina egna tillvägagångssätt. Ett extra stort tack till Yvonne som är den lärare jag kört mest med och lärde mig massor! Läs mer
  • Jennelie L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Otroligt bra trafikskola med grymma lärare och en härlig miljö som man känner dig välkommen till varje dag. Jag hade noll erfarenhet och tog mitt körkort på två veckor hos Centrums Trafikskola! Läs mer
  • Rana I skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Fantastiskt lärare och trevligt bemötande tack centrum trafikskola Läs mer
  • Helene K skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Rekommenderar denna trafikskola Starkt! Mkt engagerad personal med Stort hjärta som får eleverna att tro på sig själva och därmed elever som lyckas. Fem 🌟 av fem möjliga. Läs mer
  • Sofi J skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Kunde inte valt en bättre trafikskola! Hjälpsamma med allt och kan inte vara mer än super nöjd! Läs mer

Repslagaregatan 42, 602 45 Norrköping