Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri

Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri

ceylansandberg.se
  • BadgeFourYears

På Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri finns några av Jönköpings mest anlitade och erfarna mäklare. Att sälja sin bostad är en av livets största och viktigaste affärer. Valet av mäklare är ett medvetet och viktigt beslut. Vi har lång och stor erfarenhet av att vägleda kunder i Jönköping genom en av livets viktigaste affärer. ...

849 omdömen om Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri

Sedan starten hos Reco 2021

Lennart S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri

Trevlig Saklig Påläst Lyhörd

Amanda J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Huskvarna - Centralt

Supernöjd med det fina bemötande jag fick av Kristian under köpeprocessen av min nya bostad! Vänligt och professionellt och tog även stor hänsyn till mina personliga önskemål och förutsättningar. Har funnits tillgänglig att svara på frågor och stöttat genom alla steg. Lugnt och metodiskt gick han igenom processen, kontraktskrivning, tillträde, osv. Skulle varmt rekommendera andra att anlita Ceylan Sandberg, både vid köp och försäljning!

Tony A
City - Väster

Professionell, kunnig och tog reda på information han inte hade vid visningen.

Alexander S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Rosenlund

Mycket professionell mäklare som lyssnar in både köpare och säljare på ett förtroendeingivande sätt. Danyel levererar en service till sina kunder som är i en klass för sig.

Hadil A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Jönköping

Mäklaren bemötte mig på ett mycket professionellt och vänligt sätt, vilket skapade en trygg och tillitsfull atmosfär. Våra förväntningar var höga, och mäklaren överträffade dem genom att vara mycket lyhörd för våra önskemål och ge kvalificerad rådgivning genom hela processen. Sammantaget var min upplevelse av mäklaren vid försäljningen av min bostad på Rönngatan 29 exceptionellt positiv, och jag skulle starkt rekommendera dem till andra.

Johanna S
Rosenlund

Gott bemötande. Lösningsorienterad. Bra kommunikation med kontinuerlig återkoppling.

Karin Mathilda S
Öster City

Vi är mycket nöjda med Kristian. Tack vare hans mäklarkompetens och skicklighet inger han ett lugn genom hela bostadsaffären för köparen. Om du vill ha en trygg bostadsaffär rekommenderar vi Kristian.

Lina G
Dunkehalla

Bra inkännande, har koll på läget, processer. Väldigt hjälpande och skapar en trygghet för kunden. Proffsig!

Emma G
Öster City

Så nöjd med Kristian som mäklare, hade inte kunnat bli bättre!

Naramsin B
Dunkehalla

Erfaren, duktig och ambitiös mäklare som är trogen sitt yrke.

Jacob H
Öster City

Alla mäklare gör, eller försöker alltid göra det där lilla extra och sen finns det en mäklare som gör det där STORA extra. Alltid tillgänglig, otroligt driven och SMART samt sprider en värme omkring sig som utstrålar en trygghet. Kristian Ceylan, du ÄR bäst!

Rebecca L
Sålde sitt hus med hjälp av Christian Gustavsson en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Barnarp

Erfaren och harmonisk mäklare som behåller lugnet när de stormar och som känns trygg att ha att göra med.

Adnan D
Köpte sitt hus med hjälp av Danyel Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Samset

Våra upplevelser av Daniel att han är Kunnig, lugn och tydlig.

Madeleine B
Samset

Kände stort förtroende för Kristian!

Eric Axel W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Huskvarna Centralt

Bra kontakt med kunder och bra bemötande. Informerar en alltid om något skulle ha förändrats.

Arber K
Fiskebäck

Nöjd med Kristian som mäklare!

Ann-Louise C
Sålde sitt hus med hjälp av Nina Gustafsson en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Jönköping

Nina är proffs på relationer. Hon är inkännande och lyhörd och fenomenalt skarp i sitt bemötande. Man får omedelbart en känsla av lugn hos henne och känner ett genuint intresse för både personerna inblandade och jobbet som ska göras. Det skapade trygghet och tillit hos oss i en speciell och ovan situation. Vi kände hela tiden att Nina verkligen gjorde sitt yttersta för att både vi säljare och köpare ska vara nöjda. Det som också skapade enorm trygghet var att Nina hela tiden höll oss uppdaterade längs vägen och visade oss...

Anna K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Munksjöstaden

Kunnig, genuin och trevlig! Rekommenderar varmt.

Jens B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Munksjöstaden

Vi är väldigt nöjda med Ramsin under vår försäljning. Bra bemötande och dialog under hela processen. Väldigt lugn, hjälpsam och fokuserad mäklare.

Emilia B

Allt gick snabbt och smidigt med Ramsin 👍

Victor L
Jönköping

Proffsig och trevlig mäklare.

Robert B
Ekhagen

Trevlig ock väl insatt i lägenheten samt föreningen

Peter J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Huskvarna Centralt

Väldigt driven person. Jobbar hårt för sina kunder. Trevligt bemötande.

Nader E
Liljeholmen

Kristian Ceylan bemötte mig på ett professionellt och engagerat sätt under hela försäljningsprocessen. Vi hade höga förväntningar på att få vårt hem sålt till ett bra pris och i en rimlig tidsram. Kristian levde fullständigt upp till dessa förväntningar genom sin skicklighet, dedikation och enastående service. Sammantaget var min upplevelse av Kristian Ceylan under försäljningen av min bostad helt enastående.

Jack S
Gräshagen

han levde upp till våra förväntningar. snabb och smidig affär

Joel B
Liljeholmen

Snabb, smidig, svarar gärna på frågor och har han inte svaret så drar han i trådarna för att försöka få fram ett svar.

Linnéa H
Liljeholmen

Hjälpsam, trygg, seriös och verkar vilja säljaren och köparens bästa så alla blir nöjda.

Jonas G
Köpte sitt hus med hjälp av Nina Gustafsson en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Jönköping

En bostadsaffär är ganska stressande i sig, men Nina gjorde ett bra jobb. Flexibel, tillmötesgående och vänlig. Kan rekommenderas!

Jesper B
Munksjöstaden

Gustav såg till att mitt första lägenhetsköp blev mycket lyckad, blev bemött på ett jättebra och trevligt sätt och kändes bra direkt med att fick Gustav som min mäklare. Kan rekommendera honom starkt

Hanna L
Torpa

Kristian var mycket trevlig. Han är lugn och erfaren.

Anna H
Fiskebäck

Kristian är väldigt trevlig , lugn och tillmötesgående. Rätt man på rätt plats .

Sophie G
Jönköping

Trevlig, snabb och tillmötesgående. Vi är väldigt nöjda med Nina!

Mikaela L
Köpte sitt hus med hjälp av Gustav Sandberg en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Tahe - Taberg

Bra proffsig mäklare, ordnade en snabb affär. Mycket nöjda!

Nellie A
Gräshagen

Proffesionellt bemötande av Danyel. Han lyssnade verkligen på oss och löste en smidig affär. Som första kund förklarade han allt väldigt tydligt och gjorde oss väldigt säkra med affären. Kan starkt rekommendera CeylanSandbergs fastighetsmäklari.

Alexander L
Huskvarna - Centralt

Bra bemötande. Tog sig tiden att visa lägenheten för oss privat två gånger. Generellt en bra upplevelse

CAROLINE O
Östra Kajen

En mäklare som är ärlig, lugn och professionell. Vi är väldigt nöjda med Danyel Ceylan och rekommenderar honom varmt.

Louise J
Samset

Gustav gör alltid ett toppenjobb! Han hjälpte oss sälja vår första lägenhet och var ett självklart val till att sälja vår andra lägenhet också. Lyhörd, kommunikativ och gör det där lilla extra. Rekommenderar Gustav varmt till alla!

Henrik Carl Erik S
Huskvarna - Centralt

Gustav är mycket kunnig, trevlig och gör det lilla extra för att det ska bli en bra affär!

Marcus S
Samset

Mycket trevlig och professionell. Har inte haft kontakt med särskilt många mäklare under tiden jag letat bostad, men Danyel har ändå stuckit ut som den absolut bästa i min mening. Det är tydligt att han är mån om både mig och säljaren av bostaden som kunder. Affären gick smidigt och jag är väldigt nöjd! Nu är det bara väntans tider tills jag får tillträde till den nya fina bostaden :)

Susanna K
Jönköping

En mycket tillmötesgående och ödmjuk mäklare , med hög servicenivå.

Louise J
Bymarken

Gustav var vår mäklare vid försäljningen av vår första lägenhet och efter det har vi haft god kontakt och med självklarhet anlitat honom för försäljning av vår andra lägenhet i letandet efter hus. Under tiden som vi har letat hus har Gustav på ett lyhört och engagerat sätt matchat ihop oss med potentiella objekt, så också med denna bostad. Gustav skötte processen på ett mycket smidigt sätt med god kommunikation genom alla steg och vi köpte bostaden innan den kom ut på den öppna marknaden. Vi är så glada och nöjda att ha Gustav som mäklare, både ur ett säljande och ett köpande perspektiv!

Kenth R
Samset

Trevligt bemötande och tog sig även tid att visa omgivningen i området .

Sanny O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Gustafsson en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Jönköping

Kände mig väldigt bekväm med att ha henne som ansvarig mäklare. Vi kom bra överens och jag är nöjd med hennes insats för min försäljning

Peter K
Rosenlund

Kunnig och hjälpsam, samt väldigt noggrann och man får ett stor förtroende för honom.

Agnes Q
Samset

Danyel är fenomenal i bemötande, oavsett om man är säljare eller köpare! Det var ingen tvekan om vem vi skulle välja till försäljningen, eftersom vi kände oss väl omhändertagna när vi köpte bostad av Danyel några år tidigare. Alltid ett personligt och fint bemötande, samtidigt som man känner en väldig trygghet i att han lyssnar och tar till sig våra önskemål och funderingar. Vill man ha en proffsig och engagerad mäklare, som gör det lilla extra - då är det någon av alla de alla duktiga mäklarna som finns samlat hos Ceylan Sandberg, men Danyel kommer alltid vara vårat förstaval!

Edin L
Ekhagen

Kristian gjorde ett fantastisk jobb från början till slut. Med hjälp av Kristian lyckades vi få vår fastighet såld snabbare än väntat. Utöver detta är i en klass för sig när det gäller bemötande och tillgänglighet. Vi är nöjda och kommer ha Kristian som mäklare när det blir dags att flytta vidare nästa gång.

Thomas C
Liljeholmen

Gustav är en erfaren fastighetsmäklare som gav oss goda råd och vägledning varje steg på vägen. Han var mycket tillgänglig och svarade snabbt på meddelanden. Vi kan rekommendera honom med gott samvete!

Fredrik G
Sålde sitt hus med hjälp av Gustav Sandberg en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Ekhagen

Stort engagemang i sitt arbete. Tillgänglig i alla lägen. Släpper inte taget.

Annica R
Samset

Mycket duktig och trevlig, visade oss till och med lite av omgivningarna, då vi blir nyinflyttade till Jönköping. Svarade fort i telefon och sms.

Gunn Annelie C
Mullsjö

Blev prof. mottagen av Nina en glad tjej med stor energi och tålamod en fantastisk tjej som passar för sitt yrke. Lättsam men har respekt och kan se möjligheter och verkar kunna regler och mm. Hon arbetar väldigt flexibelt och har löpande uppdatering med oss som säljare och köpare eftersom vi köpte bostad först och sedan sålde huset. En bra tjej som kommer att kunna gå långt och ge trots sin unga ålder ett prof intryck och förhållningssätt trots en svår marknad som råder idag