ChargeBuddy AB

ChargeBuddy AB

chargebuddy.se
  • BadgeThreeYears

Varmt välkommen till oss på ChargeBuddy! Vi är ett företag som erbjuder både försäljning men också installation av laddstationer. Går du i tankar på att köpa en elbil? Om så är fallet så rekommenderar vi dig att installera en laddstation . Med en sådan blir det nämligen oerhört mycket enklare och smidigare för dig att äga en...

57 omdömen om ChargeBuddy AB

Hans viktor M
Skrev om ChargeBuddy AB

Jag fick en fantastiskt vänlig behandling av killarna på företaget. Vi beställde laddningsstationer som de snabbt installerade och hade även ett effektivt möte efteråt för att gå igenom vad som behövs veta. Jag kommer varmt att rekommendera detta företag till andra.

Jarno R
Skrev om ChargeBuddy AB

Vi är mycket nöjda med Chargebuddys leverans!

Lars S
Skrev om ChargeBuddy AB

Trevligt bemötande. Snabb leverans. Lätt att förstå och handha. Bra stöd till debitering.

Marcus E
Skrev om ChargeBuddy AB

Installation av laddplatser: Bra bemött och smidig dialog. Snabbt och snyggt utfört arbete. Faktura enligt offert - inga påslag. Ordentlig genomgång av anläggning/portal.

Mikael W
Skrev om ChargeBuddy AB

Bra kommunikation, står för sina åtaganden. Kvalitativ installation. De förstod vårt problem och vad vi behövde. Företaget arbetar med elbilsladdning.

Lars A
Skrev om ChargeBuddy AB

Levererat på samtliga punkter på ett professionellt sätt!

Bo S
Skrev om ChargeBuddy AB

Vi hade ett överlämningsmöte idag och fick all information som vi behövde. Dock återstår en del aktiviteter om appar för framtida drift.

Seppo H
Skrev om ChargeBuddy AB

ChargeBuddy=CB - Bra bemötande trots en intern schism inom CB just vid offert lämningen. - Trots att offererat fabrikat blev utdömt av Elsäkerhetsverket levde CB upp till våra förväntningar då med förslag på ett annat fabrikat. - Installationen av de 20 laddstationer vi köpte blev snabbt, snyggt och professionellt utfört. Överlämning och hjälp med att lösa debitering av elförbrukning gick bra.

Jan H
Skrev om ChargeBuddy AB

ChargeBuddy levererar en komplett lösning som är enkel att dels som beställare implementera samt dels som användare att komma igång med. Utöver det är bemötandet från ChargeBuddys personal personligt, professionellt och engagerat. Det är mycket trevligt att ha fått hjälp av ChargeBuddy under resans gång från början till slut. mvh Jan Häggbom Brf Enebytorg.

Otto L
Skrev om ChargeBuddy AB

Vi har arbetat som underentreprenör åt Chargebuddy på många av deras arbeten för installation av laddare. Alltid trevliga, enkla att ha att göra med och snabba när det kommer till sin del. Kan varmt rekommendera detta företag och ger dem högsta betyg.

Annika L
Skrev om ChargeBuddy AB

Har blivit trevligt bemött varenda gång jag haft kontakt med Chargebuddy🤗 Hade förväntningar på att bli trevligt bemött och att de skulle leverera på ett proffesionellt sätt vilket de gjort. Vi köpte laddstolpar till föreningen och allt har skötts väldigt bra och de var mycket tilllmötesgående. Skulle varmt rekommendera CB till andra föreningar.

Urban F
Skrev om ChargeBuddy AB

Mycket bra kundorienterad verksamhet Köp av elbilsladdarefunktion till vår bostadsrättsförening.

Stefan A
Skrev om ChargeBuddy AB

Proffsigt skött i alla led. Från första kontakt, tilll offert och till installation. De svarar snabbt på mail eller telefon. Laddningen fungerar bra och är enkel. Rekommenderas!

Joel B
Skrev om ChargeBuddy AB

Kanonbra service! Utförlig och pedagogiska produktpresentationer på en nivå där man själv kan förstå alla tekniska detaljer. Jättetrevliga säljare som verkligen ger det lilla extra för att man som kund ska känna sig trygg med upphandlingen. Vi valde CB pga deras korta leverans och installationstider, samt att de erbjuder bland marknadens absolut bästa priser när vi jämför mot andra leverantörer. Produkten vi valde i föreningen var laddstationen Zaptec Pro! Fungerar kanon. Rekommenderar starkt att samarbeta med ChargeBuddy!

Yvonne Ö

Snabbr,effektivt samt trevligt bemötande

Johan L
Skrev om ChargeBuddy AB

Vi beställde 6 stolpar till vår BRF. Gick väldigt smidigt och vi fick all hjälp vi behövde med bidrag från NV osv och vi är supernöjda!

Torgny B
Skrev om ChargeBuddy AB

Mycket bra information och bra kundupplevelse. Rådgivande och enkla att ha att göra med.

Jonas H
Skrev om ChargeBuddy AB

Bra och smidig kommunikation och bra priser. Installation gick väldigt smidigt och installatörerna som används var små enskilda företagare som var väldigt proffsiga och lätta att ha att göra med.

Peter M
Skrev om ChargeBuddy AB

Bra kommunikation från budgetoffert till installation. Rimligt prissatt och inga dolda avgifter. Allt blev enligt förväntan. Trevliga killar!

Ankido H
Skrev om ChargeBuddy AB

Grymt service av grabbarna på ChargeBuddy! Rekommenderas starkt! Stort tack!!

Lena E
Skrev om ChargeBuddy AB

Jag blev otroligt bra bemött av grabbarna på företaget. Vi beställde laddstationer som dom snabbt monterade o även ett snabbt möte efteråt för att lära sig det man behöver kunna.. kommer varmt att rekommendera detta företag till andra..

Olle H
Skrev om ChargeBuddy AB

Enkelt och smidigt att få hjälp av Chargebuddy!

Rasmus E
Skrev om ChargeBuddy AB

Installation av laddare i våran BRF, en speciallösning som inte var ”standard”. Trotts det så är min upplevelse bra service, kundfokus och kunniga! Rekommenderas!

Markus J
Skrev om ChargeBuddy AB

Bra leverans som fungerar som den ska

Ingalill A
Skrev om ChargeBuddy AB

Efter en rekommendation anlitade vi Charge Buddy för installation av laddboxar i vår förening och har definitivt inte blivit besvikna.. installationen har genomförts helt enligt tidsplan och till avtalade kostnader. Eftersom dessutom kontakter och samarbete med företaget fungerat mycket väl måste vi säga att Charge Buddy till fullo levt upp till våra förväntningar.

Neeraj S
Skrev om ChargeBuddy AB

Ett mycket bra genomfört arbete! Bra kontakt med företaget genom hela processen.

Christina F
Skrev om ChargeBuddy AB

Från offert till etablering och installation av laddpunkter har samarbetet med Chargebuddy fungerat mycket bra. Kännetecknande för dem är ett trevligt, effektivt och professionellt bemötande och handhavande genom hela processen. Vid ett beslut om en fortsatt utbyggnad av laddplatser är det sannolikt dem vi vänder oss till igen.

Erik S
Skrev om ChargeBuddy AB

Vår bostadsrättsförening köpte 2 laddboxar. Rakt igenom ett mycket trevligt och proffsigt bemötande med snabba återkopplingar och uppföljningar. Både före, under och efter affären.

Emrik E
Skrev om ChargeBuddy AB

Hade gärna gett mer än 5/5 om det gick. Otroligt professionellt agerande genom hela processen, de installerade 6 laddstolpar i vår byggnad och alla här har bara haft goda saker att säga. Rekommenderar varmt att ni börjar med dom här ifall ni är ute efter laddare, ni kommer inte ångra er!

Joachim K
Skrev om ChargeBuddy AB

Proffsigt, bra rådgivning, kompetent och trevlig personal som installerade laddstolpar!

Deisam S
Skrev om ChargeBuddy AB

Vi är en bostadsrättsförening och ChargeBuddy har installerat laddboxar i vårt garage. Vi har fått superbra bemötande och service. ChargeBuddy har varit informativa, snabba, noggranna och behjälpliga. Vi är nöjda och rekommenderar de starkt! :)

Kristoffer H
Skrev om ChargeBuddy AB

Jag kan verkligen rekommendera ChargeBuddy. Trevligt och proffesionellt bemötande, och en mycket effektiv och bra installation med bra produkter. Hela processen från Ax till Limpa sköttes på bästa sätt av ChargeBuddy.

Svar från ChargeBuddy AB

Stort tack för ert omdöme! 💚 Vänliga hälsningar, Joel Halling VD Chargebuddy AB ChargeBuddy AB

Martin N
Skrev om ChargeBuddy AB

Vi är mycket nöjda Chargebuddu AB.

Markus H
Skrev om ChargeBuddy AB

Blev väldigt trevligt bemött hela vägen, lätta att få tag på och bra, snabba svar. Installationen blev riktigt bra, och prisbilden stämde bra mot offert. Efter att allt montage var klart av elbilsladdarna, fanns de fortfarande tillgängliga för frågor som vi missat. Pålitliga, gediget arbete, bra dokumentation.

Christian W
Skrev om ChargeBuddy AB

Mycket proffsigt bemötande. Prisvärt och tar ansvar hela vägen.

Tony S
Skrev om ChargeBuddy AB

+ bra presentation av produkten och tjänsten på vårat årsmöte +konstant uppföljning och täta kontakter med oss som kund + bra stöd att fylla i de olika dokumenten på naturvårdsverkets websida. lika så att de låg på och bevakade utfallet. +trevliga och samarbetsvilliga montörer, stod ut med våra ändringar och folk som sprang och frågade massa frågor. +bra avslutningsmöte samt beskrivning av betalningsmodell +flexibla samtal runt betalnings alternativen. +flexibla med ny lösning då våra kartor inte riktigt stämde +...

Maikel D
Skrev om ChargeBuddy AB

Vi installerade 47 stationer med hjälp utav ChargeBuddy. Sjukt smidigt från start till mål. Vi hade mycket grävning och kabel som skulle dras men de löste dessa grabbar utan problem! Kan rekommendera ChargeBuddy till alla som går i tankarna på att installera laddare i sin förening!

Oliver A
Skrev om ChargeBuddy AB

Vi anlitade ChargeBuddy för att installera laddboxar i samfällighetens garage. Fungerade utmärkt från början till slut. Snabba svar på alla frågor, mycket engagerad personal; projektledaren och installatörerna var trevliga, lyhörda och kompetenta. ”Kunden i fokus” – med det här företaget på riktigt.

Marika B
Skrev om ChargeBuddy AB

Allt har varit mycket smidigt och proffesionellt från första kontakt, offert, genomförande och uppföljning. Mycket kunniga på området och man känner sig trygg som kund. Mycket trevlig och personlig service. Vill varmt rekommendera Charge Buddy AB.

Benny H
Skrev om ChargeBuddy AB

Kunniga. Snabbt utfört. Jag har redan svarat en gång.

Benny H
Skrev om ChargeBuddy AB

Kunniga. Bra service. Man levererade det vi ville ha. Elbilsladdare. Bra samarbete med elfirman.

Tore B
Skrev om ChargeBuddy AB

Fick ett bra bemötande av företaget Företaget levde mycket väl upp till våra förväntningar Det blev positiv upplevelse av företaget. Kunniga och engagerade personer som hade hand om upphandling och implementering av 27 st laddstolpar

Daniel F
Skrev om ChargeBuddy AB

Som ordförande i vår förening, har jag engagerat mig i projekt för laddstolpar, Valet av leverantör gick till Charge Buddy. Det har varit ett nöje att sammarbeta med George och monteringsteamet med Elektrikern Matte och kollegor. Väldigt smidiga möten, monteringen utav våra 20st stolpar gick fortare än utlovat. Snyggt monterat. Genomgång utav App styrning och upplägg utav våra brukare, fungerade även det smidigt. Känns tryggt nu när vi börjar ladda i vår förening, med stöttning från George och Efuel ,vid ev kommande...

Nils Spetz B
Skrev om ChargeBuddy AB

Proffsig installation och trevliga arbetare som såg till att det såg snyggt ut även efter installation. Bra stöd vid frågor och funderingar.

Charlotte S
Skrev om ChargeBuddy AB

Vi är mycket nöjda med chargebuddy som leverantör av laddstolpar till vår Brf! Vänligt bemötande ,stor tillgänglighet och flexibilitet till vår fördel Kan varmt rekommendera företaget Med vänlig hälsning, Lotta styren Brf Räven20 Lidingö

Jens T
Skrev om ChargeBuddy AB

Bra införsäljning! Mycket bra leverans! Känns familjärt i efterarbetet.

Niklas Mansson B
Skrev om ChargeBuddy AB

Varit mycket hjälpsamma och enkla att ha att göra med från start. Vi är en mindre BRF och upplever att ni lyssnat på våra behov och tagit fram den enklaste lösningen till bäst pris. Inte krånglat till det med priser och tilläggsavgifter längs vägen eller under installationen, raka rör! Seriösa genom hela processen och sett till att vi har allt vi behöver för att komma igång med systemet, fakturera och ta över laddboxarna. Rekommenderas! /Brf taljan

Sören Forslund B
Skrev om ChargeBuddy AB

Professionellt och vänligt från första till sista kontakten. Allt som utlovades har stämt till punkt och pricka och inom rätt tidsramar. Då det var installation av laddboxar vi köpte så behövdes vägledning om bidrag och det funkade utmärkt och även en betalningslösning för våra boendes laddning av bil.

Svar från ChargeBuddy AB

Hej Sören, Stort tack för de fina orden, vi är glada över att ni valt oss som leverantör. På återseende! Hälsningar, Joel Halling VD, ChargeBuddy AB

KLAS A
Skrev om ChargeBuddy AB

Vi tog in ett flertal offerter och bestämde oss tillslut för att gå vidare med ChargeBuddy. Både pga. priset, men framförallt för deras expertis eftersom vi hade en ganska krånglig installation. För oss var det viktigt med en partner som kunde ta hand om hela processen, vilket de gjorde utan några som helst problem. Vi är otroligt nöjda med vårt val och rekommenderar dem starkt.

Patric Gustav B
Skrev om ChargeBuddy AB

Mkt bra genomförande, pris och kommunikation.