Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan China Garden

China Garden

S:t eriksplan 1, 113 20 Stockholm — Visa karta

Restaurang HO s ~ Den nyöppnade asiatiska restaurangen på S:t Eriksplan med genuint kinesiskt kök. Vill du avnjuta asiatiskt mat tillagad med värme och hjärta i Vasastan i Stockholm är du välkommen till oss, vi har fullständiga vin- och öl rättigheter.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 11 kunder tycker om China Garden

• Noel H
    Noel H skrev om China Garden
    Besöket på Ho's ST:eriksplan fick mig att bli sugen på att pröva orginalet på Söder! Maten höll ovanligt hög standard för att vara en lunchbuffé! Trevlig personal och helt okej lokal dessutom!
  • Mats K
    Mats K skrev om China Garden
    Bra och mycket trevlig personal!

Maten är god och vällagad! Har bara hämtat mat (take away) hittills.

Dock har det varit något med maten för vår 12-åriga dotter har mått dåligt alla gånger vi hämtat mat (3-4 ggr).

Vet inte om det är kopplat till hennes allergier (nöt-), för ingen annan i familjen (3 st) har inte märkt någonting.

Hoppas bara de inte använder i sin amtlagning "monoglutamat", eftersom det är starkt allergi framkallande (förbjudet i USA, men ok i Sverige)...

Annars är miljön/lokalerna trevliga och ofta mycket folk!
  • Michal T
    Michal T skrev om China Garden
    Sjukt trevlig personal, fräsch och vällagad mat, stort och gott urval i buffén!
  • johan e
    johan e skrev om China Garden
    Inte samma nivå som originalet i Hornstull men helt klart värt ett besök.
  • Samuel S
    Samuel S skrev om China Garden
    Jättegod mat, jättetrevlig personal, allt till fullständig belåtenhet, missa inte de friterade revbensspjällen!
  • Peter N
    Peter N skrev om China Garden
    Det finns både för- och nackdelar med Ho's vid S:t eriksplan. Nackdelarna är att de övriga lunchrestauranterna som ligger i närområdet har fått stå tillbaka. Det är liksom ingen anledning att gå och äta sushi på någon närliggande sushiställe, när förrätts-sushin på Ho's är helt ok den också (fast det finns bättre sushi-ställen förstås om man är en sushifantast). Dessutom får man äta så många sushibitar man vill!
    Buffébordet är kanon och det är tom kommit upp förklarande skyltar vad de olika rätterna är. Så här stod det häromdagen:

* Friterad fisk med speciell sås
    * Grillad kyckling med ben...?

Det är sådan språklig äkthet som gör att man kommer tillbaka ! :)
  • Dick L
    Dick L skrev om China Garden
    Underbart! Gott, trevligt och efterlängtat!
  • Marc L
    Marc L skrev om China Garden
    Mycket gästvänligt. Kanon service och utsökt mat. Mycket prisvärt!
  • Anna R
    Anna R skrev om China Garden
  • Peter S
    Peter S skrev om China Garden
    Goda udda rätter, men tråkig lokal
  • Ningjing C
    Ningjing C skrev om China Garden
    It's newly open which is the chain restaurant of Ho's in Hornstull. I tried the lunch buffet 89kr. Delicious!!!! Tobias&Jakob, you should go there definitely!! :D
    Jakob J gillar detta

S:t eriksplan 1, 113 20 Stockholm