Chs Gillet AB

3.7

6 omdömen om Chs Gillet AB

Tobias B
Skrev om Chs Gillet AB

Clarion Hotel Gillet är ett trevligt hotell i centrala Uppsala. Bemötande var trevligt om än något stressigt vid utcheckningen på söndag morgon. Rummet var mycket fräscht, schysst TV, sköna sängar men lite tråkiga badrum. Frukosten erbjöd allt ifrån den kontinentala frukosten till goda sillar, och plättar. Givetvis fanns det väntade som bröd, pålägg, yoghurt och flingor. Ett plus till personalen som skickade laddaren som jag glömde med posten samma dag som jag ringde och frågade. Om du behöver ett hotell i Uppsala tycker jag att Hotell Gillet är utmärkt.

karin k
Skrev om Chs Gillet AB

Otroligt otrevig personal i receptionen. Kan det bero på stress? I vilket fall som helst så är det inte okej att jag ska behöva bli bemött på ett mycket oproffsigt sätt. Hoppas de byter recpetionister, annars helt ok.

William F
Skrev om Chs Gillet AB

Enligt mig Uppsalas finaste hotell. Allt är väldigt fräscht och rent. I resturangen är det god och vällagad mat. På kvällarna är det alltid trevligt med kompetent personal och trevliga gäster.

Martin T
Skrev om Chs Gillet AB

Väldigt trevlig service och ett centralt beläget hotell. Mycket trevlig lounge där bartendern är mycket kompetent. Helt klart värt ett besök även om man bara är sugen på en drink.

John
Skrev om Chs Gillet AB

Kanske en av Uppsalas bästa bruncher. Mkt bra och trevlig service. Bra utbud av både varm och kall mat. Litet minus för josen som betälls och betalas utöver buffén Josen håller iof bra kvalitet jämfört med andra frukostar men minskar valmöjligheten då ett glas kostar 30kr (40cl).

Johan E
Skrev om Chs Gillet AB

Upplevde Clarion Gillet under två konferens dagar och tycker det var ett väldigt trevlig hotell, med ung och service inriktad personal. Lunchmenyn var bra, dock inte i smaken. Maten verkar få stå alldeles för länge i sina små varma lådor och blir antingen överkokta eller blaskiga. Laxen gick inte ens att plocka upp innan det sjönk ihop. Sov aldrig över men inredningen verkar vara helt ok.