Pizzeria & Restaurang Lombardis

3.8

9 omdömen om Pizzeria & Restaurang Lombardis

lotta
Skrev om Pizzeria & Restaurang Lombardis

Bland stans godaste pizzor. Trevlig miljö och trevlig personal.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Nikola T
Skrev om Pizzeria & Restaurang Lombardis

Kanongod pizza och trevlig personal som känner igen en! Stamhak som rekommenderas varmt.

NOEL H gillar detta
L B
Skrev om Pizzeria & Restaurang Lombardis

Rekommenderar stället, men tycker att Pizzan är något överskattad. Lasagnen är dock, som många säger, fantastiskt god.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4104 omdömen 4.0 av 4104 omdömen

Jessica I Jessica I
NOEL H
Skrev om Pizzeria & Restaurang Lombardis

Mysigt litet ställe med ung och trevlig personal. Håller med någon av de som skrivit nedan att lasagnen är helt fantastisk. Även pizzan är och fräsch och god, känns som någon nämnt mer italienskt än en "kvarterskrog". Ytterligare en annan som har skrivit en reco tyckte att det var dyrt, jag ser inte se 62 kr för en Vesuvio som dyrt... Dock tar de 10 kr för att sitta där så en pizza med prosciutto och oliver eller liknande kostar kring 90 kr om man äter där. Men det är ganska okej för en så pass fräsch pizza. Bor man i närheten...

Nikola T gillar detta
Team T
Skrev om Pizzeria & Restaurang Lombardis

Alltså mycket bra och dyr pizza med färska råvaror, förhållandevis otrevlig personal i förhållande till pris. Lassagnen är stockholms bästa

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Fredrik F
Skrev om Pizzeria & Restaurang Lombardis

levererar grymma pizzor, skönt häng innan utgång, skönt häng en kväll istället för hemmalagat. personalen är trevlig och snabb. pizzasalladen är väldigt god så missa inte den.

Anders E
Skrev om Pizzeria & Restaurang Lombardis

God pizza och framförallt en makalöst fin pizzasallad. Pizzorna är ganska nära den italienska förlagan och känns mer fräscha än kvarterskrogens alternativ.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8054 omdömen 4.3 av 8054 omdömen

Christian M
Skrev om Pizzeria & Restaurang Lombardis

Bodde tidigare vägg i vägg på Östermalmsgatan 84, vilket resulterade i en hel del besök på Ciao Ciao. Maten är fantastiskt prisvärd och god, inget snack. Vill framhålla deras delikatessbricka som räcker till 4 pers och kostar ca 300 kr, jäkligt bra och nyttigt alternativ till pizza och pasta. Pizzan är bra men inte bäst (snäppet efter Dell'Attore t ex). Tog själv nästan enbart take-away, blev ibland strul med bortglömda beställningar, värt att nämna. Väldigt trång lokal som absolut lämpar sig bäst för take-away, samtidigt...

Joel J
Skrev om Pizzeria & Restaurang Lombardis

Pizza i all ära, men lyxpizzor smäller ganska högt. När du blir sugen på en vedungsbakad pizza med goda råvaror. Här serveras även andra italienska delikatesser. Målgruppen överklass vill betala dyrt. Annars känner de att de sänker sig till gräsrotsnivå. Att pizzorna är generösare, lika goda och framförallt billigare på de flesta andra ställen bryr de sig inte om. Som den lilla gräsrot jag är, mumsar jag hellre pizzan från min kvarterskrog. Där är både pizzan och personalen varm. Aldrig mer Primo Deli Ciao Ciao! e...

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen