Ica City Centrum

3.5

4 omdömen om Ica City Centrum

Tommy Andreas Daniel M
Skrev om Ica City Centrum

Grym personal och service. Lite mindre soritment men har det mesta man behöver. Har samma priser som de andra citybutikerna i staden.

Nina
Skrev om Ica City Centrum

Fin liten butik, med bästa personalen. Lite sparsmakat utbud, men de hävdar att priserna är desamma som systerbutikerna (tror nog det stämmer, men de varor dom väljer att ha i sortiment är kanske inte de billigaste alternativen). Manuell chark är praktiskt och extra mysigt. Självskanningen funkar okej, men jag brukar vilja stå i "vanliga kassakön" när den inte är för lång, det är kul att prata lite kort med kassapersonalen då, hihi.

Emma J
Skrev om Ica City Centrum

Jag använder också självscanning och har aldrig varit med om att det blivit fel vid avstämning. Jag handlar på ICA Maxi flera gånger i veckan och är nöjd. Priserna ligger bra jämfört med City - upplever det som i princip samma nivå, och utbudet är som förväntat. Det går bra att gå dit med en inköpslista och hitta rubbet. Synd bara att de inte har Falköpingsmejeriers filmjölk - den är godare än Arlas.

Annelie R
Skrev om City Centrum i Borås AB - Ica City Centrum

Det är ofta varor inte finns hemma. Kontrollera kvittot noga! Har använt självscanning hos dem och kassörskan har slagit in varor två gånger, vi fick inga pengar tillbaks då felet upptäcktes hemma. 100 kronor betalade vi för ingenting. Detta ledde dessutom till avstämningar de nästföljande sju gångerna! Kassörskorna förstår inte problematiken, är otrevliga och säger att avstämningarna bara beror på att man är ny. ( Har handlat där 15 gånger innan det inträffade utan problem). Butikens priser är dessutom dyrare än City Knalleland! Nä - nu tänker jag aldrig handla där igen!

First-Name L och Edit T gillar detta