City Dental

2.9

77 omdömen om City Dental

Elsa S
Skrev om City Dental

Otrevliga och oprofessionella! Två besök hos två olika tandläkare med bara ett par dagars mellanrum som gav två helt olika diagnoser (och inte ville lyssna på mina symptom). En dag efter det andra besöket fick jag åka in till akuten pga smärta, svullen, svårigheter att prata, svälja, tugga, andas. Där konstaterade dom en väldigt trasig tand och en långtgående inflammation. Jag fick antibiotika på studs och blev inlagd för operation 3 nätter. Tänker att det är något som City Dental borde ha sett och hjälp mig med?

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 537 omdömen 4.9 av 537 omdömen
BadgeTwoYears

Viktorija B
Skrev om City Dental

Jag var hos tandläkaren Bartosz Jasnoch på Citydental och jag är väldigt nöjd efter besöket, jag fick ett proffsigt bemötande och väldigt bra hjälp, han var väldigt noggrann och lugn. Kan rekommenderas starkt!

Ebrima J
Skrev om City Dental

Jag har varit patient hos City Dental i många år och är jättenöjd. Irene tandhygienist är professionell,informativ och noggran. Jag rekommenderar starkt City Dental.

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 731 omdömen 4.8 av 731 omdömen

Alltid trevlig och tillmötesgående personal. Väldigt noggranna och kunniga i sitt yrke. Känner stort förtroende.

Mirej R
Skrev om City Dental

Under mitt besök hos city dental tandläkarklinik var en en upplevelse jag inte kommer inte glömma,personalen var väldig trevliga och har ett bra bemötande mot pasienterna. Dem ger en tydlig instruktion om vad som händer under besöket.

Peter B
Skrev om City Dental

På den här kliniken blir man bestraffad för att man säger ifrån mot rasism och förföljelse. Min dotter, som sa upp sig efter 8 år på kliniken, pga flertalet påhopp, blev under måndagen utdragen ur kliniken när hon var där som stöd åt hennes kusin (en betalade patient). Behandlingen blev avbruten och både hon och kusinen blev hotade att lämna platsen. Jag avråder alla som tar avstånd mot rasism och särbehandling att gå hit och uppmanar till att bojkotta verksamheten.

First-Name L
Skrev om City Dental

Har varit hos Bartosz Jasnoch och har fått jätte bra behandling av min tand .Bartosz är mycket kompetent och en kunnig tandläkare.Jag har fått en proffsig hjälp hos honom.Tänker rekommendera honom till mina bekanta.

Börje Tommy G
Skrev om City Dental

Var hos Zaineb som är tandhygienist. Väldigt noggrann gjorde ett bra jobb och kom med lite tips. Jag är väldigt nöjd med kompetensen hos Citys personal. Tack Hälsningar Tommy

Annika Maria P
Skrev om City Dental

Mycket bra! Generösa öppettider och proffsigt bemötande och rådgivning av tandläkare Bartosz. Rekommenderas!

Tom N
Skrev om City Dental

Oproffsigt bemötande från alla håll förutom av den tandläkaren som jag fick då jag efter övertalningsförsök inte ville ha en onödig för operation innan min visdomstand operation. De frågade om jag ville ha antibiotika utskrivet på mitt första besök men jag sa nej då det kändes bra. Nu när jag ligger i hög feber 2 dagar senare tvingar de mig att åka till på ett nytt möte för att kanske få det. Om jag känner de rätt så vill de nog ruinera mig på så många besök som möjligt eftersom men är utsatt och vet inte så mkt ang detta....

Lena W
Skrev om City Dental

Oslagbara öppettider, extremt bra kundvård via deras patientnämnd och centralt läge.

REDA A
Skrev om City Dental

Varning!!! Oseriös tandläkare och tandläkarklinik som är bara ute efter att lura patienter på pengar! Gå inte dit!!!

KINGA V
Skrev om City Dental

Välkommet bemötande redan i receptionen vid ankomst! Killarna är alltid lika glada och hjälpsamma. Absolut bästa bemötandet och underbart omhändertagande av min tandläkare Magdalena Nawrot. Hon lyssnade och förklarade pedagogiskt vad som hände genom hela processen. Seriös och saklig. Silvia, sköterskan som assisterade, hon var lika lugn, metodisk och ödmjuk. Otroligt kunnig, trevlig och serviceinriktad personal! Lättsam och glad stämning. Det kändes mycket tryggt och jag är supernöjd. Mina allra starkaste rekommendationer! Stort tack :)

YANAN J
Skrev om City Dental

Ett bedrägeri företag. Jag ska anmäla Dirty Dental till polisen, även de bara lurade mig flera hundra spänn. Affärsidéer: att lura patienter på pengar från kl 7:30 till kl 21 med sämst *service*. A group of screwed up people working there with unresolved trauma.Extremely unprofessional doctors and assistants,suspecting do they have medical license?

Anette B
Skrev om City Dental

Blev billigare än kostnadsförslaget. Tandläkare Daniel Deniv var noggrann och försiktig.

KURT ERIK VIKTOR B

Jag var där i augusti 2019 för ett problem med en kindtand. Fick snabbt tid och lagades direkt. Träffade sedan en väldigt stressad tandhygienist som spred stresskänslor och dålig energi. Lämnade med en inte helt bra känsla. Sex månader sedan återkom problemen med tänderna. Har aldrig upplevt att en lagning behöver lagas igen så kort efter lagningstillfället. Rekommenderas inte!

ALI S
Skrev om City Dental

En av dom bästa med trevliga petsonal, speciellt tandläkaren Wahid jätte proffsigt ⭐⭐⭐⭐

Gila B
Skrev om City Dental

varning Värsta tand kliniken jag har varit med om. Oseriösa läkare som är bara ute för att få pengar från patienten då de tjänar pengar på varje patient. . Jag har gått nu ett år hos de för att fixa 2 kronor som har blivit fel gång på gång. De har skadat också en frisk tand som jag har jätte ont på den. fortfarande efter 1 år kronorna är sneda och passar inte i munnen. Jätte ont och obalans i munnen , Chefen Katina har blockerat mitt nr så jag kan inte ringa henne, jag känner mig blåst på tio tusen tals kronor som de vägrar betala tillbaka, Funderar på att ta en advokat och stämma de.

Rimma F
Skrev om City Dental

Efter att jag letat efter en duktig tandläkare så kom jag till City Dental. Min tandläkare blev IGOR BUCIORA som visade sig vara en jätte duktig och erfaren tandläkare. Jag vill tacka honom! Han är en av dem få bästa tandläkare som jag träffat. Han är jätte noggrann och följer hygienrutiner samt gör sitt jobb med bästa kvalité. Han är ärlig och försöker inte som andra tandläkare lura sina patienter för att de skulle betala mer. Jag är glad och tacksam att jag inte har längre fortsatta problem med tänderna. Mitt betyg till honom 10 av 10.

Cecilia N
Skrev om City Dental

Vill bara säga att Tandsköterska Lucy Tamrat. på City Dental i Stockholm är en helt otrolig tandsköterska . Tycker alltid att jag fått snabb och bra hjälp på CIty Dental men hon tog verkligen hand om mig som är rädd. Fick mig att känna mig lugn och omhändetagen. Tack snälla för det.

Eva B
Skrev om City Dental

Jävla bedragare! Kom till kliniken och ville ha kostnadsförslag på två tandimplantat! En stressad tandläkare gav mig förslag på kostnaden som landade på 75 000 kr!!!!!! Man sa att försäkringskassan betalar inte allt! Något stämmer inte! Fr o m nu går jag till annan tandläkarmottagning! 75 000 kr!!!!!!! My ass!

Jenny S
Skrev om City Dental

Jag gick dit på en rutinundersäkning. Tandläkaren Daniel Dinev påstod att jag hade 12 hår, att det skulle gå på ca 8500 kr med fk pengarna avdragna. Jag ifrågasatte att jag fått så många hål på något år, han påstod att även de minimala hålen behöver man laga. Jag påpekade att jag har tandläkarskräck och inte vill göra onödiga ingrepp. Fick en blick som om jag var dum i huvudet. Så jag gick därifrån till folktandvården som hittade 1 hål och 7 minihål som hon påpekade att man inte lagar när de är så små. Fyllningar...

Charlotte F
Skrev om City Dental

Fick en tid akut då en framtand gått av. Kronan var oskadd. Ett provisorium gjordes och sedan sattes det in ett stift. Dock sa tandläkaren att de inte kunde använda kronan, som var endast ett par månader gammal, utan de skulle göra en ny som FK inte ville betala då de redan betalat den. Fick ett nytt provisorium. Då kontaktade jag min tandläkare i Polen eftersom de hade gjort kronan och har tre års garanti. Reste dit och tandläkaren gjorde rent kronan, ett lätt jobb för dom! Sedan när han tog bort provisoriet tandläkaren...

Jenny S gillar detta
Cyrus Nima S
Skrev om City Dental

Efter att ha provat på ett antal tandläkarmottagningar i Stockholm måste jag påtala att City Dental har varit absolut bäst både i service och pris. Tanke på att jag har krånglat med deras personal gällande tand som aldrig behövdes lagas så tog dem tex inte betalt för undersökningen och istället gav dem råd och tips. Detta har aldrig hänt hos någon tandläkare för mig! Nu har jag flera i min omgivning som har varit hos City Dental och dem berättar också om hur nöjda dem är så jag kan verkligen rekommendera dem!

Yasser L
Skrev om City Dental

Jag har varit där många gånger och insätt att de lurat mig på massvis av pengar. De har påstått att jag varit tvungen at sätta dit en ny krona, dra ut 4 tänder och laga 2. I självaverket behövdes endast EN rotfyllning. Tack godegud att jag gjorde en extra undersökning på en SERIÖS vanlig klinik. FRUKTANSVÄRT. GÅ INTE DIT!

Jenny S gillar detta
Bo Göran Sverker A

nurali , mikolaj och alla ni andra i reception, assistenter gick hos er väldigt lång tid kände mig som hemma. fantastiskt ambitiös och kunnig personal finns inga bättre. Med vänlig hälsning Göran Andersson

AXEL L
Skrev om City Dental

Dåligt bemötande. Det enda som tandhygienisten sa till mig när jag informerade om att jag hade hiv, vilket jag måste göra, var ett "mm..." Det hade kunnat vara sämre, men också betydligt bättre. Tandläkare Leonardo Rafael Med hade inget bra bemötande och jag hade inte blivit informerad om att undersökningen skulle vara på engelska. Min tandläkarengelska är begränsad.

Maame K
Skrev om City Dental

Leonardo rafael malanokowski hade väldigt dåligt bemötande jag kommer aldrig gå tillbaka till citydental igen. Fy!

Emma B
Skrev om City Dental

Värsta jag varit med om! De var riktigt otrevliga och stressade. Sämsta upplevelsen jag varit med om. Dessutom hade de noll förståelse om fobi vilket jag tycker att man borde kunna iaf respektera om man ska jobba inom vården. De tittade inte på min hälsoundersökning alls. Fyllde i att jag vill prata svenska men ändå fick jag försöka förklara allt på engelska, och tandläkartermer på engelska är inte riktigt min starka sida. Riktigt uselt och jag kommer aldrig någonsin sätta min fot där igen. 1an på betyget (hade egentligen velat sätta 0) går till den trevliga killen i receptionen.

BERHE H
Skrev om City Dental

De har fruktansvärd rutiner som tangerar till lurendrejeri. De påstår att alla måste veta om deras interna rutiner. Jag visste inte att man betalar i efterhand och ingen sa till mig att jag skall gå till kassan. Jag utgick ifrån att de kollar hur mycket man har hos FK och gör avdrag när man registrerar sig. I annat fall brukar patientavgift betalas i förhand. I mitt fall var det grund undersökning som kostade 495 sek och jag hade i kontot 600 sek. Om man har en rutin som avviker från normal då skall man informera. Tandläkaren...

Thomas E
Skrev om City Dental

Varning för grovt oseriösa ockrare! Gick hit med akut tandvärk, fick höra att jag skulle behöva rotfylla samt sätta dit en krona för sammanlagt 19000:- Därefter utförde tandläkaren något som skulle ta bort smärtan i väntan på nästa behandling som då skulle vara rotfyllning. Direkt när jag kom hem och bedövningen släppte så var smärtorna värre än någonsin. Fick kasta mig in till folktandvårdens akut som bara skakade på huvudet när dom såg vad som hade gjorts i min tand. Någon krona var ej heller aktuellt fick jag höra. Folktandvården...

Hans B
Skrev om City Dental

En oseriöst företag. Jag besökte City Dental kl 10.30 en söndag när de öppnade. Ingen satt i väntrummet. En opersonlig receptionist svarade nonchalant ”du kan få en tid kl 12”. Ja, tack svarade jag . Vid 12 hände inget. Det kom telefonbokade patienter som gick direkt in, själv hade jag väntat i 2 1/2 timme i ett tomt väntrum när jag gick fram till den slöe receptionisten . ”Jag har väntat i över 2 timmar , ni är 45 minuter försenade och ni har inte sagt ett ord till mig ” . Jag går härifrån , sa jag . Receptionisten...

Driton
Skrev om City Dental

Hej, Jag var på undersökning på City Dental hos tandläkaren Ada Kapllani och är väldigt nöjd med både bemötandet samt den professionella behandlingen. Är otroligt nöjd med City Dental i allmänhet och de har många bra samt kompetenta tandläkare som jobbar hos dem. Jag har även varit och säkerställt deras diagnoser på privata kliniker som alltid vill sälja eller vinna över kunder från city dental samt andra större kliniker, så de snackar "dåligt" om kliniken och säger att de ställer fel diagnoser. Jag har själv gått till...

Susanna  N
Skrev om City Dental

Jag vill verkligen avråda från att gå till City Dental - jag gjorde en undersökning hos tandläkaren Ada Kapllani och hon sa att jag behövde dra ut två tänder och laga tre, vilket skulle kosta över 5000:- Som tur var gick jag till min tidigare tandläkare i Uppsala, han hittade ett litet hål och sa att det hade varit helt felaktigt att laga eller dra ut fler tänder. Det verkar vara deras affärsidé att erbjuda billiga undersökningar och sedan försöka lura på en dyra onödiga behandlingar. GÅ INTE DIT!

Ricardo F
Skrev om City Dental

Bara bra att säga om city dental

Daniel H

Professionell och trevlig personal

Ishak K
Skrev om City Dental

Proffessionell service, bra pris - Perfekt för den fattiga studenten!

Iris
Skrev om City Dental

Jag har varit patient på City Dental i snart 5 år och är jättenöjd. Dom är så trevliga och pratar aldrig skit om andra tandläkare vilket jag förstår är vanligt i den branschen. Allt känns rent och fräscht och man får alltid ett pris på vad det ska kosta innan dom börjar. Det gillar jag.

Louise S
Skrev om City Dental

Var hos en tandhygienist idag som var helt super! Rawda eller liknande hette hon. Nogrann och superduktig. Hade en jätteinflammation kring en visdomstand som läkare dagar innan försökt hjälpa mig med utan lycka. Men efter detta besök fick jag inte bara hjälp med inflammationen utan resten av munnen fixad också. Bara timmar senare och hälften av svullnaden har gått ner. Super!

Jakob
Skrev om City Dental

Har jättepositiv bild av city dental. Aldrig träffat en sån proffsig tandläkare som Anna. Hon förklarade allt och jag kände mig inte nervös överhuvud taget. Kändes dessutom toppmodernt jämfört med min förra tandläkare.

Marja S
Skrev om City Dental

Mycket bra service och jättesnäll personal. Tack!!

Sara B
Skrev om City Dental

Jag har just kommit därifrån. Proffsigt bemötande och empatisk tandläkare som jag definitivt kommer gå tillbaka till.

Faramarz S
Skrev om City Dental

Skulle fixa en gammal fyllning som hade lossnat hos city dental. Efter att fyllningen var klar gjorde det ont när jag bet ihop. Tandläkaren ville att jag skulle återkomma om det inte blev bätre efter ett par månader. Det blev inte bättre så hon tog bort fyllningen och använde ett annat fyllningsmaterial och jag fick återkomma igen om det inte blir bättre. Denna gång tog hon bort fyllningen igen och använde samma sort fyllningsmaterial som första gången. Tanden gjorde fortfarande ont när jag bet ihop men hon sa det kommer...

Emma R
Skrev om City Dental

Har varit hos City Dental tidigare för rutinkoll och hade inget att anmärka på då. Men då hade jag ju inga problem heller... Nu var det en gammal lagning som var "chippad" och enligt tandläkaren behövde bytas ut. Kom tillbaka för att göra en ny lagning i slutet på mars. Fick ganska omgående ont i tanden. När jag var hos tandhygienisten tyckte hon att jag skulle avvakta, eftersom "det kan ta en månad innan en ny lagning sätter sig". Efter ytterligare någon vecka hade jag panikont och fick boka en akuttid. Då säger tandläkaren...

Jimmy G
Skrev om City Dental

Fantastiskt bra ställe med bra priser. Jag som är väldigt tandvårdsrädd känner mig oerhört trygg med min tandläkare. Hon är väldigt lugn och förklarar allt hon gör på ett bra sätt. Efter viss påtryckning gick jag även till hygienisten och blev väldigt glatt överraskad. Kan rekommendera alla att gå dit. Får alltid ett bra bemötande och det är lätt att boka en tid som passar, då de har fantastiska öppettider. Tack!

Frank
Skrev om City Dental

Det värsta tandläkarbesök jag varit med om i hela mitt liv. Gå inte hit! Tandläkaren är sen 15 minuter. När hon väl kommer pratar hon direkt engelska med mig utan att förklara varför, jag säger att jag pratar svenska, hon fortsätter att prata engelska. När vi kommer in i rummet säger hennes kollega att han kan tolka. Jag meddelar återigen att jag pratar svenska varvid han säger "Nej, hon pratar inte så bra svenska". "jaha, jag kan prata engelska då, säg det från början" säger jag. De kollar inte på min hälsodekralation,...

Anders M
Skrev om City Dental

NEVER EVER AGAIN! They will terrorise you with FALSE information.

Veronice Z
Skrev om City Dental

Var här igår. Är supernöjd då de var proffsiga och supertrevliga. Ingen väntetid och betydligt billigare än hos Folktandvården. :)

MARGIT S
Skrev om City Dental

Varning!!! City Dental utförde en ofullständig rotfyllning på en av mina bakre tänder med infektion och varbildning som följd. Anmälde detta till deras försäkringsbolag och fick tillbaka mina pengar. Aldig mer går jag dit! Gå till Folktandvården istället!

Frank gillar detta
Philippe

Skulle avråda alla att gå till City Dental, Philippe

Sale M
Skrev om City Dental

Även om man säger till i förväg att man inte vill ha undersökning utan bara få en tand fixad efter deras prislista på nätet så tar de ändå ut "besökkostnad", "kompletterande undersökning" på 350:- Det var ingen undersökning jag fick, jag hade en tand med förlorad fyllning. Otrevlig personal argumenterar med att "även om du inte lagar den nu så får du ändå betala för att du är här Rekommenderar INTE City Dental