City Gross

Välkommen till City Gross

8 omdömen om City Gross

Silan B
Skrev om City Gross

Jag har varit på city gross några gånger de senaste många åren och aldrig har servicesinne verkat vara kassapersonalens starka sida. De har alltld verkat vara åt det otrevliga hållet. Men hon idag tog priset. Jag var där med min familj och 2 åriga pojke samt bebis. Jag sade att jag äe priomedlem vilket jag inte fick något svar på. Medans jag höll på att lasta på varor på bandet så lekte min pojke lite med kundkorgen. Kvinnan i kassan utbrast "korgen stannar här". Jag ignorerade henne men hon sade det igen." Skojar du, det...

Jessika S
Skrev om City Gross

Att ringa kundtjänst är fullständigt meningslöst, då de verkar anlitat hörselskadade bimbos, som inte klarar av att svara på en enkel fråga trots att jag återupprepade mig. Hon trodde också att appen spottar ut rabattcheckar i pappersformat, eftersom jag sa att jag hade problem med appen och sa då att jag skulle titta på pappret.

johan e
Skrev om City Gross

8Om ni är intresserad av att ta med er gammal mat hem där bäst före datumet passerat,betala fullpris (dyrt 5 bullar för 35 :-) för gammalt svettigt bröd gårdagens eller 3 dagar gammalt, bli förföljd av osmidiga butikskontrollanter som trakasserar dig som handlar i butiken (bevittnade en sådan incident) .Då ska ni vända er till City Gross, vill du ha bra service ska du vända dig till en annan butik. Butiksansvariga Johan Edman verkar mest intresserad av att tjäna pengar på kunderna, utan ömsesidighet.Butiken får inte mitt förtroende igen.

jonas g
Skrev om City Gross

Bra utbud av varor och dessutom är det ju bra priser på dem flesta varorna. Sedan är ju deras närbutik suverän inför biobesöket.

Anna S
Skrev om City Gross

Var och handlade på city Gross när min 5 åring blev kissnödig, ja hela anläggningen är stor med olika affärer inhysta men City gross har störst yta. Skulle låna kundtoaletten och la i en 5-a hela toaletten var full med bajs på stol och väggar och golv. Frågade city gross kundtjänst som sa att vi kunde ringa på det telefon nr som fanns någonstans inne på den smutsiga toaletten, wc var inte deras ansvar trots deras stora affärsyta så brydde hon sig inte det minsta om att en 5-åring här behövde gå på toaletten. När jag frågade...

sahar g
Skrev om City Gross

gigantiskt utbud, har man tur kan man handla färsk frukt o grönt till riktigt bra priser! akta så du inte kommer vilse bara..

Pontus P
Skrev om City Gross

Jättestor mataffär som har bra priser på märkesvaror ( typ scan,arla,uncle ben mm). Här kan du köpa i stort sett allt i matväg! grönsakerna och köttdisken är fräscha. Ligger i utkanten av kungens kurva i samma hus som systembolaget. Oftast billigare än typ maxi och coop forum

Amanda E
Skrev om City Gross

City gross är en bra stormarknad med stort och brett utbud. Här handlar man alltid fräsch mat till riktigt bra priser. Tycker även att det är kul att de har lite andra saker också, så som köksprylar, lite inredningssaker, leksaker och presenter. Stort plus för deras eget bageri, och för att de har en bra fisk- och köttdisk med egenpackad mat. Det lönar sig att åka hit!