Alla kategorier Mataffär Stockholms län Huddinge City Gross

Diagonalvägen 2, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om City Gross

• johan e
    johan e skrev om City Gross
    8Om ni är intresserad av att ta med er gammal mat hem där bäst före datumet passerat,betala fullpris (dyrt 5 bullar för 35 :-) för gammalt svettigt bröd gårdagens eller 3 dagar gammalt, bli förföljd av osmidiga butikskontrollanter som trakasserar dig som handlar i butiken (bevittnade en sådan incident)
    .Då ska ni vända er till City Gross, vill du ha bra service ska du vända dig till en annan butik. Butiksansvariga Johan Edman verkar mest intresserad av att tjäna pengar på kunderna, utan ömsesidighet.Butiken får inte mitt förtroende igen.
  • jonas g
    jonas g skrev om City Gross
    Bra utbud av varor och dessutom är det ju bra priser på dem flesta varorna. Sedan är ju deras närbutik suverän inför biobesöket.
  • Mats
    Mats skrev om City Gross
    Struntar totalt i att jag inte vill ha reklam i min brevlåda trotts att jag har en stor tydlig skyllt och har påpekat detta tidigare flera gånger både via telefon och via epost. Visar tydligt hur lite City Gross bryr sig om miljö och kundernas önskemål.
  • Anna S
    Anna S skrev om City Gross
    Var och handlade på city Gross när min 5 åring blev kissnödig, ja hela anläggningen är stor med olika affärer inhysta men City gross har störst yta. Skulle låna kundtoaletten och la i en 5-a hela toaletten var full med bajs på stol och väggar och golv. Frågade city gross kundtjänst som sa att vi kunde ringa på det telefon nr som fanns någonstans inne på den smutsiga toaletten, wc var inte deras ansvar trots deras stora affärsyta så brydde hon sig inte det minsta om att en 5-åring här behövde gå på toaletten. När jag frågade om hon kunde tillkalla en städare så sa hon att de kom på morgon och gick sen hem. Jag tänker anmäla hela anläggningen till miljö och hälsa då det även finns restauranger i byggnaden. Men jag klippte mitt nya kundkort samt rev min rabatt på 50:- aldrig mer denna smutsiga affär.
  • sahar g
    sahar g skrev om City Gross
    gigantiskt utbud, har man tur kan man handla färsk frukt o grönt till riktigt bra priser! akta så du inte kommer vilse bara..
  • Pontus P
    Pontus P skrev om City Gross
    Jättestor mataffär som har bra priser på märkesvaror ( typ scan,arla,uncle ben mm). Här kan du köpa i stort sett allt i matväg! grönsakerna och köttdisken är fräscha. Ligger i utkanten av kungens kurva i samma hus som systembolaget. Oftast billigare än typ maxi och coop forum
  • Amanda E
    Amanda E skrev om City Gross
    City gross är en bra stormarknad med stort och brett utbud. Här handlar man alltid fräsch mat till riktigt bra priser. Tycker även att det är kul att de har lite andra saker också, så som köksprylar, lite inredningssaker, leksaker och presenter. Stort plus för deras eget bageri, och för att de har en bra fisk- och köttdisk med egenpackad mat. Det lönar sig att åka hit!

Diagonalvägen 2, 141 75 Kungens kurva