City Måleri i Västerås AB

City Måleri i Västerås AB

Ring 073-982 81 23 www.citymaleri.nu

Varmt välkommen till City Måleri i Västerås AB! Vi är ett familjeföretag där hantverkstraditionen gått i arv, generation efter generation. När du anlitar oss får du ett företag som arbetar med hög kvalitét och yrkesstolthet. Vår ambition är inte att bli det största måleriföretaget, utan att du ska bli nöjd med slutresultatet...

50 omdömen om City Måleri i Västerås AB

Jakob S
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Vi anlitade City Måleri när vi skulle måla om vårat vardagsrum. Vi kan inte annat än ge dem toppbetyg. De gjorde ett superfint jobb. Det blev klart i tid, städat och snyggt efteråt. Enkla och snabba att kommunicera med. Supernöjda!

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Kerstin U
Skrev om City Måleri i Västerås AB

City Måleri spacklade och målade om hela mitt radhus, väggar o tak. Jag fick ett snabbt svar då jag sökte ngn som kunde hjälpa mig m jobbet. Alltid snabba svar på sms o mail. Jobbet blev gjort på den tid de lovade, och allt var perfekt. Bara att flytta in. Trevligt bemötande från början till slut. Toppenberyg!

Åsa J
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Snabbt uppringd efter telefonmeddelande samma dag. Besök av en målare som bedömde behovet av ommålning av taket i badrummet. Semestertider - visst men arbetet blev gjort redan sista dagarna i juli. Målare Kevin var både trevlig, duktig och hjälpsam. Supernöjd. Vet att jag kan anlita dem igen.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Svante K
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Målade om hela utsidan av huset samt insidan av uterummet. Mycket bra och trevligt bemötande från första stund. Fick t.o.m mail om försenad målare inför påhitt av huset för offerten... Vi hade 4 olika målare under arbetets gång (semestertider) och alla kändes uppdaterade på vad som gällde och alla var väldigt trevliga. När snickarna som bytte dåliga plankor hade satt en lite snett blev de tillbakaringda och fick fixa till det, vilket vi nog aldrig sett då det gällde runt ett fönster på övervåningen. Rekommenderar verkligen City Måleri!

Susanne I
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Arbetet utfördes fint och snabbt.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Stefan J
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Ommålning i vardagsrum. Väggar ,tak och fönster . Hade höga förväntningar och de uppfylldes . Bra bemötande till råga på allt . Rekommenderas .

Svar från City Måleri i Västerås AB

Tackar Stefan! Kul att vi kunde leva upp till förväntningarna! Ha en fortsatt trevlig vår=)! // Jarno

Caroline N
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Vi behövde hjälp att laga en spricka i en vägg och sedan måla den väggen. City Måleri kom hem till oss för att se väggen och ge en offert. Hela processen var väldigt smidig med tydlig information om vad som hände under projektets gång. Vi blev glatt överraskade över både resultat och bemötandet av City Måleri. Vi kommer verkligen att rekommendera dem till våra nära & kära! :)

Svar från City Måleri i Västerås AB

Hej Caroline! Tack och lycka till med försäljningen och nya lyan=)! Med vänlig hälsning, Jarno

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Kristina G
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Riktigt proffsiga! Vi är så nöjda och kan absolut rekommendera City Måleri i Västerås👍🏻

Kul att höra att ni är nöjda! Lycka till med nya huset=)! // Jarno

Inga-Lill E
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Vi har fått hjälp med målning och tapetsering av ett sovrum. Det var lätt att få kontakt med företaget och att få en offert för jobbet som skulle utföras. Filip, som var den som utförde arbetet, var mycket noggrann och gjorde ett mycket bra och grundligt arbete. Vi är jättenöjda med resultatet och rekommenderar gärna City Måleri Västerås!

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Johan D
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Bra o snabb service. Bra resultat, inget att klaga på

Johan S
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Bästa måleriföretaget vi anlitat. Snabb återkoppling och ett perfekt resultat.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Johan S
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Väldigt proffsiga och trevliga att göra med

Julia E
Skrev om City Måleri i Västerås AB

- reparation av en vägg + målning - anlitat företaget två gånger och alltid blivit bemött trevligt och professionellt! - arbetet startades som vi bestämt, de svarar snabbt på frågor, de städar fint efter sig och gör jobbet snyggt och noga! - känner mig trygg att rekommendera City Måleri till andra för att de är seriösa och pålitliga, serviceinriktade och har många kontakter om man vill ha exempelvis hjälp av golvläggare osv.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 182 omdömen 4.8 av 182 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
David P
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Mycket bra jobbat, jag verkligen nöjd

Sirpa J
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Spackling och målning av tak, väggar och dörrposter i lägenhet. Trevligt bemötande. Proffsigt utfört arbete. Bra kontakt under arbetets gång. Rekomenderas!

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Birgitta H
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Vi är mycket nöjda med Citymåleris mycket professionellt utförda arbete och bemötande och skulle inte tveka inför att ev anlita Citymåleri igen. Kan starkt rekommenderas!

Pirkko S
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Josef gjorde ett alldeles utmärkt jobb hos mig.Satt upp nya tapeter och målade om i köket. Trevligt bemötande av alla hos City Måleri. Kan rekommendera.

Timblads Målerifirma
4.9/5 i betyg av 225 omdömen 4.9 av 225 omdömen

Bra kommunikation, lätta att kontakta, gav kontinuerligt information om det pågående arbetet, genomförde uppdraget på ett professionellt sät

Brf Danviksparken B Brf Danviksparken B
Karin M
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Vi har anlitat City Måleri för tapetsering av hall och vägg genom enplanshus. Vi fick snabb respons och ”koll” för offert. Tålmodig och noggrann kille som fick slita lite extra mycket med en gammal strukturtapet fr -82. Längre förarbete än planerat, men hellre det än att någon ”hafsar förbi” för att hinna i tid. Oförutsedda händelser som tex gammalt larm m el-strul och felbeäknat antal rullar (mitt fel) bemöttes på ett bra sätt och slutresultatet blev jättefint!

Rose W
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Fick ommålat i sovrummet av en trevlig ung man. Jättefint jobb,noggrant.

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Gustav B
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Väl utfört arbete inom överenskommen tidsram.

Tomas Å
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Målning och tapetsering, utmärkt och snabbt. Jag är mycket nöjd.

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
Gustav B
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Väl utfört jobb inom den överenskomna tidsrammen.

Svar från City Måleri i Västerås AB

Tack, Gustav???! Hör av dej bara om du behöver hjälp med något annat?

Mats B
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Målning av tak, mycket bra jobb. Väldigt bra bemötande och lyhörda för hur vi som kund ville lägga upp tiden för jobbet. Snabb och bra återkoppling

Svar från City Måleri i Västerås AB

Tack Mats, roligt att höra att taken blev bra?!

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Magnus E
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Vi beställde målade tak ( var laserade) och bredspacklade väggar. När Jarmo eller Filip var här (de var fantastiskt duktiga) var vi nöjda. Det som kan sägas var att de hade en nybörjare som gjorde väldigt dåliga jobb. Stort minus. I övrigt en kanon firma. Magnus Eriksson 0706328785

Svar från City Måleri i Västerås AB

Hej Magnus! Tack för din feedback! Kul att höra att trots "lärlingsmissen" under projektets gång, så löste det sig och ni blev nöjda med slutresultatet, vi strävar alltid efter nöjda kunder:)

Dennis F
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Inga problem alls. De gick in, jobbade och lämnade ett strålande resultat efter sig.

Svar från City Måleri i Västerås AB

Tack Dennis, härligt att det blev bra! Hör bara av dej sen när du vill köra v-rummet:)

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Thomas B
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Bra kontakt med måleriet ang planering och tips. Håller lev tider. Återkopplar och stämmer av om de eller jag undrar över något. Framförallt mycket bra hantverk vad gäller måleri och tapetsering.

Svar från City Måleri i Västerås AB

Vad kul att ni blev nöjda! Hör bara av er om ni behöver hjälp med att sätta upp handledaren i trappen=)

Viktor W
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Jag är mycket nöjd med City Måleri! Jag behövde hjälp med att måla om mitt badrumstak. Jag frågade om ett pris, vilket de höll på kronan. Det var heller inga fantasti-priser (som jag fick från andra när jag hörde mig för), utan det kändes helt fair. Målaren som kom sen var mycket trevlig och hjälpsam och gjorde ett fantastiskt jobb! Jag funderade ett tag på att göra det själv, men skulle med facit i hand aldrig vara ens nära deras resultat. De ringde också upp och undrade om jag var nöjd, så de följde också upp deras arbete. Så jag rekommenderar City Måleri varmt och återkommer gärna!

Svar från City Måleri i Västerås AB

Tack Viktor! Lycka till med försäljningen av din lgh och flytten till den nya! Ha det bra:)

Angela W
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Tapetsering. Blev bemött på ett jättebra sätt. Företaget levde upp till alla förväntningar.

Svar från City Måleri i Västerås AB

Tackar!! Kul att hallen blev bra, såg bilden du skickade:)

Ladan G
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Vi anlitade City Måleri Västerås för att måla delar av huset.Vi är nöjda. Rekommenderas absolut.

John L
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Tack för ett mycket proffsigt utfört jobb och väldigt tillmötesgående

Svar från City Måleri i Västerås AB

Tack John, kul att du blev nöjd med uppfräschningen av butiken=)! // "Citymålarna"

Susanne A
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Citymåleri levererade snabb o utmärkt service, trevligt bemötande och ett toppenbra resultat!

Svar från City Måleri i Västerås AB

Tack Susanne=)!! Lycka till med er fina lgh i centrum, där kommer ni trivas=)!

Jan-Erik N
Skrev om City Måleri i Västerås AB

City Måleri gjorde ett riktigt bra tapetseringsjobb åt oss inför en inflyttning. Även om det tillkom oplanerade arbetsmoment så lyckades de hålla tidsplanen utan att det påverkade kvaliten på arbetet. Så vi är riktigt nöjda efter att ha anlitat dem.

Anna B
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Anlitade city måleri för att måla om i vardagsrum, matrum och sovrum. I sovrummet stötte vi på problem iom att underarbetet från de som satt var dåligt gjort. City måleri fixade det så nu är väggen fin. Vi valde därför att ta in dem igen för att måla om hallen. Vi är nöjda!

Horst S
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Målning och tapetsering av renoverat utrymme. Efter påminnelse utförde företaget uppdraget omgående och på ett tillfredställande sätt med noggrannhet helt enligt våra önskemål. Vi är mycket nöjda med resultatet och glada för en ny bekantskap som kommer att utnyttjas fler gånger framöver.

Ralf Ö
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Duktiga målare!, trevliga och snabba!

Svar från City Måleri i Västerås AB

Kul att höra att du blev nöjd ! Stilrena kulörval???!

Sara S
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Hjälp med tapetsering i hall. Mycket trevlig målare som kom på avtalad tid. Mycket nöjd med resultatet, kommer anlita City Måleri igen!

Henrik K

På tid Noggrann Trevlig Kunnig

Eva-Lotta J
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Målning fixa av hall. Trevlig och noggrann personal👍

Svar från City Måleri i Västerås AB

Tackar, kul att hallen blev bra??

Karl-Gunnar J
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Trevliga o duktiga killat. Mycket bra utfört arbete. Bra kontraalt med ledningen. Vi är mycket nöjda med City måleri. Vi kan rekommendera dom med glädje.👍

Svar från City Måleri i Västerås AB

Hej KG! Kul att höra att ni blev nöjda:)

Niklas J
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Beställt målning, utfördes på ett utmärkt sätt. Startades på utsatt tid och färdigställdes snabbare än avtalat.

Sandra L
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Målning av käkstommarna samt runtom dem. Väldigt nöjda! Trevlig och noggrann målare. Resultatet vart jättebra.

Karl-gustav R

Målning och tapetsering inomhus

Berit K
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Jobbet bestod av att tapetsera ett litet rum och jag sökte hjälp på nätet. Jag fick ett snabbt svar från City Måleri, och vi avtalade en tid för ett besök för en bedömning av jobbet. Jarmo, en seriös, kunnig och trevlig representant kom och beskrev vad som borde göras och lämnade samtidigt en muntlig offert på kostnaden. Trots att jag befann mig i tidsnöd lyckades han hitta en tid att hjälpa mig. Målaren som kom och gjorde ett utmärkt jobb var precis lika trevlig och serviceinriktad. Mitt bestående intryck...

Daniel C
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Har fått en hall tapetserad. Trevligt bemötande och bra genomfört jobb

Berit K
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Med viss tidsbrist behövde jag hjälp att tapetsera ett mindre rum. City Måleri svarade snabbt på min förfrågan och vi avtalade tid för ett besök för att kolla vad jobbet innebar. En glad och trevlig representant för City Måleri kom på besök. Han inspekterade rummet, talade om vilka saker som behövde göras och lämnade ett preliminärt besked om kostnaden. Jag fick ett stort förtroende för företaget, genom hans sätt att agera. När jobbet kunde genomföras kom samma kille och presenterade den målare som skulle utföra jobbet....

Vanessa C
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Tapetsering och målning. Supernöjda med Citymåleri och skulle inte tveka på att kontakta dem igen eller rekommendera dem vidare! 👍🏼

Jessica P
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Om målning av föreningslokal. Vi är väldigt nöjda med slutresultatet. De var noga och vi blev trevligt bemötta

Erkki J
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Bredapackling och målning av väggar. Riktigt bra jobbat med ett bra resultat! Noggranna!!

Hossein S
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Vi anlitade dessa grabbar för att spackla om väggar och måla alla väggar och tak i vår lägenhet. Inget annat än snabbt, trevligt, bemötande, proffsiga förslag och råd samt ett perfekt resultat. Jobbet utfördes inom utsatt tid och grabbarna var väldigt måna om slutresultatet, inget fuskande eller skarvande. Är helnöjd och kan inget annat än säga gott om dem.

John L
Skrev om City Måleri i Västerås AB

Ommålning och nya tapeter i ett sovrum Ett mycket bra bemötande och en god och relevant dialog Vi ville ha en renovering av sovrummet utan att ta bort rummets karaktär. Resultatet blev över förväntan Bra dialog hög nivå på yrkeskunskaper och därmed förmåga att ge en bra offert Ett mycket bra resultat