Citybil Bromma AB

Läs vad 1 kund tycker om Citybil Bromma AB

• Mattias H
    Mattias H skrev om Citybil Bromma AB
    Datum 9mars 2017
    Oseriösa bilnasare. Här gäller först till kvarn, även om man bokat tid:-(
    Jag mailar och frågar igår kväll på en bil och frågar om den finns kvar till försäljning. Jag får ett svar att det är den samma kväll. Skriver då tillbaka till dem imorse kl 1000 att jag då kommer och tittar på den kl 1400. Jag tar ledigt från jobbet och hämtar min sambo och mina 6 månaders tvillingar och åker från eskilstuna vilket är en resa på ca 9 mil enkel resa för att komma fram till Citybil i Stockholm. När vi är framme och går in i butiken så står bilen där med en Såld skylt på. Jag frågar vad som hänt? Det var bokat att jag skulle komma kl 1400, varför är bilen såld.
    Svaret jag fick var att det var stort tryck på bilen och att den såldes på lunchen till nån som fick färdig finans.
    Vi har mailat dig för 15 minuter sedan att bilen är såld.
    Hur i .elvete tänker ni. Att lura folk till er firma med att säga, ja bilen finns kvar, välkommen. O sen sälja den en timme innan bokad tid.
    Jag har förlorat arbetsinkomst idag plus kostnader för att ta mig till er butik och sen hem igen. Men det brydde ni er inte om, utan först till kvarn får köpa bilen enligt er. .ävligt dåligt sätt att sköta affärerna på.
    Jag hoppas att andra människor slipper uppleva denna otroligt dåliga bemötande och oseriösitet. Välj en annan bilhandlare är mitt råd så slipper ni förlora pengar på att åka dit, för de kan ha sålt bilen ni ville ha. Mattias Läs mer

Bästa försäljarna av begagnade bilar i Stockholm:

Cruseman J Cruseman J tycker:
“Bra trevligt korrekt , ordnade...” Läs mer