Ludvig Pellbäck

16 omdömen om Ludvig Pellbäck

Sedan starten hos Reco 2018
Anders N
Skrev om Ludvig Pellbäck en del av CityBil Bromma AB

Köpte en beg. bil (Ford C-max) av dem. Bilen motsvarade våra förväntningar och bemötandet av säljare kändes seriöst.

Svar från Ludvig Pellbäck

Kul att ni är nöjda med bilen! Ni är varmt välkomna tillbaka! Mvh Ludvig Citybil

Daniel J
Skrev om Ludvig Pellbäck en del av CityBil Bromma AB

Köpte en A6 Avant och fick extremt bra service av Ludvig, har nog aldrig varit med om sådant schysst och seriöst bemötande. TACK Ludvig för att du gick den extra milen! / Daniel Johansson

Svar från Ludvig Pellbäck

Tack för en fin recension Daniel! Hoppas bilen rullade på bra upp till fjällen! Mvh Ludvig

Mattias L
Skrev om Ludvig Pellbäck en del av CityBil Bromma AB

Har köpt en bil, proffsigt bemötande och en smidig affär! Kan varmt rekommenderas till andra:)

Svar från Ludvig Pellbäck

Tack för rekommendation Mattias! Hoppas du är nöjd med den nya bilen och att det gick smidigt till att installera dragkroken, önskar dig många mil i nya bilen. Hälsningar Ludvig

Thomas E
Skrev om Ludvig Pellbäck en del av CityBil Bromma AB

Köpte bil. Bemötandet var mycket bra. Hämtade mig vid T-centralen. Bemötandet i telefonen även affären var mycket trevligt. /Tack för ett trevligt möte med er.

Svar från Ludvig Pellbäck

Tack för fin kritik Thomas! Hoppas du är nöjd med din nya fina V40! Hälsningar Ludvig

Kristin A
Skrev om Ludvig Pellbäck en del av CityBil Bromma AB

Bra service, snabb och smidig affär.

Svar från Ludvig Pellbäck

Hoppas ni är nöjda med er nya fina Hyundai och jag önskar er många mil i nya bilen! Tack för fin rekommendation Mvh Ludvig

Gunilla N
Skrev om Ludvig Pellbäck en del av CityBil Bromma AB

Hej, Vi köpte nyligen en Volvo på Citybil Bromma AB. Fantastisk service av säljaren Ludvig Pellbäck. Snabb, smidig affär och vi är jättenöjda med bilen. Vi kommer definitivt att återvända dit för nästa bil. Pylle Drangel-Nord

Svar från Ludvig Pellbäck

Tack för er rekommendation! Ni är varmt välkomna tillbaka! :)

Rasmus S
Skrev om Ludvig Pellbäck en del av CityBil Bromma AB

Bästa bilhandlaren jag varit hos! Super bra och trevligt bemötande, är jättenöjd med mitt bilköp!

Svar från Ludvig Pellbäck

Kul att du är nöjd! Hoppas du trivs med din nya fina Mondeo! Varmt välkommen tillbaka :) Mvh Ludvig

Sonay K
Skrev om Ludvig Pellbäck en del av CityBil Bromma AB

Mycket trevlig säljare! Lyckad köp!

Svar från Ludvig Pellbäck

Tack för fin kritik! Önskar er all lycka med er fina nya Mercedes och att ni är nöjda med affären! Mvh Ludvig

Antonio F
Skrev om Ludvig Pellbäck en del av CityBil Bromma AB

Mitt bilköp gick väldigt smidigt och jag fick ett snabbt och trevligt bemötande av säljaren Ludvig.

Svar från Ludvig Pellbäck

Tack för din rekommendation Antonio! Hoppas du är nöjd med nya bilen och jag önskar er all körglädje! Mvh Ludvig

Tony L
Skrev om Ludvig Pellbäck en del av CityBil Bromma AB

Ludvig var en alldeles utmärkt försäljare! Inte påstridig o jäklig som många kan vara. Väldigt hjälpsam och tillmötesgående! Skulle definitivt komma tillbaka! Högsta betyg på bilfirma!

Svar från Ludvig Pellbäck

Tack för din rekommendation och de fina orden Tony! Och återigen grattis till en fantastiskt fin polo, hoppas du får många härliga mil i den! Mvh Ludvig