City Däck

City Däck

Ring 040-21 31 30 www.citydack.se
4.5

På CityDäck hjälper vi dig med allt som har med däck och fälg att göra, allt från nyförsäljning och hjulskifte till fälgrenovering och däckhotell. Vi strävar alltid efter att ge dig bäst priser, förstklassig service och trevligt bemötande i en flott reception och topputrustad verkstad, i såväl Vellinge som Malmö, där vi har öppet varje dag, året runt!

141 omdömen om City Däck

Joakim A
Skrev om City Däck

Besökte citydäck i vellinge med helt nya 20” fälgar på bokad tid kl 17 en torsdag. Berättade att jag var väldigt noga med mina fälgar och accepterade inga misstag. Personalen i kassan var väldigt förstående och tillmötesgående och rekommenderade mig att inte få det gjort direkt pga hög arbetsbelastning. De önskade därför att jag skulle lämna fälgarna så att de kunde göra dom i lugn och ro. Sagt och gjort. Hämtade fälgar med däck på dagen efter och det fanns inte en skråma på dom. Fick fälgarna tvättade rena, fräsigare ventiler...

Speedy Bilservice Malmö
4.8/5 i betyg av 2127 omdömen 4.8 av 2127 omdömen

Bra service och trevlig personal

DZEJLAN S
Skrev om City Däck

dålig service, bara amatörer som jobbar där. personalen har ingen koll på vad deras uppgift är och fuskar mycket

URIM K
Skrev om City Däck

Vi på Klart rent AB brukar vi byta däck två gång om året. Alltid trevlig personal och bästa servicen upplever varje gång vi är där. Jag kan varmt rekommenderar.

Speedy Bilservice Helsingborg
4.7/5 i betyg av 1200 omdömen 4.7 av 1200 omdömen

Snabbt och enkelt från början till slut:)

Carolina Mia Chatarin H Carolina Mia Chatarin H
PER L
Skrev om City Däck

Kanonfirma, bra priser, snabb service o ett trevligt bemötande, lämnade kvar mina vinterhjul.

Håkan B
Skrev om City Däck

Superbra service! Hade glömt hjulbultarna till sommarhjulen, men de fixade nya gratis. Bästa däckfirman i Skåne!

Speedy Bilservice Lund
4.8/5 i betyg av 2136 omdömen 4.8 av 2136 omdömen

Har en längre tid anlitat Speedy(Lund) och dess tjänster. Jag har alltid bemötts på bästa trevliga och professionella kunniga viägledande vi

Fredrik L Fredrik L
Per Melker E
Skrev om City Däck

Bokade hjulbyte via webben, som är enkelt och intuitivt. Fick förslag på nya däck, då två av mina däck inte klarade gällande lagkrav. De hade tom. koll på mönsterdjupet på samtliga fyra däck. Då Citydäck hantera varje däck individuellt, kan du som kund bestämma vilka däck du vill sätta bak resp. fram. Bemötandet i deras Servicedesk var utmärkt. Trevligt bemötande och jag fick all den information jag behövde. Kan bara ge högsta betyg :)

Jörgen A
Skrev om City Däck

Mycket proffsigt ...trevligt bemötande Några hjulbultar gick av ...! Inga problem dom fixade medan jag drack en kaffe till..! Kostade inget extra Kan varmt rekommendera City däck !

Tommy N
Skrev om City Däck

Hej. Köpte 4 Perelli däck och 4 aluminium fälg. Var nöjd med bemötandet. Detta var på kvällen innan helgdag. Dagen efter skulle jag montera dem. Då tog det lite tid dels på grund av helgdag. Kommer att köpa däck där fortsättningen.

Hans J
Skrev om City Däck

Mycket bra. Trevlig personal o ett bra bemötande. Vi kommer att ses fler gånger. MVH Hans Junander

May-liss S
Skrev om City Däck

Inget fel på tjänsten, men de har brutit GDPR och sparat mitt nummer samt gett ut det till reco utan mitt tillstånd. Jag hatar spam. Skulle fixa hjul, inte få spam.

Svar från City Däck

Kära May-liss Vi har full förståelse för din reaktion. Även om vi aldrig brutit mot GDPR (vi har naturligtvis kollat upp det noggrant) känns det inte bra att någon känner sig kränkt på detta vis. Så även om vi i stort sett bara fått väldigt goda omdömen via Reco, har vi beslutat att omedelbart avbryta deras möjlighet att få kontakter via oss. Vi vill absolut inte att någon ska känna sig som du gör nu, May-liss. Vi ber verkligen om ursäkt. I fortsättningen blir det bara omdömen på Recos sida från kunder som själva tagit kontakt med dem.

John L
Skrev om City Däck

Bra lokaler, stort utbud, bra bemötande, snabbt och effektivt, bra priser

Karl M
Skrev om City Däck

Köpte 2 däck och fick dem bytta på bilen. Billigt, smidigt, o trevlig personal. Mycket nöj!

Bengt N
Skrev om City Däck

Nya däck o fälgar Fantastisk service På väg hem igen efter 30 min Utan förbeställning

Lars M
Skrev om City Däck

4 nya däck. Vänligt och trevligt bemött av kunnig och proffsig personal.

Anna-paula P
Skrev om City Däck

Top notch service! Mycket kunnig och hjälpsam personal. Vare sig du har en standardbil eller specialbil, du får bästa servicen här. Har varit stamkund här länge.

Erik D
Skrev om City Däck

Snabbt och enkelt, jättenöjd med servicen och perosnalen

Per K
Skrev om City Däck

När jag behöver däck, köper jag alltid däcken hos Citydäck, deras kundvänlighet är något utöver det vanliga, Samt kundväbluga priser.

Rickard P
Skrev om City Däck

Snabbt och enkelt trevlig personal

Zoltan S
Skrev om City Däck

Michelin Primacy 4 Jag var bemött exemplarisk Alla förventningar uppfylda Efyersom jag köpte vinterdeck föra december(Michelin alpin) och var lika nöjd med ER jag oterkom och köpte sommardeck okso.

Martin B
Skrev om City Däck

Köpte nya däck samt utförde hjulinställning. Trevliga grabbar som kan allt om däck! Dessutom snabb service!

Johan Ö
Skrev om City Däck

Supertrevligt ställe med kompetent personal och riktigt bra priser!

Ako J
Skrev om City Däck

Super snabb service till bästa pris👍👌

Robert B
Skrev om City Däck

Fick ett väldigt bra o trevligt bemötande. De ställde upp med att hämta 6 olika fälgar som jag ville testa. Allt för att göra det lättare för mig att välja rätt fälg. Kommer definitivt handla här igen!

Adem P

Jag är glad med ert jobb !bytt nya däck och hjulinställningen ! Tack igen

Ann-britt F
Skrev om City Däck

Michelin däck. Utmärkt service och kundmottagning via Ahmed. Jag kommer att ge Er fulla rekommendationer. Per

Sebastian N
Skrev om City Däck

Köpte nya däck. Dem är proffsiga och oerhört trevliga.

Anna L
Skrev om City Däck

Köpte sommardäck. Fräscht o fint vänteområde för kunder med tv-skärmar för att se när man var på tur för kundmottagning/byte av däck. Man anmälde sin ankomst via skärm. Tog lite tid men där var många kunder. Kanonnöjd med servicen!

Franc G
Skrev om City Däck

Fick på sommarhjulen från förvaringen med nya däck och det funkade bra. Låsbultarna var stenhårt spända vilket nästan omöjliggjorde bromsbyte bara nån vecka senare och fälgarna har skador som inte fanns där tidigare. Jag förstår att man måste skära kurvorna för att kunna konkurrera men att vara rädd om andras prylar är A och O. Omhändertagandet och priserna håller hög klass annars.

Gabriel D
Skrev om City Däck

Jag köpte sommar däck fick fel däck storlek och väntade en vecka men dem hörde inte av sig.

Svar från City Däck

Tack för ditt omdöme, Gabriel. Även negativa omdömen är bra, eftersom de hjälper oss i vår strävan att bli ännu bättre. Det du råkat ut för låter förfärligt. Något sådant får absolut inte förekomma på CityDäck. Vi måste dock tillstå att vi inte alls känner igen det hela. Hade vi kunnat hitta en Gabriel P i vårt kundregister, hade vi naturligtvis hört av oss direkt till dig för att rätta till vårt misstag. Eftersom vi inte gör det får vi i stället be dig höra av dig till oss så att vi kan rätta till och ersätta dig.

Gurli Harriet B

Nya däck lnkl.montering och byte från vinterdäck till sommar dito.Trevligt bemötande rakt igenom. Snabb behandling. Bra service

Ann-sofi A
Skrev om City Däck

Köpte nya däck! Bra service och bemötande!

Jan K
Skrev om City Däck

Snabb service, fina lokaler, trevlig personal

Shkelzen G
Skrev om City Däck

Trevlig personal, bra bemötande, bra priser och proffsigt arbete. Superfina lokaler!

Fatana A
Skrev om City Däck

Köpte vinter däck och sommar däck hos er. Mycket nöjd med allt tack

Fredric H
Skrev om City Däck

Jag beställde byte av däck och hjulinställning, det gick otroligt fort, lite för fort, så efter lite betänkligheter angående hur bilen uppförde sig så tänkte jag ringa tillbaks och påtala detta. För det blev ingen hjulinställning utförd. Men CityDäck ringde mig! och undrade hur jag missat hjulinställning? Det var missförstånd från mig och den som bytte däcken. Ny tid och perfekt utförd inställning utan extra kostnad motiverar mig för 5/5 mycket hyggligt bemötande!

Per F
Skrev om City Däck

Köpte nya sommardäck. Snabb smidig service till ett pris ingen annan däckverkstad kunde matcha.

Mike W
Skrev om City Däck

Hej City däck! Ju jag renoverade mina 8 st fälgar och det dom 18 tums blev jättebra 😊 , men inte 17 tums Sen nu det har dragit ut på tiden Nån kunde hört av sig till mig så man vet . ( Arcmed frågade visserligen om det var brått ? Jag svarade visserligen nej ) Men ett telefonsamtal är det minsta jag kunde få tycker jag Ps Fredrik inte tbx Jag kunde får kompensation Ps dom är fortfarande inte klara Men dom blir säkert bra 😊 Mvh Mike

Mats B

Trevligt bemötande . Snabba däckbyten . Stort urval av däck bra priser

Mats L
Skrev om City Däck

Hej! Jag köpte 4 st däck inklusive montering. Mycket bra bemötande och snabb drive-in service, i princip ingen väntetid. Jag kommer gärna tillbaka när det är dags för nya däck.

Krysztof W
Skrev om City Däck

Köpte nya däck . När jag kom in , sa jag och mina barn WOW så fint Ni har gjort ! LYX lokal , man kunde sitta och njuta på sköna fåtölj . Bemötande var på det högsta nivå ! Jag var med 2 små barn . De körde in bilen så det var jätte snäll av de ! Sedan barnen hade jätte rolig i barnrum .

Hatem Rasho K
Skrev om City Däck

De är jätte roligt ock fint .jag har köpt 4 däck med hjul. De är duktig på allt som helst

Hans Ö
Skrev om City Däck

Snabb service utmärkt pris och ett vänligt bemötande.

Kristina N
Skrev om City Däck

Däckbyte o hotell. Trevligt bemötande i receptionen och kort väntetid. Efter bytet ställde jag några frågor till den som bytt däck ang. däck och köregenskaper. Han svarade ja på allt, även på frågan om han förstod. Uppdagade att han inte förstod vad jag pratade om. Helt ok med personal som inte talar svenska. Men då måste det finnas en plan när kunder ställer frågor. Bättre han sagt från början att han inte förstod, vilket är Så mitt förtroende för verkstaden sjönk lite här. Annars är jag supernöjd med allt. Även kaffet.

Lars R
Skrev om City Däck

Bra bemötande och fin service..

Michael O
Skrev om City Däck

Snabb service och kaffe medans man väntar

Mats S
Skrev om City Däck

Köpte däck och fälgar. Fick bra hjälp med att välja ut produkter. Samt när valet var klart gick det relativt kort tid tills det satt på bilen och jag åkte därifrån

Lena S
Skrev om City Däck

Bytte från vinterdäck till 4 nya sommardäck. Mycket trevligt bemötande och väntetiden var inte lång. Snyggt och fint i "väntrummet".

Lidu S
Skrev om City Däck

Super bra service, kunnig personal och enkla snabba svar på mina frågor! Tack!

Nils Göran W
Skrev om City Däck

Har varit kund flera år hos Citydäck och har alltid blivit bemött på ett proffesionellt sätt. Likväl som skiftning av vinter/sommardäck och lagring av dem har fungerat till 100%. Köpt nya däck väldigt prisvärt. Kan verkligen rekommendera Citydäck till alla och envar.

Perez H
Skrev om City Däck

Det har alltid varit mycket bra bemötande och kvalitet.👌