Cityfrisörerna Gävle

cityfrisorerna.se
  • BadgeThreeYears
1 423
Boka tid Ring 08-122 241 37 Dela

Välkommen till Cityfrisörerna Gävle! Vi är din frisör i Gävle och vi har funnits i över 20 år för att se till att Gävleborna håller sina frisyrer uppdaterade. Våra frisörer har gesällbrev och den utbildning som krävs för att få kalla sig professionell frisör. Tjänster: Klippning, extensions, färg, permanent, slingor, skägg,...

1423 omdömen om Cityfrisörerna Gävle

Susanna E
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Noggrann, väl omhändertagen, nöjd med frisyren..

Abdlwhab K
Skrev om Cityfrisörerna Gävle

Mycket bra klippning och skicklig frisör, rekomenderas!

Anderas W
Skrev om Ali G en del av Cityfrisörerna Gävle

Mycket bra service och upplevelse i stort som smått!

Jesper W
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Grymt bra kille, väldigt noggrann och professionell. Kom med bra tips

Johanna F
Skrev om Cityfrisörerna Gävle

Mycket nöjd med mitt besök! Enkelt att boka online duktig och inkännande frisör.

Johanna K
Skrev om Mohamed (Kaya) B en del av Cityfrisörerna Gävle

Min man var och klippte sig och han var riktigt nöjd och det vart jätte snyggt!

Henrett P
Skrev om Mohamed (Kaya) B en del av Cityfrisörerna Gävle

Så jävla trevlig även om han inte klipper damer så gjorde han ett suveränt jobb .Jag är jätte nöjd . //Henriett

Elisabett S
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Mycket trevlig. Skulle egentligen klippt mig hos Sara som blev sjuk Hazhar lyssnade noga hur jag ville bli klippt och det blev bra. Kom med bra tipps gällande produkt för mitt hår vilket jag även köpte. Trevliga samtal etc mycket nöjd

Kristina L
Skrev om Ali G en del av Cityfrisörerna Gävle

Trevlig, proffsig, serviceinriktad allt bara bra

Ingemar S
Skrev om Mohamed (Kaya) B en del av Cityfrisörerna Gävle

Det är alltid trevligt att bli klippt av Kaya och att diskutera olika saker

Ellen L
Skrev om Sara R en del av Cityfrisörerna Gävle

Jättetrevlig tjej som kunde sin grej. Kände mig trygg från första stund med henne som ny frisör.

Thomas E
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Hazhar överträffade mina förväntningar. Jag arbetar inom bygg och har hjälm på huvudet långa dagar, vilket gör att mitt hår slits jättemycket. Jag var därför lite orolig hur det skulle bli när det var så slitet. Hazhar, lyssnade på mina önskemål om att behålla lite längd och jag gav honom fria händer att göra det han trodde skulle bli bäst, vilket jag är jätteglad för. Jag blev super nöjd med frisyren! Och håret känns super mjukt igen. Dessutom var han otroligt trevlig och lättsam att prata med. Han erbjöd om jag ville...

Eirik Sebastian H
Skrev om Mohamed (Kaya) B en del av Cityfrisörerna Gävle

Jätteduktig, snabb och väldigt trevlig - jag är jättenöjd :-)

Alexander L

Trevlig, proffsigt, gott bemötande

P-o W
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

En lugn och mycket nogran man som är väldigt lyhörd och lätt att samtala med

Filip S
Skrev om Ali G en del av Cityfrisörerna Gävle

Väldigt bra frisör som även är väldigt trevlig

Jessica D
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Jätteduktig och trevlig! Blev precis som jag önskade. Kommer definitivt tillbaka 😊

Patrik B
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Mycket trevlig och lade ner förvånansvärt mycket tid på mitt föga imponerande hårsvall. Jag är helnöjd!

Camilla P
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Hazhar klippte min son gjorde ett super bra jobb! Sonen och mamman är väldigt nöjda!

Mathias G
Skrev om Ali G en del av Cityfrisörerna Gävle

Tycker att cityfrisörerna funkar perfekt. Lätt att boka via nätet och lediga tider på helgerna

Philip F
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Jag är väldigt simpel när det kommer till klippning. Hazhar vet vad han gör och klipper på ett professionellt sätt. Jag blev nöjd

Therése L
Skrev om Cityfrisörerna Gävle

Jag tyckte inte eleven klippte bra. Han gjorde det på tio minuter för han hade dragit över tiden. Han frågade bara hur mycket han skulle klippa. Inte formen. Dessutom klippte han ojämnt. Slingorna han gjorde var för lite. Och han gjorde dom för långt ut. Ser fortfarande ut som jag har en utväxt

Rene A
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Super bra bemötande då han klippte lillgrabben på 3 år som aldrig varit till frisören innan. Jätte, jätte nöjd!!

Annacarin S
Skrev om Ali G en del av Cityfrisörerna Gävle

Mycket duktig. Trevligt bemötande, lyhörd. Mycket bra frisyr för mig.

Tony Ö
Skrev om Ali G en del av Cityfrisörerna Gävle

Mycket bra frisör .trevlig tog sig tid och fråga hur jag ville ha det

David J
Skrev om Tarika J en del av Cityfrisörerna Gävle

Professional, lugn, pratglad, förstående, hade bra tips och idéer :)

Helena S
Skrev om Tarika J en del av Cityfrisörerna Gävle

Trevlig, proffsig, gjorde ett fantastiskt jobb 🤩

Anna-Karin K
Skrev om Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

Jag blev väldigt bra mött av Chantell. Hon var glad och trevlig. Jag blev nöjd med min klippning!

Margareta L
Skrev om Tarika J en del av Cityfrisörerna Gävle

Hej Jättetrevlig tjej ! Väldigt omtänksam duktig och klippa hår Sköt om er Margareta Lindström

Inger L
Skrev om Sara R en del av Cityfrisörerna Gävle

Har gått hos Sara i många år och är alltid lika nöjd med hennes bemötande och utförande av mitt hår

Fredrica L
Skrev om Cityfrisörerna Gävle

Bokade tid för att göra slingor i hela håret hos lärlingen Nojan, och var såklart beredd på att resultatet inte blir detsamma som hos en utbildad frisör. Men jag upplevde att håret var mörkare när jag kom därifrån (han lade i en mörk toning efter slingning), håret är ojämnt slingat och besöket tog 5 timmar istället för 4. Jag hade önskat att han fått mer handledning under besöket, då hade kanske resultatet blivit bättre. Stort plus dock för att man kan välja tyst sittning hos Cityfrisörerna. Som småbarnsförälder var det jätteskönt att inte behöva småprata i 5 timmar.

Jenny W
Skrev om Sara R en del av Cityfrisörerna Gävle

Alltid jättenöjd med Sara. Bra råd från henne om mitt hår.

Axel L
Skrev om Tarika J en del av Cityfrisörerna Gävle

Tarika var duktig och visade sin kompetens när jag frågade vilken frisyr hon tyckte jag skulle ha. Jag är nöjd!

Emilia P
Skrev om Tarika J en del av Cityfrisörerna Gävle

Jättebra och snabb då det var första gången för min son

Liam Ö

Väldigt bra!! Rekommenderar starkt

Keyliz P
Skrev om Sandra L en del av Cityfrisörerna Gävle

Trevligt och duktig. Bra jobb

Patrik H
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Bra bemötande, noggrann och inlyssnande.

Rygmor L
Skrev om Tarika J en del av Cityfrisörerna Gävle

Mycket nöjd med mitt besök då frisören var väldigt noga med att ta reda på hur jag ville ha klippningen. Allt blev precis som jag ville. Nästa klippning blir hos samma frisör.

Sebastian E
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Kanon, lyssnade på hur jag ville ha, noggrann, mycket trevlig och gav bra tips till min hårbotten.

Pontus L
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Han utförde tjänsten som jag betalade för och jag blev nöjd med resultatet.

Fredrik L
Skrev om Mohamed (Kaya) B en del av Cityfrisörerna Gävle

Mycket nöjd med klippningen!

Eva S
Skrev om Ali G en del av Cityfrisörerna Gävle

Ali klippte mig och jag är väldigt nöjd. Hans uppförande var helt ok.

Annika S
Skrev om Sara R en del av Cityfrisörerna Gävle

Har gått hos Sara i flera år och blir alltid lika nöjd. Kan verkligen rekommendera henne.

Sebastian E
Skrev om Cityfrisörerna Gävle

Blev väldigt bra bemött och Hazhar var både supertrevlig och professionell. Även fast jag endast beställde en klippning fick jag väldigt många råd och även rekommendationer för produkter som skulle kunna vara hjälpsamma för mitt hår samt hårbotten. Utöver ett fåtal bilder som jag visade och en generisk beskrivning av frisyren jag ville ha lyckades han ändå göra resultatet bättre än vad jag förväntade mig. Med all hjälp och det rent utav perfekta resultatet jag fick kändes priset på 520kr för en klippning nästan billigt....

Ali G gillar detta
Andrea K
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Hazhar hade en väldigt fint bemötande. När det gäller kommunikation så var det lite sådär men på båda sidor. Jag hade svårt att förklara det jag vill och han gav det ett bra försök att möta mina förväntningar. Det som gör att jag gradera neråt är att jag förklarade i början att jag kommer platta mitt hår och när jag frågade honom att göra det till slut så jag kan ser hur det ska ser ut, han sa att han hade inte tid. Jag plattade själv hemma och håret ser inte bra ut. Jag kommer behöver anlita någon att fixa det. Men Hazhar var väldigt snäll och kämpade på bra!

Håkan M
Skrev om Mohamed (Kaya) B en del av Cityfrisörerna Gävle

Vänligt bemötande, trevligt samtal och bra klippning!

Edwin T
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Väldigt bra klippt men pratade inte så mycket

Östen A
Skrev om Mohamed (Kaya) B en del av Cityfrisörerna Gävle

Trevlig och bra som kan sitt yrke Med beröm godkänd.

Emilie K
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Mycket bra klippt. Lyhörd för våra önskemål.

Kerstin W

Klipper bra och är noggrann! Med vänlg hälsning Bosse