Alla kategorier Begagnade bilar Halland Varberg Cj Husbilcenter

Hunnestads By 77, 432 91 Varberg — Visa karta

Ellesbovägen 172, 44290, KUNGÄLV
Backman Bil
Lena S:
Hej! Vid bilköp vänder jag mig till Backmans bil i Kungälv. Blir alltid väl mottagen och köpen faller mig i smaken. Anlitar ingen annan fi...

Läs vad 4 kunder tycker om Cj Husbilcenter

• Bertil H
    Bertil H skrev om Cj Husbilcenter
    cj husbilcenter företräds av Kennet Apelgren, som också annonserar under signaturen DK på Blocket. Apelgren är nu förmål för polisutredning ang. bedrägeri. Det kommer även ett (nytt) civilmål mot honom i Varbergs tingsrätt. Hans affärsmodell går ut på att importera husbilar från Tyskland (nämns aldrig i annonserna), skruva mätarna (serviceböcker finns aldrig) och att övertala köparna att själva registreringsbesiktiga fordonen (då behöver A. aldrig stå som registrerad ägare - allt för att undvika skatt). A. gör sig alltid oanträffbar för sina köpare och uppträder ogärna under sitt namn. Gör inga affärer med Apelgren!
  • johan b
    johan b skrev om Cj Husbilcenter
    Johan B. Köpte min första husbil en Hymer med Fiats turbodiesel av KJ Autokonsult och husbilen uppfyllde alla våra förväntningar + lite till. Service och en full översyn ingick iköpet. Det blev en riktig kanonaffär! Här kommer vi att handla igen pga seriöst bemötande.
  • Britt M
    Britt M skrev om Cj Husbilcenter
    Ett företag som importerar husbilar från Tyskland, bluffar och ljuger ändrar i papperen.. Till hjälp har han en tysk "reparatör". Annonserade ut en Dethleff Globetrotter -93, konstant servad på Fiatverkstad. Servicehäftet tillhörde en Fiat Ducato 1989 med ett helt annat chassinummer. Chassinumret på bilen som vi köpte tillhörde en Fiat A522 -92.. Eftersom säljaren inte hittade reg.beviset skulle han skicka det för påskrift, vilket han inte gjorde, han skrev dit båda namnen själv... Husbilarna annonseras ut Blocket.
  • Roman K
    Roman K skrev om Cj Husbilcenter
    Ett riktigt bluff företag som importerar husbilar från tyskland.
    Ihop med tysk.Dom ljuger konstant om allt. bluffar med mätarställningar mm,mm
    Varning handla inte från detta företag.

Hunnestads By 77, 432 91 Varberg