Alla kategorier Begagnade bilar Jönköping Jönköping Claes Nybergs Bil AB

Odengatan 38, 553 23 Jönköping — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Claes Nybergs Bil AB

• Maria C
    Maria C skrev om Claes Nybergs Bil AB
    Suveräna säljare. Träffade två olika säljare när jag skulle köpa bil. De var båda jättetrevliga och lyssnade på mig. Den jag köpte bilen av presenterade allt man ska tänka på runtomkring bilen som service, däckhotell, försäkringar mm så jag fick en bra paketlösning. Dessutom så hörde han av sig flera gånger under tiden jag väntade på att bilen skulle komma hem. De var vare sig nonchalanta eller påstridiga. Bara trevliga och hjälpsamma. Rekommenderar alla att gå dit.
  • sara E
    sara E skrev om Claes Nybergs Bil AB
    Suverän däckverksta som hjälpte mig trots att de egentligen hade stängt. Inga sura miner alls. Kunde åka vidare på planerad semester. Helnöjd...
  • Linus P
    Linus P skrev om Claes Nybergs Bil AB
    Jag har vänt mig till nybergs vid två tillfällen. En gång pga inborttsskada i bilen och engång för en service. Tyvärr så tog det väldigt lång tid för dem båda gångerna. Dessutom så fixade de inte allt som de skulle utan jag fick åka dit vid tre olika tillfällen och ändå så funkade inte allt som de lovade att fixa. Deras priser är också enormt i överkant. Kände mig inte välbemött och skulle inte rekomendera någon att serva bilen där!
    Henrik J, Rasmus P gillar detta

Odengatan 38, 553 23 Jönköping