Claes Nybergs Bil AB

Odengatan 38, 553 23 Jönköping — Visa karta

3.0 i betyg av av 4 omdömen

Hos Nybergs bil hittar du nya och begagnade bilar. Vi är återförsäljare för Volvo, Ford, Renault och Land Rover.

Läs vad 4 kunder tycker om Claes Nybergs Bil AB

• Sofie Kristina H

2020-05-22

Sofie Kristina H skrev om Claes Nybergs Bil AB
    Om ni funderar på att leasa bil, då har jag bara en sak att säga. GÖR DET MEN ALDRIG HOS NYBERGS! Det slutar med att du köpt en bil, fast du får inte behålla den.
    Det var smidigt under leasing perioden på tre år, men när du lämnar tillbaka bilen så räknar dom med att få tillbaka en gammal bil i absolut nyskick.
    Fick en faktura på 50.000:- för att dom skulle lacka om hela bilen och byta ut alla delar på bilen till nypris. En räkning som dom sänkte till 20.000:- efter jag ifrågasatte en gång. Men som fortfarande låg på mer än tio tusen för mycket, och därefter slutar dom att svara dig på er mejlkonversation.
    Har vänner som leasat smidigt och billigt på ex Atteviks, rekommenderar istället. Läs mer
  • 2014-03-14

Maria C skrev om Claes Nybergs Bil AB
    Suveräna säljare. Träffade två olika säljare när jag skulle köpa bil. De var båda jättetrevliga och lyssnade på mig. Den jag köpte bilen av presenterade allt man ska tänka på runtomkring bilen som service, däckhotell, försäkringar mm så jag fick en bra paketlösning. Dessutom så hörde han av sig flera gånger under tiden jag väntade på att bilen skulle komma hem. De var vare sig nonchalanta eller påstridiga. Bara trevliga och hjälpsamma. Rekommenderar alla att gå dit. Läs mer
  • 2013-09-09

sara E skrev om Claes Nybergs Bil AB
    Suverän däckverksta som hjälpte mig trots att de egentligen hade stängt. Inga sura miner alls. Kunde åka vidare på planerad semester. Helnöjd... Läs mer
  • Linus P

2008-02-25

Linus P skrev om Claes Nybergs Bil AB
    Jag har vänt mig till nybergs vid två tillfällen. En gång pga inborttsskada i bilen och engång för en service. Tyvärr så tog det väldigt lång tid för dem båda gångerna. Dessutom så fixade de inte allt som de skulle utan jag fick åka dit vid tre olika tillfällen och ändå så funkade inte allt som de lovade att fixa. Deras priser är också enormt i överkant. Kände mig inte välbemött och skulle inte rekomendera någon att serva bilen där! Läs mer
    Henrik J, Rasmus P gillar detta