Alla kategorier Reklambyrå Stockholms län Stockholm Östermalm Clarex Skandinavia AB

Clarex Skandinavia AB

Karlavägen 18, 114 31 Stockholm — Visa karta

Clarex är specialister på att lyfta fram det unika i kundernas verksamhet med en genomtänkt skyltkommunikation. Vi har lång erfarenhet av att erbjuda kompletta skyltlösningar. Allt från rådgivning och design till produktion och service.

Reklambyråer nära Clarex Skandinavia AB:

Västberga Allé 26, HÄGERSTEN
Prinero.se har ett brett sortiment av mässprodukter och trycksaker. Läs mer ›
Katarina W:
Professionellt bemötande, inga långa väntetider. Skönt att kunna lita på att det blir bra resultat, och att allt levereras i tid. Lever abso...

Läs vad 20 kunder tycker om Clarex Skandinavia AB

• Enrique
    Enrique skrev om Clarex Skandinavia AB
    Järvastaden AB planlägger området för bostäder i Solna och Sundbyberg . Området växer för varje år och sammanlagt ca. 15 000 människor kommer att bo i området när allting är färdigbyggt.

Clarex har hjälpt oss i olika avseende med orienteringsskyltar i området för att tydliggöra information för besökare och boende om gator och viktiga målpunkter i området.

Clarex har även bidragit med att förfina våran park med skyltar i rostfritt stål i samband med invigning av konstverken. Bra samarbete och kostnadseffektiva lösningar.

Enrique Oyarzun Projektledare, Järvastaden AB
  • Peter B
    Peter B skrev om Clarex Skandinavia AB
    Jag var helt grön på skyltmarknaden och skulle beställa skyltar till vårt företag. Clarex lotsade mig genom skyltdjungeln och skapade ett koncept som lyfte vår logotyp till en helt ny nivå.
    Stort tack för ett proffsigt agerande!

Peter Bertilson
    Real Business Consulting Group
  • Anonym
    Anonym skrev om Clarex Skandinavia AB
    Jag rekommenderar verkligen inte Clarex Skandinavia AB. Jag hade efterfrågat en skylt med belysning om dagen. De hade lovat mig en skylt som skiljer sig från de andra konkurrenterna. En anställd sade: Vill du ha en porsche eller en volvo? Det här är det värsta jag varit med om! Skylten lyste bara på kvällen och inte på dagen. Jag har inget behov av en skylt som bara lyser om kvällen. Priset var inte heller rimlig. När jag sade att skylten inte stämmer överens med det jag hade lovats, svarade en ansvarig: "ska jag skicka dig till kronofogden"? Gör inte samma misstag som mig, det finns mycket bättre reklambyrå där ute. Nonchalant bemötande, jag mår riktigt dåligt nu, som kund.
  • Louise  F
    Louise F skrev om Clarex Skandinavia AB
    Jag kan inte annat än instämma med Clarex, att projektet till Africa is a great country var ett textprojekt som landade hos oss båda som vi inte anade hur stort det var.
    Med facit i hand skulle jag nog inte satt igång det men samtidigt stor beundran för Clarex som vågade ta sig an denna enorma textmassa med så kort varsel. Att Liljevalchs vågade sig på att anlita Clarex för detta bygger givetvis på långt samarbete med det bästa resultat. Guldstjärna till Clarex som fixade detta, till alla i produktionen o till montörer som kom springande.

Clarex är en given samarbetspartner för Liljevalchs (om Clarex vågar förstås!)
  • Stefan  V
    Stefan V skrev om Clarex Skandinavia AB
    Vi visste tidigt att vi behövde en partner beträffande skyltar till The Flying Elk, Corner Club och Gaston som hade lång erfarenhet av att kunna ge det där extra, för att vi skulle kunna leverera på den nivån som behövdes i detta projekt.
    /Stefan van der Kwast Gissberg
    Creative Director
  • Yvonne J
    Yvonne J skrev om Clarex Skandinavia AB
    Judiska Museet valde Clarex för att museet genom dem tidigare beställt olika slags texter till utställningar. Denna gång var museets kravspecifikation mer komplicerad. Museet behövde marknadsföra sig utåt genom installationer i fönstren mot gatan. Skyltarna skulle både släppa igenom ljus till arbetsrummen bakom fönstren och samtidigt visa vårt budskap tydligt mot gatan. Därutöver skulle skyltarna vara belysta med lysdioder så att de även syns tydligt när det mörknar. Clarex löste sitt uppdrag på ett mycket konstruktivt och estetiskt tilltalande sätt. Under hela processen var Clarex lyhörda för Judiska Museets behov och synpunkter.

Yvonne Jacobsson, Museichef
  • Bernhard v
    Bernhard v skrev om Clarex Skandinavia AB
    Vi är mycket nöjda med skylten från Clarex samt servicen hela vägen från första kontakt till montering. Clarex får betyg 5 av 5 möjliga och vi ser fram emot vår framtida expansion då Clarex kommer vara vår självklara partner.

-Bernhard von der Osten-Sacken
  • Emma Å
    Emma Å skrev om Clarex Skandinavia AB
    Trevligt och engagerat bemötande tillsammans med känslan för kvalitet gjorde att jag valde Clarex. Jag är mycket nöjd med resultatet och kan absolut rekommendera er, betyg 5!

Emma Åslund, VD, Axelsons SPA
  • Pontus
    Pontus skrev om Clarex Skandinavia AB
    Jag har samarbetet med Clarex sedan 1999 och vi har alltid varit mycket nöjda med Clarex service, rådgivning samt att de alltid levererar de bästa slutresultaten till mina restauranger, hotell samt cateringverksamhet. Clarex har genom åren tagit fram allt ifrån emaljskyltar till neon och olika typer av dekorer.
    Jag rekommenderar starkt Clarex!
    Definitivt 5 stjärnor av 5!
    Pontus Frithiof
    Matts H skrev om Clarex Skandinavia AB
  • Jerker A
    Jerker A skrev om Clarex Skandinavia AB
    Alltid bra! XXXXX
    Jag har använt Clarex till alla skyltar från 1990 och alltid fått mycket bra kvalitet, bra råd om utformning och dessutom konkurrenskraftigt pris dom få gånger jag jämfört med andra. MVH Jerker Antoni, JAM AB
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Clarex Skandinavia AB
    Högsta betyg för Clarex
    av Savana AB
    Clarex har agerat mycket professionellt gentemot oss och har varit engagerade i hela processen från förslag till slutmontering. Servicen är i toppklass och leveranstiderna är korta vid beställning.
    Vi har beställt skyltar av Clarex i flera års tid och kommer att fortsätta göra det i framtiden då vi vet att resultatet alltid blir tillfredställande.
    Rekommenderas varmt!
    Daniel Mijac
    Marknadschef, Savana Invest AB
  • Emil P
    Emil P skrev om Clarex Skandinavia AB
    Tokigt bra
    av Restaurang Pontus by the see, Restaurang Pontus
    alltid snabb, bra och vänlig service
    //Emil Persson, Restaurang Pontus.
  • Ann-Katrin B
    Ann-Katrin B skrev om Clarex Skandinavia AB
    Kanon
    av Naturskyddsföreningen
    Jättetrevligt bemötande och resultatet blev kanon! Allt var proffsigt skött samtidigt som man kände att man fick en personlig och hjälpande
    kontakt! Kan verkligen rekommendera Clarex!
    Ann-Katrin Bergström, Naturskyddsföreningen.
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Clarex Skandinavia AB
    Sluta leta!
    Välj Clarex! Proffsiga och enkla att ha att göra med. Ger dem mina bästa rekommendationer.

//Joakim Stringnert, Technosite.
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Clarex Skandinavia AB
    Clarex har alltid levererat i tid, oavsett om det är i Sverige eller Norge.
    För oss finns bara en skyltfirma.

- Patrik Slättegård
    Byggnationsansvarig, Teknikmagasinet.
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Clarex Skandinavia AB
    Vi har haft stor nytta av Clarex vid beställningar av byggskyltar. De är snabba och lyssnar på våra önskemål samt ser till möjligheterna om förutsättningarna ändras. Samarbetet fungerar bra och de rekommenderas med glädje!

//Mattias, Locum AB
  • Mika L
    Mika L skrev om Clarex Skandinavia AB
    Under de 10 år som make up store vuxit från 1 till 100 butiker idag, så har Clarex varit en självklar partner. Vi rekommenderar dem vart och hoppas med deras kunskap o. kvalitets känsla även kunna fortsätta bygga vidare på våran butiks kedja och alla andra märken som vi har under samma tak! Tack!

/Mika
    MAKE UP STORE
  • Joseph J
    Joseph J skrev om Clarex Skandinavia AB
    Mitt i prick
    av Cullbergbaletten
    Efter flera månaders funderande förverkligade Clarex vår idé på 2 dagar med ett fantastiskt resultat och med en proffsighet som man önskar sig av flera. Tack för hjälpen med "filterskivan" till Cullbergbalettens Point of eclipse (premiär 2 nov. 2007). Joseph Josephsson, Teknsik Koordinator Cullbergbaletten.

Karlavägen 18, 114 31 Stockholm