Clas Ohlson AB

Clas Ohlson AB

Ring 013-35 53 70 www.clasohlson.se
3.9

Allt för en enklare vardag

12 omdömen om Clas Ohlson AB

Alexandra L
Skrev om Clas Ohlson AB

Let's face it: de har ALLT! Bra planerat, lätt att hitta i och väldigt trevlig personal! Informationen i början får extra kredd. Lite minus för att cykelgrejer ofta är slut; jag lovar, vi studenter behöver ALLTID något till cykeln...

Lyam K
Skrev om Clas Ohlson AB

En kompis brukar säga att ” man behöver allt på Clas Ohlson, men det gäller att ta hem det i omgångar”. Bra sortiment, har allt man behöver och lite till. Jag har köpt stort sett alla mina verktyg på Clas Ohlson. Och hitills har jag inte behövt ångra nått.

Albert L
Skrev om Clas Ohlson AB

Bra butik där man kan hitta det mesta.

ameli t
Skrev om Clas Ohlson AB

Tänkte först att Classe var en typisk "pappa-affär" och det kansle det är.. Men här finns faktiskt alla vettiga saker man kan behöva som t.ex. cykel-lås

Johan A
Skrev om Clas Ohlson AB

Clas Ohlson har allt! Här kan man köpa allt från data-pryar till fotoramar, båttillbehör, verktyg, ja allt! Något som uppskattas särskilt är det breda sortimentet vad gäller el-grejer vilket gör att man här kan hitta saker i butik som annars bara går at beställa på internet. Priserna på Clas Ohlson står sig också väl jämfört med andra butiker. Ofta kan det tom vara lite billigare där. Ett guldkorn på Clas Ohlson är dock faktiskt deras avdelning med husgeråd eftersom att där finns det mesta grundläggande som man behöver...

Johanna B
Skrev om Clas Ohlson AB

Behöver du nåt som du inte vet vart du ska köpa så ska du gå till clas ohlsson. Här finns allt och det är alltid billigare här, trots samma produkt. Det är lite svårt att hitta men det finns datorer att söka i. De har både märkesvaror till ett lågt pris samt billigamärken som är ännu billigare.

Rasmus J
Skrev om Clas Ohlson AB

Clas Ohlssonbutiken rekommenderas varmt. kvaliten på varorna är förhållandevis hög om man ser till det låga priset. läget faller även det i smaken på mig. personalen är hjälpsam och trevlig, de har allt man kan tänka sig behöva om man är hemmafixartagen. rekommenderas starkt!

Emil O
Skrev om Clas Ohlson AB

Här finns allt man behöver. Väntetiden vid hjälpdisken brukar inte vara så lång heller.

Alexander H
Skrev om Clas Ohlson AB

Har lite av varje som alla Clas Ohlson, inget märkvärdigt där, men personalen i butiken är väldigt trevlig, och de gångar jag varit där med både returer och handlat så har de alltid skött saker smidigt och varit informativa när JAG kännt att det behövts. De är även trevliga att prata med.

Emma K gillar detta
Josefine M
Skrev om Clas Ohlson AB

Handeln för allt. Dator-tillbehör till kastruller. Fiskegrejer och verktyg. En underbar butik att ströva runt i. Det är lätt att hitta och det finns personal som kan hjälpa en rätt om man mot förmodan skulle gå vilse. Priserna är bra och likaså kvaliteten.

Mattias K
Skrev om Clas Ohlson AB

Här kan man alltid hitta något man kanske kan behöva

Tommy T
Skrev om Clas Ohlson AB

På gubbdagiset kan man gå och ögonhandla ett bra tag. Bra komplement till Biltema att handla billigare saker här. Personalen är också väldigt hjälpsam och har för det mesta kolla på prylarna man söker. Dåligt med prylar på vandring/camping. Har inte hittat någon sådan avdelning alls i Linköping.