Clas Ohlson AB

Clas Ohlson AB

Ring 040-660 62 50 www.clasohlson.se
3.8

Allt för en enklare vardag

11 omdömen om Clas Ohlson AB

Qpaqex
Skrev om Clas Ohlson

Personalen är det som gör att butiken har mig som kund! Det som jag ogillar är att det blivit rörigt idag, kassornas upplägg är inte vidare smart. Känns som de mer udda och unika produkterna fått stryka på foten. Förr var Clas Ohlson alltid först med nya tekniska prylar, nu är de sällan med i matchen. Om det beror på dåliga inköpare eller att kedjan blivit för stor och mainstream, det vet jag inte. Fast personalen är fantastisk! Mer av denna varan!

Alexa B
Skrev om Clas Ohlson

Trevlig kunnig personal fräsch butik!

Lars G  T
Skrev om Clas Ohlson

Kundservice hos Clas Ohlson är alltid bra. Lämnade tillbaka elvisp jag inte var helt nöjd med och fick en ny utan diskussion.

Johan P
Skrev om Clas Ohlson

En av de bästa affärerna som finns. Här kan man hitta nästan allt som man kan tänkas behöva. Servisen brukar dock vara mycket dålig, hittar man inte det man letar efter så brukar det ta en stund att få tag i någon personal som har tid.

Elna J
Skrev om Clas Ohlson

Bra butik med stort utbud av allt mojligt.. dock kan det bli lite mycket och svart att hitta. Personalen ar oftast hjalpsam vid den sortens fragor. Kvaliten ar sadar men priset ar mycket bra.

Erika L
Skrev om Clas Ohlson

Det här är en butik med massa saker som är bra tt ha. De har saker för alla lägen målarfärg till huset, usb-minne till datorn, ljus till mys, till och med kökssaker och allt detta för mycket förmånliga priser. Butiken har supertrevlig personal vilket jag ser som ett stort plus!

Johanna L
Skrev om Clas Ohlson

Clas Ohlson är kanske ej min favorit butik. Trots detta handlar jag här ofta. Dels är här ett stort utbud av de flesta produkter och det är billigt och bra. Önskar man få det ändu billigare går det att handla via Clas Ohlssons web-butik :) Jag har tex haft fördomen att här säljs det mest "skruvar, verktyg, trädgårdssaker etc". Men insett att här säljes hygienartiklar, köksartiklar, teknik. Köpt en del "data-tillbehör", DVD/CD skivor, isolering och så. Bra priser. "5/5 recos"

Philip R och Kerstin A gillar detta
Anya L
Skrev om Clas Ohlson

Här hittar man allt som man kan tänka sig behöva i hemmet till grymma priser och bra kvalitet. Allt ifrån datortillbehör till kontorsmaterial, sladdar och konstnärsmaterial kan du komma över på Clas Ohlson. Infodisken som finns i mitten är till för att få snabb hjälp av personalen men tyvärr brukar köerna hit vara längre än de till kassan och man får stå och vänta länge på att få hjälp. Det är också sällan man ser personal ute på golvet så man bör veta exakt vad man ska ha om man ska shoppa här.

Kerstin A
Skrev om Clas Ohlson

Detta ställe rekommenderar jag helt klart. Du tar rulltrappan ner och hittar tekniska prylar till allt möjligt. En informationsdisk har du i mitten ungefär om du inte hittar det du letar efter. Jag har köpt allt ifrån billiga adeventsljusstakar till mp3spelare. Batterier till skruvar. Kort sagt du hittar det mesta för ett förmånligt pris. Kön är alltid lång eller så har jag bara extrem otur ;). Servicen i kassorna går på rutin, ett hej o sen summan nämns. Däremot får du hjälpen om du vänder dig till "infokassan" i butiken. 4/5recos till Clas Ohlson.

Ami H
Skrev om Clas Ohlson

"Clas i sjön" är en instutition likt IKEA! Var annars hittar du allt från disktrasor till strömbrytare och cykellås? Jag tittar allt emellanåt in till CO för att bara strosa omkring och spana. Vem vet vad man kan sakna idag? Det finns en uppsjö av instruktiva och bra hobbyböcker, det finns bra utbud av taveldukar och det finns också helt ok kvalité på deras akvarell- och oljefärger, allt till ett aptitligt pris. För den pysslige elektrikern finns det mesta, för båtmänniskor rep och taljor och saker jag aldrig kommer att förstå mig på.

Nick
Skrev om Clas Ohlson

Ett företag som har allt man kan önska sig för en billiga pengar. Mycket roliga saker som man kan ge i presenter till någon vän