Alla kategorier Shopping Örebro Örebro Clas Ohlson

Drottninggatan 27, 702 22 Örebro — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Clas Ohlson

• A
    A skrev om Clas Ohlson
    Helt OK vad gäller utbud men jag tycker inte det är OK att bli mer eller mindre anklagad för att ha smitit före i kön. Idag var det en personal i varje kassa. Vid den ena stod 4 personer efter varandra. I den andra 3 personer och där ställde jag mig.
    Väl framme i kassan blev jag undervisad om hur det går till på ClasOhlson , att det är en kö till två kassor
    och det känner jag mycket väl , protesterade och sa att så var inte situationen vid det ögonblicket jag ställde mig i kön.

Jag blev som sagt framme i kassan tillrättavisad av damen med orden " att till en annan gång så vet du" trots att jag beskrev situationen ovan. Hon valde ändå att lägga skulden på mig. De hade ju kunnat uppmärksamma situationen och ändrat på det?

Varför hon gick på just mig kan ju bero på att jag inte var särskilt välklädd, litet rufs i håret. En i hennes ögon kanske, medelålders kvinna , lågstatus, som man kan hacka på.
    En välklädd karriärkille hade med största sannolikhet inte fått det bemötandet.

Men tack och kram till er alla andra på ClasOlle i Örebro Krämaren som kan behandla kunder väl! Jag kommer tillbaka!
  • Leena J
    Leena J skrev om Clas Ohlson
    Otroligt bra och kunnig personal som alltid vet vart allt finns och hur man ska lösa problem. Det är stort och här finns det mesta för hem och hushåll och fritid. För hemmafixaren och när du ska greja med ngt i bostaden finns det mesta. Bra öppettider och bra läge i stan.
  • carolina N
    carolina N skrev om Clas Ohlson
    Har flera gått in i denna butik och direkt lyckats hitta vad jag behöver. Lätt att hitta det man letar efter tack vare hjälpsam och kunnig personal samt skyltar som hänvisar till olika avdelningar i butiken. Känns även som det har det mesta ur katalogen hemma i butik vilket underlättar då man oftast är i behov av varorna direkt.
  • Patrick B
    Patrick B skrev om Clas Ohlson
    Clas Ohlson ett bra ställe att vända sig till när man behöver det ena eller det andra. Ofta är de billiga både när det gäller datakablar eller ritblock. Deras relativt nya lokal som är otroligt fräch och rätt så lätt att orientera sig i vilket är ett plus då den är så stor.
  • Marcus E
    Marcus E skrev om Clas Ohlson
    Billiga och bra saker.
  • Maria O
    Maria O skrev om Clas Ohlson
    Jag tycker att Clas Ohlson i grunden är ett mycket bra företag med ett stort utbud. Det är kvalité utifrån den summan man betalar och ibland är det riktig bra kvalité på produkterna. De har bassaker för ett hem och om saker skulle gå sönder skulle man inte bli allt för ledsen då man lätt kan ersätta det. Men det jag tycker är bäst är den service man kan få, både den man kan ge sig själv genom att söka efter produkterna vid dataterminalerna men också genom deras egna personal. De känns jordnära och det märks att de trivs med sitt jobb, de är nästan stolta över att få vara ett i team "Clas Ohlson AB".

Drottninggatan 27, 702 22 Örebro