Clas Ohlson

Clas Ohlson

Ring 0470-70 04 30 www.clasohlson.se
4.0

Allt för en enklare vardag

9 omdömen om Clas Ohlson

Marcus K
Skrev om Clas Ohlson

Vad kan man inte hitta på Clas Ohlson? Här finns allt och lite till. Dom har allt och lite till och priserna är pressade. Söker du något, tveka inte att åka hit

Per A
Skrev om Clas Ohlson

Enormt mycket saker på ett och samma ställe. Har en ganska stor butik i källaren på Tegnerhuset och passar perfekt för nästan vad man än söker. Har helt okej priser och hjälpsam personal.

linn e
Skrev om Clas Ohlson

himmelriket för den händiga! har allt mellen himmel o jord under ett tak.

Joakim S
Skrev om Clas Ohlson

Stor butik i Tengergallerians källare. Lätthittat och bra priser!

Tobias G
Skrev om Clas Ohlson

Detta är verkligen affären som har allt. När jag säger allt så menar jag nästan allt. Vad du än är ute efter så länge det itne handlar om mat så brukar man alltid hitta det på Claes Ohlsson. Det ligger i centrala Växjö så det är nära och bra ifall man är i stan. Priserna är också för det mesta helt ok. Överlag en bra butik som jag varmt rekomenderar.

Kristina L
Skrev om Clas Ohlson

Det här är butiken som har allt, verkligen allt. Vill du bara ha nåt litet som billiga rakhyvlar,bomullspads, pennor eller nåt dyrt som en dvd eller telefon så går du hit. Dom har en har en jättebra katalog och hjälper dig alltid med att hitta just det du vill ha. Personalen är alltid trevlig och glad och så har dom storreor med jämna mellanrum =)

Mikael G
Skrev om Clas Ohlson

Den perfeka butiken för vad du än söker. Dom har allt du kan tänka dig.

Anna B
Skrev om Clas Ohlson

Så mycket på så liten yta! Har man letat överallt i Växjö, men inte hittat det så kan man alltid lita på Clas Ohlson. Ett stort och brett utbud med personal som hjälper en att hitta det man söker och till bra priser. Allt från penslar, block till usb-minne har jag lyckats hitta allt på samma ställe till överkomliga priser för en student.

Nils-Petter N
Skrev om Clas Ohlson

Affären som har allt! När man inte riktigt vet vart man skall vända sig för att köpa något så kan man nästan ge sig tusan på att det finns på Clas Ohlson´s. Inte nog med att de har ett väldigt bra utbud, de har även mycket bra priser på sina varor. De gånger som jag behövt lämna åter en vara pga skada eller funktion så har processen flutit på väldigt bra. Det har inte varit några problem och jag har blivit kompenserad för varan utan några som hälst dröjesmål.