Clean Quality i Sverige AB

Clean Quality i Sverige AB

Ring 020-30 30 30 stadhjaltarna.se
4.0

Clean Quality i Sverige AB erbjuder städ- & servicetjänster främst inom Stockholms län. Vi besitter mer än 10 års erfarenhet av städ & service, städar åt 100-tals företag, fastighetsägare och privat personer varje dag. Vi strävar alltid efter att utföra heroiska insatser och vårt motto är att vara era städhjältar. Vi utför...

23 omdömen om Clean Quality i Sverige AB

Marina M
Skrev om Clean Quality i Sverige AB

Aldrig varit nöjdare!! Bra service och strålande arbete.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1228 omdömen 4.7 av 1228 omdömen

Philip Z
Skrev om Clean Quality i Sverige AB

Clean Quality kontrakterades av säljarna till huset vi köpt och när vi kom hit första gången så hittade vi allt ifrån spindelväv på väggarna, tuggummi på golven, fläckar från yogurt eller annan mejeriprodukt i trappen osv. Inte nog med dessa exampel, så vart man än drog med en fuktad vit trasa så blev den alldeles svart. Clean Quality var sedan här 3 ggr ytterligare och städade, varje gång uppgav de att nu skulle det minsann bli bra och vi skulle bli nöjda. Det slutade med att vi fick ta in en annan firma, för Clean Quality...

Ergin K
Skrev om Clean Quality i Sverige AB

Städningen, kommunikationen, personalen. Allt var perfekt!!

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 486 omdömen 4.5 av 486 omdömen

Linus H
Skrev om Clean Quality i Sverige AB

Vår hyresvärd anlitade er för att flyttstäda lägenheten vi skulle flytta in i efter att föregående hyresgäst låtit bli att städa. Trots tydliga instruktioner lyckades ni ej få ordentligt rent. Under en veckas tid, var ni i lägenheten totalt tre gånger för att städa, med samma instruktioner och lika dåligt resultat varje gång! Vi fick spendera flera timmar själva på egen hand efteråt och flyttstäda hela lägenheten, efter att ni varit där och misslyckats totalt med att utföra ert jobb. En av många saker ni misslyckats...

A
Skrev om Clean Quality i Sverige AB

Otroligt otillräcklig kvalitet. Rensade inte ugnen alls, lämnade en stor fläck på väggen. Det är omöjligt att inte märka det. Det är en förolämpning. Måste fixa det själv. Kundtjänst oförskämd och inkompetent.

Svar från Clean Quality i Sverige AB

Hej Andrejs, Hemskt tråkigt att tjänsten inte levt upp till dina förväntningar. Vi strävar ständigt efter att hålla hög kvalitet på alla jobb vi tar oss an, och med vår kvalitetsgaranti så åtgärdar vi genast städningen om det skulle visa sig att något städmoment brustit i kvalitet. Om jag förstår det rätt så var det inte möjligt för oss att få tillträde för att utföra eventuella åtgärder och då blir det tyvärr svårt för oss. Tack för din feedback, det är alltid bra för oss att få in detta oavsett om den är bra eller dålig...

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Olavi E
Skrev om Clean Quality i Sverige AB

Vi hade en väldigt enkel upplevelse med Clean Quality. Bokade långt i förväg och fick en bekräftelse då. Sedan ringde de innan de skulle komma och bekräftade igen. Städningen var helt perfekt! Ingenting att klaga på alls, allt blev precis som man kan förvänta sig!

Kerstin H
Skrev om Clean Quality i Sverige AB

För tredje gången anlitar vi Clean Quality för storstädning av fem sommarhus, som ägs av två familjer. Vi är mycket nöjda med utförandet av uppdraget. Personalen är professionell och tillmötesgående. Dessutom är de mycket positiva och glada. Vi hoppas kunna utnyttja företaget även nästa år.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Peter E
Skrev om Clean Quality i Sverige AB

Rent och fint på utsatt tid. Inga konstigheter.

Svar från Clean Quality i Sverige AB

Hej Peter, Kul att du blev nöjd! Det gläder oss! /Andreas Grafström Kundnöjdhetsansvarig Clean Quality i Sverige

Ulrica H
Skrev om Clean Quality i Sverige AB

Beställde fönsterputs av Clean Quality och är jättenöjd av arbetet som gjordes. Noggrant är bara förnamnet :-).

Svar från Clean Quality i Sverige AB

Hej Ulrica! Jättekul att du blev nöjd! Jag för det vidare till de som utförde jobbet! /Andreas Grafström Kundnöjdhetsansvarig Clean Quality i Sverige

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Michelle P
Skrev om Clean Quality i Sverige AB

Jag rekommenderar Clean Quality! Clean Quality städar hos en gång i veckan, men det erbjuder att komma över en dag extra för att putsa våra fönster när det behövs. Det sköter allt med städningen, inköp av papper, disk osv. Och det lägger massa goda dofter i lokalen. När doften börjar ta slut innan man ens märker det har Clean Quality redan bytt ut dom. Vi hyr också Clean Quality för växter i lokalen. Växter sköter dom också mellan ett annat företag. Jag tycker personligen att dom är flexibla och väldigt måna om sina kunder!...

Svar från Clean Quality i Sverige AB

Hej Michelle. Tack för de fina orden, de värmer! /Andreas Grafström Kundnöjdhetsansvarig Clean Quality i Sverige

Isa P
Skrev om Clean Quality i Sverige AB

Så nöjd med min fönsterputs av Clean Quality. Alrig haft renare fönster och kvinnan som putsade var så noggrann vilket jag som kund blev helimpad av!

Svar från Clean Quality i Sverige AB

Hej Isa! Jättekul att du blev så nöjd och tack för det fina mailet, som jag nämnde så uppskattas det verkligen hos oss. /Andreas Grafström Kundnöjdhetsansvarig Clean Quality i Sverige

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 226 omdömen 3.7 av 226 omdömen

David G
Skrev om Clean Quality i Sverige AB

Vårt företag anlitar Clean Quality och vi har inte varit annat än nöjda. Vi har städning 1 gång per vecka i våra lokaler och allt har fungerat utmärkt. De levererar även förbrukningsvaror som vi slipper köpa in separat.

Svar från Clean Quality i Sverige AB

Hej David, det värmer att höra att ni är nöjda med oss. Tack för de fina orden.

Lina
Skrev om Clean Quality i Sverige AB

Rekommenderar INTE detta företag. Vi har haft kontorsstädning som varit bristfällig en längre tid med mycket slarv. Vi hade ett möte där Clean Quality lovade att åtgärda några punkter som togs upp men när detta ännu ej var åtgärdat 1 månad senare och det var damm och skit på hela kontoret + kök ville jag säga upp avtalet. Jag fick först inga svar varken på mail/samtal/sms men sedan när jag mailar chefen och bara berättar vad som hänt/inte hänt får jag som svar att han tycker det var tråkigt att jag uppfattat hans personal...

Svar från Clean Quality i Sverige AB

Hej Lina, Jag vill börja med att beklaga att du uppfattat oss negativt. Vi tar till oss din feedback och kommer att titta på om det är något vi kan bättra på gällande vår kundkontakt & rutiner. Vi vill ju självklart att alla våra kunder ska vara supernöjda och glada över att de valt oss. Jag vill även tacka för det förtroende ert företag gett oss genom att ni valt oss som städleverantör de senaste åren. Sen vill jag påpeka att min arbetskollega som åkte förbi för att kvittera ut nycklar är vår arbetsledare. Att...

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Jill L
Skrev om Clean Quality i Sverige AB

Kontorsstädning. Service minded, trevliga och tillmötesgående Alltid rent och fräscht, följer alla punkter vi har i avtalet.

Marie Anette L
Skrev om Clean Quality i Sverige AB

Rekommenderar varmt Clean Quality, mycket bra.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2168 omdömen 4.7 av 2168 omdömen

Bo E
Skrev om Clean Quality i Sverige AB

Clean quality gjorde ett Mycket bra jobb. Allt ifrån en seriös, bra strukturerad, offert till genomförandet. Jag hade bara ett mindre påpekande vad gäller utförandet och detta rättade de till genast utan diskussion. Mycket nöjd!

Thomas M
Skrev om Clean Quality i Sverige AB

Jag har ännu inte köpt något. Jag har på Brf Frimurarens vägnar begärt in anbud från några städfirmor däribland CleanQuality. CleanQuality har lämnat den bästa offerten. Dels lämnade de det lägsta priset, men offerten var också mycket väl skrivit till skillnad från de andra. Beskrivningen av vad som skulle ingå i arbetet var mycket fyllig och tydlig. Förmodligen fortsätter vi att städa själva eftersom vi är en mycket liten förening, men om vi väljer att köpa städning väljer vi CleanQuality.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen

Christina K Christina K
Maria J
Skrev om Clean Quality i Sverige AB

De gjorde en flyttstädning av vårt hus och det som jag hade synpunkter på fixade de genast till, de var engagerade och ville att jag skulle vara nöjd.

Laura E
Skrev om Clean Quality i Sverige AB

Hej! Clean Quality en av Bästa företåg som jag har haft med bra personal och duktiga arbetsledare.

Michael B
Skrev om Clean Quality i Sverige AB

Väldigt bra, seriöst och bra utfört.

Johanna Q
Skrev om Clean Quality i Sverige AB

Clean Quality som vi anlitade för flyttstädning gjorde ett otillräckligt jobb och hade inte ens med sig lämplig städmaterial när de kom tillbaka för att åtgärda det som inte var städat. Det uppstod tjafs och en ytterst pinsam situation då vi hyrt en bostadsrätt i andra hand och skulle lämna tillbaka en ren och fin lägenhet till ägaren. Clean Quality uppträdde ytterst oseriöst på alla sätt och vis och bör EJ få fler jobbuppdrag anser vi.

Lina A
Skrev om Clean Quality i Sverige AB

Efter byggstädningen jag blev mycket nöjd.Personalen var mycket trevlig och bemötande.Lokalen var rent och fint och stor tack att ni på företaget tänker på miljö och använder miljövänliga rengörings produkter.Alla städfirmor bodde tänka på människa och naturen. Högsta betyg till er! Lycka till Clean Quality!

Lotta L
Skrev om Clean Quality i Sverige AB

Vi är ett företag på ca 80 anställda och vi har använt Clean Quality för att städa vårt kontor i ca 5 år. De bemöter oss alltid snabbt och mycket trevligt. Vi har fått en personlig kontakt genom dessa år, och jag känner att de lyssnar på våra behov. Vi har ganska många specifika och speciella önskemål som de lever upp till mycket väl. Clean Quality erbjuder nämligen väldigt personlig service och de är anpassningsbara och ställer upp när vi har extra mycket städning. De utför även storstädningar här samt matt tvätt och golv vård. Vi är mycket nöjda med deras service!