Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Clean Quality i Sverige AB

Clean Quality i Sverige AB

Öregrundsgatan 3, 115 59 Stockholm — Visa karta

Clean Quality i Sverige AB erbjuder städ- & servicetjänster främst inom Stockholms län.
Vi besitter mer än 10 års erfarenhet av städ & service, städar åt 100-tals företag, fastighetsägare och privat personer varje dag.

Vi strävar alltid efter att utföra heroiska insatser och vårt motto är att vara era städhjältar.

Vi utför bland annat:
- Kontorsstädning
- Trappstädning
- Fönsterputs
- Hemstädning
- Storstädning
- Flyttstädning

Förutom detta så specialiserar vi även oss på en rad tjänster som:
- Markistvätt
- Höghöjds fönsterputs utan skylift
- Höghöjds dammsugning
- Djuprengöring av badrum, toaletter
- Storköks, restaurangköks rengöring

Ring oss på 020-30 30 30 eller gå in på cleanquality.se eller städhjältarna.se(vår sida för privattjänster).
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 30 kunder tycker om Clean Quality i Sverige AB

• Lina
    Lina skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Rekommenderar INTE detta företag.
    Vi har haft kontorsstädning som varit bristfällig en längre tid med mycket slarv. Vi hade ett möte där Clean Quality lovade att åtgärda några punkter som togs upp men när detta ännu ej var åtgärdat 1 månad senare och det var damm och skit på hela kontoret + kök ville jag säga upp avtalet.
    Jag fick först inga svar varken på mail/samtal/sms men sedan när jag mailar chefen och bara berättar vad som hänt/inte hänt får jag som svar att han tycker det var tråkigt att jag uppfattat hans personal på ett negativt sätt "då alla är jättenöjda med henne" (fast jag aldrig skrev vad jag tyckte om henne utan förklarade bara att det inte blivit åtgärdat).

Kommer aldrig på avtalad mötestid, svarar ej i telefon/mail, dyra avgifter, skickar iväg andra anställda för att kvittera ut nycklar, slänger sopor i fel soprum osv.
    Har aldrig jobbat med ett så oseriöst företag tidigare och pricken över i:et så skyller de bara ifrån sig när man ifrågasätter.
  • Viktor G
    Viktor G skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Vansinnigt oseriöst företag.

De lyckades slita loss en radiator från vattenledningarna (!) när de skulle åtgärda en slarvigt genomför flyttstädning hos oss. Först antyder de att lägenhetens nya ägare skulle ha orsakat skadan, sedan gnällde de på att rörmokarnas arbete hade varit för dyrt.

Skulle inte ens rekommendera de här skojarna åt en ovän.
    2016-08-24 Clean Quality svarar Viktor G
    Hej Viktor.
    Hemskt tråkigt med olyckan som skett i samband med er flyttstädning. Detta skulle inte ha behövt skett och borde ha hanterats bättre från vår sida. Vi har tagit detta vidare internt och tar till oss din kritik. Under sommaren har vi satsat extra på vidareutbildning av personal och utökad kvalitetssäkring av våra tjänster.

Väl mött,
    Andreas Grafström
    Kundnöjdhetsansvarig
  • Jill L
    Jill L skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Kontorsstädning.
    Service minded, trevliga och tillmötesgående
    Alltid rent och fräscht, följer alla punkter vi har i avtalet.
  • Marie Anette L
    Marie Anette L skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Rekommenderar varmt Clean Quality, mycket bra.
  • Bo E
    Bo E skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Clean quality gjorde ett Mycket bra jobb. Allt ifrån en seriös, bra strukturerad, offert till genomförandet. Jag hade bara ett mindre påpekande vad gäller utförandet och detta rättade de till genast utan diskussion. Mycket nöjd!
  • Anna S
    Anna S skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Trevligt bemötande, tillmötesgående. Alltid vänliga och snabba med att åtgärda saker.

Tjänsten lever inte upp till förväntan, lite slarv här och var. Dyra, lite märkliga fakturor har dykt upp.
  • Eva K
    Eva K skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Vi beställde en flyttstädning som utfördes enligt önskan.vi kan varmt rekommendera detta företag.
  • Linda G
    Linda G skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Anpassar sig och är flexibla om man behöver ändra tiden eller har särskilda önskemål i samband med olika städningar!
    Trevlig och personlig service!
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Jag har ännu inte köpt något. Jag har på Brf Frimurarens vägnar begärt in anbud från några städfirmor däribland CleanQuality. CleanQuality har lämnat den bästa offerten. Dels lämnade de det lägsta priset, men offerten var också mycket väl skrivit till skillnad från de andra. Beskrivningen av vad som skulle ingå i arbetet var mycket fyllig och tydlig. Förmodligen fortsätter vi att städa själva eftersom vi är en mycket liten förening, men om vi väljer att köpa städning väljer vi CleanQuality.
    2016-07-02 Babak T svarar Thomas M
    Hej Thomas,
    stor tack för din respons. Vi försöker alltid att vara så tydligt som möjligt och trots vår höga kvalitet när det gäller innan avtal skrivning samt efter avtalet är skriven så har vi konsument vänliga priser. Vi hoppas att kunna tjänstgöra för Er i framtiden.
  • Gun L
    Gun L skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Jag har än så länge bara beställt tjänsten så jag vet inte. Bemötandet vid beställningen var helt OK!
    2014-11-13 Babak T svarar Gun L
    Hej Gun. Tack för dina ord. Det gläder mig att du är nöjd så pass lång särskild med bemötandet från vår kundtjänst. Vi hoppas att vi blir den som får göra jobbet åt Er.
  • Maria J
    Maria J skrev om Clean Quality i Sverige AB
    De gjorde en flyttstädning av vårt hus och det som jag hade synpunkter på fixade de genast till, de var engagerade och ville att jag skulle vara nöjd.
    2014-11-13 Babak T svarar Maria J
    Hej Maria, tack för dina synpunkter. Det gläder mig att Ni uppfattade oss så. Vi försöker att bli ännu en bättre leverantör så är det något du tycker vi ska bli bättre på så tveka inte att skicka ett mail till kund@cleanquality.se. Tack.
  • Ann L
    Ann L skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Flyttstädning, inga kommentarer
  • Laura E
    Laura E skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Hej!
    Clean Quality en av Bästa företåg som jag har haft med bra personal och duktiga arbetsledare.
    2014-11-13 Babak T svarar Laura E
    Hej Laura, stor tack för dina fina ord. Det värmer oss verkligen och ger oss mer kraft.
  • Michael B
    Michael B skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Väldigt bra, seriöst och bra utfört.
    2014-11-13 Babak T svarar Michael B
    Hej Michael,
    Stor tack för din feedback. Dessa ord du har skrivit ger extra energi till Clean Qualitys medarbetare. Vi hoppas att kunna tjänstgöra mera åt Er i framtiden.
  • Kia B
    Kia B skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Intryck och dialog vid skrivande av avtal.
  • Anna-karin F
    Anna-karin F skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Bra service och effektiv personal
    Clean Quality, Babak T gillar detta
  • Rolf B
    Rolf B skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Allt är bra, utom att den som städar hos mig inte kan ett ord svenska. Jag kan inte förklara någonting! Dessutom har hon dragit ut strömsladdar utan att sätta tillbaka dom. Det tog ett tag innan jag fattade vad som var fel...
    Rolf
    2014-11-05 Babak T svarar Rolf B
    Hej Rolf. tack för din feedback. Vi försöker att förbättra oss på att anställa personal som kan svenska eller engelska men tyvärr det är svårt att hitta personal som är bra, kan svenska och är pålitligt men din kommentar ger oss en tankeställare att vi måste bli mer effektiva om denna bit. Tack en gång till för dina ord.
  • Johanna Q
    Johanna Q skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Clean Quality som vi anlitade för flyttstädning gjorde ett otillräckligt jobb och hade inte ens med sig lämplig städmaterial när de kom tillbaka för att åtgärda det som inte var städat. Det uppstod tjafs och en ytterst pinsam situation då vi hyrt en bostadsrätt i andra hand och skulle lämna tillbaka en ren och fin lägenhet till ägaren.
    Clean Quality uppträdde ytterst oseriöst på alla sätt och vis och bör EJ få fler jobbuppdrag anser vi.
    2014-11-05 Babak T svarar Johanna Q
    Hej Johanna, Tack för din feedback. Kan du vänligen återkoppla till mig med ert offertnummer, alternativ ringa mig på mobilnummer 0700889800. Jag ville få mer information om detta samt kolla om vi kan gottgöra Er på något sätt. Clean Quality skall ej upplevas på detta sätt och jag är verkligen ledsen och därför tacksam om du kontaktar mig.
  • Anna L
    Anna L skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Snabbt och bra, fick många svar på min förfrågan vilket gjorde att jag slapp sitta och leta efter företag själv. Mitt intryck är att de flesta som svarade var seriösa företag med bra referenser.
    2014-11-05 Babak T svarar Anna L
    Hej Anna L, stor tack för Ert feedback. Hoppas vi kan tjänstgöra för Er vid mera tillfälle.
  • Ingalill S
    Ingalill S skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Vi blev mycket nöjda med vår flyttstädning i somras
    och fick ett mycket trevligt och vänligt bemötande
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Bra service och personal. Bra priser
  • Kalle K
    Kalle K skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Prima städhjälp vi anlitat vid flera tillfällen.
    Clean Quality, Babak T gillar detta
  • Amin Z
    Amin Z skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Fönster blev rena och dom var i tid.
  • Lina A
    Lina A skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Efter byggstädningen jag blev mycket nöjd.Personalen var mycket trevlig och bemötande.Lokalen var rent och fint och stor tack att ni på företaget tänker på miljö och använder miljövänliga rengörings produkter.Alla städfirmor bodde tänka på människa och naturen.
    Högsta betyg till er!
    Lycka till Clean Quality!
  • Robert B
    Robert B skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Vi är väldigt nöjd med städningen.
  • Lotta L
    Lotta L skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Vi är ett företag på ca 80 anställda och vi har använt Clean Quality för att städa vårt kontor i ca 5 år. De bemöter oss alltid snabbt och mycket trevligt. Vi har fått en personlig kontakt genom dessa år, och jag känner att de lyssnar på våra behov. Vi har ganska många specifika och speciella önskemål som de lever upp till mycket väl. Clean Quality erbjuder nämligen väldigt personlig service och de är anpassningsbara och ställer upp när vi har extra mycket städning. De utför även storstädningar här samt matt tvätt och golv vård. Vi är mycket nöjda med deras service!
    2014-11-04 Babak T svarar Lotta L
    Hej Lotta, stor tack för din kommentar. Detta värmer verkligen. Vi försöker att hålla den personliga kontakten med alla våra kunder och är tacksamma att Ni kunder har gjort oss till en bättre städleverantör.
    Babak T, Esmail B gillar detta
  • Patrik E
    Patrik E skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Snabb och bra service.

Personalen var supertrevliga och hjälpte mig med extremt kort varsel till ett superpris!
    Dock så fick jag prata engelska med städerskan som kom hem till mig, vilket kan va bra o veta.
  • Jill L
    Jill L skrev om Clean Quality i Sverige AB
    På senare tid har det varit lite si och så. Men vår ordinarie städare har varit på semester och Tatiana svarar alltid på mail och åtgärdar de som vi har synpunkter på.
    I det stora hela är vi nöjda.
    2014-11-04 Babak T svarar Jill L
    Hej Jill, Tack för din kommentar. Vi märkte själva att kvalitet sjönk och detta var inte något vi hade räknat när Farzod som är Er ordinarie åkte på semester och inskolade sina ersättare noggrant. Detta har gett oss en tankeställare om hur kan vi hålla kvalitet på topp trots att den ordinarie går på semester eller blir sjuk. Vi håller på att ta fram olika lösningsmetoder för att undvika liknande fall. Vi hoppas att Ni återkopplar till oss vid det minsta, detta gör att vi blir en bättre leverantör.
    Esmail B gillar detta
  • Kjell P
    Kjell P skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Bra bemötande, flyttstädning.
    Inte helt tillfredsställande resultat (men ingen officiell anmärkning).
  • Anna W
    Anna W skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Bra bemötande. Flyttstädning som vi var helt nöjda med.

Öregrundsgatan 3, 115 59 Stockholm