Cleanhouse I Väst AB, sid 2

Välkommen till Cleanhouse I Väst AB!

Vi är din städfirma i Göteborg. När du varken har tid eller ork för att ta tag i städning så finns vi på Cleanhouse I Väst AB nära till hands. Våra professionella medarbetare tvättar, torkar och städar rent i ur och skur. Vi utlovar städjobb med garanti. Det innebär att om du skulle hitta något fel efter 5 dagar så fixar vi det, helt kostnadsfritt.

Vi kan hjälpa till med det mesta inom städ. Nedan följer några exempel på tjänster vi erbjuder:
Hemstädning, flyttstädning, storstädning, kontorsstädning, visningsstädning, fönsterputs, mattvätt, byggstäd och mycket mer.

Tveka inte att kontakta oss när du behöver någon typ av städhjälp eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 88 kunder tycker om Cleanhouse I Väst AB 2

2020-12-03
    Beställningen av jobbet var smidigt och enkelt.
    Killlarna som kom och flyttstädade mitt hus var jätteduktiga!
    De var väldigt noggranna. Husets nya ägare är också helnöjda.
    Absolut inget att klaga på.
    Helt klart värt varenda öre!
    2020-12-03
    Bra kommunikation, trevlig personal.
    2020-12-03
    Bra resultat men hade önskat att alla som städar kan engelska (eller svenska) för att underlätta kommunikationen.
    2020-12-03
    Väl bemött och proffsigt utförd städning. Nöjd kund!
  • Marie C
    2020-12-02
    Har hemstäd varannan vecka, har haft i över ett års tid. Trevlig personal, både administrativ och lokalvårdare. Pålitliga, kommer alltid när de lovat, gör ett väl utfört arbete. Lever helt klart upp till våra förväntningar!
    2020-12-02
    Flyttstädning inklusive balkong och persienner.
    Jag blev mycket tillmötesgående bemött.
    Jag förväntade mig att det skulle bli rent och snyggt. De som kom och städande höll på i många timmar och lämnade lägenheten till min fulla belåtenhet. Mycket välgjort.
    Städning
    Utmärkt
    Vi är helt nöjda
    Det fungerar bra, ser framemot nästa besök.
    MVH Jelena
    Flyttstädning.
    Städningen var utmärkt utförd.
    2020-12-02
    Hemstäd löpande, mycket proffsigt bemötande och bra att alltid samma person kommer, hon är otroligt duktig och effektiv
  • Lars-Magnus H
    2020-12-01
    Vi kan inte uttala oss om allt arbete som CleanHouse utför. Men den personal som är hos oss och städar gör ett mycket bra och noggrant jobb och är trevlig och tillmötesgående. På dessa grunder kan vi gärna rekommendera CleanHouse
    2020-12-01
    Det gällde flyttstädning av en lägenhet. Cleanhouse svarade på telefon och e-mail, lämnade offert och fakturerade också enligt den. Men det viktigaste är att jobbet utfördes till belåtenhet.
    2020-12-01
    Mycket bra bemötande av företaget.
    Mycket nöjd med städningen och den
    person som utför densamma.
  • Carina S
    2020-12-01
    Otroligt proffsiga, duktiga och vänliga! De har varit hos mig tre gånger. Rekommenderas varmt! //Carina 🌷
    2020-12-01
    Städning Har blivit bra bemött. Företaget levde upp till mina förväntningar.
  • Gun F
    2020-12-01
    De storstädade min lägenhet till, i stort sett, full belåtenhet. Jag fick ett mycket bra bemötande vid beställningen. Skulle gärna ha fortsatt ha dem som "min" städfirma en gång/månad om de bara hade kunnat stå för material och redskap.
    2020-12-01
    Hemstädning fungerar bra, det missas damning ibland. trevlig personal.
  • Agneta v
    2020-12-01
    Städning av min lägenhet .
    Jag fick personligt besök som dokumenterade mina önskemål.
    Mina förväntningar var att få hjälp med sådant som jag själv har svårt att klara. Jag är nöjd.

Jag ångrar att jag inte använt den här tjänsten som hittills har fungerat utmärkt.
    Städning 3H
    SUPER BRA!
    Hade ganska höga & dom levererade det toppen!
    Super bra upplevelse!
    2020-12-01
    Mycket bra och noggrann flyttstädning och är mycket nöjd med de duktiga medarbetarna.
    2020-12-01
    Trevlig personal och utmärkt städning!
    2020-12-01
    Städning varannan vecka, trevligt bemötande vid hembesök innan städningen sattes igång. Har haft samma personer hela tiden och är mycket nöjd med dom. Jag är mycket nöjd med arbetet dom utför här, är noggranna och flitiga.
    2020-12-01
    Cleanhouse Väst städade min vindslägenhet på 30kvm inför flytt. Var riktigt nöjd med resultatet och de var väldigt flexibla med datum!
    Tack för hjälpen!
    2020-12-01
    Mycket väl utfört! Supernöjd.
    Rent och fint utan krångligheter
    2020-12-01
    Det är ok,men många olika tjejer.och lite strul.
    Tjänst: Hemstädning 1 gg/mån

Jätte duktiga, professionella, toppen bra, de gör det där lilla extra, helt underbart att komma hem till det. 5 stjärnor alla gånger!
    2020-12-01
    hemstäd, de lovade samma personer varje gång vilket det inte var, dessutom fick jag ingen information om detta. Arbetet inte heller fackmannamässigt utfört!
    2020-12-01
    Hej, jag har städning varannan vecka.
    Från början var det ett väldigt professionellt bemötande med checklistor, offert mm.
    Städningen är superbra och jag är väldigt nöjd. Det är dock en skillnad mellan gång till gång. Ibland bättre. Men aldrig under min förväntan. Beställde även kylskåpsrengöring. Det blir kanon. Så fräsht och rent.
    Jag har rekommenderat bolaget till andra som även dom nappat. Önskar att få faktura 1 ggr/mån, tror jag lyckats med detta nu då jag fick det lite orgelbundet förut.
    Storsrädning.
    Tjejen o killen som kom kunde inte svenska.
    Den jag pratade med på företaget var trevlig o tillmötesgående.
    I det stora hela var jag inte nöjd, fönstrena såg förskräckliga ut!
    Ingen ringde o meddelade när dom var klara som de skulle!
    Jag skulle inte använda dom igen, o inte rekomendera dom till någon annan!
    Hej Jessica, Vi beklagar ditt missnöje över storstädningen som utfördes hos dig. Vi hoppas att det kändes bättre efter kompensationen du fick av oss. Mvh, Therese och Angelika

2020-12-01
    Väldigt seriöst och bra städservice!
    2020-12-01
    Jag bara älskar Cleanhouse väst från första stund som jag kom i kontakt med dem.
    Var verkligen kritisk till en början att anlita en firma för att städa mitt hem.
    Redan från start fick jag ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Blev väl omhändertagen och tillsammans kom vi fram till en ypperligt bra städlösning av mitt hem. Har nu mera regelbunden hemstädning varannan vecka vilket passar mig utmärkt.
    Cleanhouse levererar verkligen varje gång. Det är en underbar känsla att komma hem till ett välstädat hem. Cleanhouse överträffade alla mina förväntningar. Att de alltid är trevliga och lätta att ha och göra med är bara en extra bonus. Har från första början haft ett helt underbart par som verkligen lade ner sin själ på mitt hem varje gång. Kan bara varmt rekommendera Cleanhouse till alla vänner och bekanta. Så värt var enda krona. Bästa investeringen jag gjort. Att slippa oroa sig för att holla hemmet rent har varit en ren investering i livskvalitet för mig. Tveka inte anlita Cleanhouse du med.
  • Niklas V
    2020-12-01
    När vi flyttade in till Göteborg så påbörjade vi jobbet att hitta en ny städfirma för löpande hemstädning. Vi provade, och sparkade ut, 5 olika företag innan vi hittade Cleanhouse. Det var precis det vi sökte, noggrann städning, enkel kommunikation och bekymmersfritt. Inget är ett problem för Cleanhouse utan dom gör ett suveränt jobb på ett enkelt och effektiv sätt, ingen överdebitering eller svåra kontaktvägar. Precis det vi önskar, ett bekymmersfritt städande. När vi har behöver ställa in eller önskat extra städning så har Cleanhouse varit väldigt flexibla och lösningsorienterade.

Önskar du bra städning, bekymmersfri och enkel kommunikation och till nästa oförskämt lågt pris så kan jag stark rekommenderar CelanHouse. Vill du ha tveksam städning och dåligt kommunikation med oflexibla städare till ett högt pris så finns det många andra företag. Men för oss är enkelheten och bekymmerslösheten just det som vi värdesätter. Tack Cleanhouse
    Köpte en flyttstäd.
    Blev väldigt fint bemött av företaget och är jätte nöjd med städningen!
    Allt gick smidigt från bokning till klart.
    2020-12-01
    Vi kontaktade Cleanhouse i Väst AB för att få hjälp med flyttstäd och vi blev supernöjda med resultatet. Noggranna, effektiva, hög tillgänglighet och bra kundbemötande från början till slut.
    2020-12-01
    Köpte städtjänst i form av flyttstäd.
    Uppfyllde alla förväntningar och gjorde ett bra jobb.

Nöjd kund.
    Väldigt trevliga att ha med att göra under hela kontakten.
  • Kajsa R
    2020-12-01
    Väl utfört jobb. Allt var rent, fönster perfekt putsade. Jag är en extremt nöjd kund.
    2020-12-01
    Flyttstäd som gick utmärkt. Varken vi eller köparna hittade nåt att anmärka på. Trevlig personal och bra pris.
    2020-12-01
    Jag har köpt städ. Vi är såååå supernöjda :-)
    Nu har vi haft detta städbolag clean house i väst i några månader.
    Dessa två helt UNDERBARA människor som är hos oss och städar varannan vecka är helt FANTASTISKA!!!!!
    På en skala 1-10 så ger jag dessa en 11:a.
    Med andra ord.......Allting är så JÄVLA BRA!
    Kan bara säga TACK TACK TACK

Mvh Marlene/Sture
    2020-12-01
    Det är en fröjd att komma hem till ett skinande hem! De är så proffsiga!