CleaningLady I Sverige AB

CleaningLady I Sverige AB

www.cleaninglady.se
  • Badge2022
4.3

CleaningLady i Stockholm erbjuder hemstädning med hög standard. Vi erbjuder en abonnemangstjänst med städning varje eller varannan vecka, där varje städpass är minst 4 timmar. Vi är måna om att våra kunder får hög kvalité och känner sig trygga med den service vi ger. Skulle du av någon anledning inte vara nöjd har vi en städgaranti...

127 omdömen om CleaningLady I Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2012

Leo H
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Trevlig och duktig städerska och snabba svar från kontoret!

Sylvia Gunhild A
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Bra städning tråkig att inte kunna prata med min adept som inte kan svenska ( Ukraina)

Tanja S
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Pålitlig, alltid skönt att komma hem när städerska var där

Lennart G
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Bra service på kontoret, snabba svar och flexibelt bemötande. Bra genomförande av städningen på de allra flest händer. Jag köper städning hemma i min bostad, 1 gång i månaden.

Ida K
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Vi blev rekommenderade Cleaninglady av flera personer och valde att byta från en annan firma till dem. De är professionella och flexibla och lämnar alltid efter sig ett perfekt resultat. All personal från administratörer till dem som kommer och utför jobbet, är trevliga och service minded. Vi är mycket nöjda.

Jenny Ulrika K
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Serviceminded med bra personal.

Susanne H
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Jag tycker Cleaning Lady alltid anstränger sig för att uppfylla kundens önskemål och svarar snabbt på sms och email. Jag har städning varannan vecka. Ibland har det dock varit inställd städning eller byte av städerska med kort varsel, och då kan det bli förseningar med städningen. Jag har haft Cleaning Lady i flera år.

Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Vi är väldigt nöjda med vår städerska. Hon är väldigt pålitlig och mycket noggrann.

Stefan B
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Pålitlig städning, lätt få kontakt.

Kurt A
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Vi har en bra kvinna som kommer hit punktligt enligt avtal och städar noggrannt

Astrid Marianne S
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Jag är mycket nöjd med min städhjälp

Asta T
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

MYCKET BRA HEMTJÄNST GLAD O TREVLIG FLICKA Jag önskade mig ett rent hem, och det fick jag! helt belåten med resultatet!, tack,tack!

Anna T
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Flexibla och hjälpsamma. Mycket nöjd!

Tina J
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Seriöst och proffsigt företag.

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Hej Tina! Tack för ditt fina omdöme! Vänliga hälsningar!

Louise R
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Vi är jättenöjda, alltid flexibla och pålitliga.

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Vad roligt att höra Louise! Tack för din recension! Bästa hälsningar!

Ludvig A
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Trevlig och noggrann personal, vi är mycket nöjda!

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Tack för ditt omdöme Ludvig! Vad roligt att höra att du är nöjd! Allt gott!

Stefan B
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Den städerska jag haft i flera år har varit utmärkt, bra städning varje gång, trevlig person etc. Förhoppningsvis blir den nya jag skall få nu lika bra. Vid en olycka med dammsugaren för något år sedan fick jag ersättning från Cleaninglady utan större problem, vilket kändes bra.

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Tack Stefan! Tack för din recension! Vi uppskattar det! Bästa hälsningar!

Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Cleaning ladys personal hos oss gör ett utmärkt arbete och är pålitlig. Företaget är flexibelt när det gäller tider. Som kund är jag mycket nöjd.

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Tack för din fina recension Ingalill! Allt gott!

Anna H
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Allt fungerar helt perfekt ! Elsa dvs hon jobbar hos mig gör en fläckfri jobb! Kontoret dvs Monika och Leo svarar på en gång mina mail. Fakturahantering till mig och till skatteverket fungerar. Flexibelt att ändra datum för städning. Så jag kan varmt rekommendera dem!

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Tack för fint omdöme Anna! Vi uppskattar det! Vänliga hälsningar!

Kerstin S
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Köpt städning och fick ha samma städerska från Polen i flera år. Hon pratade svenska. Hon har åkt till sin mamma i Polen. Har nu en städerska från Ukraina som inte kan ett ord svenska eller engelska. Hon är väldigt duktigt. däremot har hon städning i 2 timmar istället för 4 timmar som jag hade tidigare. Tycker kommunikationen med företaget kunde fungera bättre.

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Tack för recensionen Kerstin! Vi tar till oss av din feedback! Stort tack!

Agneta H
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Blandad kvalitet på städerskor. jobbigt när en favorit slutar. Ordinarie kundservice-personal är mycket professionell, snabb och hjälpsam. När hon är på semester blir det dock ofta fel, tyvärr.

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Tack för ditt omdöme Agneta! Stort tack för din recension!

Rolf A
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Tack Cleaning lady! Vi har fått världens bästa - och trevligaste - hjälp med städningen!

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Vad glada vi blir Rolf! Tack för det fina orden! Bästa hälsningar!

Eva R

Mycket nöjd med städning Positiv Trevligt bemött Tack

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Vad kul att höra att du är nöjd Eva! Tack för din recension!

Solveig Å
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Jag är mer än helnöjd med cleaning lady. Har varit från början.

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Tack för fina ord Solveig! Vi blir glada av att höra att du är fortsatt nöjd! Allt gott!

Staffan W
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Bemötandet var bra och personal som städade var trevliga och gjorde ett bra jobb.

Katariina O
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Fungerat bra! Ansvarsfullt arbete!

Cagil Och Anders K
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Smidigt att boka och flexible om man vill boka om. Vi är väldigt nöjda med vår städerska också!

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Hej Cagil och Anders! Tack för er recension! Vad roligt att höra att ni är nöjda med er städerska! Det ska jag se till att hälsa vidare! Allt gott!

Kerstin N
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Informativt och vänligt. Höga och de infriades. Städningen utfördes proffsigt och enligt önskemål.

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Stort tack för din recension Kerstin! Vad glada vi blir! Allt gott!

Anders N
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Städningen och de som städar är helt ok Men bokning och fakturering lämnar en del övrigt att önska…

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Hej Anders! Tack för din recension! Vad tråkigt att höra att du inte känner dig helt nöjd! En representant från oss kontaktar dig vidare så vi kan stämma av kring hur vi kan förbättra det som idag inte känns bra. Det är viktigt för oss att du känner dig nöjd och om så inte är fallet är det något som måste åtgärdas! Allt gott!

Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Vi är mycket nöjda med vår städning. Vår städerska Ewa gör att utmärkt arbete och är även mycket

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Stort tack för din recension Ingalill! Vad roligt att höra, jag ska se till att hälsa det till Ewa! Då blir hon glad! Önskar dig allt gott!

Irene E
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Har gått från fantastiskt till helt ok, detta sedan de bytt personal. Svårt när de inte kan varken svenska eller engleska. Funderar på att byta bolag.

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Hej Irene! I ert fall så vet jag vilken städerska du tänker på. Denna personen jobbar inte kvar i företaget och var endast anställd på prov hos oss. En representant från oss kommer kontakta dig så vi kan gå genom vad som behöver förbättras. I dagsläget har vi inga anställda som inte kan prata svenska/engelska. För oss är detta såklart viktigt för oss när vi anställer för att du och städerska ska kunna kommunicera med varandra. Allt gott!

Nils B
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Cleaninglady har alltid under våra 12 år som kund skött kundkontakten klanderfritt. De erbjuder en flexibel tjänst och de utförare vi har haft (3 olika) har gjort ett bra eller mycket bra jobb. Rekommenderas varmt det fjantiga namn till trots. 😀

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Tack för din recension Nils! Det gör oss otroligt stolta att vi har kunder som dig som valt att ha oss som städföretag under en så lång tid som 12 år. Tack för förtroendet!! Kanske dags för en namnändring ;)

Anna Eva Cecilia C
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Prisvärd tjänst. Flexibelt vid ombokning.

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Stort tack för recensionen Eva! VI uppskattar det!

Robert E
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Städning varannan vecka. Vi är mycket nöjda med städningen och bemötandet från personalen på företagandet.

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Stort tack Robert! Vad kul att höra att du är nöjd! Allt gott!

Sofia B
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Alltid flexibla och tillmötesgående och skinande rent hemma!

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Hej Sofia! Tack för din recension! Kul att höra att du är nöjd, vi gillar också när det är skinande rent! :)

Filippa T
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Cleaninglady har en person som heter Monica som är väldigt serviceinriktad och löser uppkomna förfrågningar blixtsnabbt. Städningen är noggrann, och städarna vänliga och flexibla

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Hej Filippa! Stort tack för din recension! Vad kul att höra att du är nöjd! Monika är våran klippa, vi ska se till att hälsa det vidare!

Anna H
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Har haft CleaningLady ett år nu och mycket, mycket nöjd. Haft samma städerska hela tiden. Hon kommer i tid, städar mycket bra, stryker mycket skickligt. Fakturor rätta, RUT-avdrag rätt. Som sagt mycket mycket nöjd!

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Hej Anna! Stort tack för din recension! Vad glada vi blir! Ska hälsa det vidare till din städerska! Allt gott!

Claudia W
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Snabba svar, belönar personalen. Första städningen har inte blivit av pga förkylning (även där en sjyst rabatt) Så kan inte ge full pott i poäng än.

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Hej Claudia! Tack för din recension! För oss är det såklart viktigt att du är nöjd! Hör av dig till oss om du har några frågor!

Rina S
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Lätt att få kontakt. Bemötandet är effektivt och organiserat. Alla förväntningar uppfylldes. Beställde städ av badrum och golv och det uppfylldes till belåtenhet.

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Hej Rina! Tack för din recension! Vad kul att höra att du är nöjd! Allt gott! /Leo

Helena P
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Tycker inte de levererar det de sålde in från början. Det har ändrats på vägen beroende på vem som jobbar. Tråkigt för mig som kund. Ledningen finns inte på plats så vet inte om styrningen inte blir så bra som den borde De sålde in ett välstädat hem på timmar som jag betalar för, har sen minskat på ytan för att de ska hinna ändå ser det inte alltid välstädat ut. Borde vara mer känsla...... Skiter egentligen i godis men tidigare låg det alltid en karamell på kudden toapapper vikt som på hotell, kuddar iordning i soffan...

Björn V och Representant för Cleaninglady gillar detta
Svar från CleaningLady I Sverige AB

Hej Helena! Vad tråkigt att höra att du känner att städningens kvalitet sjunkit. Detta är såklart inte okej! Precis som du beskriver så vill vi ju erbjuda en tjänst som ger guldkant i vardagen och något som man ser fram emot att komma hem till. Jag kommer personligen höra av mig till er städerska och se vad vi kan göra för att gå tillbaka till den kvalitet som var från början. Allt gott! /Leo

Anneli G
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Vi är väldigt nöjda med CleaningLady. De har professionell personal och är flexibla om vi som kunder behöver göra smärre ändringar i våra ordinarie scheman. Alltid positivt bemötande, såväl från städpersonal som från kontoret.

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Hej Anneli! Vad glada vi blir! Vad kul att höra att du är nöjd! Vi ska se till att hälsa det vidare till er städerska! Allt gott!

Asta T
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Ja köpte städhjälp Mycket nöjd med resultatet en trevlig och positiv attityd av min "cleaning Lady" men harbara träffat henne två gånger t,v, Bra bemötande av företaget! Om det är möjligt kommer jag att rekommendera henne till fler!

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Hej Asta! Stort tack för din recension! Vi är alltid ute efter mer uppdrag så du får gärna rekommendera oss vidare, vi erbjuder även rabatter och presentkort när man rekommenderar oss vidare till en ny kund! Allt gott!

Anna T
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Flexibla och pålitliga. Har haft städhjälp från dem i över ett år och kommer inte byta.

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Tack för din recension Anna! Vad härliga att höra att du är nöjd! Allt gott!

Tina J
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Mycket nöjd ! Samma städerska varje gång, snabb återkoppling och allt känns säkert.

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Hej Tina! Tack för ditt omdöme! Det gör oss glada att höra att du är nöjd! Allt gott!

Ingemar E

Utmärkt städning och bemötande

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Hej Ingemar! Stort tack för din recension och vad roligt att höra att du är nöjd! Önskar dig allt gott!

Björn N
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Vi fick tips om företaget från en granne som verkligen uppskattade företaget och den person som drev verksamheten i Eskilstuna. Den personen slutade på företaget efter att dom städat hos oss ett par gånger. Den nya arbetsledaren tycker vi är bra. Nu är också den som hon har som medarbetare lovande tycker vi. För oss är det viktigt med kontinuitet och förtroende när arbetet utförs i ens eget hem. Viktigt också med organisationen runt företaget. Vid städningen nu i fredags kom städarna en dryg timme senare än ordinarie...

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Hej Björn! Tack för din recension! Du har helt rätt, vi brukar vanligtvis alltid höra av oss när vi blir försenade. Det är såklart otroligt viktigt att vi kommunicerar med dig som kund när en försening sker. Det skedde inte denna gången och vi ber om ursäkt för detta! Orsaken var som sagt att personalen och kontoret missförstått vem det var som skulle meddelat er gällande förseningen. Det kommer inte hända igen! Vi ger er gärna en rabatt som kompensation för strulet. Avslutningsvis kul att höra att du är nöjd med den nya personalen! Önskar dig allt gott!

Ulrika S
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Enkla att ha att göra med vid tex ombokning och avbokning. När du väl fått fatt i rätt städare/städerska så är allt kanon. Jag upplever att tex när man behöver en vikarie så är det väldigt stor skillnad, hen städar aldrig i närheten av lika noggrant som min ordinarie. Med enbart min ordinarie städerska så är betyget en tveklös femma.

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Hej Ulrika! Stort tack för ditt omdöme! Vad kul att höra att du är nöjd med din städerska! För oss är det såklart viktigt att städningen håller en hög nivå även när din ursprungliga städerska är frånvarande. Det här är värdefull feedback för oss. Återigen stort tack för din recension!

Nawal I
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Vi har köpt regelbunden städning av företaget Cleaninglady. Till största delen har vi haft samma städerska. Uppdraget har varit att hjälpa oss hålla de rent o fint trots att vi är flera som bor i huset. Vi har köpt in städutrustning och sen har vi köpt städtimmar av företaget. Vi har vid ett flertal tillfällen behövt akut städning och har då ringt Monika på kontoret som oftast samma dag har hjälpt oss hitta någon städerska som kunde rycka ut på kort varsel. Vi har tidigare provat andra städföretag med varierat resultat....

Laila D
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

CleaningLady har städat hos i perioder och alltid gjort ett bra jobb. Noggranna städerskor och trevliga att ha att göra med! Rekommenderar gärna och varmt! Laila H

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Hej Laila! Tack för din fina recension. Önskar dig en god fortsättning!

Simon
Skrev om CleaningLady I Sverige AB

Smidig och enkel process med flyttstädning. Mycket nöjd!

Svar från CleaningLady I Sverige AB

Tack Simon! Önskar dig en god fortsättning!