Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Huddinge CleaningLady

CleaningLady, sid 2

Skrakvägen 12, 141 72 Segeltorp — Visa karta

CleaningLady i Stockholm erbjuder hemstädning med hög standard. Vi erbjuder en abonnemangstjänst med städning varje eller varannan vecka, där varje städpass är minst 4 timmar. Vi är måna om att våra kunder får hög kvalité och känner sig trygga med den service vi ger. Skulle du av någon anledning inte vara nöjd har vi en städgaranti som innebär att vi åtgärdar utan extra kostnad. Vår personal har mångårig erfarenhet inom hemservice och vi kan hjälpa dig samt ge tips och råd för en problemfriare vardag. Uppge "Reco" vid kontakt och få 25% rabatt på första städningen. Gäller endast städningar på minst 4 timmar. Varmt välkomna!

Läs vad 75 kunder tycker om CleaningLady

• Maria L skrev om CleaningLady
    Bra och pålitliga städerskor och bra kommunikation med kontoret. Läs mer
  • Charlotta W skrev om CleaningLady
    Mycket bra företag, som håller god kvalité och bra service. Läs mer
  • Susanne W skrev om CleaningLady
    Jag tycker att företaget fungerar bra. Städningen sker punktligt och är bra gjord. Kommunikationen med företaget fungerar alldeles utmärkt. Läs mer
  • Karin C skrev om CleaningLady
    Jag fick snabb och professionellt svar när jag kontaktade dem. Allt har fungerat mycket bra, städerskan har kommit i tid och gjort ett väldigt bra jobb. Effektivt, lätt att samarbeta mm. Jag tycker överhuvudtaget att jag fått ett väldigt seriöst intryck och vi har nu tom utökad antalet timmar per vecka. Läs mer
    Representant för Cleaninglady gillar detta
  • helena w skrev om CleaningLady
    snabb service, direkt kommunikation, välgjort städjobb, flexibilitet, ansvarsfullt Läs mer
  • Sofia skrev om CleaningLady
    Utmärkt, smidig service! Snabbt avtal när vi startade, inget extra "tjafs". Personligt bemötande. Enkelt att få kontakt vid behov. Bra att man kan lämna nyckeln till städerskan och få ett kvitto på det. Vi är också väldigt nöjda med städningen! Läs mer
  • Richard skrev om CleaningLady
    Great service, good quality, flexible in scheduling the work. Highly recommended. Läs mer
  • Ann-Catrin K skrev om CleaningLady
    Företaget fungerar bra men vår städerska är mycket bra Läs mer
  • Martin S skrev om CleaningLady
    Jag tycker att
    - det fungerar bra, nästan helt utan problem vilket är ett bra betyg.
    - städerskorna kan möjligen variera lite i kunskap och ambition, men det går alltid att byta utan problem
    - ansvarskänslan är bra - om en städerska inte kan komma eller om man själv behöver ställa in av någon anledning så får man bra hjälp att hitta en annan städerska som kan komma och städa. Läs mer
  • Pernille E skrev om CleaningLady
    Punktliga, sköter arbetsuppgifterna väl och trevlig personal. Läs mer
  • Louise O skrev om CleaningLady
    Snabb avtal om provstädning, bra kontakt, bra service, flexibelt om man måsta ombooka/afbooka etc., tycker det er et rejalt, gott städningsfirma. Läs mer
  • Marie B skrev om CleaningLady
    Jag är supernöjd med Cleaninglady som är mycket prisvärda. Jag har fått mycket god service både från min städerska och från "ledningen". Kontakten med Cleaninglady har varit mycket bra och de är väldigt tillgängliga. Jag kan varmt rekommendera dem vidare till bekanta och icke bekanta. Läs mer
  • Peter P skrev om CleaningLady
    Vi är mycket nöjda med Cleaninglady. Avtalade tider passas och städningen utförs alltid mycket noggrannt och bra. Till skillnad från andra firmor vi anlitat så städar de faktiskt i fyra timmar när de tar betalt för fyra timmar. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Maria M skrev om CleaningLady
    Jag tycker att de är duktiga och professionella. När min ordinarie städare är sjuk fixar de snabbt en annan. Jag kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Göran B skrev om CleaningLady
    Bra utfört arbete, aldrig något strul med tider, är ordinarie sjuk så meddelas jag alltid om förslag på ersättare. Stor flexibilitet och uppmärksamhet. Guld! Läs mer
  • Sara B skrev om CleaningLady
    Vi är supernöjda med Cleaninglady och den service vi har fått. Snabba på att svara och pålitliga. Vi är supernöjda med städningen och det har aldrig varit några problem. Ifall vi vill ha något extra utfört, så fixar det sig alltid. Läs mer
  • Johanna E skrev om CleaningLady
    Jag är mycket nöjd med städningen som Cleaninglady utför. Jag har haft samma städerska som kommer varannan vecka nu i ca 1 år. Det fungerar perfekt Läs mer
  • Pernilla S skrev om CleaningLady
  • Claes B skrev om CleaningLady
    Städningen fungerar bra. Så även kontakterna med kontoret. De är flexibla. Om vikarie behövts har vi kunnat välja att köra städning eller ställa in. Helt ok. Läs mer
  • Ingrid R skrev om CleaningLady
  • Anna S skrev om CleaningLady
    Vi har haft Cleaninglady under flera års tid och tycker att de har blivit mycket bättre med tiden. De är lyhörda för de önskemål man har så att man kan få just den typ av städning man vill ha. Den städerska vi har nu är jättebra och kontakterna med företaget fungerar utmärkt. Läs mer
  • Karolina L skrev om CleaningLady
  • Samuel B
    Samuel B skrev om CleaningLady
    Mycket bra företag, hög service, snabb och bra bemötande vid alla sorters ärenden. Aldrig några som helst problem. Läs mer
  • Anne S skrev om CleaningLady
    Jättebra, seriöst och pålitligt företag. Enkla att ha att göra med, och bra på kommunikation. Deras anställda är professionella och trevliga. Vi har haft samma städerska så länge vi har använt dem, med undantag för under semestern då vi hade en annan. Båda två var jätteduktiga och trevliga. Löpande städning har verkligen blivit ett lyft för oss, vi grälar mindre och har mer tid över till annat. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Stefan L skrev om CleaningLady
    Det är ett fåmansföretag som gör sitt bästa för att få nöjda kunder. Vi har haft tre städerskor under två år, varav en städerska inte var jättebra och därför inte fick fortsätta i företaget. Vi är mycket nöjda med städningen och kommunikationerna med den som bokar städerskorna. När det blir problem vid t.ex. sjukdom brukar företaget ändå kunna hitta en bra lösning. Läs mer

Skrakvägen 12, 141 72 Segeltorp