Cleanteam Sweden

• Reco tipsar!
    MakeClean AB
    4.5 / 5 i betyg — 124 omdömen
    Badge2020
    "Bokade storstädning 3 veckor i förväg. Makeclean fick bestämma tid. Den dag o tid de skulle komma ringer de o säger att de inte kan. Vi är h"
  • Marcus B

2019-10-01

Marcus B skrev om Cleanteam Sweden
    Välj ett annat bolag om du kan. Hade ett företag som gjorde flyttstädning i min lägenhet. Fick nån anmärkning på typ små saker av dom som köpte lägenheten. Hade väl tagit mig själv en halvtimma att fixa. Och fick inte tag i firman som hade gjort städningen. Bad dom som köpte anlita en annan firma för att få det fixat fort.
    Dom anlita cleanteam.

Cleanteam debiterade för en full flyttstädning. 2900:-

När jag ifrågasatte det sa de bara att de utfört en full flyttstädning. Vilket va omöjligt att ens göra när det endast va några lister, nån kontakt osv som va missat.

Anlita någon seriösare om du kan. Ingen seriös firma. Läs mer
    2020-06-02 Cleanteam Sweden AB svarar Marcus B
    Hej Marcus,
    Köparen kom överens med dig ang flyttstädning. Han hade skickat till dig en offert och du hade godkänt våra priser innan vi kom vidare. Du behövde inte godkänna våra priser om du tyckte att det var för dyrt. Du hade ett val.
    Enligt överenskommelse med köparen/beställare hade vi bokat en fullständig flyttstädning av hela bostaden. Köparen var nöjd med våra tjänster.

Cleanteam