Cleanteam Sweden AB

Cleanteam Sweden AB

www.cleanteam.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Cleanteam Sweden AB! För oss på Cleanteam Sweden AB är teamet vår styrka. Med över 10 års erfarenhet inom branschen vet vi vad som är viktigt för dig som kund. Vi sköter städningen så sköter du dina fritidssysslor. Städtjänster: Hemstädning, storstädning, visningsstäd, flyttstädning Hos oss på Cleanteam Sweden...

284 omdömen om Cleanteam Sweden AB

Sedan starten hos Reco 2020

Lasse D
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Cleanteam levererar enastående service och har fantastisk städpersonal. Jag och mina grannar rekommenderar dem varmt

Sabina J
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Jag har anlitat Cleanteam sedan 2016 och varje gång känner jag mig trygg med de personer som kommer. De anställer verkligen bra personal. Rekommenderar!

Louise M
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Är Jättenöjd! Flyttstädade rubbet för min mamma. Så fint bemötande. Grundligt utfört mycket bra jobb. Trevlig personal. Även kanonbra vardagstäd.. kommer bara anlita dom i fortsättningen. Tack igen

Angelica N
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Fantastisk personal som är noggranna och gör ett fantastiskt jobb! Violetta på kontoret ordnar och fixar allt så det blir så bra! Skulle aldrig byta städföretag.

Axel L
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Personalen är alltid trevliga och gör alltid ett bra jobb.

Elinor M
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Bra och trevlig personal. Fantastiskt komma hem till nystädat hus varannan vecka.

Johan N
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Är alltid nöjd med städningen!

Jon S
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Mycket bra service och personal.

Svar från Cleanteam Sweden AB

Hej Jon, Tack för din feedback, det uppskattar vi :) Med vänlig hälsning, Cleanteam

Wioletta K
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Väldigt trevlig och professionell personal. Arbetet utfört med all noggrannhet och otroligt välplanerat. Tack vare Cleanteam, njuter jag av rent hem och kan ha mer tid till mig själv. Supernöjd!

Tack Wioletta för din fina omdöme. Med vänlig hälsning, Cleanteam

Eva V
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Städning, samma personal i ca 8 år. Alltid glada o positiva. Kan inte vara bättre!😊

Svar från Cleanteam Sweden AB

Tack Eva, vi uppskattar att du tog dig tid att ge oss den superpositiva feedbacken :)

Berit Å
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Mycket nöjd med erat jobb Tack för fin städning

Annika Sydberger N
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Är en gammal trogen kund trots att jag idag inte anlitar företaget så ofta. Har stort förtroende för både företaget och de anställda som städar för oss. Alltid lika bra och omsorgsfullt utförd städning.

Johan A
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Smidiga och flexibla vad gäller exakt innehåll i tjänsten.

Andreas N
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Väldigt nöjda, Flexibla och enkla att ha att göra med när det kommer till bokning och ombokning. Vårt hus blir alltid väldigt rent, känns som de alltid gör det lilla extra vilket är väldigt uppskattat. Vi har haft andra firmor men ingen kan mäta sig med cleanteam. Kan dock sakna autogiro, men det är en petitess och har inget med städupplevelsen att göra

Kent D
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Vi blev bemötta på bästa tänkbara sätt, raka och klara besked som uppfylldes till 100%. Vi köpte flyttstädning, alla involverade skötte sig helt utan anmärkning. Vi är helnöjda med utfört arbete och kommer att anlita Cleanteam så fort vi behöver hlälp med någon av deras tjänster.

Maria B
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Supernöjd! Proffsiga, vänliga och effektiva! Grivstädning!

Barbro R
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Lika nöjd nu som jag har varit tidigare under den tid jag har anlitat Cleanteam.

Jessica R
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Alltid trevligt bemötande och superfint utfört arbete!🤗

Johan M
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Generellt sett väldigt bra, men om något går fel (saker går sönder etc.) vill de sällan ta på sig ansvar utan försöker hitta bortförklaringar. För det mesta meddelar de inte om de råkat göra sönder något utan det är något man bara upptäcker som kund. Hade gärna velat att de skrivit att de råkat göra sönder saker och de hade bett oss kontakta dem angående det. Detta har hänt en handfull gånger de år vi anlitat dem. Nivån på städningen är för det mesta helt tillfredsställande.

Svar från Cleanteam Sweden AB

Hej Johan, Vi ser att du har varit en kund hos oss sedan 2013. Vi förstår inte riktigt din recension angående de icke rapporterade skadorna i ditt hem. Informationen är oklar eftersom det inte är känt när skadorna uppstod, för 10 år sedan eller för en månad sedan. Vi har säkra åtgärder och utbildad personal för att minimera risken för problem och garantera en god service och upplevelse för våra kunder. Om något skulle gå sönder ändå har vi en policy där städpersonalen omedelbart måste rapportera det till oss och informera...

Michka J
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Allt har varit super under ett helt år nu. Endast en gång var vi inte nöjda med städningen.

Svar från Cleanteam Sweden AB

Hej Michka, Tack för att du delar din upplevelse med oss! Vi är glada att höra att du har varit nöjd med våra tjänster under ett helt år. Vi ber om ursäkt för den gång då du inte var 100% nöjd. Tack för din lojalitet och vi ser fram emot att fortsätta tillgodose dina behov. Vi strävar efter att kontinuerligt leverera den bästa servicen som möjligt. Med vänlig hälsning, Cleanteam

Gunnar W
Skrev om Cleanteam Sweden AB

I srort sett är personalen duktig och vänlig

Hej Gunnar och tack för din din återkoppling! Med vänlig hälsning, Cleanteam

Ann U
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Jag köpte en visningsstädning. Är mycket nöjd med utförandet.

Svar från Cleanteam Sweden AB

Hej Ann, Tack så mycket för att du valde att använda våra tjänster. Vi är glada att höra att du är nöjd med städresultatet och vi hoppas att du väljer oss igen i framtiden. Med vänlig hälsning, Cleanteam

Inger G
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Ett proffsigt bemötande med en personlig och varm känsla. Alltid skinande rent när man kommer hem efter en städning, där ni skrivit vad som gjorts och utav vem. Fönsterputsning är lika proffsigt gjort. Min mamma är väldigt glad och nöjd som har er tjänst hos sig!

Svar från Cleanteam Sweden AB

Hej Inger, Tack för din positiva feedback. Vi är glada över att ha levererat en kvalitativ och professionell upplevelse. Det är fantastiskt att höra att din mamma är glad och nöjd med våra tjänster :) Tack för att du valde oss! Med vänlig hälsning, Cleanteam

Suzanne H
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Trevlig personal som utförde städningen till min belåtenhet.

Svar från Cleanteam Sweden AB

Hej Suzanne, Tack så mycket för din feedback :) Vi är glada att veta att vår personal har levererat en städning som har mött dina förväntningar. Med vänlig hälsning, Cleanteam

Jannis B
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Jätte bra tjejer, jobbade över så vi kunde flytta in i vårt hus

Svar från Cleanteam Sweden AB

Tack Jannis, Vi är glada att vi har kunnat hjälpa dig :) Med vänlig hälsning, Cleanteam

Margareta R
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Beställde storstädning. Lättillgängliga per telefon och Mail. Uppfattade korrekt vad jag önskade få utfört respektive vad som kunde lämnas. Har inte hittat något att anmärka på.

Svar från Cleanteam Sweden AB

Hej Margareta, Tack för din feedback :) Superkul att höra att du är nöjd med vår service! Hoppas att du kommer välja oss igen i framtiden. Med vänlig hälsning, Cleanteam

Andreas B
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Mycket trevliga och gjorde ett utmärkt jobb.

Svar från Cleanteam Sweden AB

Hej Andreas, Tack för ditt omdöme. Kul och höra att du är nöjd med vår service :) Med vänlig hälsning, Cleanteam

Helen B
Skrev om Cleanteam Sweden AB

De är pålitliga och kommer alltid när de ska. Mindre roligt är att det alltid är olika personer som kommer. Ibland kan man inte kommunicera med dem vare sig på svenska eller engelska. Det är begränsande.

Svar från Cleanteam Sweden AB

Hej Helen, Tack för din feedback. Vi strävar efter att leverera än så bra service som möjligt. Vi erbjuder pålitliga personal som kan utföra sina arbetsuppgifter på ett korrekt sätt. Vi dock rekommenderar att om det dyker sig upp ett par frågor/önskemål att du kontaktar vår kundtjänst för att kunna uppdatera din städbeskrivning etc. Det kan hända att det kommer ett annat team ifall det förekommer någon sjukdom, röda dagar eller semester tider. Som du vet vi använder oss utav företagsbilar och tyvärr inte alla av städpersonal...

Ulla L
Skrev om Cleanteam Sweden AB

mycket bra', städning av lgh en gång/månad. Städningen är oftast väldigt väl gjord. Kan variera ngt beroende vem som kommer men jag är i stort sett nöjd.

Svar från Cleanteam Sweden AB

Hej Ulla och tack för din feedback. Det glädjer oss att du är nöjd med våra tjänster. Med vänlig hälsning, Cleanteam

Marika N
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Köpte hemstäd o var mkt nöjd hur den utfördes

Svar från Cleanteam Sweden AB

Hej Marika, Tack för ditt fina omdöme :) Du är alltid varmt välkommen att anlita oss igen. Med vänlig hälsning, Cleanteam

Tord J
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Mycket hög kvalitet oavsett vilken personal som kommer.

Svar från Cleanteam Sweden AB

Hej Tord, Tack så mycket för ditt toppbetyget! Jättekul att höra att du är nöjd med våra tjänster och personalens insats. Med vänlig hälsning, Cleanteam

Erik W
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Bra bemötande och proffsigt resultat

Svar från Cleanteam Sweden AB

Tack Erik :) Tack så mycket för din fina feedback och vad trevligt att läsa att du är nöjd med vår service. Med vänlig hälsning, Cleanteam

Linda A
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Vi är mycket nöjda kunder sen flera år tillbaka. Personalen är kunnig, proffsig och alltid trevlig. Det är en underbar känsla att komma hem efter att de varit hos oss. Fräscht, rent, ordning och reda på alla vis. Rekommenderar!

Svar från Cleanteam Sweden AB

Hej Linda, Tack så mycket för din fina feedback och rekommendation! Underbart att läsa att du är nöjd med personalens insats och vår service. Vi är alltid glada att kunna underlätta din vardag :) Med vänlig hälsning, Cleanteam

ANDERS L
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Bra städar hos mig varje vecka

Tack Anders för ditt fina omdöme. Med vänlig hälsning, Cleanteam

Nicholas N
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Flexibla, noga och proffsiga. Kommer använda det här företaget i framtiden.

Svar från Cleanteam Sweden AB

Hej Nicholas, Tack så mycket för din fina feedback och toppbetyg! Med vänlig hälsning, Cleanteam

Harriet W

Kom i tid Noggrann städning Trevlig personal

Tack Harriet för ditt fina omdöme :) Med vänlig hälsning, Cleanteam

Kerstin W
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Arbetade effektivt - snabbt & var trevliga.

Svar från Cleanteam Sweden AB

Hej Kerstin, Tack så mycket för ditt omdöme! det gläder oss att vi har kunnat hjälpa till :) Med vänlig hälsning, Cleanteam

Gun G
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Köpte flyttstäd och är väldigt nöjd!

Tack Gun för det fina betyget! Med vänlig hälsning, Cleanteam

Josefin D
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Har använt Cleanteam både för flyttstäd och hemstäd. Bästa!

Svar från Cleanteam Sweden AB

Hej Josefin, Tack så mycket för ditt fina omdöme! Jättekul att du blev nöjd med din flyttstädning och hemstäd :) Med vänlig hälsning, Cleanteam

Alina K
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Mkt nöjd med flyttstädning. Fint bemötande, noggrant personal. Rekommenderar varmt.

Svar från Cleanteam Sweden AB

Tack Alina för din fina återkoppling! Det uppskattar vi väldigt mycket. Med vänlig hälsning, Cleanteam

Suzanne S

Bästa städet. Underbart att komma hem. Verkligen rent. Tack

Svar från Cleanteam Sweden AB

Hej Suzanne, Tusen tack för din fina återkoppling, vi är glada att du är nöjd med våra tjänster :) Med vänlig hälsning, Cleanteam

Love Pål B
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Kanonduktiga, bra service, jobbar hårt och väldigt trevliga :)

Svar från Cleanteam Sweden AB

Hej Love, Stort tack för er återkoppling och toppenbetyg! Med vänlig hälsning, Cleanteam

Malin P
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Enkelt att boka tid, fin service, tillmötesgående, lyhörda för önskemål och ett väl utfört arbete!

Svar från Cleanteam Sweden AB

Hej Malin och stort tack för din återkoppling. Vi uppskattar det väldigt mycket :) Med vänlig hälsning, Cleanteam

Görgen H
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Bra service i kontakten. Bra städning.

Svar från Cleanteam Sweden AB

Hej Görgen, Tack för återkopplingen, vi uppskattar att ni tog er tiden att skriva en återkoppling. Med vänlig hälsning, Cleanteam

Niclas S
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Mycket nöjda med städningen, perfekt utfört! Rekommenderades av andra och dom levde upp till mina förväntningar. Bra och snabb kundservice från företaget sida. Professionellt och pålitligt. Kan varmt rekommendera.

Svar från Cleanteam Sweden AB

Hej Niclas, Vi är glada över att du är nöjd med våra tjänster och uppskattar din fina feedback! Med vänlig hälsning, Cleanteam

Gert B
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Flyttstädning Proffsigt bemötande. Allting till största belåtenhet Kommer att rekommendera deras tjänster till andra. Mvh Gert Björkman

Svar från Cleanteam Sweden AB

Tack Gert för ditt fina omdöme! Vi ser fram emot att hjälpa dig snart igen :) Med vänlig hälsning, Cleanteam

Lasse D
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Det är andra gången jag anlitar Cleanteam (visningsstäd och flyttstäd) och jag är lika nöjd med deras service som sist. Förtroendeingivande, trevliga och professionella.

Svar från Cleanteam Sweden AB

Tack snälla för dina fina ord och vi ser fram emot att hjälpa dig snart igen :) Med vänlig hälsning, Cleanteam

Daniel K
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Supertrevlig och lyhörd service från start till slut. Flyttstäd av lägenheten 85 kvm, städpersonalen gjorde ett fantastiskt jobb! Allt fungerade över förväntan, smidigt och utan problem.

Andrea T
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Snabb och smidig hjälp med flyttstäd

Oskar H
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Köpte flyttstäd bokningen gick smidigt och städningen blev bra. Inget att anmärka på.