Coegi Cloud AB

Coegi Cloud AB

Ring 031-762 55 30 www.coegi.se

Coegi ingår i NDG Invest AB, ett privatägt bolag grundat utav medarbetare i Coegi. Coegi tillhandahåller IT-tjänster från redundanta datacenter i Göteborg och Stockholm eller via Microsofts datacenter (Azure). Läs gärna mer om våra tjänster på www.coegi.se. Utöver Coegis tjänstepaketering tillhandahåller bolaget även IT-konsultation...

81 omdömen om Coegi Cloud AB

Ulrika F
Skrev om Coegi Cloud AB

Alla har varit väldigt hjälpsamma och service-mindes. Fick hjälp med att beställa skärmar mm under semestern och allt var hur smidigt som helst. Supporten har agerat snabbt och de har löst mina problem direkt. Oerhört nöjd ☀️ Tack!

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack för din fina rekommendation Ulrika! Samtliga medarbetare på kontoret och fältet sträcker lite extra på sig dagar som denna! Mvh Medarbetarna på Coegi

Micaela G
Skrev om Coegi Cloud AB

Allmänt Alltid trevliga! Ärenden kan ta väldigt lång tid Återkoppling endast i vissa fall Bristfällig kunskap/erfarenhet i vissa fall Svarar snabbt Servicemainded i stora hela! :)

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack för din rekommendation Micaela! I fallet att du upplever att ärenden tar lång tid eller att du inte får de svar som du söker är du alltid välkommen att kontakta er kundansvarige och förmedla detta. Gör du detta har vi mycket lättare att ta tag i detta då inkommande ärenden till oss alltid prioriteras olika och hanteras av olika tekniker beroende på ärendet. Om du inte önskar att personligen lämna din feedback till er kundansvarige får du alltid gärna maila in den till support@coegi.se så lovar vi att skyndsamt återkoppla till dig. Mvh Medarbetarna på Coegi

Sanja M
Skrev om Coegi Cloud AB

Amazingly good customer support. Very responsive, on the point, knowledgeable and efficient.

Svar från Coegi Cloud AB

What a recommendation! Thank you so much Sanja for your recommendation! Best Regards The empolyees a Coegi

Jonas H
Skrev om Coegi Cloud AB

Vi har våran IT support via Coegi och de är alltid kunniga, proffsiga och mycket trevliga

Svar från Coegi Cloud AB

Det värmer hela gänget att läsa rekommendationer likt denna, även vi som inte jobbar med support :-) Stort tack för din rekommendation Jonas. Mvh Medarbetarna på Coegi

Caspar A
Skrev om Coegi Cloud AB

Coegi överträffade alla förväntningar gällande våra datorinköp.

Svar från Coegi Cloud AB

Vilken rekommendation att snart ta helg till! Stort tack Caspar för dina fina ord! Mvh Medarbetarna på Coegi

Martin B
Skrev om Coegi Cloud AB

Vi upplever att det varit svårt att få svar kring vissa frågor gällande fakturor och där det från tid till annan blivit lite dålig stämning när vi bett om förtydliganden. Dessutom har det varit tillfällen där vi kommit fram till att vi haft en del aktiveringar som vi avslutat men som fortsatt att faktureras. I dessa avseenden har samarbetet fungerat sämre. Vi upplever att Coegi har en hög kompetens och bra produkter och där har vi inget att invända.

Svar från Coegi Cloud AB

Tack för din rekommendation Martin! All feedback är alltid bra feedback och här ser vi i ert fall att vi kan sköta det administrativa bättre! Då vi inte vet exakt vilken av våra kunder du representerar ber vi dig att maila till antingen support@coegi.se eller info@coegi.se så säkerställer vi skyndsamt att det administrativa hamnar på banan! Det ligger även i vår plan framöver att helt automatisera de administrativa processerna för att minska risken för mänskliga fel! Riktigt glada är vi för ditt lovord kring vår kompetens...

Astrid E
Skrev om Coegi Cloud AB

Som vår nya IT-partner har Coegi bemött oss både proffsigt och personligt och varit mycket lyhörda för våra behov.

Svar från Coegi Cloud AB

Det värmer att få rekommendationer likt denna! Stort tack för din rekommendation Astrid. Vi från Coegi fortsätter att alltid göra vårt bästa för framtida som nuvarande kunder. Mvh Medarbetarna på Coegi

Markus H
Skrev om Coegi Cloud AB

Vi har sedan ett tag tillbaka haft Coegi som IT-partner och har ett utmärkt samarbete både kring mer traditionell IT som O365 etc, men även kring produktionsdriftmiljöer i Azure etc. De är snabba, enkla att ha att göra med och kunniga inom sitt område.

Svar från Coegi Cloud AB

Finns inget bättre sätt att starta dagen med än en energiboost som denna! Roligt för oss att läsa när våra kunder lyfter variationen i vår leverans och att man är nöjd med oss. Stort tack för din rekommendation Markus! Mvh Medarbetarna på Coegi

Eva L
Skrev om Coegi Cloud AB

Korrekt bemötande, man känner sig väl omhändertagen som kund. Det var inga problem att lösa i samband med min leverans. Kan känna att datorköpet blev lite dyrt jämfört om jag gjort inköpet själv.

Tack för din fina rekommendation Eva! Mvh Medarbetarna på Coegi

Lotta L
Skrev om Coegi Cloud AB

Folkteatern har mycket kontakt med Coegi och haft mycket stöd av dem inte minst under pandemin som ställt stora krav på att vara digitala. Förväntningarna är/var att få det stöd vi behöver av dem. De har all kunskap, vi har väldigt lite och är väldigt analoga. Coegi har varit fantastiska. Vi har fått snabba svar, ett bra bemötande och åtgärder fixade väldigt snabbt.

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack för din rekommendation Lotta! Pandemin har verkligen varit en utmaning för många verksamheter där kravet på att snabbt ställa om och anpassa sig efter en digital nutid har varit utmanande på många sätt. Ni har gjort det galant och vårt samarbete fortsätter med glädje! Mvh Medarbetarna på Coegi

Mattias G
Skrev om Coegi Cloud AB

Snabba på att återkoppla, tydliga och kunniga. Coegi har även ett ett bra nätverk omkring sig där de kan tipsa oss som kund om expertis eller tjänster för olika behov och projekt.

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack för din fina rekommendation Mattias! Extra kul är det även att läsa att du är nöjd med vårt nätverk av samarbetspartners. Många gånger kan det krävas flera kockar för att skapa magin (även om det alltid finns en som håller det samman). Mvh Medarbetarna på Coegi

Niclas P
Skrev om Coegi Cloud AB

Har Coegi AB som leverantör och har genom deras tjänster och deras produkter fått snabb service och bra produkter till ett bra pris. Företaget känns uppriktiga och seriösa samt vill arbete långsitigt.

Svar från Coegi Cloud AB

Vilken härlig rekommendation att starta det nya året med! Stort tack för din rekommendation Niclas, denna kommer att bära oss genom 2021 och framåt! Mvh Medarbetarna på Coegi

Ivana S
Skrev om Coegi Cloud AB

Proffsiga, vänliga , super kompetenta och alltid snabba:-)

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack för din fina rekommendation Ivana! Känns härligt att börja nästa vecka stärkta av så fina ord. Mvh Medarbetarna på Coegi

Jakob L
Skrev om Coegi Cloud AB

Lyhörda och professionella, framför allt tjänstvilliga utan att taxametern går på.

Svar från Coegi Cloud AB

Vilken härlig rekommendation i rådande tider! Stort tack Jakob!!! Mvh Medarbetarna på Coegi

Ellinor R
Skrev om Coegi Cloud AB

Kompetenta, alerta och bra rådgivare

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack för din rekommendation Ellinor! Alla blir riktigt stolta över att läsa de fina orden du skrivit om oss. Mvh Medarbetarna på Coegi

Kenneth E
Skrev om Coegi Cloud AB

Ny IT infrastruktur servermiljö Coegi har ett trevligt och professionellt bemötande och samt förståelse för mina önskemål. Samarbetet har fungerat mycket bra förändringar har hanteras snabb och smidigt.

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack för din rekommendation Kenneth! Samtliga medarbetare på kontoret och utanför sträcker lite extra på sig efter detta. Stolta över att få kalla oss er IT-partner! Mvh Medarbetarna på Coegi

Marcus N
Skrev om Coegi Cloud AB

Fantastisk service. Fick en grym guidning om vad jag behövde. allt satt perfekt uppställt när jag kom tillbaka till kontoret.

Svar från Coegi Cloud AB

Finns nog ingen som blir så glada som oss när vi läser rekommendationer likt denna! Stort tack för din rekommendation Marcus, det glädjer oss verkligen att höra att vi leverera service på den nivån vi vill. Mvh Medarbetarna på Coegi

Patrik B
Skrev om Coegi Cloud AB

Vi köper ett flertal saker av Coegi. Support, datorer m.m. och kunde inte vara nöjdare. De är verkligen en hejjare på IT.

Svar från Coegi Cloud AB

Att läsa rekommendationer likt denna gör att alla på kontoret skiner upp! Stort tack för din rekommendation Patrik! Mvh Medarbetarna på Coegi

Torbjörn H
Skrev om Coegi Cloud AB

* Dator * Proffsigt och trevligt bemötande * Leverans och konfigurering av dator sköttes väldigt bra. * Som helhet levererar Coegi ett gediget och proffsigt intryck.

Svar från Coegi Cloud AB

Snyggt, prydligt och precis som det skall vara! Stort tack för din rekommendation Torbjörn! Mvh Medarbetarna på Coegi

Anna M

Vänliga hjälpsamma hög servicekänsla

Svar från Coegi Cloud AB

Vilken härlig rekommendation att avsluta arbetsdagen på! Stort tack för din rekommendation Anna!

Anna L
Skrev om Coegi Cloud AB

Mailstöd, hjälp med bärbar dator, stationär dator, Dropbox mellan dessa två, m.m.

Stort tack för din rekommendation Anna! Mvh Medarbetarna på Coegi

Anette G
Skrev om Coegi Cloud AB

Man får alltid utmärkt hjälp och ett proffsigt bemötande oavsett om det gäller support eller beställning.

Svar från Coegi Cloud AB

Solen lyser, det är fredag och här landar en alldeles underbar rekommendation! Stort tack Anette för din fina rekommendation! Vi blir så väl glada som stolta över att läsa att vi ger en bra service till våra kunder. Mvh Medarbetarna på Coegi

MATTIAS L
Skrev om Coegi Cloud AB

Har genom Säljpoolen och Intenso Teknikrekrytering avtal för vår IT-drift med COEGI. Vi har ett fint samarbete där vi i god dialog löser IT relaterade utmaningar, utveckling och driftsäkerhetsfrågor som är aktuella för vår verksamhet. De har en god tillgänglighet och bra kundservice! Jag kan varmt rekommendera COEGI!

Svar från Coegi Cloud AB

Vi bockar och bugar för din fina rekommendation Mattias! Vi blir extra glada och stolta över att läsa om vår fina och konstruktiva relation. En rekommendation likt denna göra att samtliga kämpar extra!

Martin B
Skrev om Coegi Cloud AB

Vårt bolag la över alla våra microsoft konton hos Coegi. jag har jobbat med dem förut på Bagaren och kocken där de driver all IT men ett bra resultat. Min upplevelse med Coegi är att de är flexibla och lösnings orienterade. Man får alltid ett trevligt och professionellt bemötande samtidigt som företaget har en skön inställning.

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack för din rekommendation Martin! Alltid härligt att medarbetare hos våra kunder växer med oss även om de söker nya utmaningar, gör oss extra stolta! Mvh Medarbetarna på Coegi

Ramtin N
Skrev om Coegi Cloud AB

Hög kompetens, hjälpsamma och alltid trevliga! Reagerar snabbt och levererar hög service.

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack för din rekommendation Ramtin och vilket sätt att inleda dagen på! Samtliga medarbetare inne på kontoret applåderade när de fick rekommendationen uppläst för sig. Riktigt kul att läsa att vi tickar samtliga boxar kring så som vi vill upplevas för befintliga som nya kunder! Mvh Medarbetarna på Coegi

Timothy K
Skrev om Coegi Cloud AB

Coegi är ett företag som vill det bästa för dig. Har jobbat med Coegi ett tag nu och kan bara säga positiva saker om dem. Personlig service som aldrig för och kunnighet så det räcker och blir över. Har hjälpt mig med alla mina frågor eller så har vi tillsammans löst problemet. Har alltid varit roligt att ha dem över och prata om framtida lösningar på problem. Kan inte göra något annat en ett ge dem hösta betyg och rekommenderar de starkt :) //Tim

Svar från Coegi Cloud AB

Vilket sätt att starta dagen på med en rekommendation likt denna! Stort tack för din rekommendation Timothy! Gör oss extra glada att läsa att vi lever upp till våra hårt ställda krav om att alltid leverera service till våra kunder. Mvh Medarbetarna på Coegi

Poyan K
Skrev om Coegi Cloud AB

Gänget på Coegi har med en outtröttligt energi och positivitet bistått oss i såväl en stor kontorsflytt som i det löpande operativa IT-arbetet därefter. Allt ifrån mindre projekt till stora installationer löser dem smidigt - alltid med högt engagemang och professionalism. Man märker att teamet gillar sitt jobb, sina kunder och varandra och det är ett nöje att ha dem på plats. Fem av fem!

Svar från Coegi Cloud AB

Vilken rekommendation Poyan! Vi blir mållösa och stolta över få så fina rekommendationer av våra kunder. Omdömen likt detta får oss att varje dag ge det lilla extra i varje kontakt med så väl kunder som blivande kunder. Mvh Medarbetarna på Coegi

Philip B
Skrev om Coegi Cloud AB

Gänget på Coegi är otroligt hjälpsamma, snabba i återkopplingar och lösningsorienterade utifrån våra behov. Även som uppskattat bollplank i allt vad gäller IT-relaterade frågor genom genom sin expertis och kunskap!

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack för din rekommendation Philip! Riktigt roligt att läsa att det vi beskriver dagligen för nya kunder även bekräftas av befintliga kunder. Rekommendationer likt denna får oss att kämpa extra hårt! Mvh Medarbetarna på Coegi

Carl-Magnus Unell
Skrev om Coegi Cloud AB

Grymt bra service, ställer alltid upp.

Svar från Coegi Cloud AB

Vi tackar och bockar som ödmjukast för din fina rekommendation Carl-Magnus! Så kul att läsa att det vår servicegrad som lyfts upp - det gör att samtliga på kontoret eller ute på språng sträcker lite extra på sig. Mvh Medarbetarna på Coegi

Lotta Kamperin
Skrev om Coegi Cloud AB

Vi vill varmt rekommendera Coegi. Ni är verkligen professionella mot oss kunder och är mycket snabba på att återkoppla och hjälpa oss vid problem !

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack för rekommendationen Lotta! Att läsa rekommendationer likt denna gör samtliga medarbetare extra stolta och är ett kvitto på att det vi varje dag kämpar för - att leverera service - verkligen ger resultat! Mvh Medarbetarna på Coegi

Janne Liljekrantz
Skrev om Coegi Cloud AB

Jättenöjd. Snabb återkoppling och uppföljning.

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack för din rekommendation Janne! Samtliga medarbetare sträcker lite extra på sig idag när vi får så fina ord skrivna om oss. Mvh Medarbetarna på Coegi

Robin K
Skrev om Coegi Cloud AB

Ohyggligt snabb respons på min förfrågan kring hyrmöjligheter av div hårdvara. Drygt ett dygn efter överenskommelse så var Johan från Coegi på plats med den iögonfallande MINI-bilen för leverans. Stort tack för bra och snabb service.

Svar från Coegi Cloud AB

Härligt att du är så nöjd Robin! Vi gör alltid vårt bästa för att överträffa våra kunders förväntningar på våra produkter och tjänster. Med en femma som betyg startar vi nästa vecka flygande! Mvh Medarbetarna på Coegi och Johan lite extra ?

Hans R
Skrev om Coegi Cloud AB

Coegi hjälpte oss med byte till Office 365 och allt fungerade som förväntat. Perfekt! Rekommenderas.

Svar från Coegi Cloud AB

Jublet på vårt kontor når oanade höjder varje gång vi får så fina betyg av våra kunder! Stort tack för din rekommendation Hans! Mvh Medarbetarna på Coegi

Marcus A
Skrev om Coegi Cloud AB

Vi är mycket nöjda med Coegi. Ett seriöst företag som både är professionellt och lyhörda när vi behöver deras hjälp! Stark rekommendation!

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack för din rekommendation Marcus! Leendet på kontoret spred sig som en löpeld när vi läser så fina ord om oss och vår verksamhet. Mvh Medarbetarna på Coegi

Patrik M
Skrev om Coegi Cloud AB

Nätverk till större evenemang. Trevliga och lösningsorienterade

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack för din rekommendation Patrik! Vi sträcker lite extra på oss önskar dig en glad sommar! Mvh Medarbetarna på Coegi

Anders J
Skrev om Coegi Cloud AB

Coegi levererar produkter o tjänster med ett stort engagemang. Kan varmt rekommendera Coegi som it leverantör.

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack för din rekommendation Anders! Alltid lika roligt att läsa att våra kunder uppfattar som engagerade. Det är ju det man skall vara i sina kunder! Med vänlig hälsning Medarbetarna på Coegi

Per B
Skrev om Coegi Cloud AB

Samarbete under Offshore projekt under ett flertal år där levererans av datautrustning och service gjordes till stor belåtenhet

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack för din rekommendation Per! Alltid lika härligt med återkommande nöjda kunder som dessutom erbjuder projekt som verkligen är utmanande! Med vänlig hälsning Medarbetarna på Coegi

Mikaela J
Skrev om Coegi Cloud AB

Mitt samarbete med Svenska Coegi AB har bara varit positivt. Känslan är att man lägger ner mycket arbete på att göra sitt bästa i varje liten del. Man känner stolthet i att leverera bra produkter och tjänster. Under det stora evenemang jag beställde tjänster till kände jag fullt förtroende då de löste inte bara sina leveranser utan också kände ansvar för att hjälpa till utanför sitt ansvarsområde. Jag kan varmt rekommendera Svenska Coegi AB som helhetsleverantör inom IT.

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack för din rekommendation Mikaela! När vi läser rekommendationer som denna finns det knappt ett tort öga på vårt kontor! Vi känner en enorm stolthet när kunder lämnar rekommendationer likt denna om oss. Stort tack! Med vänlig hälsning Medarbetarna på Coegi

Damon C
Skrev om Coegi Cloud AB

Min upplevelse av Svenska Coegi AB är genom Försäljningschefen Patrik. Han definierar engagemang, professionalitet och problemlösning. Min kontakt med Coegi har därmed bara varit positiv samt effektiv!

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack för din rekommendation Damon! Vår medarbetare Patrik sträcker lite extra på sig vid sin kontorsplats just nu :-) Med vänlig hälsning Medarbetarna på Coegi

Catarina M
Skrev om Coegi Cloud AB

Jag har haft mycket med Coegi att göra genom åren och de levererar alltid över mina förväntningar! Mina starkaste rekommendationer om ni är på jakt efter en IT-leverantör!

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack för din rekommendation Catarina! Det glädjer oss samtliga enormt mycket att du är nöjd och rekommenderar vår leverans! Med vänliga hälsningar Medarbetarna på Coegi

Sanna H
Skrev om Coegi Cloud AB

Coegi ger en professionell sida mot kund och är snabb på återkoppling och hjälpsamma. Det gör att man kan känna sig trygg med Coegi som leverantör!

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack för din rekommendation Sanna! Alltid lika härligt att läsa rekommendationer som prickar in våra ledord. Vi tackar, bockar och lovar att vi alltid skall göra vårt bästa för våra kunder och samarbetspartners! Med vänlig hälsning Medarbetarna på Coegi

Jonathan L
Skrev om Coegi Cloud AB

Jag har träffat Svenska Coegi AB först i egenskap att de blev min kund. Sen har det utvecklats till att jag fortsättningsvis köper It-relaterad utrustning av dem. Samt diskuterar hur vi ska kunna samarbeta mer mot gemensamma kunder. Att vår relation har utvecklats enligt ovan visar på att Svenska Coegi AB är ett kompetent och bra företag. Från första början har Patrik och Coegi varit välkomnande och proffsiga. De har tydlig kommunikation och ambition. Svenska Coegi AB lever upp till mina förväntningar med råge och jag litar fullt ut på deras förmåga att leverera enligt mina behov.

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack Jonathan för din rekommendation! Samtliga medarbetare känner extra yrkesstolthet när man läser din rekommendation. Det är precis så är vi vill vara! Med vänlig hälsning Medarbetarna på Coegi

Anders J
Skrev om Coegi Cloud AB

Bra service, proffsigt bemötande.

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack Anders för din rekommendation! En 5:a gör att alla på kontoret sträcker extra mycket på sig :-) Med vänlig hälsning Medarbetarna på Coegi

Niklas K
Skrev om Coegi Cloud AB

Supertrevlig personal! Kan varmt rekommendera Coegi till alla bolag på jakt efter en pålitlig IT-leverantör!

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack för din rekommendation Niklas! Vilket sätt att avsluta veckan på, finns inget bättre! Mvh Medarbetarna på Coegi

Mickael C
Skrev om Coegi Cloud AB

Snabb respons och bra uppfyllning.

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack för din rekommendation Mickael! Känns härligt att starta det nya året med en stark 4:a. Mvh Medarbetarna på Coegi

Niklas K
Skrev om Coegi Cloud AB

Professionella och kompetenta. Alltid trevligt bemötande!

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack för din rekommendation Niklas! Blir så glada av att läsa att våra kunder alltid bemöts så som alla alltid skall bemötas! Mvh Medarbetarna på Coegi

Sofia L
Skrev om Coegi Cloud AB

Jag tycker att jag har fått utmärkt service av Svenska Coegi AB. De har varit snabba med att svara och har gjort sitt bästa för att hjälpa mig med att hitta rätt produkter.

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack för din rekommendation Sofia! Verkligen härligt att läsa att våra kunder är så nöjda med oss, det får oss att sträcka på oss lite extra. Mvh Medarbetarna på Coegi

Rosi T
Skrev om Coegi Cloud AB

bra bemötande - hjälper alltid till när man har frågor- bra support

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack för din rekommendation Rosi! Alltid härligt att läsa att våra kunder är nöjda med vårt bemötande och med våra tjänster! Mvh Medarbetarna på Coegi

Henrik S
Skrev om Coegi Cloud AB

Bra service. Inga anmärkningar om den. Däremot så är Lenovos datorer av det sämre slaget rent funktionsmässigt

Svar från Coegi Cloud AB

Stort tack för din rekommendation Henrik! Tråkigt att höra att du inte är nöjd med Lenovo, kanske nästa dator får lov att bli en HP eller Dell. Precis som du skriver så skall datorn passa dig och dina behov! Mvh Medarbetarna på Coegi

Soran B
Skrev om Coegi Cloud AB

Trevliga gubbar som kan sin grej gällande IT. Rekommenderas!

Svar från Coegi Cloud AB

Tack för din rekommendation Soran! Alltid härligt med bekräftelse inom det område som man är verksam inom. Hoppas att vi en dag inom snar framtid kan bli fler kvinnor i vår verksamhet, 50/50 är inte bara en vision hos oss, det är vårt mål! Mvh Medarbetarna på Coegi