feedback company

Checkins
Ring företaget
Colonia Care

Kanngjutargränd 48 162 57 VÄLLINGBY

Colonia Care finns på Kanngjutargränd 48 i VÄLLINGBY och är sökbara på bl.a. Servicevård och Öppenvård

Mer funktioner

Vad tycker du om Colonia Care

Colonia Care saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Richard O
"Det bästa är att dom har längre visningar än de flesta andra Mäklarna. Speciellt bra då det är mycket visn samtidigt. Kunnig o trevlig Mäklare. Tog hand om allt jag inte ville ta hand om. Har sålt 5 lgh i våran BRF och alla ... " Läs mer

Företag nära Colonia Care

Speedy Bilservice Vällingby

Jämtlandsgatan 153, VÄLLINGBY

Läs mer om Speedy Bilservice Vällingby

Imen K

Imen K tycker:

"Bästa personalen någonsin bästa service ?????? "

FlyttGiganten

Grimstagatan 71, VÄLLINGBY

Läs mer om FlyttGiganten

Gunnar S

Gunnar S tycker:

"Vi är jättenöjda med flytthjälpen från FlyttGiganten. Omsorgsfulla samt snabba. Rekommenderas varmt! "

grimsta restaurang pizza pub bar

grimsta gatan 69 vällingby, stockholm

Läs mer om grimsta restaurang pizza pub bar

Jonas F

Jonas F tycker:

"En kvarterskrog/pizzeria som har både god och prisvärd mat. Personalen är alltid jättetrevlig men en del gäster förstör ibland stämningen. "

Vällingby Rondellgrill HB

Jämtlandsgatan 173, VÄLLINGBY

Läs mer om Vällingby Rondellgrill HB

Elina E

Elina E tycker:

"Hit går man inte så ofta, rätt dålig placering om man inte bor åt det här håller, nere vid Vällingbyrondellen. Men maten var okej och personalen var t ... "

Restaurang Ohayo

Vällingbyvägen 183, VÄLLINGBY

Läs mer om Restaurang Ohayo

1 reco

Hanna Camille W

Hanna Camille W tycker:

"God mat och en riktigt trevlig Restaurang. Personalen är även jättretrevliga. Kan verklingen rekommendera Ohayo "