Alla kategorier Telekommunikation Skåne Malmö Com Hem AB

Axel Danielssons Väg 259, 215 82 Malmö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Com Hem AB

• Anders N
    Anders N skrev om Com Hem AB
    Efter en svår dag med dålig tillgång till internet tack vara Com Hem blir jag uppringd av dem hemma. Com Hems personal ger sken av att samtalet kommer att handla om kundnöjdhet (jag är privat kund hos Com Hem med både bredband, telefoni och TV) men istället blir det mycket snart uppenbar att det handlar om att sälja på mig filmkanaler. Fult upplägg och riktigt dålig timing av Com Hem.
  • Johan
    Johan skrev om Com Hem AB
    Com hem är så dåliga att jag var tvunget att skaffa ett konto här för att berätta om det. För varje gång jag ringer kundtjänst uppkommer minst två nya fel. De tar för mycket betalt, och de nya felen 'går inte att lösa'. De bler fler och fler fel, de har fortfarande inte löst de första och imorgon ser jag fram emot ytterligare en dag med com hems kundtjänst, och om jag kommer fram, nya problem att ta tag i dan därpå. överstruken reco.
    Björn S gillar detta
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Com Hem AB
    Har varit kund hos Comhem i ca 6-7år. Har haft "digitalbox" från dem hela perioden. och bredband till och från. Digital tvn har fungerat hyfsat, tycker utbudet/valet av kanaler är aningen snålt. Bytte till Comhem's Bredband via tv uttag för ca 6månader sedan. Detta har fungerat bra. och trots att det heter "upp till", har jag högre hastighet på internet än vad jag fått av konkurrenter som lovat detsamma. Så Comhems Bredband rekommenderar jag varmt. Comhems kundtjänst är inget att hurra över. Kan vara långa köer och bemötandet är inte alltid trevligt eller hjälpsamt. Har hitills aldrig under mina 6-7år fått svar på ett enda e-mail från Comhem. Under "kontakta oss" uppger företaget både telefonnr och en mailadress. jag är djupt faschinerad att jag aldrig fått svar i mailen. Varför erbjuda tjänsten om dem ej använder den?
    Comhem får trots sin kundtjänst "4/5 recos". Hitills har tjänsterna fungerat så pas felfritt att det inte märkts av så mycket att personalen brister.
    Ela, Kerstin A gillar detta

Axel Danielssons Väg 259, 215 82 Malmö