Comfort Living Bygg och Badrum AB

Comfort Living Bygg och Badrum AB

Välkommen till Comfort Living Bygg och Badrum!

Drömmer du om ett nytt badrum eller kök? Vi på Comfort Living Bygg och Badrum är proffs på köks- och badrumsrenoveringar. Med vår breda kunskap och långa erfarenhet ser vi till att din dröm inte bara förblir en dröm utan verklighet.

Tjänster: Renovera badrum, renovera kök, totalrenovering och måleri.

Inget uppdrag är för stort eller för litet för oss. Vi erbjuder en helhetslösning från rivning till färdigt projekt. Vi kan även hjälpa dig med inköp av möbler och vitvaror till ditt nya kök eller badrum. Varmt välkommen!

Läs vad 11 kunder tycker om Comfort Living Bygg och Badrum AB 2

2021-04-06
    Vi kom i kontakt med Comfort and Living genom goda rekommendationer från familjen och vänner, vi tog flera andra offert, men vi bestämde oss för Comfort and Living (CL) .
    Vi anlitade Comfort Living för att totalrenovera vårt badrum. Deras offert var jätte klart och tydligt, Projektledaren och Arbetsledaren var alltid tillgängligt för att fråga eller diskutera olika alternativ lösningar. Otroligt professionella !!! Allt har gått över förväntan och så fort något problem dykt upp har det kommunicerat bra och de har varit väldigt lösningsorienterade. Alla hantverkarna var jätte duktiga och men vi vill speciellt nämna Lucasz ( Lucas) han är otroligt professionellt och noggrant med alla minsta detaljer.
    Vi är super nöjda med våran NYA badrum. Tack för allt .
    Vi kan starkt rekommendera Comfort Living , ett företag som arbetar riktigt samvetsgrant.
    2021-04-01
    Företaget gjorde ett enastående arbete till ett konkurrenskraftigt pris. Tydlig kommunikation från start och tidsramarna hölls genom hela projektet som omfattade tre badrum och v-buren golvvärme.
    Enligt mäklare ”den bästa finish jag sett i badrum”
    Rekommenderas!
    Supertrevlig personal.
    Är så nöjd med allt.
    Gemensam planering, egna önskemål.
    Lyhörd personal som hade bra tips och råd innan renoveringen.
    Alltid kontrollerade att planen följdes.
    Kändes väldigt tryggt.
    Stort tack!
    2021-04-01
    Vi anlitade Comfort Living för att totalrenovera vårt badrum och vi är mycket nöjda med resultatet!
    Rivning av gammalt badrum, byte till mindre badrumsfönster inkl återställning av fasad, nya avloppsrör, Rivning och uppbyggnad av innervägg som var i dåligt skick.
    Allt har gått över förväntan och så fort något problem dykt upp har det kommunicerats bra och de har varit väldigt lösningsorienterade.
    De olika hantverkarna har alla varit väldigt noggranna och vi har haft stort förtroende för dem under hela projektet.
    Vi kan starkt rekommendera Comfort Living utefter vår erfarenhet. Vi var så nöjda att vi anlitade de igen för att kakla vårat nya kök med lika goda resultat som med badrummet!
    2021-03-31
    Gjort tre badrum och golvvärme i hela huset med CL.
    Exemplarisk finish på ytskikten. God dialog om allt! Rekommenderar verkligen CL till alla jag känner!
    2021-03-14
    I highly recommend services of Comfort living. They renovated our entire kitchen including changing floor, installing furniture, water work, electronics, wall paint etc. and they did an excellent job. Key reasons why I recommend them:

1. Team is experienced. They have done it several times and they know what they are doing.
    2. They tried to make it as easy as possible for us. Covered everything up, cleaned and vacuumed the surface in the evening before leaving. Also, they took care of tiny details like putting up a notice for the building that some noise is expected for these dates.
    3. They happily obliged with last minute changes.

All in all, great experience with Comfort!
    2021-03-13
    Jätte nöjd med badrums renovering!
    2021-03-13
    Kan inte vara mer nöjd över vårt nya badrum. Väl noggrant utfört arbete och höll sig till tidsplanen.
    2021-03-11
    Vi anlitade Comfort Living (CL) för en helrenovering av vårt badrum och är mycket nöjda. Vi tog in många offerter men fick högst förtroende för CL. Arbetet flöt på bra och inom utlovad tidsram. Det slarvades inte på något sätt utan arbete höll våra högt uppsatta kvalitetskrav. Dessutom var alla mycket trevliga och tillmötesgående! Vi kan varmt rekommendera Comfort Living!
    2021-03-11
    1) Lätta att ha att göra med.
    2) Inga diskussioner om vad som ingår eller inte i kontraktet
    3) Trevliga och respektfulla!
    4) Grymt noggranna!

Riktigt nöjd!
  • Christer R
    skrev om Comfort Living Bygg och Badrum AB
    2021-03-11
    Renovering av hall med nytt klinkers och golv värme gjordes med utmärkt resultat.
    Tidsplanen som följdes perfekt och resultatet utmärkt. Skönt med hantverkare som har yrkesstolthet och som håller tider och alltid städar efter varje dag.
    Har rekommenderat denna firma till andra i området som även de varit jätte nöjda.