Ellos

Ödegärdsgatan 6, 504 64 Borås — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Ellos

• Alexandra J
    Alexandra J skrev om Ellos
    Har returnerar lampor som jag beställt och undrar varför jag inte fått tillbaka pengarna när returen godkännts. Visar sig att man måste ringa ett annat nummer och be om att få tillbaka sina pengar.
    Är det lagligt att göra så? Undrar hur mycket de tjänar på folk som glömmer att kolla och tar för givet att pengarna sätts tillbaka på kontot eftersom returen är godkänd.
    Riktigt fult! Läs mer
  • Shawn M
    Shawn M skrev om Ellos
    Beställde en gardinstång där ändknoppen var avsliten och hade en buckla i sig. Samma del på kartongen var även söndersliten. Ringde dem och skickade bilder. De sa att jag måste returnera varan. Förklarade att kartongen är öppnad och jag kan inte skapa en egen kartong. Gick till posten istället - de tog ej emot varan pga av måtten. Ringde upp dem igen. De sa, använd retursedeln så hämtar posten från din dörr. Förklarade att jag inte fått en sådan. Tog en vecka att få en sån hemskickad sen. Samtidigt skickar de faktura på trasiga produkten. Köpte gardinstången för ca 300kr och hade tänkt beställa mycket mer av dem i framtiden. Men handlar dock inte om pengarna. Utan att de verkligen inte förstår deras kunder och deras oproffsiga kundservice har gjort att jag kommer AVREKOMMENDERA varenda person/sida jag känner att handla därifrån. MVH //En bitter marknadsföringskonsult Läs mer