Compricer AB

3.9

7 omdömen om Compricer AB

Björn E
Skrev om Compricer AB

Efter man kollat en jämförelse på bilförsäkringar ringer de upp där jag säger att jag ska fundera på saken. Därefter skickar de ut mail som "Du måste godkänna din nya försäkring" när jag inte gått med på något, 2 sms + mail i veckan får man också trots att jag då de ringde upp en andra ggn sagt att jag inte är intresserad. Trakasserier!!

INKAN H
Skrev om Compricer AB

Otrevliga mejlsvar Skickar ut saker jag aldrig gett mitt tillstånd till. Svaren tillbaka är fruktansvärt otrevliga och mästrande. Kommer ALDRIG använda denna såkallade "tjänst" igen!!

Lars M
Skrev om Compricer AB

Hej! Tycker ni att det är okej att er "Kundservice chef" Hussein Dahir skriver "Du bör läsa ordentligt innan du häver ur dig obegåvade saker. " ? När det var kundtjänsten som hade fel? Jag frågade varför ni enbart visar fasträntekonton upp till 5 år, och då fick jag alltså det här svaret: "De sparkonto som vi jämför erbjuder inte längre bindningstid än 5 år. Du bör läsa ordentligt innan du häver ur dig obegåvade saker. " Detta stämmer inte alls utan exempelvis Marginalen erbjuder upp till 7 år, BigBank upp till 10...

Maria S
Skrev om Compricer AB

Blev verkligen glatt överraskad över samtalet jag fick bara stunden efter jag hade gjort en sökning ang bilförsäkringar på Compricer AB. En trevlig man lotsade mig genom bilförsäkringsdjungeln enligt mina önskemål och behov, och vips.., så var det klart! Verkligen smart, effektivt och i högsta grad serviceinriktat.. ja, jag är mycket nöjd och glad över initiativet. :D Så nu är det klart.., det jag borde och skulle ha gjort för längesen, men som jag skjutit upp för det var så mycket krångel att navigera hit-å-dit.. Toppen!!! Vänligen/ Maria Shaw

Robert L
Skrev om Compricer AB

Mycket nöjd! Skulle igentligen bara kolla lite priser, men blev uppringd av en mycket trevlig och kompetent Kille Henrik Ekdahl så det blev både hemförsäkring och ny bilförsäkring :). Kan verkligen rekommenderas!! //Robban

Heinz Z
Skrev om Compricer AB

Jag är mycket nöjd med eran kundservice. Det har bara varit trevliga och hjälpsamma personer hos er som jag haft kontakt med.

dag z
Skrev om Compricer AB

Talade med en ung trevlig man"Jesper" Och kunnigare och proffsigare Sälj/support har jag inte stött på så ofta!.. !! ; )) Sänkte min bilförsäkring från 1300kr i månaden till 645kr Suveränt jobbat hösta betyg...

Robin

Kanon företag! Mycket nöjd sänkte precis min kostnad med 500kr