Contactmedia Sverige AB

Välkommen till Contactmedia AB!

Vi är din personliga digitala partner som kan hjälpa dig med din digitala marknadsföring och att stärka din närvaro online. Vi har skräddarsydda lösningar för både små och stora företag som behöver hjälp med till exempel bygga hemsida, SEO, Google my business, google ads.

Du kan välja att använda våra tjänster individuellt eller olika paket som vi kan leverera. Vi är en ny generation digitala experter som tillhandahåller klockrena webbtjänster. Med en snygg hemsida ger du dina kunder ett professionellt första intryck.

Varmt välkommen att kontakta oss om du har några frågor eller läs vad våra tidigare kunder tycker här nedan.

Läs vad 62 kunder tycker om Contactmedia Sverige AB 2

• 2022-09-28 Insamlad av företaget
    Trevliga kelar och fint jobb👍🏻
    Hejsan Assad! Vi tackar för ditt fina omdöme :). Vi ser fram emot ett långt samarbete med er Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
  • 2022-09-27 Insamlad av företaget
    Very goood service, and attitude to clients👍
    Hejsan Artus Tack för ditt fina omdöme. Vad roligt att höra att du verkligen gillar det vi har levererat till dig :).
    Vi jobbar sten hårt varje dag för att våra kunder ska ha en bra service från oss.

2022-09-20 Insamlad av företaget
    Jättetrevlig säljare som kontaktade mig. Vi fick en superfin hemsida på bara några dagar och det är jättefint. Tack
    Hejsan Magnus Tack för ditt fina omdöme. Vad roligt att höra att du verkligen gillar det vi har levererat till dig :). Vi har alltid en leverans tid på 14 dagar, men vi försöker alltid att göra det inom 10 dagar. Vi tackar verkligen för att du vill rekommendera oss till andra.
    2022-09-20 Insamlad av företaget
    Fint sida och är nöjd med tjänsten
    Hejsan Abc våtrumsteknik! Vi tackar för ditt fina omdöme :). Vi ser fram emot ett långt samarbete med er. Vi förstår att ibland kan det vara lite svårt att trycka på antal stjärnor för omdömen tror nog att det ska vara :)
    2022-09-16 Insamlad av företaget
    Jag är otroligt nöjd och vill varmt rekommendera! Bra jobbat!💯
    Hejsan JJJ Städ!

Vi tackar för ditt fina omdöme :).
    Vi ser fram emot ett långt samarbete med er
    2022-09-14 Insamlad av företaget
    Jag är nöjd med ert jobb. Jag gillade det det väldigt mycket. Min beställning va4 klar tidigare än jag förväntade mig och bra kommunikation. Rekommenderar.
    Hejsan Era Aesthetics!

Vi tackar verkligen för att du vill rekommendera oss till andra.

Här kommer din snygga sida

2022-09-14 Insamlad av företaget
    Jag tycker att Contactmedia har hjälpt oss på ett otroligt bra sätt och visat sina kunskaper kring deras bransch. Under hela vår kontakt tillsammans har de alltid visat att vårt företag är i fokus, vilket gör att vi har känt oss trygga med att de gör det som är bäst för oss. Förslag efter förslag har kommit upp och till slut så lyckades vi knyta ihop säcken och hitta den bästa lösningen för oss. Vi tackar Contactmedia för denna gång och givetvis på återseende.
    Mvh Isaks Bil AB
    Hejsan Isaks Bil AB!

Wow tack för ditt fina omdöme. Ja det va lite fram och tillbaka men skönt att vi kom fram till en lösning :).
    Vi blir alltid lika glada när våra kunder blir så nöjda med vår service samt sidan som vi levererar. Nu har vi lite till att fixa på sidan sen är den färdig. Men nu ser vi till att ha ett långt samarbete med varandra. Vi kommer självklart synas i er bilhall och vem vet kanske ett bilköp kan bli av :)

Här kommer er snygga sida

2022-09-14 Insamlad av företaget
    Jag tycker att det är jätte bra att jobba med container media. De är hjälpsam och snälla och de här bra tjänster .
    Hejsan Na Beauty Clinic Ab Tack för ditt fina omdöme ☺️ Vi är väldigt nöjda med sidan vi har byggt för er. Nu hoppas vi på många affärer. Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.

Nu vet du även när vi har öppet :D
    Här är din snygga sida https://na-beautyclinic.se/

2022-09-09 Insamlad av företaget
    Glada,trevliga och hjälpsamma personer och jag kommer att rekommendera er gärna
    Hejsan Mohammad!

Tack för ditt fina omdöme :). Vi tackar för att du har valt oss som din mediabyrå och nu ska även min fru bli en kund hos er för att ta körkortet. Vi blev väldigt nöja med din sida själva.
    www.Boråskörskola.se

2022-09-03 Insamlad av företaget
    Härligt och trevlig samtal med en säljare som hjälpte mig med idéer för hemsidan.

Vi är nöjda med resultatet!!
    Hejsan Realdollz.shop

Tack för ditt fina omdöme ☺️
    Vi är väldigt nöjda med webbshoppen vingar byggt för er. Nu hoppas vi på många affärer. Vi ser fram emot mötet om att ta hand om er Google ads nästa vecka. 📈

• 2022-09-03 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och nöjd med tjänsterna som jag har fått.
    Köpte en hemsida och fick ett bra pris, rekomenderas starkt
    Hejsan Elma!

Vi tackar för ditt fina omdöme och det va verkligen trevligt att prata med dig. Roligt att det går bra med ditt företag och att du är så ung med en väldigt bra framtidsplan 💪

Våra priser går faktiskt inte att jämföra med många utav våra bransch kollegor. Målet är att du som kund ska känna att du gör en bra affär men även att du får värde i din tjänst.

Dina visitkort är färdiga för leverans med ☺️

• 2022-09-03 Spontant omdöme
    Very bad customer service. Never answer the phone. Never fulfil promise. Avoid this company.
    Hejsan SR städ.

När du har ringt in och inte fått svar så har vi alltid ringt tillbaka till dig. Vår projektledare har varit väldigt tydlig med hur lång tid det tar för att din tjänst ska levereras. Det skulle ta mellan 2 till 3 veckor. Vi har väldigt mycket att göra men den vi håller alltid våra tider med våra leverans på tjänsterna.

Vi jobbar
    Måndag - torsdag 08:30 - 17:00
    Fredagar - 08:30 - 16:00

Vår projektledare ringer till dig på måndag.
    Trevlig helg :)

2022-08-23 Insamlad av företaget
    Bra service , hjälpsamma.
    Hejsan beauty By Raya

Vi tackar för din fina recension 🥰
    Servicen är viktig för oss det är så vi växer.

Vi ser fram emot ett långt samarbete med er
  • 2022-08-23 Insamlad av företaget
    Bra servis och inte omöjliga med priser
    Hejsan Nord Europas Entreprenad / Henrik.

Tack för din fina recension. Vårt mål är inte priset utan vårt mål för våra kunder är att du/ni ska vara nöjda med era tjänster. Servicen är det vi satsar mest på. Det har resulterat till nöjda kunder :)

2022-08-16 Insamlad av företaget
    Duktiga säljare och tillmötesgående. Köpte SEO med landningssida och Hemsida. Var inte riktigt nöjd vid första leverans men efter lite feedback så åtgärdades mina missnöjen och mina önskemål möttes.

Mycket bra!
    Trafik till vår sida har ökat sedan vi valde Contactmedia och vi har endast varit kund i en månad.

Hej!

Tack för din fina recension, och vi tackar även för att du valt just oss som din digitala mediabyrå.
    Vi hoppas på ett långsiktigt samarbete tillsammans med er.

Det va lite ändringar vi fick göra. Vi strävar alltid efter att våra kunder ska vara 100% nöjda med sidan som vi bygger ☺️

2022-08-09 Insamlad av företaget
    Väldigt bra service! Är mycket nöjd med den hjälp som jag fick:)
    Hejsan Ellys Städtjänst!

Tack för ditt fina omdöme. Roligt att komma tillbaka efter semestern och höra att du är nöjd med din sida vi har byggt. Nu ser vi till att få dig på en bra placering på Google.

2022-06-28 Insamlad av företaget
    Bra och trevlig service.

Positivt inställda till förändringar och förbättringar. Proffsigt arbete med bra kommunikation.

Supernöjd över min hemsida!
    Hejsan Emil!

Tack för ditt fina omdöme. Nu ser vi till att fixa en bra Instagram sida till dig och integrerar den på din sida som vi har hjälp dig med. Servicen är väldigt viktig för oss och det är alltid lika roligt att få höra att våra kunder tycker att servicen är på TOPP :)

Besök gärna Davidssons Åkeris sida
  • 2022-06-23 Insamlad av företaget
    Blev uppringd av en säljare, som genast fångade min uppmärksamhet. En professionell presentation och ett vettigt erbjudande gjorde att jag bestämde mig omgående. Ser fram emot ett långt och givande samarbete för båda parter. Hans Martinsson Fjäre Trädservice AB
    Hejsan Hans.
    Tack för ditt fina omdöme. Det är väldigt viktigt för oss på Contact Media att du ska få en bra presentation så att du förstår vad du köper. Vi ser fram emot ett långt samarbete med er med och vi hoppas på många år tillsammans.
    2022-06-16 Insamlad av företaget
    Mycket bra service! Mycket nöjd kund!
    Hejsan Eldin!

Vad roligt att du blev nöjd med din sida vi har lanserat https://style2all.se/
    Din logotyp blev VÄLDIGT fin även.
  • 2022-06-15 Insamlad av företaget
    Väldigt bra och professionellt bemötande, servicen har funkat väldigt bra från första steget och vid leveransen var jag otroligt nöjd. Jag älskade hemsidan och kommer definitivt att fortsätta samarbeta med.
    Hejsan Sara!

Tack för ett trevligt samtal och vad glada vi blir att du är nöjd med din sida vi har byggt för dig. https://goldenphoenixclinic.se/

Vi strävar alltid efter att ha en bra service för våra kunder det är PRIO nummer 1 för oss.
    Vi hörs efter Augusti så du blir vår VIP kund.

• 2022-06-14 Insamlad av företaget
    Snabba att svara och lyssna på önskemål trevligt bemötande 👌
    Hejsan Tanja!
    Vi tackar för din fina omdöme. Det va lite fram och tillbaka med din logga, men nu är det löst och det va roligt att få höra dig säga vad fint det blev nu.
    Vi ser fram emot ett långt samarbete med er :)

Här kommer din fina sida

2022-06-13 Insamlad av företaget
    Proffsigt och positivt bemötande . ☀️
    Hejsan Petra!
    Vi tackar så hemskt mycket för att du är kund hos oss. Vad roligt att du blev glad när du såg din sida och att du blev nöjd. här kommer länken till Petras landningssida vi har byggt https://satila-friskvard.se/
    2022-06-10 Insamlad av företaget
    Jag blev väldigt bra bemött fantastisk hjälp och jag upplevde en fantastisk känsla av dom
    Jag kan beskriva att dom är verkligen fantastiska och kan sitt jobb och gör det helt perfekt helt amazing bara jag är väldigt imponerad och tacksam för som dom har respekt och är väldigt snälla så jag tackar dom verkligen
    Hejsan Besniks Bygg vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️ Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
    2022-06-09 Insamlad av företaget
    Enklare än vad jag trodde, bra bemötande och snabb service.
    Hejsan Face By V vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️ Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
    2022-06-07 Insamlad av företaget
    Fantastisk service och kundvård! Dem kan sin grej och ser exakt till dina behov och levererar fantastiska resultat! Till skillnad från andra så är detta värt att betala för och det är inte fantasipriser! Rekomenderas starkt!
    Hejsan Bm Rekond AB vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️ Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
  • 2022-06-07 Insamlad av företaget
    Väldigt trevligt bemött! Höga förväntningar och hade lite åsikter om sidan vilket dom fixade omgående!

Dom är proffsiga flexibla och väldigt trevliga!
    Hejsan Mattias vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️ Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
  • 2022-06-07 Insamlad av företaget
    Jag köpte kundkrediter och det har varit underbart att jobba med reco de är bäst
    Hejsan Luckystar flyttfirma vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️ Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
    2022-05-31 Insamlad av företaget
    Ett väldigt seriös företag, jätte snabb service, super trevlig . Företag som kan lita på för att lyckas.
    Hejsan MSplåtbyggM vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️ Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
    2022-05-24 Insamlad av företaget
    Jag är VD i ett nystartat AB inom estetiska injektioner. Har en arbetserfarenhet som chef inom Region Dalarna och jobbat mycket kring säkerhetsrutiner och kvalitet. Blev utvald och kontaktad av Contactmedia Sverige AB då de såg att mitt företag MeraMig gick mycket bra och kvaliteten på mitt arbete såg lysande ut. De ville hjälpa mig att synas även på Google samt hjälpa att starta upp en hemsida. De kopplar även mina sociala medier ihop med hemsidan samt bokadirekt. Allt sköts MYCKET smidigt genom dom. Eftersom jag är noggrann genom min erfarenhet genom chefsyrket att se över vilka man samarbetar med och kritiskt granska dessa så måste jag hjärtligt rekommendera Contactmedia! Återkopplar, ger tydlig information och mycket prisvärt för den hjälp och insats man får av tjänsten! Har faktiskt inget negativt att nämna. Busenkelt att genomföra. Tacksam!
    Hejsan Meramig AB vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️ Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
    2022-05-23 Insamlad av företaget
    Proffsigt hemsida titta gärna

Hejsan La Jolie Clinic AB vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️ Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
    2022-05-20 Insamlad av företaget
    Jag är jättenöjd med tjänsten som ni har levererat.
    Hejsan Primabell AB vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️ Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
    2022-05-20 Insamlad av företaget
    För första gången har jag fått ett gott intryck på en media byrå.
    Sökte ute på reco och fick fram goda betyg.
    Ringde in och pratade med en som heter Robert. Trevlig kille,
    Ville få hjälp med helhets paket ute på Google samt hemsida.
    Faktrureringen samt det han utlovade stämmde överrens med det vi pratade om.
    Säljaren tog sin tid och förklarade exakt hur dom jobbar samt hur dom kunde hjälpa mig för mina behov.
    Priset var rimmligt om man jämför med andra Mediabyrå där priserna är höga.
    Rekommenderar stort Contact Media.
    Hejsan Berghems bil vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️ Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
    2022-05-16 Insamlad av företaget
    Trevlig bemötande och snabba. Byggt en snygg hemsida och en trevlig logga.
    Hejsan Ossianssons bygg vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️ Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
    2022-05-16 Insamlad av företaget
    Bästa upplevelse dem hjälpt mig jättemycket, rekommenderar stark , Rober och Denis hjälpte mig och varit i hela vägen . hemsidan varit fantastiskt, dem är Guld, Alla företaget rekommenderar att ska kontakta Contact media och göra bästa hemsidor, 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
    Tack så jättemycket för Allt Ni är Bäst
    Mvh Jona
    Jonas Städservice & Bemanning
    Hejsan Jonas Städservice vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️ Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
  • 2022-05-10 Insamlad av företaget
    Jag är jätte gläd med service
    Hejsan Valsätra Plattsättning AB vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️ Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
    2022-05-09 Insamlad av företaget
    Trevligt samtal
    Duktiga arbetare som är glada och positiva
    Super nöjd med sidan
    Hejsan Ma stöd vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️ Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Bra jobbat mina vänner , proffsigt arbete, trevlig kundbemötande ❤️
    Hejsan Umestäd vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️ Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
    2022-05-03 Insamlad av företaget
    Mycket bra och professionellt service
    Best i test rekommenderas starkt!
    Hejsan Husam vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️ Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
    2022-04-27 Insamlad av företaget
    Perfekt jätte nöjd trevligt 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    Hejsan Mujezinovic M vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️ Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
    2022-04-26 Insamlad av företaget
    Bra service mycket nöjd med min hemsida
    Hejsan Pierre P Vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️
    2022-04-25 Insamlad av företaget
    Nice experience with this company!
    All recommendations!
    Hello Pkm bygg We thank you for the kind words, We look forward to a long cooperation with you.🙏☺️ With kind regards Contactmedia Sverige AB
  • 2022-04-19 Insamlad av företaget
    Super duktiga, smaklös och snabb service🤘
    Riktigt nöjd
    Hejsan Oscar
    Vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️
  • 2022-04-19 Insamlad av företaget
    Smidigt och mycket bra bemötande!
    Snygg sida och väldigt trevliga att ha att göra med!
    Hejsan Excellent Städservice Ab . Vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med
    er.🙏☺️
    2022-04-18 Insamlad av företaget
    Trevlig personal!!!🔝 Seriöst företag. Hjälpt oss med vår digitala marknadsföring.🔝🔝
    Hejsan Dromator Service AB.
    Vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️
    2022-04-16 Insamlad av företaget
    Väldigt trevligt bemötande från start och känner mig alltid lika välkommen när jag ringt tillbaka för lite frågor eller funderingar.
    Har tidigare haft andra media byrå som hjälpt mig, men inte lyckats så bra som ni.
    Är super nöjd med min hemsida, tack 🙂
    Hejsan

Vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er. Vad roligt att höra att du blev nöjd med din sida 🙏☺️
    2022-04-16 Insamlad av företaget
    Contact media har hjälpt mig med att nå ut till kunder men även synas professionellt. Tack så mycket för hjälpen!
    Hejsan David! Vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
    2022-04-14 Insamlad av företaget
    Ett otroligt bra företag! Mycket trevlig personal samt mycket kunniga i i sitt område. Rekommenderar starkt detta företag!
    Hejsan Dennis! Vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
  • 2022-04-14 Insamlad av företaget
    En väldigt bra investering, rekommenderas starkt!
    Hejsan Piter! Vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
  • 2022-04-13 Insamlad av företaget
    Bra hjälp och kunniga inom sitt område
    Hejsan Daniel!

Vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er
    2022-04-07 Insamlad av företaget
    Jag tycker att Contact Media har gjort bra jobb och deras personal är jätte trevliga och proffesionellt. De försöker verkligen att göra kunderna glada och nöjda.
    Vi tackar och bockar för dina fina ord. Vi ser verkligen fram emot ett långt samarbete med er