Contactmedia Sverige AB

Contactmedia Sverige AB

contactmedia.se
  • BadgeTwoYears
4.5

Välkommen till Contactmedia AB! Vi är din personliga digitala partner som kan hjälpa dig med din digitala marknadsföring och att stärka din närvaro online. Vi har skräddarsydda lösningar för både små och stora företag som behöver hjälp med till exempel bygga hemsida, SEO, Google my business, google ads. Du kan välja att använda...

114 omdömen om Contactmedia Sverige AB

Valeria M
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Jätte bra samtalet fick jag! Tack för hjälpen och gott resultat kära vänner!💕💕💕

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hej! Stort tack för din fina recension! Vi är glada att höra att du är nöjd med samtalet och resultatet. Det är alltid vårt mål att erbjuda den bästa möjliga servicen. Tack för att du delar din upplevelse, och vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Vänliga hälsningar,

Meramig AB
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Alltid tillmötesgående och har fortlöpande kontrakt, är inne på mitt 3dje år med dom. Ska få en ny hemsida nu när mitt bolag har expanderat och har fler kliniker på andra orter. Jag rekommenderar contactmedia! Jag brukar prata med Dennis och är alltid nöjd! Det är däremot jag som är svår att nå eftersom jag är en väldigt upptagen karriärskvinna men de lyckas alltid få till en bra kommunikation ♥️

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hej Tusen tack för din underbara recension! Vi är överlyckliga att höra att du är nöjd med vårt samarbete och våra tjänster genom åren. Att vi nu får möjligheten att arbeta med din nya hemsida och stötta ditt bolags expansion är något vi ser fram emot med stor entusiasm. Ditt förtroende för oss och din rekommendation värmer verkligen. Vi förstår att din tid är värdefull, särskilt med ditt hektiska schema, och vi uppskattar verkligen att du känner att vi hanterar kommunikationen väl. Dennis och resten av teamet ser fram...

Kristofer O
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Bra bemötande. Men får aldrig det man blivit lovad utan man skall bara betala och binda sej.

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hejsan Kristofer! Tråkigt verkligen att du känner så här. Du har ju en väldigt bra dialog med Dennis på Contact media. Du är välkommen att ringa in till oss, så kan vi se hur vi kan göra dig nöjd. Mvh

Tipsukon C
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Skit dåligt system! Faktura blev fel skickat hit och dit, fick inkasso samt påminnelser avgift 2 ggr. Fick maila er i 3 månader tills det blev rätt. Det ska inte behöva vara så! Det var så dåligt kund service!

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hejsan Chana. Vi hade problem med vårt system med fakturor, vår avdelning på ekonomin har nu löst detta. Men varje gång ni ringde in så löste vi era påminnelse m.m. Men nu är allt löst :)

Caroline W
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Vilseledande till en början med priset, men sen fick vi pratat och det löste sig. Hemsidan är okej, men hade dock velat få hjälp snabbare när det kommer till ändringar osv. Men annars har de fungerat okej.

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hej, Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din feedback. Vi beklagar verkligen att det fanns en inledande förvirring kring prissättningen och att du upplevde vårt svar på ändringsförfrågningar som långsamt. Vi strävar alltid efter att vara transparenta med våra priser och att ge snabb och effektiv service. Det verkar som att vi inte helt nådde upp till dessa mål i ditt fall, och för det ber vi om ursäkt. Det glädjer oss dock att höra att situationen löste sig efter vårt samtal och att du anser hemsidan fungerar...

Jerker A
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Finns inget att skriva! Bedrövligt!

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hej Jerker. Tack för din feedback. Vi kommer be en av vår projektledare ringa till dig för att se vad som har hänt för att du är missnöjd. Mvh

Forouzan H
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Väldigt oansvarigt group. Jätte ledsen att jobbade med de.

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hejsan! Vad tråkigt att du känner så här, en av vår projektledare kommer att ringa till dig för att se hur vi kan göra dig nöjd. Vi kan även se på våra noteringar att du va nöjd. Mvh

Anders Å
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Contactmedia har varit lyhörda för våra behov och gett oss en personlig kontakt. Vi upplever att bolaget har en god kompetens och är drivna i sitt arbete.

Svar från Contactmedia Sverige AB

Tack för din positiva recension! Vi är glada att höra att ni upplever att vi är lyhörda och drivna, samt att ni värderar vår kompetens och personliga kontakt. Vi ser fram emot att fortsätta vårt framgångsrika samarbete.

Tor Erik Anders S
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Proffsigt bemötande och väldigt snabb service! Jag är supernöjd med min hemsida och känner att jag fått hjälp av rätt folk! Mvh Sterner mark AB.

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hej Sterner Mark AB, Stort tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss enormt att höra att du är supernöjd med din nya hemsida och att du uppskattat vår service. Att erbjuda proffsigt bemötande och snabb service är något vi värderar högt, och det är fantastiskt att veta att vi lyckats möta dina förväntningar. Om du någonsin behöver ytterligare hjälp eller har några frågor, är du alltid välkommen att kontakta oss. Med vänliga hälsningar, Dennis Contact Media

Nylanders Bygg Och Anläggning J
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Väldigt trevligt bemötande, väntar på att få se resultatet. Super nöjd med informationen och snabba svar, inga problem att få kontakt vid frågor.

Svar från Contactmedia Sverige AB

Tack så mycket för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service och vårt snabba svar. Vi ser fram emot att leverera resultat som möter dina förväntningar. Tveka inte att kontakta oss om du har fler frågor

Mb Tomela V
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Väldigt nöjd med servicen men öven hemsidan jag köpte av dom! Vi har fått ett stort kontrakt tack vare faktiskt contact media. Tack dennis för en superbra service

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hej! Tack för din fantastiska feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med servicen och att vår hemsida uppfyllde dina förväntningar. Vi är stolta över att ha bidragit till ert stora kontrakt och ser fram emot att fortsätta stödja er framgång. Tack för att du valde Contact Media och ett stort tack från Dennis och hela teamet!

Byggträdmästarn Sverige Ab A
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Väldigt nöjd med Contact media, dom fixade allt för oss när vi startade bolaget. Hemsida, visitkort, kläder m.m. Dom hjälpte även till med en affärsplan till bolaget vilket vi uppskattar väldigt mycket ❤️ samt följer den. Vill tacka Dennis för en bra service.

Svar från Contactmedia Sverige AB

Stort tack för din fina recension och ditt förtroende för Contact Media! Vi är glada att vi kunde vara till hjälp vid starten av ditt bolag och att du är nöjd med hemsidan, visitkorten, kläderna och framförallt affärsplanen. Det betyder mycket för oss att du uppskattar vårt arbete. Vi kommer att vidarebefordra ditt tack till Dennis. Vi ser fram emot att fortsätta stötta dig och ditt företags resa framöver!

Städservice Falkenberg Ab L
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Fantastiskt service! Adam och Max är kanon bra. Jag använder mig utav tjänsten Google Ads har sett en markant skillnad på samtal och bokningar. Rekommenderar alla företag som vill satsa på att expandera eller helt enkelt nå ut till fler kunder! Jag är mer än nöjd!

Svar från Contactmedia Sverige AB

Vi är glada att höra att du är nöjd med servicen och upplever en positiv skillnad i ditt företag tack vare Adam och Maxs arbete med Google Ads. Tack för att du rekommenderar tjänsten till andra företag som vill växa och nå ut till fler kunder. Din tillfredsställelse är vår högsta prioritet!

Västerviks Städunderhållservice Ab M

Gör ett bra jobb, kan ta lite tid med återkoppling men överlag skicklig personal.

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hej, Tack för din recension och för att du tagit dig tid att dela med dig av dina erfarenheter med Contact Media. Vi är glada att höra att du uppskattar kompetensen hos vår personal. Vi strävar alltid efter att leverera kvalitet i allt vi gör. Vi ber om ursäkt för eventuella förseningar i vår återkoppling. Att ge våra kunder en snabb och effektiv service är viktigt för oss, och vi tar din feedback till oss för att förbättra våra processer. Din upplevelse hjälper oss att växa och bli bättre. Om du har några ytterligare...

Prestige Golv Sthlm Ab C
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Riktigt bra bemötande och service. Goa gubbar det där! Helnöjd 🙌🏻 /Christoffer Prestige Golv

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hej Christoffer! Tack för din fantastiska recension. Vi är glada att du är helnöjd med vår service och bemötande. Dina ord om 'goa gubbar' värmer verkligen.

Lindman	ab A
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Mycket bra tjänst och service, men viktigast av allt så håller de vad de lovar.

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hej! Tack för din positiva feedback. Vi är glada att höra att du är nöjd med vår tjänst och service. Att uppfylla våra löften till våra kunder är vår högsta prioritet. Tack för att du litar på oss!

Skandi Beauty S
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Trevligt bemötande och tillmötesgående.

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hejsan Sandra! Stort tack för ditt positiva omdöme! Vi är oerhört glada att höra att du uppskattade vårt bemötande och att vi kunde möta dina förväntningar. Att ge våra kunder en trevlig och tillmötesgående service är något vi värdesätter högt, och dina ord betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att välkomna dig åter snart!

Qendrim H
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Sämst. Fruktansvärd kundservice som aldrig är mottaglig för kund

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hejsan Albex! Nu har vi löst allt för dig och du va ju nöjd från början men någonting hände, roligt att vi har löst detta nu mellan varandra ocg vi ser fram emot ett långt samarbete igen :)

Gladsbygg Ab D
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Har haft jätte bra kontakt med en handläggare

Svar från Contactmedia Sverige AB

Stort tack för ditt positiva omdöme! Vi är oerhört glada att höra att du haft en bra upplevelse med vår handläggare. På Contact Media strävar vi alltid efter att ge bästa möjliga service och ditt feedback är värdefullt för oss. Vi ser fram emot att fortsätta assistera dig i framtiden!

Home Of Botox I
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Fantastisk bemötande av Carl som involverade mig i hela processen . Skapade en professionell hemsida och jag är otroligt nöjd.

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hej! Tack så mycket för din fina recension. Vi är glada att du är nöjd med den professionella hemsidan som Carl skapade och det fantastiska bemötandet. Vi ser fram emot att fortsätta samarbeta med dig!

Dmn Decor Måleri Ab G
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Vi är mycket nöjda med vår nya hemsida. Mycket bra samarbete från början. Tack så mycket!

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hejsan! Det är fantastiskt att höra att ni är mycket nöjda med er nya hemsida och att ni upplevt ett mycket bra samarbete från början. Vi är glada över att ha kunnat hjälpa är och att ni är nöjda med resultatet. Om ni har några ytterligare frågor eller behöver mer hjälp i framtiden är ni alltid välkomna att höra av er. Tack så mycket för ert positiva omdöme!

Awp Elektriska Ab A
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Är jättenöjd med hemsidan dom gjort. Mycket proffsigt! Det har tagit lite tid, dom är också lite svåra att få tag på. Men när dom väl återkopplar så tar det fart. I det hela är jag jätte nöjd!

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hej! Det är fantastiskt att höra att du är mycket nöjd med den hemsida som de har skapat åt dig och att du tycker att den är mycket proffsig. Det är alltid viktigt att ha en professionell och välfungerande webbplats, så det är bra att du har fått det du önskade. Vi förstår att det kan vara frustrerande när det tar lite tid och när det är svårt att få tag på dem, men det är bra att höra att de återkopplar när de väl gör det och att arbetet sedan går smidigt. Sammanfattningsvis låter det som att du är överlag mycket nöjd...

Helin Trädvård Ab F
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Vart uppringd och efter en trevlig pratstund så så skapade contactmedia ett komplett paket som passade min verksamhet jätte bra! Snabb proffsig service! Trevliga och tillmötesgående! Rekomenderar varmt.

Svar från Contactmedia Sverige AB

Tack för din positiva feedback. Vi är glada över att du är nöjd med våra tjänster och den skräddarsydda lösningen vi erbjöd. Vi uppskattar din rekommendation och ser fram emot att fortsätta vara till hjälp i framtiden.

Rosa Moppen N
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Super trevligt! Vi kunde tillmötesgående varandra suveränt!

Svar från Contactmedia Sverige AB

Tack så mycket! Vi hade en suverän tid och var mycket tillmötesgående mot varandra. Super trevligt!

Sven Kenneth Daniel A
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Fick en riktigt fin hemsida med snygg grafik och alla efterfrågade funktioner samt några till... Snabb service och uppdatering på det som inte var perfekt från start. I stort en mycket smidig affär! Tack!

Svar från Contactmedia Sverige AB

Tack så mycket för din fantastiska recension! Vi är otroligt glada över att höra att du är nöjd med din nya hemsida och våra tjänster. Det är alltid vårt mål att leverera högkvalitativa produkter och ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen. Det gläder oss särskilt att du tycker om den snygga grafiken och de funktioner vi har skapat för dig. Vi strävar alltid efter att överträffa våra kunders förväntningar och att erbjuda extra funktioner som kan göra din hemsida ännu bättre. Vi är också tacksamma för din feedback...

Sandra L
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Vill ni ha en snygg och uppdaterad hemsida? Då ska ni inte anlita contactmedia. Min hemsida har stavfel och meddelandefunktionen fungerar inte. Jag väntar sedan några veckor på att någon ska fixa det åt mig. Min upplevelse är att när dom väl bundit en kund till ett dyrt avtal så är man inte längre så intresserad av att hjälpa till. Allt tar väldigt lång tid, längre än man lovar enligt avtal. Jag sitter här med en hemsida som varken fungerar eller är aktuell, men dyr var den. Jag har heller inte fått de visitkort som jag...

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hejsan Sandra L. Vad vi kan se så syns du väldigt bra ute på Google. Du syns på Googles första sida om man söker efter Botox Norrfjärden, Fillers Norrfjärden, Skinbooster Norrfjärden. Vi kan även se att du har fått dina visitkort. Vi ser även att du fick ett väldigt bra pris av oss, där vi även gjorde en speciell deal för dig att betala detta månadsvis via oss. Du har köpt detta från oss där du är med oss i 24 månader. Vill du säga upp din tjänst så är du välkommen att kontakta oss. Kontakta oss så kan vi hjälpa dig vidare med ditt ärende.

Goulsa Beauty S
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Super nöjda med de fantastiska gruppen de är jätte duktiga och trevliga och speciell jag tackar fina Robert 🌺

Svar från Contactmedia Sverige AB

Tack så mycket för ditt fantastiska omdöme! Vi är så glada att höra att du är supernöjda med vårt team och att du upplever dem som både duktiga och trevliga. Robert och resten av gruppen uppskattar verkligen din feedback. Vi ser fram emot att fortsätta erbjuda en högkvalitativ tjänst. 🌺 Tack för att du valde oss!

Beautyafraa M
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Rena bluff företag dom har lurat oss dom håller inte de dom säger. Nu är man fast med dom i 36 månader. På telefon sa dom att man kunde säga upp sitt avtal efter 3 månader men när man fick avtalet står det att man ska betala i 36 månader och dom har inte hjälpt oss med något. Jag hoppas att ingen annan kommer i kontakt med denna företaget.

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hejsan! Det va väldigt tråkigt att höra att du känner så här. Vi hade ju ett väldigt bra samtal senast där vi även skrattade och ni förstod hur allt funkade. Vi har även gjort mer saker till er som borde tas betalt för där vi inte har gjort det. Ni kan kontakta oss så hjälper vi er med det ni är missnöjda med. Mvh

Gp Sten Och Bygg Ab G
Skrev om Contactmedia Sverige AB

the collaboration is successful. Thank you

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hello! We really thank you for the kind words. We look forward to a long cooperation. Good luck with your surgery now, we're keeping our fingers crossed that it goes well.

Yy Lokalvård T
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Special hälsning till Robert .

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hejsan! Vi tackar för dom 5 stjärnorna. Vi kommer hälsa Robert ifrån dig Med vänliga hälsningar

Stjärnflytt Sverige Ab J
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Stort tack till Contactmedia för logotyp och hemsida! Riktigt bra jobb. Extra stort tack till Dennis, vilket bemötande och hjälp man fått! Toppen kille! Rekommenderas starkt!

Svar från Contactmedia Sverige AB

Tack så mycket för din fina recension! Det gläder oss verkligen att du är nöjd med det arbete vi utfört med din logotyp och hemsida. Det är alltid vårt mål att leverera högkvalitativa resultat till våra kunder och det känns fantastiskt att höra att vi har lyckats med det i ditt fall. Vi kommer att se till att överföra dina vänliga ord till Dennis och hans team, som kommer att bli glada över att höra att de har gjort ett bra intryck på dig. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder en enastående kundupplevelse och det är...

Gutsul Bygg M
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Mycket nöjd med kvalitetsservicen!!!

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hejsan! Tack verkligen för din fina recension. Vi ser fram emot ett långt samarbete med er Med vänliga hälsningar Contact Media teamet

Yasha E
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Fake omdöme! de säljer tjänst men de gör inte vad de måste !!!!

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hej Yasha. Tack för din feedback. Vi på Contactmedia Sverige AB strävar efter att alla våra kunder ska känna sig nöjda. Maila oss gärna på info@contactmedia.se, så tar vi hand om ditt ärende. Vi ser även på våra noteringar att du är nöjd med dom tjänsterna du har köpt via oss. Alla omdömen på Reco är absolut inte fake omdömen. Som du skrev på Reco så har våra kunder gjort det med. Med vänliga hälsningar, Contact Media

Koffes Åkeri C
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Super tack för hjälpen riktigt nöjd med hjälpen jag fick och bra kontakt under processen. Åter igen tack så mycket :)

Therese L
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Blev inte alls nöjd med min hemsida, inte alls värt kostnaden. Ångrar verkligen att jag ingick ett avtal med detta företag.

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hej Therese. Tack för din feedback. Vi på Contactmedia Sverige AB strävar efter att alla våra kunder ska känna sig nöjda. Maila oss gärna på info@contactmedia.se, så tar vi hand om ditt ärende. Med vänliga hälsningar, Contact Media. Vi ser även att du har en otrolig bra placering på Google. Contactmedia Sverige AB

Bygg Dolat Ab M
Skrev om Contactmedia Sverige AB

jag varmt rekommenderar Contactmedia till alla som söker en pålitlig och professionell SEO-partner. 5 stjärnor 🌟 🌟🌟🌟🌟

Bmj Pearcing B
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Ni gör ett mycket bra jobb och nu levererar allt på ett mycket bra sätt och jag blev riktigt nöjd och jag kommer lätt att rekommendera er till andra

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hejsan! Tack verkligen för din fina recension. Vi blev verkligen nöjda med er sida med. Med vänliga hälsningar Contact Media temat

Jh Takbygg J
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Proffsigt bemötande. Mycket trevliga!

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hejsan! Tack verkligen för din fina recension. Det blev lite fel från början men tur att vi löste detta nu. Vi hoppas på ett långt samarbete med er. Med vänliga hälsningar Contact Media temat

Anna M
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Erik Axelsson på Contactmedia har alltid proffsigt bemötande, snabb återkoppling Har beställt en ny hemsida, visit kort, reklam film, digital reklam mm Ser fram emot ett långt samarbete. Helt nöjd med företaget och stark rekommenderar

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hej Anna Gustavsson, Vi på Contact Media vill bara ta en stund av vår dag för att tacka dig för din fina recension om oss. Det värmer verkligen våra hjärtan att höra att du har haft en positiv upplevelse av vår tjänst. Att höra positiva kommentarer från kunder som dig är en påminnelse om varför vi fortsätter att arbeta hårt för att förbättra tjänster och erbjuda högkvalitativ service. Det betyder mycket för oss att du tog dig tid att dela med dig av din erfarenhet och dina åsikter. Vänliga hälsningar, Contact Media teamet

Ba Städ Ab B
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Bästa priser bästa bemötanden och jätte nöjd med hemsidan dom gjorde åt oss på B&ASTÄD Även visit kort Kan inte bli mer nöjd eller jätte tack samm för all hjälp:))) 5 stjärnor 🌟

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hejsan Baskhim! Vi tackar för ditt fina omdöme. Från början så va du inte nöjd, men nu äntligen så är du nöjd och vi är tacksam för att du har valt att stanna hos oss.Vi ser fram emot ett långt samarbete tillsammans med din företag och dig Med vänliga hälsningar

Mirka Rena Hem M

Super bra Och mycket trevliga

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hej vad kul att vi har fått ett så fint omdöme från dig! Vi är väldigt glada och stolta att få hjälpa just er med eran digitala satsning. Vi ser fram emot ett långsiktigt samarbete med er. Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB

Mk Skin K
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Otroligt nöjd med Contactmedia. De har hjälpt mig att bygga upp en fin hemsida och reklamfilm. De har överträffat mina förväntningar. Varit lyhörda och levererat fin service från start. Kan varmt rekommendera Contactmedia till andra företag. /MKSKIN

Adam T
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Väldigt dålig arbete, oansvariga och okunniga

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hej Adam. Tack för din feedback. Vi på Contactmedia Sverige AB strävar efter att alla våra kunder ska känna sig nöjda. Maila oss gärna på info@contactmedia.se, så tar vi hand om ditt ärende. Med vänliga hälsningar, Contact Media. Vi ser även att du har en otrolig bra placering på Google. Vi har även mailat dig flertals gånger om just inlogg till din nya mail som vi har skapat.

Cityscreen- Lb Sales Consulting Ab R

Jag är riktigt nöjd med vår hemsida cityscreen.se som Contact Media skapade för oss! Trevligt kundbemötande och kunniga, vi ser fram emot ett långsiktigt arbete! Mvh LB Sales Consulting Ab/ CityScreen

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hejsan Ricky! Vi tackar för ditt fina omdöme. Nu ser vi till att höja din synlighet med Google Ads. Vi är väldigt glada över att du blev nöjd med din hemsida har byggt för dig. Vi på Contact Media strävar alltid efter att alla våra kunder ska känna sig nöjda. Med vänliga hälsningar

Gantlewalds Måleri J
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Kanon service, trevlig personal (Dennis)

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hejsan Joackim! Vi tackar för ditt fina omdöme. Nu ser vi till att höja din synlighet med Google Ads. Vi är väldigt glada över att du blev nöjd med reklamfilmen samt hemsidan vi har byggt för dig. Med vänliga hälsningar

Autocenter I Borås Ab L
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Dennis ringde upp och hjälpte mig fixa vår hemsida. Väldigt professionellt bemötande. Mycket nöjd med sidan och ett stort tack från Contact Media som fixade detta! ✨✨✨✨✨

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hejsan Lapi. Vi tackar så mycket för ditt fina omdöme verkligen. Vi är så tacksam att få samarbete med er. Vi hoppas på ett väldigt långt samarbeta med er. Nu ser vi till att fixa även en bra marknadsföring för ditt företag! Med vänliga hälsningar

Västerhönsa Maskin Teknik M
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Snabb o trevlig service! Smidig kundbemötande

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hejsan Marcus. Vi tackar så mycket för ditt fina omdöme verkligen. Vi är så tacksam att få samarbete med er. Vi hoppas på ett väldigt långt samarbeta med er. Med vänliga hälsningar

Ninos M
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Väldigt snabba och professionella. Vi är mer än nöjda. De levererar mer än de lovar ! Dem har våra rekommendationer alla dagar i veckan

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hejsan Ninos! Vi tackar för ditt fina omdöme. Vi hade lite svårt att förstå själva uppläget men till slut så hittade vi en lösning med vår fantastiska produktionsavdelning. Vi är väldigt nöjda med din sida vi med nu. Nu är det bara Google Ads kvar sen är det bara att tuta och köra. Vi ser fram emot ett långt samarbete med er. Titta till gärna deras hemsida. https://www.l7finans.se/

Omnicurant G
Skrev om Contactmedia Sverige AB

Tack för proffesionellt hjälp! De är kunniga och trevliga så kan man få expert hjälp för företag utveckling.

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hejsan Varga. Vi tackar så mycket för ditt fina omdöme verkligen. Vi är så tacksam att få samarbete med er. Vi hoppas på ett väldigt långt samarbeta med er. Med vänliga hälsningar

Farema Byggservice Ab Z

Snabba , lyhörda och professionella

Svar från Contactmedia Sverige AB

Hejsan Farema Byggservice AB. Vi tackar för din fina omdöme. Vi har jobbar väldigt hårt med att alla våra kunder ska bli super nöjda. Vi ser fram emot ett långt samarbete. Med vänliga hälsningar